Η σημασία του Επισκόπου στην Εκκλησία

«Ο επίσκοπος στην θεία ευχαριστία είναι σαν τον χειρούργο. Ένας χειρούργος δε μπορεί την ώρα που κάνει την εγχείρηση να περισπάται, να χάνει χρόνο. Γι’ αυτό χρειάζεται τη διακονία όλων μας, ώστε η προσευχή του να έχει ένταση.»

Please enable Javascript and Flash to view this Blip.tv video.

Συνέντευξη του Σεβ. Μητροπολίτου Λεμεσού κ. Αθανασίου στον κ. Νικόλαο Μεσσάλα και την εκπομπή Εν λόγω αληθείας στον Λύχνο.

136 σκέψεις σχετικά με το “Η σημασία του Επισκόπου στην Εκκλησία

  • Απρίλιος 13, 2010, 11:42 πμ
    Permalink

    PREPEI KAPOIOS-ME AGAPH-N ASXOLHTHEI MAZI TOY KAI NA TON PAEII STOUS GIATROYS+STON PNEUMATIKO TOY KYRIWS….DIOTI XREIAZETAI STHRIXH PRWTISTWS.

    H PANAGIA MAS EINAI H MANA MAS.
    ALLH DEN EXW.

    POY ME PAEI H ASTERIA POY ME AGA-PAEI?
    2 EISTE?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 12:09 μμ
    Permalink

    NISAFI TI THA PEI?
    NHSI APO XRYSAFI?
    H NI-SA -FI?
    DHLADH PAIZOYME ALFA VHTA?
    TO NI PANTWS DEN EINAI SAN TO FI-
    PI KAI FI
    ME TO NI KAI ME TO SIGMA
    AYTA KSERW
    TO NI SA FI DEN TON KSEURW,
    SORRY. DEN ESPOUDASON GLWSSOLOGIAN.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 12:16 μμ
    Permalink

    ΜΙΑ ΕΙΜΑΙ ΒΡΕ!
    ΣΕ ΠΑΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ!
    Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΜΑΝΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΕΝΝΗΣΕ ΚΙ ΑΥΤΗ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΕΙ ΚΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ.

    ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ,ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ Η ΑΣΤΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΟΥ!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 12:29 μμ
    Permalink

    ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ ΓΡΙΟΥΛΑ ΕΙΜΑΙ !ΑΠΛΩΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΑ ΜΟΥ.ΝΙΣΑΦΙ ΘΑ ΠΕΙ ΦΤΑΝΕΙ-ΑΡΚΕΤΑ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 13, 2010, 4:40 μμ
    Permalink

    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ-ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΤΥΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ+ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ…
    ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ-{ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΑΝΑΝΔΡΟΙ ΓΕΝΙΚΩΣ-ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΚΡΥΨΗΝΙΟΙ-}ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ=ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΙ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ=ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ.
    ΟΠΟΤΕ,Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ…
    ——–ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+—————-
    { Η μάνα που με γεννησε με πεταξε-οπότε καταριπτονται οι μυθοι περι μητρικου φιλτρου_+ενστικτου-διοτι οταν εχεισ εγωισμο=απουσιαζει η ΑΓΑΠΗ-οποτε,αστο καλυτερα.
    Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΜΟΥ ΑΡΚΟΥΝ….
    -ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ -ΣΠΑΝΙΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ-ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ -ΚΑΙ οι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ…
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥΣ-ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΕΡΙΑ,ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΤΕ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ.ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.}
    Η ΑΝΑΞΙΑ,ΕΛΑΧΙΣΤΗ,ΛΕΠΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ….ετοιμοθάνατη.{ΕΥΧΕΣΘΕ}

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:57 πμ
    Permalink

    Εδώ και καιρό έχω δει σε αυτό το ιστολόγιο μία ψυχή να συχνάζει στο ιστολόγιο.. να έχει κάνει γνωστή την παρουσία της.. να έχει γίνει γνωστή φωνή του Ζωντανού Ιστολογίου, όπως γνωστή φωνή είναι και ο Πέτρος.

    Σιγά σιγά άρχισα να σκέφτομαι οτι βλέπω μια κραυγή από έναν άνθρωπο.. κάποιον να ουρλιάζει και να ζητά απεγνωσμένα βοήθεια.. να παρακαλά για βοήθεια..

    Και τώρα έτυχε και διάβασα σε αυτή τη σελίδα όλα τα παραπάνω σχόλια..

    Και νομίζω οτι η Αγγελική, ή Αλίκη, ή Ευαγγελία, ή Αγάπη, ή όπως λέγεται..
    έχει βαθύτατα συγκλονιστεί από κάποια πράγματα που εγώ δεν γνωρίζω..
    έχει σοκαριστεί δυνατά.. έχει φρικάρει από κάτι..
    έχει ταρακουνηθεί συθέμελα και τρέμει από το σοκ..

    Συγνώμη που κάνω κρίσεις για την συναισθηματική σου κατάσταση τόσο ξεδιάντροπα..
    όμως δεν είμαι σίγουρος οτι είναι κακό αυτό που κάνω..

    Και επιπλέον είναι προσβεβλημένος ο οργανισμός της από κάποια αρρώστια..

    Εγώ λέω να σκεφτούμε ποιά είναι «Η σημασία του Επισκόπου στην Εκκλησία» (είναι ο τίτλος της ανάρτησης αυτής)..
    και κάνουμε παύση από μια τέτοια συζήτηση..
    και να στρέψουμε το βλέμμα προς αυτόν τον άνθρωπο που μας έχει ξεκουφάνει εδώ πέρα φωνάζοντας για βοήθεια και ικετεύοντας για βοήθεια..

    ..Και να ρωτήσουμε..
    Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για εσένα?

    Ίσως αν της πω «τα είπες μία, δύο, τρεις, δεν κουράστηκες;»
    ή αν της πω «σε νοιάζομαι αλλά δε κάνεις και πολλά για την κατάστασή σου»
    τότε μπορεί να πληγωθεί.

    Είναι..
    Ένας απίστευτα πληγωμένος άνθρωπος που βρίσκεται σε ανάγκη.. μας χρειάζεται.. ας κάνουμε κάτι.. οσοδήποτε μικρό ή οσοδήποτε μεγάλο..

    Κι εσύ, Αγάπη Ασθενή (όπως κι αν σε λένε) αν θες σκέψου οτι ο καθένας από όλους αυτούς γύρω σου που βλέπεις στο ιστολόγιο πνίγεται στις δικές του έγνοιες.. για αυτό μίλα μας ξεκάθαρα (όπως τόσο πολύ σου αρέσει να κάνουν οι άλλοι) και βοήθησέ μας να καταλάβουμε..
    Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό που λέω..

    Δεν ξέρω πώς νιώθεις..
    Μπορώ μόνο να έχω μια αμυδρή εικόνα αλλά δε μπορώ να νιώσω όπως εσύ τώρα.. για αυτό μπορεί να μιλήσω αφ’υψηλού και να σκεφτώ πως είμαι καλύτερος από εσένα μιας και δε βρίσκομαι στη κατάστασή σου..

    Μου φαίνονται τόσο προφανή όλα τα παραπάνω που απορώ πώς δεν έχω δει πολλούς άλλους να τα λένε εδώ..

    Ύστερα είδα το σχόλιο της Αλίκης (της πολυώνυμης) αμέσως παραπάνω.. για την μητέρα της..
    Είπα wow.. Πώς μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος που θεωρεί (λανθασμένα-ή-δικαιολογημένα είναι κάτι που δε το εξετάζω καθόλου τώρα) οτι δεν είχε την μητρική φροντίδα («η μάνα μου με πέταξε») ? Πώς να νιώθει ένας τέτοιος άνθρωπος?

    Εγώ φαντάζομαι πως οι περισσότεροι εδώ πέρα έχουμε τις οικογενειές μας, κάποιους, λίγους έστω, ανθρώπους που μας αγαπούν και που όντως νοιάζονται για εμάς..
    Κι αν κάποιες φορές μπορεί να νιώσουμε πληγωμένοι, τότε τελικά πάντα ακολουθούν οι στιγμές που νιώθουμε πάλι περικυκλωμένοι από την αγάπη των αγαπημένων μας ανθρώπων.
    Όμως κάποιος άνθρωπος που νιώθει πληγωμένος και «πεταμένος» από την ίδια την μάνα του?

    Για αυτό, λοιπόν, πολυώνυμη, βοήθησέ μας να σε βοηθήσουμε.. Πες μας με σαφή και καθαρά λόγια συγκεκριμένα πράγματα.. εάν θα ήθελες κάτι από εμάς.. Πιστεύω οτι θέλεις κάτι από τους ιστολογίτες..

    Το ξέρω, πολυώνυμη, οτι πολλές φορές μιλώ κάνοντας τον έξυπνο.. όμως.. μη μου ζητάς να μη το κάνω.. είναι πολύ δύσκολο..

    Έχω κι εγώ νιώσει κάποτε συντετριμμένος και σοκαρισμένος κάπως περίπου όπως η Πολυώνυμη..
    Για αυτό, σας παρακαλώ, ας μην την αφήσουμε την πολυώνυμη έτσι..
    Να κλαίει και να οδύρεται..
    Ας ρωτήσουμε «μπορώ να κάνω κάτι εγώ για εσένα?»
    Ίσως έτσι θα της είναι πιο εύκολο από όσο της είναι τώρα να δίνει αγάπη προς το ο.τιδήποτε γύρω της. Εγώ πιστεύω οτι έχει μεγάλα αποθέματα αγάπης για αυτό ας την βοηθήσουμε να συνεχίσει το έργο της..
    Αν ένα δέντρο είναι κουτσουρεμένο και ζαρωμένο και ξεραμένο τότε πώς μπορεί να μας δροσίζει μα τον ίσκο του και πλουτίζει με τους καρπούς του και το οξυγόνο που παράγει..? Δεν είναι δύσκολο?
    Ένας άνθρωπος που ξέρει τι είναι πόνος (αυτή δείχνει να ξέρει διότι λέει οτι υποφέρει από την αρρώστια) τότε είναι δύσκολο να θέλει να έχουν πόνο οι άλλοι άνθρωποι. Συνεπώς, μάλλον θέλει να δώσει αγάπη γύρω της.
    Ας την βοηθήσουμε.
    Και.. άλλο «Αγάπη Ασθενής» κι άλλο «μηδενική αγάπη»!
    Καλύτερα να προσφέρουμε μια αγάπη μικρούλα.. λίγη.. τοσοδούλα.. παρά ..λιγότερη.!!!

    Πολυώνυμη.. Μπορώ να κάνω κάτι για εσένα?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 3:15 πμ
    Permalink

    Ξαναδιάβασα πάνω μερικά σχόλια!
    Αφού τα λέει ξεκάθαρα η Πολυώνυμη..
    Τι περιμένεις από εμάς Πολυώνυμη-Πολυάννα?
    «Ζεεν γκαταλαβαίνω.. Ι don’t understand..» που λες κι εσύ..
    Δεν καταλαβαίνω….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 5:49 πμ
    Permalink

    ΠΟΛΥΩΝΥΜΕ-ΠΕΤΡΕ?Π.ΑΣΧΕΤΕ?ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΣΕ ΛΕΝΕ………….
    ΜΠΟΡΕΙΣ Κ ΕΣΥ _+ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ……………..
    1ον ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ………….
    ΠΟΝΑΩ ΠΟΛΥ-ΝΑΙ-ΟΜΩΣ ΦΩΝΑΞΑ-ΟΥΡΛΙΑΞΑ-ΚΡΑΥΓΑΖΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙΝΔΙΝΕΥΕΙ.
    ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ Ν ‘ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ+Ν ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΕΙ.
    ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΙΑ Η ζωη ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΙΩΝΩ,,,,,,,,
    ΟΜΩΣ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ…….ΕΙΔΑ+ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ.ΑΝΥΠΟΦΟΡΟ.
    ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΥΠΑΡΞΗ,
    ΑΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ Μ ΆΓΑΠΗΣΕ ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ Η ΣΑΛΟ.
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΩ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ -ΣΥΓΝΩΜΗ-ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΤΕ,
    ΔΕΝ ΠΟΝΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΘΕΝΗΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ
    ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΝΑΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ-ΓΙΑΤΙ ΘΑΘΕΛΑ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΕΤ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 5:50 πμ
    Permalink

    ΠΟΛΥΩΝΥΜΕ-ΠΕΤΡΕ?Π.ΑΣΧΕΤΕ?ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΣΕ ΛΕΝΕ………….
    ΜΠΟΡΕΙΣ Κ ΕΣΥ _+ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ……………..
    1ον ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ………….
    ΠΟΝΑΩ ΠΟΛΥ-ΝΑΙ-ΟΜΩΣ ΦΩΝΑΞΑ-ΟΥΡΛΙΑΞΑ-ΚΡΑΥΓΑΖΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙΝΔΙΝΕΥΕΙ.
    ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ Ν ‘ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ+Ν ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΕΙ.
    ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΙΑ Η ζωη ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΙΩΝΩ,,,,,,,,
    ΟΜΩΣ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ…….ΕΙΔΑ+ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ.ΑΝΥΠΟΦΟΡΟ.
    ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΥΠΑΡΞΗ,
    ΑΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ Μ ΆΓΑΠΗΣΕ ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ Η ΣΑΛΟ.
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΩ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ -ΣΥΓΝΩΜΗ-ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΤΕ,
    ΔΕΝ ΠΟΝΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΘΕΝΗΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ
    ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΝΑΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ-ΓΙΑΤΙ ΘΑΘΕΛΑ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΕΤΑΙ+ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΑΔΡΑΝΗΣ Ο ΘΕΟΣ.
    ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΕΣΩΖΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ…………
    ΔΕΝ ΑΞΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΓΩ.
    ΟΜΩΣ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ/
    ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ+ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΡΑΣΟ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ.
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΠΟΝΟΣ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    ΑΓΑΠΗ
    +ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 6:35 πμ
    Permalink

    «ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΝΑΩ ….
    ΓΙΑΤΙ ΘΑΘΕΛΑ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΕΤΑΙ+ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΑΔΡΑΝΗΣ Ο ΘΕΟΣ.
    ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΕΣΩΖΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ…………
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΠΟΝΟΣ.»

    Σε αυτό δε μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς.
    Δε μπορούμε να εκβιάσουμε το θεό.

    Θα ρωτούσα κι εγώ όπως ο ανώνυμος «η δική μου γνώμη» πιο πάνω:
    Πολυώνυμη.. Μπορώ να κάνω κάτι για εσένα?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:00 πμ
    Permalink

    μπορουμε ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΠΟΡΟΥΜΕ,ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ…………..
    ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ-ΑΚΟΥΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ-ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ-ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ
    ΤΟΤΕ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ.
    ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ…
    ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ.’
    ΚΑΝΤΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ……….
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΛΠΙΔΑ+ΧΑΡΑ
    +ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ+
    ———————+ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:03 πμ
    Permalink

    πετρο,ΘΕΟΣ=ΘΕΟΣ.
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:24 πμ
    Permalink

    ok…φιλτάτη «Πολυώνυμη»….

    μύνημα ελήφθη…

    Υπέρ υγείας και σωτηρίας των δούλων του Θεού… Είπωμεν και υπέρ αυτών το «Κύριε Ελέησον»…

    Ας εφαρμοστεί και εδώ αυτό που λένε οι Πατέρες.. .»Κύριε καν θέλω, καν μη θέλω, Σώσον με!»

    «Δός μοι μετανοίας λογισμόν, δός μοι κατανύξεως πόθον τη ταπεινή μου ψυχή… Έγειρον εξ ύπνου με δεινής πορώσεως..»

    Αυτά μπορούμε να κάνουμε «κατ’ άνθρωπον», και μάλιστα εξ’ αποστάσεως… Τα υπόλοιπα ας τα μεριμνήσει ο Θεός, εί βούλεται..

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 8:02 πμ
    Permalink

    geia sou kai sena POLYWNYME petraki!!!!!!P.ASXETE!

    MHNYMA………….ELHF8H?
    XAIROMAI………..EYXARISTW+

    TELIKA EISAI H DEN EISAI PATHR?
    DIATI SE ARESEI NA ME MPERDEYEIS+NA ME TYRANAS?
    EYLOGHSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 9:21 πμ
    Permalink

    @ Α+

    Αν αυτό σου δώσει χαρά κι ελπίδα, μετά χαράς θα το κάνω, θα συμπροσευχηθώ, μαζί σου και με όποιον άλλο επιθυμεί.

    @ koukou!
    Καμία σχέση, πώς σου πέρασε ότι μπορεί να είμαι πατήρ;
    Επίσης δεν έχω γράψει ποτέ με διαφορετικό όνομα.
    Οπότε να σε ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου:
    «DIATI SE ARESEI NA ME MPERDEYEIS+NA ME TYRANAS?»

    Φιλιά!
    😀

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 10:37 πμ
    Permalink

    Πολυώνυμη, έχεις ζητήσει αυτές τις προσευχές απο ιερωμένους, βρε ματάκια μου;
    Δεν είναι εκεί που θα πρέπει να αποτανθείς κυρίως; Και μάλιστα απο ιερείς που έχουν προσευχή;
    Δυστυχώς, ή ευτυχώς δεν είναι όλοι το ίδιο.
    Έχουν μπει τα ονόματα στην πρόθεση μέσα στο Ιερό;

    Δεύτερον,
    Θα ξέρεις ασφαλώς πως υπάρχει και το αυτεξούσιο που δεν καταργείται με τίποτα . Δηλαδή αν αυτός δε θελήσει, δεν κάνουν τίποτε οι προσευχές.

    Τρίτον
    Αν δε θέλει και ο Θεός, πάλι δε γίνεται τίποτε.
    Δε ξέρεις γιατί οικονομεί έτσι και επιτρέπει ο Θεός να γίνονται αυτά. Τίποτε δε ξέρει κανείς, ούτε καν εμείς οι ίδιοι που μας συμβαίνουν αυτά.

    Εμείς κάνουμε κατά τα μέτρα μας αυτό που γνωρίζουμε και μπορούμε και από κει και πέρα, τ αφήνουμε στο Θεό.

    Δεν γνωρίζεις πόσες τέτοιες, ή άλλες περιπτώσεις έχω Δόξα τω Θεώ περάσει, ή δει στη ζωή μου. Έτσι έπρεπε. Δεν πιστεύω πως ότι γίνεται είναι τυχαίο στη ζωή.
    Εκτός αν το άλλο όνομα της τύχης, είναι ΘΕΟΣ.
    Έλα καλημέρα.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 11:06 πμ
    Permalink

    Αγαπητέ Ανωνυμε χαιρε οτι
    εβαλες το δάκτυλο υπό τον τύπο των ήλων.
    Νομίζω οτι οι περισσότεροι παροικούντες του ιστολογίου έχουμε εξίσου φρικάρει με την έκθεση του φίλου μας και αντιδρούμε αμήχανα και κατά το δοκούν(αναλόγως με το τι έχει ό καθεις στην κεφαλή του δηλ.)παρόλες τις αγαθές προθέσεις(αν και οδρόμος για την κόλαση ειναι στρωμένος απο δάυτες).
    Ειναι μια ευκαιρία να δουμε όλοι τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις μας απεναντι σε ένα συνάνθρωπό μας που ζει μια άλλη πραγματικότητα και να προβληματιστούμε κι εμεις με αυτές, για τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε δηλ. τον κόσμο που μας περιβάλλει και που σίγουρα περιέχει και πραγματικότητες που είναι εξω απο τα αναμενόμενα και τα»κοινώς παραδεκτά».
    Νομίζω οτι αυτό ειναι μια ουσιαστική βοήθεια και στον συνανθρωπό μας που μας εκλιπαρεί ,μέσα στα πλαίσια ενος ιστολογίου, οπου η επικοινωνία διεξάγεται δια φαντασιώσεων, υποθέσεων ,εικονικων συμπερασμάτων και αέρινων συναισθημάτων(δηλ. του αέρα).Ωστόσο είναι και ευθυνη μας να μην οξύνουμε τις καταστάσεις εκεί που αντιλαμβανόμαστε οτι υπάρχει μπέρδεμα και εσωτερική τυρανία .Μερικές φορές προτιμότερη είναι η σιωπή.

    Παντως γιαβρί μου, που λέει και η Αστερία ,μαζί σου είμαστε κι ελπίζουμε για όλους την αλλαγή προς το καλύτερο.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 11:10 πμ
    Permalink

    +XRISTOS ANESTH+
    ENNOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITAI KAI TA EXW DWSEI+TA DINW..SYNEXEIA.
    FYSIKA KAI GNWRIZW TO AYTEKSOUSION..
    AN DIAVASEIS KAPOU PIO PANW/KATW TO EGRAPSA…..KAI GIAYTO EIXA «8YMWSEI-APELPISTEI»-DIOTI EIPA=
    EXOUN AYTEKSOUSIO OSOI THELOUN NA AMARTANOUN-?
    KI OSOI DEN THELOYN NA AMARTANOUN_+PROSEUXONTAI GIA TO KALO+TH SWTHRIA TOU ALLOU,DEN EXOYN?=DEN EISAKOUGONTAI?
    GIAYTO EIXA+EXW STENAXWRETHEI POLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY-
    DIOTI OLA AYTA TA SKEFTHKA…KI AN DEN THELEI O 8EOS?
    MA EKEINOS 8ELEI OLOUS SWYHINAI+EIS EPIGNWSIN ALI8EIAS EL8EIN…
    MHN ME APELPIZEIS PALI……….
    MHN ME KLONIZEIS
    GIATI AYTO POU DEN KATALAVE KANEIS SAS
    EINAI O FOVOS MOU MHPWS O KYRIOS TON-MAS EGKATELEIPSE….
    DEN MPORW NA SKEFTW
    OTI O KYRIOS MOU KSAFNIKA DEN YPARXEI…
    TON EXW DEI OLOZWNTANO-POLLES FORES KI EXW KLAPSEI GIA WRES-H PANAGIA MAS ME EXEI SWSEI APO KARKINO.
    OI AGIOI TO IDIO.
    OPOTE MONO TREMW STHN IDEA MHN MAS EGKATALEIPSOUN
    LOGW THS ANAKSIOTHTOS MOU+ELLEIPSIS AGWNOS MOU.
    +XRISTOS ANESTH ALH8WS+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 11:24 πμ
    Permalink

    +ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ+
    …ΣΤΕ€€ΛΑ,ΕΣΥ ΚΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ$$$/Η
    ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΑΚΙ
    ΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ-Ο 1Σ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΕΙΑ ΤΟΥ
    Ο ΑΛΛΟΣ-εσυ-ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΕΣ/ΜΠΗΧΤΕΣ ΠΕΡΙ ΑΕΡΙΝΩΝ ΚΛΠ,ΤΟ ΥΦΑΚΙ ΣΤΥΛΑΚΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΙΩΣΕΙ ΤΙΟΤΑ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ.
    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ?
    ΤΙΣ ΤΥΠΙΚΕΣ ΧΑΙΡΕΤΟΥΡΕΣ?ΤΑ ΡΗΤΑ?ΤΙΣ ΟΜΙΙΛΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ Η ΔΟΛΩΜΑ.
    ΣΟΡΥ,ΕΙΜΑΙ+ΧΑΖΗ ΤΕΛΕΙΩΣ.
    +ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ+
    ΑΓΑΠΗ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 11:34 πμ
    Permalink

    ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΜΕΤΑ ΔΑΚΡΥΩΝ…
    ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΑΡΑ+ΕΛΠΙΔΑ.
    ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ…………..
    ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΑΩ ΠΟΥ ΠΟΝΑΣ-
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.
    ΑΓΑΠΗ=ΣΕ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΖΩ,ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 1:52 μμ
    Permalink

    Χριστός Ανέστη,

    Στέλα μου για να δούμε τι θα βγεί.

    Κοίτα πολυώνυμή μου, στο #70 δε σου απαντώ.
    Απλά σε θέτω προ των ευθυνών σου γι αυτά που έγραψες.

    Που βλέπεις πως δε θέλει Ο Θεός να σωθούμε;
    Αυτά που ζητάς, είναι μαγικά, ή δεν είναι;
    Υπάρχουν και τα θαύματα, αλλά άστα αυτά δε ξέρεις πως και πότε θέλει Ο Θεός να γίνουν.
    Μήπως γίνεσαι επίσης βασιλικότερη του βασιλέως;
    Εϊπαμε, κάνω το χρέος μου και αφήνω στα χέρια Του Θεού τ άλλα.
    Τι ανακατεύεσαι συνέχεια;
    Εσύ ξέρεις πιό πολλά απ Το Θεό;
    Μας αφήνει όταν κρίνει, να διυλιστούμε, να παιδευτούμε (με αμφότερες τις έννοιες του όρου), γιατί διαφορετικά δυστυχώς δε μαθαίνουμε απ τα διδάγματα της ζωής.
    Έχω παρατηρήσει πως μόνο αναπτύσσοντας κάποιες ευαισθησίες, ερχόμαστε και συντονιζόμαστε με Το Θεό και τότε κάτι γίνεται χωρίς να πρέπει να πονέσουμε, τότε γίνεται μόνο απο αγάπη, όπως λέει όμορφα ο μακαριστός πατήρ Πορφύριος. Αλλά για πόσο διάστημα το κάνουμε αυτό; Μετά από λίγο ξαναπέφτουμε και χρειαζόμαστε τον πόνο για να ξυπνήσουμε.
    Δεν έχεις παρατηρήσει πως συνήθως μόνο όταν πονάς για κάτι, γίνεται κάτι;
    Για το πως ενεργεί Ο Θεός κατά τα λεγόμενα των Πατέρων, είχε γράψει η Μαρίνα προ 1-1/2 μήνα – ψάχνω μάλιστα να το βρώ- κάτι πολύ ολοκληρωμένο, σχέση έχον με τα περί οικονομίας, συγκαταβάσεως κλπ.
    Βρε Μαρίνα αν το έχεις πρόχειρο και θέλει κι Ο Θεός ξαναανέβασέ το σε παρακαλώ.

    Αληθώς Ανέστη

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:13 μμ
    Permalink

    POLY-ANWNYME
    ELEOS…………….
    EIPA=O THEOS THELEI NA SWTHOYME OOOOLOI+EIS EPIGNWSHN ALH8EIAS ELTHEIN…………..
    TI ANAKATEUOMAI?!!!SYNEXEIA?!!!!!
    PWS KSEREIS ESY AN +POSO ANAKATEUOMAI?
    MHPWS EISAI MIA../ENAS APO KEI? EMPLEKOMENOS?
    ENDIAFEROMAI GIATI OLOI ADIAFOROYN.
    EPISHS -TRELENOMAI-DIOTI O THEOS DEN EPEMVAINEI+KLONIZOMAI-
    OK?
    OK-EISAI ELEYTHEROS ESY NA TA KATAPATAS OLA +NA TRELENOMAI?
    OK-
    TRELATHIKA+GW-HMARTON+LEW/KANW/MILAW-FWNAZW -TSIRIZW
    OSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOO GOYSTARW!
    OK?
    ELEYTHERIA?AYTEKSOUSION?
    OK.
    ETSI GOYSTARW.
    NA MILAW-NAGAPAW-NA FWNAZW -NA TSIRIZW OTAN TRELENOMAI-OTAN ME TRELENOUN OLA-NA KLAIW STO THEO +NA FWNAZW=GIATI!!!!!!!!!!!!!
    MERRY KRISTMASSS!+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:26 μμ
    Permalink

    Αχ βρε φίλε ανωνυμε ,μπλεχτήκαμε στα ψευδώνυμα κιεγω απευθυνόμουνα στον «η δική μου γνώμη»,δεν ξέρω αν είσαι ο ίδιος. Κι όπως εΊπε και σε μένα η κοπέλα με τα πολλα πρόσωπα, δεν της χρειαζονται θεολογικοί στοχασμοι,ρητά και συμβουλες ούτε απαραιτήτως πρεπει να βγει κάτι ωφέλιμο ενδεχομένως.

    Με συμπαθεια πάντα!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:32 μμ
    Permalink

    Συγγνώμη, αλλά δε διαβάζω λέξη προς λέξη, αυτά που λες……

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:43 μμ
    Permalink

    ρε ξυπνάται σας δουλεύει η πολυονόματη μπορεί ναναι οποιος ναναι απ δω με΄σα και σας βαζει να τρεχεται μωρε γκιαουρηδες αν ηθελε θα πηγαινε στο γιατρο ε ρε δουλεμα που πεφτει

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:51 μμ
    Permalink

    Εννοούσα εσένα «Αγάπη» προηγουμένως, λέγοντας πως δε διαβάζω λέξη προς λέξη.

    Στέλλα δεν πειράζει βρε παιδάκι μου, Δόξα τω Θεώ, μικρό το κακό.
    Για να μη μπερδευόμαστε βάζω απο σήμερα όνομα.-

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:52 μμ
    Permalink

    krinete EX IDIWN TA ALLOTRIA-STELA POLYYYY ANWNYMH KAKISTrW

    ΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙ
    ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΜΑΙ ΚΙ εγω Η ΧΑΖΗ,ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΟΟΟΤΙ ΘΕΛΩ…..
    ΦΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ-ΛΗΣΤΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ-ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ.
    ΟΜΩΣ
    Θ’ΑΓΑΠΑΩ ΟΣΟ ΘΕΛΩ-ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ-ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ+ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ-ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ+ΑΠΕΙΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΣΩ ΑΠΤΗ ΤΑΡΑΤΣΑ.{ΑΧΡΕΙΣΤΗ ΕΙΜΑΙ-ΑΣΘΕΝΗΣ ΕΙΜΑΙ-ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΙΨΩ ΤΟ ΞΕΡΩ}
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΕΒΑΙΘΩ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:53 μμ
    Permalink

    krinete EX IDIWN TA ALLOTRIA-STELA POLYYYY ANWNYMH KAKISTrW

    ΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙ
    ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΜΑΙ ΚΙ εγω Η ΧΑΖΗ,ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΟΟΟΤΙ ΘΕΛΩ…..
    ΦΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ-ΛΗΣΤΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ-ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ.
    ΟΜΩΣ
    Θ’ΑΓΑΠΑΩ ΟΣΟ ΘΕΛΩ-ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ-ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ+ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ-ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ+ΑΠΕΙΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΣΩ ΑΠΤΗ ΤΑΡΑΤΣΑ.{ΑΧΡΕΙΣΤΗ ΕΙΜΑΙ-ΑΣΘΕΝΗΣ ΕΙΜΑΙ-ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΙΨΩ ΤΟ ΞΕΡΩ}
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΕΒΑΙΘΩ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ+ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.
    ΚΙ ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ/ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΣΠΙΤΙ.
    ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ-ΣΠΙΤΙΑ ΕΧΟΥΝ,
    ΟΚ?
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ-ΔΕΙΤΕ ΤΑ.
    ΝΙΩΣΤΕ ΤΑ.
    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ =ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
    ΟΣΟ ΘΕΛΩ ΘΑ ΜΙΛΑΩ+ΘΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,
    ΚΑΙ Σ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ-
    Σ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ=ΞΥΔΙ ΤΟΠ.
    ΘΕΝΚ ΓΙΟΥ….
    ΑΝΕΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΧΑΙΡΟΥΣΙ……………
    +DEN DOYLEYW KANENAN-THA TO THELATE POLY BEBAIA
    SAS BOLEYEI+
    KRIMA=SAS LYPAMAI.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:56 μμ
    Permalink

    ΑΧ ΩΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΝΙΚ-ΑΧ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ-ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΑΣ-ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΑΣ-ΕΙΡΩΝΙΑ ΣΑΣ,
    ΑΧ ΒΡΕ
    ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΕΞ ΑΜΕΛΕΙΑΣ
    ΠΛΗΜΕΛΗΜΑ,ΤΥΧΕΡΑΚΙΔΕΣ…………….

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ+
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ-ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ.

    Η ΘΕΟΧΑΖΗ-ΕΤΟΙΜΟΘΑΤΗ-ΔΙΩΚΟΜΕΝΗ….ΘΕΝΚΣ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 2:58 μμ
    Permalink

    @ πρόκτωρα θου βου

    Εγώ νομίζω ότι είναι πολύ γνήσια σε αυτά που λέει.
    Δεν υποκρίνεται, ούτε προσπαθεί να δουλέψει κανένα.
    Έτσι τα νοιώθει, έτσι τα λέει.

    Μπορεί εγώ να αισθάνομαι ότι είμαι ανίκανος να βοηθήσω, μπορεί επίσης να έχω τελείως διαφορετική κοσμοαντίληψη, αλλά κάτι πιάνω από τον πόνο της.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 3:11 μμ
    Permalink

    SEYXARISTW PETRO+
    EYXOMAI GIAYTO O 8EOS NA SE ANTAMOIPSEI
    DIOTI POTEEEEEEEEEEEEEEEE DEN YPOKRINOMAI
    PANTA LEW OTI SKEFTOMAI=OTI NIWTHW
    TI NOHMA EXEI H YPOKRISIA?
    THN HMERA THS KRISEWS THA DOUNE OLOI AYTOI OI ANAIS8HTOI
    POSO PONESE KLONISTHKE +DIALYTHIKE H XAZH=TRELH=DIWGMENH
    EYXARISTW+
    O THEOS NA MAS SYGXWRISEI OLOYS GIA TO OTIDHPOTE….
    +XRISTOS ANESTH+DAIMONES KAPOUT!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 3:21 μμ
    Permalink

    BRE STELA-ANNA THOU BOU 000000 KLP SYNAFION..GIATI
    DEN FTIAXNETE ENA ANTI-SITE/CLUB OPOU NA MILATE GIA OTI SAS ARESEI XWRIS NA PROSBALETE TON EN ODYNH SYNANTHRWPO SAS?

    OTAN THA PESW APO THN TARATSA
    THA SAS AFIERWSW THN PTWSH MOY POLLES FORES
    ON AIR-LIVE
    KATI KSERETE KI EXETE PSEYDWNYMA=TO KALLITEXNIKO SOU EIXES PEI stela-,ME ENA L-LOU….

    EULOGHSON+
    H TRELH.SORY-THA PESW SE LIGO KAIRO-YPOMONH LIGO AKOMH

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 4:54 μμ
    Permalink

    Πετρο ασ τη πλακα εσυ σαι γατα μη λες τετια .
    Πιαστηκες
    Θ αυτοκτονησης .
    Χριστιανη φανατικη και ν αυτοκτονησης ουτε να το λες δε θα πρεπε , οχι να το κανης , αρα μπλοφα η δουλια ρε , που τα λες αυτα .
    Μπαρτολομιου δεν υπαρχει, ουτε και οι κυραδες που αραδιαζει. Κι αν υπαρχουν και υπαρχει κι αυτη και δεν ειναι καποιος απο σας εδω μεσα που κανει πλακα , εχει παθει τρα λα λα με τον λεγαμενο , καλα φως φαναρι πραματα . και σας βαζει και τρεχετε . Δε καταλαβαινει θεο ρε σεις .
    Σ ολα τα παραπανω δεν υπογραφω ρε αλλα ειναι και Τα απιστευτα αυτα που γινονται.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 5:59 μμ
    Permalink

    Πολυονόματη, κάνω και εγώ προσευχή όπως ίσως και
    ο Πέτρος, ο Παντελώς Άσχετος σε σχέση ίσως με το πόσο σχετικός θα ήθελε να είναι, η Στέλα, η Αστερία, ο Νικόλαος, ο θου βου 000.

    Από εδώ και πέρα θα ονομάζομαι Ελευθερία και θα βάζω αρίθμηση σε κάθε σχόλιό μου.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 6:05 μμ
    Permalink

    Δεν είχα δει το σχόλιο 84 του πράκτωρ θου βου 000.

    Πράκτωρ ευχαριστούμε για την παρατήρησή σου. εγώ διάβασα τι έγραψες, το σκέφτηκα, και έβγαλα τα συμπεράσματά μου.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 6:14 μμ
    Permalink

    @ πρακτωρ θου βου

    Μέχρι τώρα με έχουν ταυτίσει με τρία, αν όχι τέσσερα πρόσωπα.
    Έχεις αντιληφθεί ότι σε λίγο κάποιος τρίτος θα πει ότι εγώ κι εσύ είμαστε το ίδιο πρόσωπο, ε?
    Την πρώτη φορά θα σου φανεί σοκαριστικό, μετά θα το συνηθίσεις…

    Εγώ όμως μιλάω πάντα τελείως ξεκάθαρα και λέω την άποψή μου χωρίς να ωραιοποιώ πράγματα.
    Αυτό για κάποιο ανεξήγητο λόγο, εξεγείρει την καχυποψία.

    Έχεις να μου δώσεις μια ερμηνεία του φαινομένου;

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 6:38 μμ
    Permalink

    @ AGAPH+

    Η εικόνα με την πολλαπλή αφιέρωση on air – live κερδίζει όσκαρ, τόσο πετυχημένα την χρησιμοποίησες.
    Το ίδιο το θέμα όμως που σκηνοθετείς δεν είναι αστείο.

    Τώρα θα με ρωτήσεις, και τι είναι αστείο;
    Αυτά που έχουμε ζήσει είναι αστείο;
    Δεν ξέρω.
    Η ζωή είναι πολλαπλά τραγική, από μόνη της.
    Αλλά είναι όμως και φάκινγκ πολλαπλά ωραία, ώρες ώρες.

    Πέρα από την προσευχή, τι άλλο θα σε ανάπαυε?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 6:44 μμ
    Permalink

    Περιμένω κι εγώ να ακούσω την απάντηση στο σχόλιο 88 του Πέτρου.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:19 μμ
    Permalink

    Πετρο
    οτι και να λεει ο Θου Βου μη τον ακουται, Θου Βου ειναι αυτος και το βραβειο στο τελος / δε σας το λεω , δειτε την ταινια .
    Αλλα καπου η πρεπει να ξεσκεπαστει η κατασασταση για να μη κοροιδευουμε και τα θεια δηλαδης , η να μας δωσει ενα ραντεβου αν ειναι υπαρκτο το προσωπο, να βρεθουμε ολοι μαζι , να παμε να τον βρουμε τον Μπαρτολομιου και να του τα πουμε ενα χερακι που λεει ο λογος και να προστατεψουμε το κοριτσι και τον μοναχο μ αυτο το τροπο , και να δουμε τι θα γινει ρε παιδι μου γενικωτερα
    Αυτα τα κρυφα ειναι μη τα πω τωρα.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:33 μμ
    Permalink

    Φίλε Πέτρε… 🙂

    Η «τραγικότητα» και η «πλάκα» της ζωής εξαρτώνται από την ελπίδα και την προοπτική που έχει κανείς για τα πράγματα…

    Ακούγεται λίγο νοησιαρχικό και ξηρό.. ε, αν ήμουν λίγο πιο «γνήσιος» ίσως τα κατάφερνα να το εκφράσω καλύτερα…

    Ίσως έχω δώσει την εντύπωση πως δεν αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα της φίλης μας της «πολυώνυμης».. Χμ.. Η αλήθεια είναι πως προσπαθώ να νιώσω το μέγεθος του πόνου της.. Σίγουρα είναι λίγο δύσκολο πίσω από μια οθόνη… προσπαθώ όμως.. Κιαν λέμε και κάνα αστείο δεν το κάνουμε για να εξουθενώσουμε μια ψυχούλα.. κάθε άλλο νομίζω…

    Η προσευχή μας είναι δεδομένη.. Μικρής δυναμικότητας μεν, αλλά δεδομένη..
    Τί άλλο θα σε ανέπαυε φίλη «πολυώνυμη»? Μήπως χρειάζεσαι κάποιους ανθρώπους δίπλα σου? «αδελός υπό αδελφού βοηθούμενος ως πόλις οχυρά!»

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:36 μμ
    Permalink

    Έχει σημασία τόσο μεγάλη 000, να ξέρουμε αν είναι γνήσια, ή κάλπικη περίπτωση;

    Σημασία δεν είναι που έχει ότι, ακόμη και κάποιος να υποδύεται, αυτό σημαίνει είτε πως έχει όντως πρόβλημα αυτός ο κάποιος, άρα χρήζει φροντίδας και αγκαλιάσματος παρομοίως, είτε πως πρόκειται περί ανθρώπου που έχει επιλέξει αυτόν τον τρόπο- έστω λάθος κατά τη γνώμη μας- προκειμένου να αφυπνίσει συνειδήσεις;
    Δηλαδή στη δεύτερη περίπτωση, αποκλείεται να πρόκειται για, περί καλής προαίρεσης, επιλογή από πλευράς του ;

    Τώρα το θέμα είναι αν αισθάνεσαι μπουχτισμένος, ή κάτι σχετικό, πήγαινε σε άλλη ιστοσελίδα.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:40 μμ
    Permalink

    η δική μου γνώμη είναι 1. πως η Πολυώνυμη δε κάνει καθόλου πλάκα, 2. πράκτωρ θου βου 000 μην τα βάζεις με τον Πέτρο, 3. σκέφτεται πολύ λογικά ο πράκτωρ θου βου στο σχόλιο 90.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:43 μμ
    Permalink

    Τώρα είδα τα σχόλια 91 και 92.
    Συμφωνώ μαζί σας απόλυτα.
    Αλλά συμφωνώ και με την καθαρή σκέψη του πράκτωρ.
    Λέει ο πράκτωρ: ή η πολυονόματη κάνει πλάκα.. ή δεν κάνει πλάκα και τότε «να μας δωσει ενα ραντεβου αν ειναι υπαρκτο το προσωπο, να βρεθουμε ολοι μαζι , να παμε να τον βρουμε τον Μπαρτολομιου και να του τα πουμε ενα χερακι που λεει ο λογος και να προστατεψουμε το κοριτσι και τον μοναχο μ αυτο το τροπο , και να δουμε τι θα γινει ρε παιδι μου γενικωτερα» Ξεκάθαρα πράγματα, κατά πράκτωρ θου βου 000.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:52 μμ
    Permalink

    Εγώ επιμένω ότι το πρόβλημα, όποιο και αν είναι τούτο, θέλει live αντιμετώπιση και όχι on-line…
    Γιατί on-line μπορεί να λέει ο καθείς το μακρύ του κα%

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 7:52 μμ
    Permalink

    Εγώ επιμένω ότι το πρόβλημα, όποιο και αν είναι τούτο, θέλει live αντιμετώπιση και όχι on-line…
    Γιατί on-line μπορεί να λέει ο καθείς το μακρύ του και το κοντό του και να μη τελειώνουμε ποτέ…

    Το να λες το πρόβλημά σου (και μάλιστα διαδικτυακά) προσφέρει μια πρώτη ανακούφιση και μια πρόσκαιρη αποφόρτιση. Τίποτα περισσότερο.

    Συγκεκριμένες δράσεις, άνθρωποι με γνώση και διάθεση κλπ κλπ είναι αυτά που τοποθετούν τα πράγματα στη σωστή τους τη σειρά..

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 8:09 μμ
    Permalink

    εγώ επαναλαμβάνω οτι μου φαίνεται λογικό το περιεχόμενο το παραπάνω σχολίου

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 8:38 μμ
    Permalink

    ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΦΡΙΚΑΡΕΙ!
    ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΨΥΧΩΣΙΚΟ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ ΝΑ ΕΚΤΥΛΙΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΥΝΤΩΝΕΙ ΜΕΡΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΑ ΧΑΝΟΣ ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΔΕ ΠΕΦΤΟΥΝ.ΝΑ ΒΡΑΣΩ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ.

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΑΣΧΕΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΟΥ.ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ,ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΕΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ,ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΘΕΤΟΥΜΕ. ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑ ΙΝΑ ΜΗ ΧΑΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΥ ΝΟΥ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΟΜΟΛΟΓΩ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΣΤΗ ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΧΝΛΟΓΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΘΕΟΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙΨΥΧΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΗ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΟ ΠΕΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟΤΑΝ ΞΕΔΙΑΛΥΝΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΟΠΙΟ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 8:51 μμ
    Permalink

    Έχει γραφεί ήδη και έχει γίνει προτροπή,για ιατρική παρακολούθηση.
    Μάλιστα έγινε και συγκεκριμένη ερώτηση υπό της ιδίας- αν δεν κάνω λάθος και πήρε το τηλέφωνο του ψυχοθεραπευτού πατρός Βασιλείου Θερμού από τον κ. Πέτρο.
    Μάλιστα, μεταγενέστερα την προέτρεψα στην περίπτωση που δε βρεί άκρη, λόγω υπεραπασχόλησης του εν λόγω ιατρού, να της έδινα, ή να ζητούσε απ ευθείας απ τον ιατρό, ονόματα σχετικών συναδέλφων του.
    Τώρα τι παίζεται εδώ μέσα αγαπητή Στέλα, μόνο Ο Θεός γνωρίζει και Η Παναγιά να βάλει το χέρι της.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 14, 2010, 10:04 μμ
    Permalink

    Δε φτανουν οι προτροπές μας κύριε Νικόλαε,πιστέψτε με! και μάλιστα οι διαδικτυακές.

    Αν δεν υπάρχει οικείο περιβάλλον , η κατάσταση εξελισεται με τραγικό τρόπο δυστυχώς
    Δε θέλω να κάνω τη» θεούσᨻαλλά φ’υσει και θέσει πιστεύω οτι σε αυτή την περίπτωση, μόνο ο Χριστός μπορει…

    Σχολιάστε

Απάντηση σε πρακτωρ θου βου 000 Ακύρωση απάντησης

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Η μεγαλύτερη αδικία που έχουμε υποστεί είναι η αυτοδικαίωσή μας.
    - π. Παύλος Παπαδόπουλος
  • Αρέσει σε %d bloggers: