Η σημασία του Επισκόπου στην Εκκλησία

«Ο επίσκοπος στην θεία ευχαριστία είναι σαν τον χειρούργο. Ένας χειρούργος δε μπορεί την ώρα που κάνει την εγχείρηση να περισπάται, να χάνει χρόνο. Γι’ αυτό χρειάζεται τη διακονία όλων μας, ώστε η προσευχή του να έχει ένταση.»

Please enable Javascript and Flash to view this Blip.tv video.

Συνέντευξη του Σεβ. Μητροπολίτου Λεμεσού κ. Αθανασίου στον κ. Νικόλαο Μεσσάλα και την εκπομπή Εν λόγω αληθείας στον Λύχνο.

136 σκέψεις σχετικά με το “Η σημασία του Επισκόπου στην Εκκλησία

  • Απρίλιος 10, 2010, 11:15 μμ
    Permalink

    mas douleyeis bre anonymous.?
    les na meinw kai efyges?!
    H apla paizeis?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 12:12 πμ
    Permalink

    Στο 22.01 λέει ο Σεβασμιώτατος «ούτε η Εκκλησία δεν είναι υπεράνω των Επισκόπων»… ελπίζω να μή το εννοεί.. μάλλον του ξέφυγε στη ρύμη λόγου του..

    Γιατί οκ, καλά και σωστά τα περί σεβασμού στον Επίσκοπο…αλλά μήπως θα πρέπει να αντιληφθούν και αυτοί πως ουδείς είναι υπεράνω κριτικής?
    Και πως με τόσα φαινόμενα κεντρικής διαφθοράς, νεποτισμού, επιδειξιομανίας κλπ κλπ ή και ακόμη και ελλειπέστατης θεολογικής παιδείας δίνουν αφορμές να σκανδαλίζονται συνειδήσεις?…
    Ο σεβασμός δεν απαιτείται.. εμπνέεται! και κυρίως μέσα από το παράδειγμα.. «Ο ποιήσας και διδάξας» λέγει ο Κύριος.. Πρώτα «ποιήσας» και μετά «διδάξας»…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 12:19 πμ
    Permalink

    SYMFWNOUME P.ASXETE
    SE OSA LES SYMFWNW,,,
    KANEIS DEN EINAI YPERANW KRITIKHS
    OMWS NOMIZW-ENNOEI-LOGW TOU OTI EINAI EIS TYPON XRISTOU
    TOULAXISTON EN WRA LATREIAS.
    EKSW-EINAI ALLIWS………..

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 12:23 πμ
    Permalink

    Ωχχχ!!! :O Συμφωνούμε??? 🙂 Να αρχίσω να ανησυχώ??? λολλλ
    ok.. just kiddin’ μην μου βάλεις πάλι τις φωνές… 😉

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 12:32 πμ
    Permalink

    LOL?
    POLY TSATAREIS VLEPW……
    FRONIMAAAAAAAAAAAAAAAA-

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 12:34 πμ
    Permalink

    EUAGGELIA PLIZZZZZZZ-OUXIIIIII VAGGELIW.
    ZEN ME ARESEI,OK?
    BYE,BONNE NUIT.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 6:11 πμ
    Permalink

    SORRY-DEN MARESEI O PATSAS
    OUTE MARESEI NA MH KSERW ME POION MILAW
    KAI MONO OI KAKOPOIOI-TROMOKRATES KRYVONTAI

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 6:14 πμ
    Permalink

    OSO GIA TO ZAXARO EINAI STAYROS MARTYRIOY.
    APOGOHTEYETAI KANEIS OTAN DEN YPARXH THRHSH ORKWN-TYPIKOY/YPEYTHINOTHTA+SYNEPEIA.
    DEN EINAI APOGOHTEYSH ERWTIKH GIA NA MILAS GIA EPITHYMIA H FANTASIWSH.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 11:19 πμ
    Permalink

    @ Ευαγγελία

    Ok.. sorry.. δε σε ξαναλέω «Βαγγελιώ» 🙂

    Θες να ξέρεις λοιπόν με ποιόν μιλάς .. μάλιστα.. Σάμπως δλδ ξέρουμε εμείς με ποιά μιλάμε? :Ρ λολλ…

    Τέσπα.. να σου κάνουμε το χατήρι.. όσον με αφορά δλδ..

    Είμαι ο Χαλβδαμπουνταλάχ 😀 (έτσι λέγανε νομίζω έναν τύπο σε κάποιο Τεν-Τεν, από αυτά που ξεκοκάλλιζα πριν μερικά χρονάκια..)

    Αν σε δυσκολεύει αυτό το όνομα.. μπορείς να με λές Αντιρίξ ή Συμφωνίξ, ανάλογα με το αν διαφωνείς ή συμφωνείς μαζί μου..

    Ενίοτε μπορεί να είμαι και λίγο Γκούφης ή λίγο Ντόναλντ Ντακ καθότι σε κάποιες περιπτώσεις ίσως είμαι λίγο αφελής..

    Χμ.. Όσον αφορά στο θυμικό μου.. χμ.. μοιάζω με τον πλοίαρχο Χαντοκ (όταν δεν είναι πιωμένος… :Ρ)

    Σε διαφώτισα? 🙂 Άντε να δούμε.. γιατί σε λίγο, όπως νομίζεις πως είμαι και «πάτερ», θα ψάχνεις να με βρείς στα Δίπτυχα της Εκκλησίας της Ελλάδος..

    καλό τσατάρισμα…. keep walkin’ 😉

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 1:53 μμ
    Permalink

    XAIRETISMATA STON POPAY APO THN OLIV—
    @@@ EGW DEN TSATARW,.U DO.
    OSO GIA TA ALLA TA PERI AFELEIAS SOU
    KOUREMENOS …..EISAI.
    ANTILAVOU?
    BYE……………

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 1:55 μμ
    Permalink

    YSTEROGRAFON
    POLLA CARTOONS VLEPEIS-POLY CHAT KANEIS…
    TELIKA POIOS EINAI O EXARTHMENOS??????????

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 2:10 μμ
    Permalink

    POIOS EINAI O PLOIARXOS AUTOS?
    HADOG? SKYLOS?
    DEN TON EXW DEI………..ASE POU DEN MPAINW PLEON SYXNA SE PLOIO….PROTIMW TO AIRCRAFT………
    DEN EXW XRONO GIA HASIMO-ETOIMO8ANATH GAR.
    TELIKA DEN EIPES TI PREPEI NA KANW
    -EINAI AGENES-PARANOIKO+EKSWFRENIKO NA LES KATI ASAFES-NA SE RWTANE +NA KANEIS TON KINEZO!
    EYLOGHSON+
    EPISHS-THYMIKO TI ESTI?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 4:31 μμ
    Permalink

    Παντελώς Άσχετος
    Τι λάθος είπε; «Ουτε ο επίσκοπος είναι υπεράνω της εκκλησίας, ούτε η εκκλησία υπεράνω του επισκόπου.» Μπορεί να υπάρξει εκκλησία χωρίς επίσκοπο;

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 5:00 μμ
    Permalink

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ,ΜΑΡΙΝΑ…
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ, ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ..
    ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
    ΣΩΜΑ ΤΗΣ , ΟΛΟΙ ΜΑΣ
    ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ…ΕΙΣ ΤΥΠΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥ..
    ΣΩΣΤΑ?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 6:01 μμ
    Permalink

    Η Εκκλησία είναι υπεράνω πάντων. Είναι το σώμα του Χριστού. «Ους μεν έθετο ο Χριστός εν τη εκκλησία, πρώτον αποστόλους, έπειτα προφήτας, είτα δυνάμεις, ..χαρίσματα ιαμάτων…αντιλήψεις..γένη γλωσσών»… Ο Επίσκοπος είναι κεφαλή της ΤΟΠΙΚΗΣ Εκκλησίας.. όχι της Εκκλησίας γενικά.. Δεν υπάρχουν προσωπικά «αλάθητα» στην Ορθοδοξία. Μόνο εν Συνόδω και δη Οικουμενική…

    Ένα εκ των δύο πρέπει να συμβαίνει: ή η Εκκλησία είναι υπεράνω του Επισκόπου ή ο Επίσκοπος υπεράνω της Εκκλησίας. Δεν υπάρχει μεσαία λύση (νομίζω… αλλά θα το κοιτάξω.. ). Ποιό είναι το «περιέχον» και ποιό το «περιεχόμενο»? Αξιακά δεν πρέπει να υπερέχει το «περιέχον» και όχι το περιεχόμενο?

    Φυσικά και ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει εκκλησία χωρίς Επίσκοπο.. μή φτάσουμε να καταλήξουμε σαν τις φατρίες των παλαιοημερολογητών..

    Νομίζω πως η έννοια «Εκκλησία» είναι ευρύτερη της έννοιας «Επίσκοπος», δλδ περιλαμβάνει ΚΑΙ τον Επίσκοπο… άρα νοηματικά και αξιακά υπερέχει (η Εκκλησία).

    Υπάρχουν δύο κύριες παρανοήσεις στη σχέση Εκκλησίας-Επισκόπου. Η πρώτη, η «λαϊκίζουσα», που τείνει να θεωρήσει τον Επίσκοπο περίπου σαν απλό διοικητικό προϊστάμενο υπεύθυνο για την οργανωτική ευρυθμία μια επισκοπικής περιφέρειας. Και η δεύτερη που υπερτονίζει την θέση του Επισκόπου (που προφανώς και είναι εις τύπον και τόπον του Χριστού, είναι σωστότατο αυτό!) με σκοπό να επιβάλει ένα ιδιότυπο «αλάθητο» και να αποφύγει την κάθε θεμιτή κριτική για πράξεις και παραλείψεις.. Και τα δύο αυτά είναι απορριπτέα στην ορθόδοξη παράδοση.

    Ελπίζω να μην παρεξηγούμαι.. (ίσως κάνω λάθος.. αν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα χαιρόμουν να μου το υποδεικνύατε με συγκεκριμένα όμως επιχειρήματα…)

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 7:32 μμ
    Permalink

    Π.ΑΣΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ-ΟΥΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ,
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ…
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΣ.
    ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ…
    ΛΕΣ ΕΙΣΑΙ ΠΙΣΤΟΣ….
    ΚΙ Ο διαβολος ΠΙΣΤΕΥΕΙ….ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΑΓΑΠΑΣ?ΚΟΙΝΩΝΑΣ?ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΑΙ? Η ΑΠΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠ ΕΞΩ-ΑΠΟ ΜΝΗΜΗΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ -ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Η ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ ΠΑΛΙ.
    ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ…ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…{Η ΘΕΟΟΟΧΑΖΗ}
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 7:59 μμ
    Permalink

    looooooooolllllllllllll 😀

    Α ρε Βαγγελία! 😉 Δε παίζεσαι με τίποτις!!! χα χα χα…

    Τι απάντηση βρε συ και χαιρετισμό? λολλ.. Δε θα σου πω εγώ τί πρέπει να κάνεις.. βασικά κανείς μη περιμένεις να στο πεί μέσα από ένα ιστολόγιο… Και αν ακόμη κάποιος στο πεί, τότε μάλλον θα πρέπει να αμφιβάλλεις για το αν έχει συναίσθηση των μεγεθών και προβλημάτων της ζωής…

    Σε ένα ιστολόγιο απλά ανταλλάζουμε απόψεις, καταθέτουμε μερικές σκέψεις… Πώς να δώσεις «συνταγές» ελαφρά τη καρδία σε κάποιον.. όχι.. δε γίνονται αυτά…

    Πετάμε και καμιά μπαρούφα έτσι για να χαμογελάμε που και που.. μη μας συνερίζεσαι και τόσο πιαα… πφφφ.. 🙂

    Σωστά μάλλον το θέττεις.. σαν πιστός είμαι λίγο χάλιας.. αλλά οκ.. τουλάχιστον δεν απογοητεύομαι βρε παιδί! Θα βρεθεί και για μας καμιά θέση σε κάποια γωνίτσα της παράδεισος… δεν έχουμε πρωτοκλασσάτες απαιτήσεις.. και κοντά στη μάντρα, στο συρματόπλεγμα που λέμε, να μας βάλουν ..εε… και κει καλά είναι.. αρκεί να μην μείνουμε έξω του «νυμφώνος»..

    ααα.. και απο θεολογικά δε ξέρω και πολλά.. κάτι πασαλείματα από δώθε κι απο κείθε πούλεγε και η γιαγιά μ’…

    Άντε και στα δικά μας.. (την Ανάσταση εννοώ.. 😉 )

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 8:10 μμ
    Permalink

    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUAGELIA EIPA-LEME…
    STAMATA NA MOU TH SPAS KAI ME TO ONOMA…
    APANTAS POU DEN APANTAS STA ALLA KAI ME NEYRIAZEIS.
    TOTE TI TO PAIZEIS ABBAS KAI LES -ksereis ti prepei na kaneis–{?}EPI POIOU THEMATOS-KATARXAS.
    KAI 2N, TI ENNOEIS? DEN KSERW TIPOTA-EISAI ASAFESTATOS
    OXI ASXETOS.
    A S A F E S T A T O S.-
    KAI MH GELAS MHN ERTHW EKEIIIIII KAI SE RIKSW STO LIMHN!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 8:14 μμ
    Permalink

    MIA FORA NA MILHSEIS SWSTA-KATHARA-ME SAFHNEIA XWRIS …..MPOURMPOULITHRES DEN MPOREIS….!!!!!!!!!!
    SE RWTHSA AN KOINWNAS-AN EKSOMOLOGEISAI,-ALHTHEIA EXEIS PNEUMATIKO?
    GIATI DEN LES?
    MHPWS EISAI AIRETIKOS-NEWTERISTHS KAI DEN SYMAZEYETAI?
    KAI APO POU KATAGESAI BRE>?!!!
    APO TH SMYRN’?! KAI OMILEIS WSAN NHSIWTHS/XWRIATEX?!

    KI AYTO TO PFFFF TI EINAI?!
    POUF KANOMEN EMEIS OTAN MAS BRWMAEI KATItis….!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 9:51 μμ
    Permalink

    elpizw na min eisai xazon kai na katalavaineis pote asteieuomai…..!!!
    kai min nomisei kaneis oti eimai synexeia sto pc.
    to anoigw kai to kleinw,apla na dw an exei kapoia apantisis….but….den ….apantas allou esu…
    XAIRETISMATA.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 9:55 μμ
    Permalink

    Ρε παιδιά, τι πίνετε και δε μας δίνεται.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 10:00 μμ
    Permalink

    εξαρτααααται!!! ποιος ρωταει?!!!
    Ι πινω υδωρ απο την ευδαμ,υδωρ απο τις ιερεσ μονες
    διοτι λεει το λογισμικον μου-οτι τισ ευλογει τισ βρυσεσ
    ο εκαστοτε αγιος που εχει τ’ονομα του το μοναστηρ’!!!
    επισης πινω Ρουσσοσ ναμα,και cappoucino caldo latte aneu zaxarews!
    esu?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 10:05 μμ
    Permalink

    A…ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΕΙΠΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΜΟΥ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΩ ΠΟΛΛΗ ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΝ….
    ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΑΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΑΜΕΣΩΣ….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 10:06 μμ
    Permalink

    Σε έναν τόπο μπορεί να υπάρξει εκκλησία χωρίς επίσκοπο; Όχι. Εκκλησία είναι το συνολο των επισκόπων, των κληρικων και των λαικών.Αλλά αν ξαφνικά χανονταν όλοι οι επίσκοποι πως θα υπάρξει αποστολικη διαδοχη, πως θα τελούσαμε μυστήρια;
    Ο Επίσκοπος δεν είναι αλάθητος΄, η σύνοδος των επισκόπων είναι αλάθητη εφόσον φυσικα υπάρχουν αγιοπνευματικες προυποθέσεις. Όμως όσο ένας επίσκοπος δεν έχει καταδικαστεί από την σύνοδο ακόμα και αμαρτωλός να είναι, δεν μπορούμε να αποκοπούμε από αυτόν.
    Για την κριτικη που είπες, το ορθόδοξο ήθος δεν είναι να κάνουμε κριτική (για συγκεκριμένο πρόσωπο) μεταξύ μας ή στα κανάλια ή όπου άλλου, αλλά για τον ιερέα θα αναφερθούμε στον επίσκοπό, για τον επίσκοπο στην σύνοδο. «Ειπέ τη εκκλησία».

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 10:10 μμ
    Permalink

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΑΡΙΝΑ.
    ΑΛΛΑ -ΜΙΛΑ ΜΑΣ {ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΑΣ} ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΣ…..
    +ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 10:44 μμ
    Permalink

    @Μαρίνα

    Μαρίνα, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με τα περισσότερα που γράφεις.

    Καλό βέβαια είναι να μη θέτουμε θεωρητικά διλληματικά ερωτήματα του στυλ «αν ξαφνικά χάνονταν όλοι οι επίσκοποι κλπ κλπ».. Μου θυμίζουν τα αντίστοιχα ερωτήματα των κοσμικών: «καλά, αν όλοι τηρούσαν παρθενία, όπως επιθυμεί ο απ. Παύλος, τότε πως θα δημιουργούνταν οικογένειες για τη διαιώνιση του ανθρωπίνου είδους»…

    Όμως τα όσα αναφέρεις δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το τεθέν ερώτημα (το οποίο είναι αν ο Επίσκοπος είναι υπεράνω της Εκκλησίας). Όπως δεν υπάρχει Εκκλησία χωρίς Επίσκοπο έτσι και δεν υπάρχει Εκκλησία και χωρίς πιστούς. Όλοι έχουν το ρόλο τους. ΟΥΔΕΙΣ όμως είναι υπεράνω της Εκκλησίας. Εκεί ακριβώς εστίασα την απάντησή μου.

    Ούτε έγραψα κάπου εγώ για αποκοπή από τον Επίσκοπο. Στη χείριστη περίπτωση και σε πραγματικά πολύ ακραίες καταστάσεις (που όμως σίγουρα ΔΕΝ υπάρχουν στην εποχή μας) αυτό που επιτρέπουν οι Κανόνες είναι η παύση του μνημοσύνου του Επισκόπου, χωρίς όμως να αντικατασταθεί το όνομά του με το όνομα κάποιου άλλου (επισκόπου). Αυτά βέβαια είναι πολύ ειδικά θέματα και δε νομίζω πως έχουν θέση στο συγκεκριμένο ιστολόγιο.

    Και για το ήθος της κριτικής που γράφεις πάλι συμφωνώ και επαυξάνω… Σε καμία περίπτωση δε μιλάμε για «παραθυράτη» μεταμοντέρνα κριτική. Όμως το «ειπέ τη Εκκλησία» δεν εννοεί «πές το στη Σύνοδο»… Πόθεν συνάγεται αυτό? Εκκλησία είναι το σύνολο όπως σωστά γράφεις…

    Τέλος για το «αλάθητο». Αλάθητο δεν έχει η κάθε Σύνοδος αλλά μόνο αυτές που πληρούν τις προϋποθέσεις της «Οικουμενικής Συνόδου». Τώρα για το ποιες είναι αυτές οι προϋποθέσεις επίτρεψέ μου να μπω στη διαδικασία να τις αναφέρω.. Μάλλον θα κουράσουμε.

    Πάντως για την ουσία του ζητήματος σε παραπέμπω, αν θες, να ξαναδιαβάσεις αυτά που ανέφερα στο Νο. 16 πόστ μου σχετικά με τις δύο στρεβλωτικές τάσεις της εποχής μας. Εκεί είναι η ουσία. Οποιαδήποτε αυθαιρεσία είτε από την μεριά του Επισκόπου, είτε από τη μεριά του ποιμνίου σωρεύει μόνο δεινά στο Σώμα της Εκκλησίας.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 10:47 μμ
    Permalink

    ουππςςςςςςςςςς διώρθωση… *»να ΜΗ μπω στη διαδικασία να τις αναφέρω» (στην προτελευταία παράγραφο)

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 11:06 μμ
    Permalink

    ME THN EYGENEIA=PROS TON PANTELWS ANAGWGO…
    OTAN EIPA DEN EISAI KA8OLOU AFELHS,NATO–TWRA FAINETAI…
    APANTAS OPOU THES,,,,
    ARAGE YPARXEI MARINA???H RWTAS K APANTAS MONOS SOU?
    TELIKA EISAI SUPER ANAGWGOS.
    EYXARISTW POLY DIOTI TO NA PERIFRONEIS KAPOION POU SOU MILAEI=SE DIWXNW,EMESWS PLHN SAFWS….
    EYGE
    -THEARESTON……….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 11:10 μμ
    Permalink

    ΤΟ ΝΑ ΞΕΨΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ-ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ κλπ…ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ
    ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΤΕ-ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ-ΑΛΛΗΛΟΥΣ……….ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΩ……….
    ΕΕΕΦΥΓΑ.-
    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ.
    ΕΥΓΕ….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 11:14 μμ
    Permalink

    ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ+Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΑΡΕΜΙ ΤΟΥ Ο ΩΡΑΙΟΣ ΝΕΟΣ+ΝΕΟΦΕΡΤΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ,ΒΑΖΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ,2-3 ΜΑΘΗΜΑ ΛΕΕΙ,ΚΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ-ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ-ΝΥΧΤΑ.
    ΑΝΤΕ-
    ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΗΜΑΡΤΟΝ-
    Η ΦΡΙΚΑΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ
    ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 11:18 μμ
    Permalink

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ=2 ΜΕ 3 ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΝ!!!ΣΤΟ 13-ΙΟΥΔΑΣ?
    ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ-ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ??????????
    ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΜΕΝΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΡΑΔΥ………
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ+ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ……….
    ΤΙ ΣΟΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕ ΧΑΡΕΜΙ+ΝΟΘΑ?
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ+ΑΜΗΝ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 11, 2010, 11:31 μμ
    Permalink

    Η ΧΑΖΗ ΑΣΘΕΝΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ
    — ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ –
    ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΟ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΕΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΜΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟ+ΜΗ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΤΥΠΙΚΟ……………..
    ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΤΑΡΑΤΣΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΗΟΤΕΛ,ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ+ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΑΚΙΣΤΑ
    ΔΡΩΜΕΝΑ ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΙΩΑΝ.ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ…………….
    ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ-ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΝΗΣ.
    -{απορια=ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Η ΑΠΕΒΙΩΣΑΝ ΟΛΟΙ?}
    ΤΕΛΟΣ.-

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 1:10 μμ
    Permalink

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Γράφω πάντα βιαστικά.
    Ειπέ τη εκκλησία τι σημαίνει; Να βγεις στην ενορία και να ανακοινώσεις ότι ο ιερέας κλέβει π.χ.; Πώς είσαι σίγουρος ότι όλοι θα αντιδράσουν σωστά; Δεν θα σκανδαλιστούν; Κ.τ.λ. Γιάυτό απευθύνεσαι στον αρμόδιο που είναι ο επίσκοπος. Για τον επίσκοπο στην συνοδο κ.ο.κ. Εξάλλου απόφαση για έναν ιερέα μπορει να πάρει μόνο ο δεσπότης και για έναν δεσπότη η σύνοδος. Επομένως όποιος σκανδαλίζεται με την συμπεριφορά κάποιου μοναχού ή ιερέα ας επευθυνθεί στον οικείο μητροπολίτη και αυτός ας αναλάβει την ευθύνη. Μπορεί πολλά να κάνει, αν θέλει φυσικά. Αν δεν γίνει τίποτα ας τα αφήσουμε στα χέρια του Θεού. Ας μην γινόμαστε βασιλότεροι του Βασιλέως.
    Απο την άλλη φυσικά και ως μέλη της εκκλησία μπορούμε να «γκρινιάζουμε» (να λέμε την γνώμη μας , να κρίνουμε) όταν δεν τηρούνται οι κανόνες και καταλήγουμε σε σκάνδαλα, χωρίς να αναφερόμαστε σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
    Καλη δυναμη Αλίκη και όλοι οι άλλοι, δυστυχώς δεν έχω το χρόνο και την οξύνεια να καταλάβω ποιος ειναι ποιος. Η Θεόχακη , Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ , Η Νεκταρία , η διαπίστωση κ.τ.λ. Καποιοι σιγουρα ταυτιζονται, χαιρετισμους σε ολους.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 4:13 μμ
    Permalink

    Ρε παιδιά εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να ασχολούμαστε με αυτά τα «Μικρά» πράγματα που στο κάτω κάτω έχουν γραφτεί έτσι και μας έχουν δοθεί εδώ και χρόνια από κάποιους πολύ καλύτερα πνευματικά από εμάς. Υπάρχουν άλλοι αρμόδιοι να ασχολούνται με αυτά τα θέματα όπως τελικά είναι οι επίσκοποι,άξιοι ιερείς,και άλλοι που ασχολούνται αυτοί αντί για εμάς, για να έχουμε εμείς την ελευθερία από όλα αυτά , να ασχοληθούμε μόνο με την πνευματική καλλιέργεια της ψυχής μας που είναι πολύ μεγαλύτερο από οτιδήποτε άλλο, μιας που αυτοί έχουν είδει φτάσει σε ένα ά επίπεδο πνευματικής ζωής και θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχουν περισσότερα αποθέματα χαράς και φωτίσεις από ότι εμείς. Φυσικά δεν μιλάω προσωπικά για κανέναν από τους παραπάνω που έχουν γράψει, γιατί όντως μπορεί και ένας από εμάς να είναι πολύ καλύτερος.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 4:14 μμ
    Permalink

    Marina -HdH enimerwthike H synodos kai o Arxiepiskopos.
    giayto kai H EKPLHXH MAS KAI H APOGOHTEUSH MAS EINAI MEGALYTERH KAI PIO ODYNHRH.
    DIOTI ELPIZAME NA PAPSEI AYTO TO KAKO.
    DIOTI AN THELEI KAPOIOS NA AMARTANEI AS TO KANEI-OK-ALLA OXI FORONTAS TO MONAXIKO SXHMA,KAI EKTHETONTAS TON MONAXISMO KAI THN AGIA ORTHODOXI EKKLHSIA MAS.
    AS PAEI S’ENA SPITI KI AS EXEI TO XAREMI TOU+TA NO8A TOY KAI TIS daskalitses tou.
    EKTOS IERAS MONHS.
    DEN EXEI TO DIKAIWMA NA PAIZEI ME TIS ANTOXES TWN ALLWN PISTWN POU BLEPOUN KAI SKANDALIZONTAI KAI KLONIZETAI TELIKA H EMPISTOSYNH TOUS.
    SKEFTEITE WRIMA KAI SOBARA-EMBA8YNETE LIGAKI,MPHTE STH 8ESH TWN SKANDALIZOMENWN KAI PAPSE PIA AYTH TH KAREMELA…MH MILATE -MH LALATE KAI KOITAXTE AP THN ALLH…
    OXI-
    H YPOKRISIA EINAI OTI XEIROTERO.
    AYTES OLES OI ADISTAKTES POU SXETIZONATI ME TO MONAXO KSEREIS TI 8A POUN GIA TON MONAXISMO?AAAA WRAIOI MONAXOI!!KAI META 8A TOUS PAREI H MPALA OLOUS.
    META THA PEI-TI PISTOI? OLA TA KANOYN?!TA BLEPOUN KAI DEN ANTIDRANE?
    O XRISTOS DEN 8ELEI YPOKRISIA-DEN 8ELEI THEATRO-OYTE
    ME TO oti goustarw kanw-mou edwse AYTEksousio O THEOS-afiste me HSYXO-….SWNETE KANEIS.
    ELEOS PIA.
    KSEKOLISTE APO TA STEREOTYPA,KANETE LES KAI EISTE EBRAIOI KAI TO SABATO KOIMASTE OLOI MERA.
    AS STAMATHSEI TO KAKO
    KI AS ERTHEI H METANOIA KAI H 8EIA XARIS.
    STAMATHSTE PIA AYTHN THN YPOKRISIA.
    KAI SE TELIKH ANALYSH,RWTHSATE OLOI ESEIS AN EXEI DIAKAIWMA ENAS AMETANOHTOS KALOPERASAKIAS VOLEMENOS NA SKANDALIZEI MIA PSYXH KAI NA THN RIXNEI STO GKREMO EPEIDH LEEI THN ALH8EIA POU KAIEI?
    EXEI?
    OXI.
    TELOS.-

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 4:19 μμ
    Permalink

    PS. xairetismata +XAIRETISMOUS +ston PANTELWS ASXETO ME OLA-PETRAKH….KLP ONTA POU DEN ENNOOYN NA KATALAVOYN…
    MIKRO PRAGMA NA FORAS MONAXIKO SXHMA KAI NA EXEIS OLO TO XAREMI STO MONASTHRI NA MPAINOBGAINEI H NA KOVEIS VOLTES NYXTIATIKA-NA MHN PATAS STO NAO,PARA ELAXISTA KAI OTAN TO KANEIS EINAI GIA NA DEIS OLES AYTES TIS ANOHTES….
    MIKRO PRAGMA NA SKANDALIZW KAI NA KLONIZW TO KOSMO
    GIATI FORAW TO RASO KAI ADIAFORW AN M’EXOYN KATALAVEI GIA THN DIPLH-DIPROSWPH ZWH MOY.
    ELEOS.
    GIA SOVAREUTEITE.
    O XRISTOS XAIRETAI ME TO KAKO MONAXO?
    ME TON KAKO ANTRWPO POU DEN METANOEI?
    XAIRETAI ME THN YPOKRISIA KAI TO PSEMA?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 9:34 μμ
    Permalink

    Λοιποοον…. 🙂

    Άκουσε αγαπητή «πολυώνυμη»… Δε πρόκειται να ξανασχοληθώ με τα παραπάνω θέματα που αναφέρεις.

    Εσύ, προσωπικά, από όσο φαίνεται, ξέρεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το τί πρέπει να κάνεις. Ούτε σκανδαλίζεσαι ούτε τίποτα…

    Τα είπες μία, τα είπες δύο.. οκ.. συνεχίζεις αυτό το βιολί όλη μέρα, ποστάρεις παντού τα ίδια και τα ίδια.. έχεις αναλάβει εργολαβικά περίπου την προβολή της συγκεκριμένης περίπτωσης.. (σάμπως δλδ να είναι το μοναδικό στραβό στο «βασίλειο της Δανιμαρκείας»…)

    Κιαν ακόμη είναι έτσι που τα λές, το μόνο που πετυχαίνεις είναι μαζί με όσους έχουν σκανδαλιστεί μέχρι τώρα, να προσθέτεις και άλλους τόσους που τα διαβάζουν μέσα εδώ…και χάνουν τη μπάλα..

    Άν όπως λες γνωρίζουν οι «αρμόδιοι» και δε κάνουν τίποτα τότε εσένα δε πρόκειται να σου ζητήσει λόγο ο Θεός! ΟΚ? Κατάλαβέ το! Άσε το ασταμάτητο spamming και κάνε καμιά προσευχή για όλους όσους εμπλέκονται σε όλα τούτα που λες.

    Ειλικρινά δεν έχω κάτι μαζί σου, ούτε και φυσικά με αφορά προσωπικά το θέμα… Απλά νομίζω πως ούτε εσύ οφελείσαι.. οκ? 😉

    @Μαρίνα

    Μαρίνα επιμένεις σε απλοϊκές λογικές και αυθαίρετες απλουστεύσεις. Το «Ειπέ τη Εκκλησία» σημαίνει αυτό που λέει η φράση… Να γίνονται όλα δλδ με εκκλησιοκεντρικό πνεύμα, με διάκριση, με σωφροσύνη… Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική από την άλλη… Δεν υπάρχουν συνταγές, ούτε η Εκκλησία είναι Στρατός για να έχουμε «εγχειρίδια ιεραρχικής αναφοράς»…
    Φυσικά και ΔΕ θα βγεις στην ενορία να ανακοινώσεις πως ο Ιερέας κλέβει! Σίγουρα θα σκανδαλίσεις τους απλουστέρους «τη πίστη» και θα προκαλέσεις ίσως μεγαλύτερη ζημιά από αυτό που προσπαθείς να επανορθώσεις. Θα αναφερθείς και στον Επίσκοπο, θα του πεις τι τρέχει.. Αν αδιαφορήσει μπορείς τότε να μιλήσεις στα μέλη του Εκκλησιαστικού συμβουλίου, σε ανθρώπους τίμιους, με κύρος, που θα αναλάβουν πρωτοβουλίες σοβαρές.. Δε θα αρχίσεις να τρέχεις στον Τριανταφυλλόπουλο με λιβέλους και καταγγελίες.. Δεν είπα κάτι τέτοιο.. Ας μή πιάνουμε τα άκρα..

    Απόφαση για έναν ιερέα ΔΕΝ παίρνει μόνος του ο Επίσκοπος!!! Ποίος είπε τέτοιες μπαρούφες??? Υπάρχει το Εκκλησιαστικό Δικαστήριο, στο οποίο φυσικά προεδρεύει ο Επίσκοπος.. Υπάρχουν ανακριτικές διαδικασίες που πρέπει να τηρηθούν.. Δυστυχώς στις περισσότερες των περιπτώσεων όοοολα αυτά καπελώνονται.. Ρώτησε και θα μάθεις.. Το λέω και πάλι.. Οι Κανόνες καλά τα προβλέπουν.. εμείς, οι άνθρωποι, είμαστε που τα χαλάμε για να ικανοποιήσουμε τους εγωισμούς μας και τα θελήματά μας..

    Φυσικά και αφήνουμε τα πάντα στα χέρια του Θεού… «Εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα».. Αλλά αν είχες το πρόβλημα στην «αυλή» σου, καί έβλεπες ανθρώπους να χάνουν τη ψυχή τους, και έβλεπες τους αρμοδίους να αδιαφορούν (πράγμα που δυστυχώς συμβαίνει πολλάκις!!) τότε, πίστεψέ με, θα έκανες πολλά παραπάνω… Φυσικά μέσα σε εκκλησιαστικά πλαίσια…

    Ο λαός του Θεού έχει λόγο! Ο μόνος που αντέστη στους παπικούς σχεδιασμούς και επεκτατισμούς ήταν ο Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός… ΟΛΟΙ οι άλλοι υπέγραψαν.. Πατριάρχες, Συνοδικοί, Αρχιερείς.. Όταν επέστρεψαν στην Πόλη ο λαός εξερράγη, πήγε να τους ρίξει όλους στη θάλασσα… και αναγκάστηκαν και απεκήρυξαν τις υπογραφές τους!!!

    Γράφεις πως «μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας, να γκρινιάζουμε κλπ κλπ».. Όμορφα.. πού θα τα κάνουμε όλα τούτα βρε Μαρίνα? Μπροστά στα εικονίσματα? Στα λαγκάδια και στις ρεματιές? Πού? Εμ.. στα λόγια μου έρχεσαι..

    Αυτά δεν είναι καθόλου «μικρά πράγματα», όπως αναφέρεται σε ένα επόμενο πόστ. Προκαλούν τεράστια αλλοίωση στο πολίτευμα της Εκκλησίας.. Και αν μη τι άλλο ΑΛΛΙΩΣ έχουν θεσμοθετηθεί και ΑΛΛΙΩΣ εφαρμόζονται… Και δυστυχώς τα «πνευματικά επίπεδα» δεν συμβαδίζουν συνήθως με τα αξιώματα… Ο ιερέας και ο Επίσκοπος πρέπει να είναι ή Θεοπρόβλητοι ή Λαοπρόβλητοι.. Ξέρετε πολλούς?.. Για μετρήστε και θα δείτε… εμ…τί να λέμε..

    Δεν προσπαθώ να εισάξω καμιά ανατροπή. Με αναγουλιάζουν όμως αφάνταστα τα «αφυψηλού» υφάκια χιλίων καρδιναλίων, οι εξουθενωτικές εξουσιαστικές πρακτικές (σαν τάχα ο άλλος να είναι δούλος σου, σαν να οφείλει σε σένα τη σωτηρία του και όχι στον Κύριο), οι θεολογικές αρλούμπες που εκτοξεύονται (και έχουν και απαίτηση να γίνουν αποδεκτές σαν να τρώμε όλοι μαζί κουτόχορτο «εν τυμπάνω και χορώ»)… Με ενοχλεί η «στρατιωτική» αντίληψη περί πειθαρχίας που πιστεύουν κάποιοι πως μπορούν να εφαρμόζουν στην «διοίκηση» των ψυχών.. Οι επηρμένες αυθεντίες.. Η οξεία μικροφωνήτιδα και ο έρωτας της προβολής…
    Και από την άλλη με κάνει και απογοητεύομαι η μικρόψυχη κριτική, η «λογική» που λέει ότι όοοολοι οι Επίσκοποι είναι «άχρηστοι και προδότες της πίστης», η ποδοσφαιροποίηση του θεολογικού διαλόγου, το κόλλημα κάποιων σε πρακτικές άλλων εποχών, η «ταμπελοποίηση» και εξουθένωση οποιουδήποτε τολμίσει να διαφωνήσει με τις «σοφές» απόψεις μας…

    Προσπαθώ να μην είμαι μονόπλευρος Μαρίνα.. Δυστυχώς και από την μεριά του πληρώματος αλλά και από την πλευρά της «κεφαλής» γίνονται καθημερινώς πολλά λάθη… ακρότητες.. Ίσως ο Θεός τα επιτρέπει αυτά για να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα πως η Εκκλησία πορεύεται κυριολεκτικά θαυματουργικώς.. αν μας την άφηνε ο Θεός στα χέρια μας θα την ξετινάζαμε σε χρόνο ρεκόρ…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 9:53 μμ
    Permalink

    +XRISTOS ANESTH+
    BRE ENTELWS ASXETE-
    POIOS SE RWTHSE PALI ESENA?!
    PAIKSE TA RHTORIKA SOU SENTONOEIDH KAI PETRWDH SAN TOY PETRAKH TA DOKIMIA-LOGYDRIA KAI ASE TIS SYMVOULES TOY MHDENISMOU.
    KANE ESY PROSEUXH+OLOI OI ALLOI POU PROTIMATE THN AMARTIA-THN YPOKRISIA-TO 8ANATO MIAS KAKOPOIHMENHS,AP TO NA KSYPNHSETE KAI NA KANETE KATI.
    PROSEYXOMAI ME TA DAKRYWN KAI DEN EISAKOUOMAI GIATI EIMAI TO PIO VRWMIKO ON STON PLANHTH.
    PROSEYXH8EITE LOIPON OLOI ESEIS POU EISTE POLLOI PIO KALOI SE OLA -,+SOBARA TO LEW-MPAS KAI GINEI TO THAUMA KAI APEKSARTHUEI O MONAXOS AYTOS APO TA PA8H TOU KAI SW8EI+AYTOS KAI OLES OI ALLES.
    DIOTI EXOUME OLOI EYTHINH.
    ESEIS KANETE SAN NA SAS HALASA THN HSYXIA.
    ESY EPANALAMBANEIS TA IDIA + TA IDIA KAI KOYRAZEIS ME AMPELOFILOSOFIES -DEN KERDIZEIS PARADEISO ETSI.
    ANTILAVOU/?
    ANTE STA KOYBADAKIA SOU-GIATI TELIKA MONO GIA PAIXNIDIA KAI FATSOULES EISAI. KAI MILA ELLHNIKA DIOTI TO SPAM-
    PELLARA-8RENTS KLP POU LES DEN TA KATANOW.
    OPOTE DEN KSERW TI ENNOEIS.TZAMPA KOPOS.
    TO POSO SKANDALISTHKA-STENAXWRETHIKA+KLONISTHKA THA TO MATHEIS KAI SY_+OLOI SAS-THN HMERA THS KRISEWS.
    WAIT+SEE.
    a! KAI XAIRETISMATA STON PETRAKH PANTELWS ANAIS8HTE_….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 10:08 μμ
    Permalink

    ΕΧΕΙΣ ΞΑΓΡΥΠΝΗΣΕΙ ΠΟΤΕ -ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ-ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ?
    ΕΧΕΙΣ ΚΛΑΨΕΙ ΠΟΤΕΕΕ ΣΟΥ ΤΟΟΟΟΣΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ=ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ?
    ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ=ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ-ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΕ ΓΛΥΤΩΝΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΙΝΔΥΝΟ>?
    ΕΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ?
    ΕΧΩ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ?
    ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ+ΣΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ-ΤΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ-ΤΟΝ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟ….
    ΑΜΗΝ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 10:08 μμ
    Permalink

    pooooo reeeeeeeee! Ma kala!! 80 gynaikes pws tis prolabainei reeeeeeee!!!

    tha ton xezoymisoyn!!!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 10:12 μμ
    Permalink

    tis metrises re kiolas?! bravisimo! eisai saHni bre nik!
    DEN EINAI OLES -yet-STO HAREMI….PROSPATHOUN NA MPOUN
    ALLA LOGW AKRIVWS…TECHNICAL REASONS….EXOYN MEINEI STO TELEFON GAMING akoma.
    GIAYTO EMATHA TA ONOMATA TOUS GIA NA TIS FWTISEI+EMPODISEI O 8EOS….
    KI EPITELOUS SOVAREPSOU..

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 11:14 μμ
    Permalink

    ΜΠΡΕ ΚΟΠΕΛΙΑ ΜΟΥ ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!
    ΑΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΗΣΥΧΟ!ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ,ΑΟΡΑΤΟΥΣ ,ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΑΖΟΥΡΑ ΚΙΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΝΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΝΝΟΩ, ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ,Η ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ(ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΛΠ);ΜΕΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ;
    ΑΠΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΡΩΤΑΩ, ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΝΑ!

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ,ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΑΛΛΑ ΒΡΕΣ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΑ.ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ;
    ΣΤΑ ΕΞΩΤΡΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ(ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ,ΓΕΝΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ,ΣΩΤΗΡΙΑ΄)ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΛΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΙ ΟΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.ΚΛΕΙΣΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑ,ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΑΛΑ ,ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ,ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΑ ,ΑΣΘΕΝΗ ΤΡΕΛΟΚΟΡΙΤΣΑ!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 12, 2010, 11:58 μμ
    Permalink

    malistaN- «aY$$$steria»-
    SEYXARISTOUME POLLAN DIA TAS SUMVOYLAS SOU-SAN GIAGIA MILAS? POSO EISAI 70?
    SOU EIPE O XRISTOS MAS-xristoulis den einai-OTI EKOYRASTHEIN?
    MHPWS EISTE DIDYMA ME TON PA.ASXETON?
    XAIRETISMATAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    OSO GIA TA NOSOKOMEIA STA XARIZW….O ETOIMOTHANATOS DEN TA XREIAZETAI……………..
    XRISTOS ANESTH …………BRE…..PWS SE EIPAME?PANTELIA?PASXETIA?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 12:14 πμ
    Permalink

    ΑΣΤΕΡΡΡΙΙΙΙΙΙΑΑΑΑ,ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕΣ?
    ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΨΑΧΝΟΥΝ?
    ΔΙΟΤΙ ΛΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ.
    ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΝΤΙ ΑΛΛΩΝ…………
    ΟΥΤΕ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΣΑΙ-ΟΥΤΕ ΠΙΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΣΩΣΤΗ ΕΙΣΑΙ-ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-μπαλιτσα-γυφτουλι-ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ,
    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ-ΑΓΑΠΗΣΤΕ-ΖΗΣΤΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ,,,,,,,,,,,,
    ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΤΕ…………
    ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ=ΙΣΤΟΥΣ?
    ΤΙ ΚΛΑΜΠ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ-ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 12:22 πμ
    Permalink

    ΕΧΕΙΣ ΞΑΓΡΥΠΝΗΣΕΙ ΠΟΤΕ -ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ-ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ?
    ΕΧΕΙΣ ΚΛΑΨΕΙ ΠΟΤΕΕΕ ΣΟΥ ΤΟΟΟΟΣΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ=ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ?
    ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ=ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ-ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΕ ΓΛΥΤΩΝΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΙΝΔΥΝΟ>?
    ΕΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ?
    ΕΧΩ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ?
    ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ+ΣΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ-ΤΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ-ΤΟΝ ΥΠΟΚΡΙΤΗ-ΤΟΝ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟ…//.AΣχΤερια,,,KLP //
    ΑΜΗΝ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 9:36 πμ
    Permalink

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΘΕΟΤΡΕΛΟ ΓΙΑΒΡΑΚΙ!
    ΝΑΙ ΜΠΡΕ!ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ!ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΜΑΝΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΣΑ.
    ΕΣΥ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΕΧΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ; ΜΕΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ;
    ΣΕ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΜΠΡΕ! ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΟΥ.
    ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ Η ΣΤΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΜΟΥ.
    ΗΣΥΧΑΣΕ ,ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 10:56 πμ
    Permalink

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΓΙΑΒΡΑΚΙ-ΨΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ? Η ΓΙΑΠΡΑΚΙ?
    ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥΣ/ΝΤΟΠΙΟΛΑΛΙΕΣ-ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑΣΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΙ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ,ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗ ΒΑΒΕΛ…
    ΕΝΑΣ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΡΕΑ.
    ΟΥΤΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΣΑΙ-ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΚΟΣΜΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ…….ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟΥΛΗ ΣΑΣ.
    ΔΕΝ ΕΜΒΑΘΥΝΕΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ.ΑΛΛΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΕΧΕ.
    ΑΓΑΠΗ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ-ΚΙ ΑΜΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΑ ΠΕΙ-ΤΡΕΞΤΕ=ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΝΙΓΕΤΕ….ΛΕΤΕ ΑΣΤΟ ΣΤΟ ΘΕΟυλη…
    ασε τα κολπα αστερια……………..
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 11:12 πμ
    Permalink

    Μήπως σας αρεσει,τελικα.να εκτιθεται απο ασθενεις,παραβατες του τυπικου,Η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ?
    ΕΡΩΤΗΣΗ
    ΕΝΑΣ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΣ,ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ Η όχι?
    ΕΝΑΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ,ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ Η ‘οχι?
    ΕΝΑΣ ΣΕΞΟΜΑΝΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟ Η οχι?
    ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΘΛΗΠΤΙΚΟΣ…ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ Η ΟΧΙ?
    ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΜΥΑΛΟ,ΚΑΡΔΙΑ.
    ΑΣ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ,ΠΟΥ+ΠΟΥ……….
    ΑΝ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙΙ-ΙΣΩΣ….ΣΩΘΟΥΝ,ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
    ΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΟΥΜΕ…………….ΤΟΤΕ ΑΣ ΜΗ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
    ΑΣ ΜΗ ΠΟΔΟΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ-ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.
    ΔΙΟΤΙ,ΧΡΙΣΤΟΣ=ΑΓΑΠΗ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 11:36 πμ
    Permalink

    ΓΙΑΒΡΑΚΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ.ΕΤΣΙ ΜΕ ΕΛΕΓΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ.
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ; ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΦΩΝΑΖΕ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ;
    ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ ΛΙΓΟ,ΤΙ ΛΕΣ;ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑΤΡΟ; ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;

    Η ΑΣΤΕΡΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΕΙ.

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Είδαμε ότι η κοινωνική αλλαγή δεν μπορεί να απελευθερώσει ούτε τον άνδρα ούτε τη γυναίκα παρά μόνον αν αυτοί συνδεθούν στο θεμελιώδες θέμα: στην πνευματική επανάσταση που θα γινόταν σε κάθε ξεχωριστή ψυχή και θα επεκτεινόταν και στην κοινωνία. Είδαμε ότι οι γυναίκες μπορούσαν να είναι ελεύθερες μόνο μέσα στην Εκκλησία.
    - Τατιάνα Γκορίτσεβα
  • Αρέσει σε %d bloggers: