Ελπίδα στην οικονομική κρίση

φάρος ελπίδα φως κρίση

Συνέντευξη του Μητροπολίτη Λαυρεωτικής & Μεσογαίας κ. Νικολάου στην εκπομπή Ουδείς Αναμάρτητος της ΝΕΤ με την Άννα Παναγιωταρέα (22/4/2010).

  • Το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας
  • Ανατρεπτικός εκκλησιαστικός λόγος
  • Ακρότητα, τόλμη και Εκκλησία
  • «Χρειαζόμαστε μια Εκκλησία που να μπορεί να δώσει αλήθεια, αγάπη κι ελπίδα»
  • Εκκλησία, διωγμοί και περιθωριοποίηση
  • «Αυτό που σου χρειάζεται είναι ο Θεός που δεν είναι φαντασία κι απουσία, αλλά φοβερή αλήθεια και παρουσία»
  • Τα μονοπώλεια της Εκκλησίας
  • «Στόχος είναι η Εκκλησία με άδειο παγκάρι»
  • Εκκλησία, υλική προσφορά και οικονομική κρίση
  • Η πραγματική αμύθητη περιουσία της Εκκλησίας
  • Η επιστροφή του μισθού Μητροπολίτη στο κράτος
  • Προσωπική εμπειρία από την Ιερά Μονή Βατοπαιδίου
Νικόλαος Μεσογαίας - ελπίδα και οικονομική κρίση (ουδείς αναμάρτητος)

Βίντεο εκπομπής: Άπαντα Ορθοδοξίας

27 σκέψεις σχετικά με το “Ελπίδα στην οικονομική κρίση

  • Μάιος 26, 2010, 5:22 μμ
    Permalink

    DEN VRHKA XRONO AKOMA N’AKOUSW KAI EDW TON MESOGAIAS…
    ALLA ENA EXW NA PW…
    SE OPOIADHPOTE KRISH, H MONH ELPIDA KAI SVTHRIA EINAI O XRISTOS MAS…
    STHN KOINWNIA MAS-STON KOSMO MAS-H MEGALYTERH KRISH EINAI H8IKH-PNEYMATIKH-KARDIAKH…
    =ELLEIPSH AGAPHS.-
    DYSTYXWS,H YPOKRISIA EXEI GINEI PIA FAINOMENO TO OPOIO EMENA ME TROMAZEI KAI M’EXEI ARRWSTHSEI KAI KATHE MERA O XRONOS THS EPIVIWSHS MOU,LIGOSTEYEI…
    DEN EINAI ZWH AYTH,
    AYTO EINAI MARTYRIO…
    H ZWH EINAI ALLOU…META…
    TWRA APLA MESA APO ASTHENEIES SWMATOS KAI PSYXHS
    OLOI MAS
    LIGO POLY
    PERNAME TESTS.
    +OPOIOS ANTEXEI….

    LYPAMAI POLY POY MESA STON XRISTIANIKO KOSMO
    LIGOI AGAPANE EN XRISTW,ME DAKRYA KAI ME PONO GIA TON DIPLANO TOUS.

    SYGXWRESTE ME+
    AYTO BLEPW-AUTO LEW
    KAI ME POLY PONO PSYXHS
    METRW TIS MERES MOY.
    +
    KALO PARADEISO.
    EFHVOS
    SE ANAXWRHSH…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2010, 12:01 πμ
    Permalink

    τα 2 ειδη Θεολογίας-Γερ.Σωφρόνιος Σαχάρωφ+

    «Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.

    Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.

    Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.

    Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.

    Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν .

    Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης.
    Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. … φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.

    Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το «θαυμαστόν φως» της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.

    Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.

    Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν . προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την «φιλοσοφίαν της θρησκείας».
    Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.

    Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ

    τα βιβλία του πατρός Σωφρονίου (καθώς και αποσπάσματα από κάποια από τα παρακάτω βιβλία που έχουν γραφτεί για τον πατέρα Σωφρόνιο) σε pdf ή doc format από τη διεύθυνση:

    http://www.box.net/shared/jt26sgnzrv

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 9, 2010, 4:19 πμ
    Permalink

    Δε συμφωνώ ΚΑΘΟΛΟΥ με τον π.Νικόλαο στο 7:20. Πιο πολύ με την Αννούλα συμφωνώ. Φιλανθρωπίες κάνουν και οι μασόνοι. Το έργο της Εκκλησίας δεν είναι η φιλανθρωπία αλλά η διάδοση του Χριστιανισμού. Η φιλανθρωπία είναι ο καρπός της διάδοσης του Χριστιανισμού και η διάδοση του Χριστιανισμού από μόνη της είναι φιλανθρωπία.
    Και ΕΛΕΟΣ ! Η αγάπη από μόνη της δεν είναι πνευματικό έργο! Δεν είναι καν έργο!!!
    Πνευματικό έργο είναι να θυμίζεις στους ανθρώπους ποιο είναι το σωστό, αληθινό και ωφέλιμο. Όχι να βάζεις την ουρά στα σκέλια όταν γίνονται δαιμονικά πράγματα τριγύρω σου και να μη λες τίποτα.
    Αν η Εκκλησία σήμερα είχε πνευματικό έργο θα δίδασκε τους πολίτες και θα πίεζε το κράτος για να απαγορεύσει τις εκτρώσεις, να ξαναβάλει τον σταυρό στο σήμα της αστυνομίας (που τον έβγαλε), να αλλάξει τα διαστροφικά και αντίθεα σχολικά βιβλία, να υποστηρίξει οικονομικά τις μητέρες για να έχουν περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με τα παιδιά τους, κ.α. Αυτή νομίζω ήταν η αγάπη του Χριστού. Ο Χριστός δεν ήρθε στον κόσμο για να ταΐσει ανθρώπους αλλά για να μην αφήσει τους ανθρώπους να απομακρυνθούν από το Θεό. Προτιμότερος είναι ο σωματικός θάνατος παρά ο πνευματικός. Καλύτερα αφήστε μας να πεθάνουμε της πείνας λοιπόν.
    Αντίθετα, αντί των κανονικών της καθηκόντων η Εκκλησία της Ελλάδος επιδόθηκε σε συλλείτουργα, αλλοιώσεις των υπαρχόντων εκκλησιαστικών παραδόσεων, κ.α. Σε λίγο θα γίνουμε αιρετικοί και δε θα το καταλάβουμε!

    Συμφωνώ περισσότερο με αυτόν τον παπά:
    http://www.greektube.org/content/view/99780/2/
    😀

    Αυτά.
    Μακάρι να μπορούσα να τα ψάλλω όλα αυτά στον Αρχιεπίσκοπο αλλά αυτός μάλλον σε κάποιον άλλο πλανήτη αρμενίζει..

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 9, 2010, 11:55 πμ
    Permalink

    ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ+…
    σιγουρα ο Κυριος δεν ήρθε να ταϊσει τους πεινασμενους,
    ΑΛΛά Είπε,να ταϊζουμε το φτωχὀ,τον ασθενη,τον φυλακισμένο,τον αδύναμο κλπ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ.
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ
    ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ,ΚΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ,
    ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ
    ΕΤΣΙ,ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ.
    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ.
    ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.
    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΠΕΡΙ ΣΧΟΛΙΩΝ,ΒΙΒΛΙΩΝ,ΓΟΝΕΩΝ ΚΛΠ,ΟΜΩΣ
    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΝΟΥ,
    ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ,ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ.
    ΤΟ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ
    ΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ…
    ΑΝ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΣΟΤΕΡΟ+
    ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ,ΚΑΙ ΖΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ,
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΠΌΛΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ.
    ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
    ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ Μ.
    ΚΑΙ ΣΥ+ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ,
    ΑΣ ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ Η ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ,
    ΝΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΙΜΑΜΕ\
    Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ.
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ-ΟΧΙ ΑΓΓΕΛΟΙ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ῎
    ΑΡΓΗΣΑ-ᾹΛΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ…
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ
    ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΡΑ-ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ
    ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ
    ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΡΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΥ=
    ΠΑΡΘΕΝΙΑ-ᾹΚΤΗΜΟΣΥΝΗ-ῩΠΑΚΟΗ ΚΛΠ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ.
    ΣΥΓΝΩΜΗ
    ΑΝ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ
    ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΡΗΣΕΩΣ
    ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΩ/ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΣΑΦΕΙΕΣ
    ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ.
    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ Μ.
    ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.
    ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,
    ΜΗΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ?
    ΑΝ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟ/»ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ»,
    ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
    ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    +ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 9, 2010, 5:36 μμ
    Permalink

    «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ.
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ
    ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ,ΚΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ,
    ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ
    ΕΤΣΙ,ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.»

    Ο καθένας από τις πράξεις του κρίνεται. Ο σημερινός αρχιεπίσκοπος δεν έχει κάνει τίποτα για την Εκκλησία. Μάλλον πιστεύει ότι η Εκκλησία είναι κάποιο ίδρυμα γεμάτο με ρασοφόρους. Ούτε φαίνεται, ούτε ακούγεται. Λες και στην Ελλάδα όλα είναι τέλεια και δεν υπάρχει λόγος να παρέμβει και να διδάξει το Ευαγγέλιο. Η μετριότητα και η ηπιότητα είναι καταστροφικά όταν σκοτίζεται η αλήθεια. Αν θέλει να τον τιμάνε θα πρέπει να κάνει τη δουλειά για την οποία υπάρχει: να διδάσκει το Ευαγγέλιο, να παρεμβαίνει, να διορθώνει και να διακονεί εμάς με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τρόπο (ακόμα και να ξεκινήσει επανάσταση αν χρειαστεί – και χρειάζεται). Λυπάμαι που κάποιοι κατηγορούσαν το Χριστόδουλο. Αν εκείνος ήταν άξιος κατηγορίας ο σημερινός τι είναι; Τουλάχιστον ο Χριστόδουλος χρησιμοποίησε όσα μέσα είχε στη διάθεσή του για να πλησιάσει τους νέους και να τους κάνει να αγαπήσουν την Εκκλησία. Αυτό χρειάζεται η Εκκλησία, όχι να είναι αγαπητή στους δημοσιογράφους, να έχει καλό image, να κάνει «μεταρρυθμίσεις» και συλλείτουργα…
    Άμα υπάρχει κάποιος λόγος που είναι τόσο αδιάφορος ας βγει να μας τον πει.
    Η επικοινωνία με τον Ιερώνυμο μου φαίνεται αδύνατη.
    Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Ιερώνυμος είναι Ορθόδοξος Χριστιανός. Πιστεύω ότι είναι μασόνος. Άμα έχει πρόβλημα με αυτή μου την πεποίθηση ας με βρει εκείνος να μου μιλήσει. Σίγουρα θα είναι πιο εύκολο από το να τον βρω εγώ.
    Η περιουσία της Εκκλησίας εγώ θέλω να αυξηθεί και να μη φορολογηθεί. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μείνει κάτι απούλητο σε αυτή τη χώρα. Όλα όσα περνούν στα χέρια του κράτους παραδίδονται δωρεάν σε ξένες επιχειρήσεις.

    Η ομιλία του π.Βασιλείου που έδωσα πιο πάνω είναι ιστορική:
    http://www.greektube.org/content/view/99780/2/
    Και όμως κανένας ιεράρχης σήμερα δε λέει τίποτα.
    Έχουν όλοι μπει στο καβούκι τους και ακολουθούν τη γραμμή του Ιερώνυμου. Ούτε σε κόμμα να ήταν ενταγμένοι.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 9, 2010, 9:08 μμ
    Permalink

    mporeis na GRAPSEIS GRAMMA+e-mail
    kai fax an theleis na ton vreis -ton vriskeis ton Arxiepiskopo.
    KAI gw PIO POLY AGAPOUSA TON MAKARISTO XRISTODOULO,
    DIOTI MILOUSE GIA OLA KAI H FWNH THS EKKLHSIAS
    HTAN DYNATH KAI EIXE KYROS.
    TWRA O k.IERWNYMOS DEN MILAEI,PARA SPANIA.
    ISWS NA PROSEYXETAI.
    DEN KSERW.
    OMWS DEN MPORW NA TON KATHGORHSW.
    OUTE NA TON KATAKRINW.
    KAI gw THA PROTIMOUSA NA EINAI DRASTHRIOS+OMHLITIKOS.
    OMWS DEN KSERW GIATI O KYRIOS
    EPETREPSE NA VGEI EKEINOS.
    PX,HTHELA TON AMVROSIO KALAVRYTWN,
    POU MILAEI DYNATA KAI TA XWNEI GIA TA E8NIKA 8EMATA KLP.
    OMWS,
    AGAPHSA TON IERWNYMO OTAN TON EIDA THN MEGALH
    SARAKOSTH,FACE TO FACE,KAI TOU MILHSA,
    -EKSW APO MIA EKKLHSIA-
    PERIMENA NA MPEI STO AYTOKINHTO-
    KAI EIDA STA MATIA TOU PONO,MARTYRIO KAI EKLAPSA
    XWRIS NA KSERW TO PWS KAI TO GIATI.
    ‘ME MIA MATIA HTAN SA NA MOU EIPE
    =PAIDI MOU,TWRA ARXIZOUN TA DYSKOLA.=
    GYRISA SPITI,KAI EIXA SYGKLONISTEI ME TO BLEMMA TOU.
    DEN MPOREIS ISWS NA ME KATALABEIS
    ALLA DIAKRINW MIA ALLAZONEIA STA FRAFOMENA SOU,
    DEN MPOREIS NA LES:»na me vrei o idios o Arxiepiskopos»
    DEN EXEIS KATHOLOU SEVASMO?
    SYGNWMH,ALLA EISAI MIA KOINH 8NHTH OPWS KI egw,
    EKEINOS AKSIWTHIKE APO TON KYRIO NA GINEI ARXIEPISKOPOS.
    SYGXWRA ME,
    ALLA EXEIS POLY EGWISMO+YPERHFANEIA.
    TAPEINWSOU.
    LEGE THN GNWMH SOU
    GRAPSE GRAMMATA
    OMWS OXI ME ALLAZONEIA.
    DEN TO THELEI AYTO O KYRIOS MAS,
    SKEPSOU POSH TAPEINWSH EIXE O THEOS MAS,
    PHRA SARKA KAI OSTA GIA MAS
    KAI KATHISE NA TON STAYRWSOUME.
    OUTE EPEIDHKSH GNWSEWN EKANE
    OYTE EKDIKH8HKE POTE KANENAN.
    THEOS AGAPH ESTI+
    AGAPH KAI MONO AGAPH.-
    AGAPATE ALLHLOYS.-

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 10, 2010, 7:03 μμ
    Permalink

    ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ,ΜΕΤΑ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ+ΑΜΗΝ.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 1:31 μμ
    Permalink

    «GYRISA SPITI,KAI EIXA SYGKLONISTEI ME TO BLEMMA TOU.
    DEN MPOREIS ISWS NA ME KATALABEIS»

    Καταλαβαίνω πολύ καλά. Αυτό όμως δεν τον απαλλάσσει από τις ευθύνες. Ακόμα και αν τον απειλούν θα πρέπει να κάνει τη δουλειά του και να πει όλη την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος. Η αλήθεια είναι που μετράει.

    «EKEINOS AKSIWTHIKE APO TON KYRIO NA GINEI ARXIEPISKOPOS.»

    Ίσως αξιώθηκε και από ανθρώπους. Εγώ άκουσα ότι ήξεραν ποιος θα βγει προτού καν ψηφίσουν. Επομένως κάποιος τους δασκάλεψε ομαδικώς. Πάντως από την κατεύθυνση που πήρε η ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος (συλλείτουργα, κ.α.) φαίνεται ότι δεν έχει πλέον και πολύ σχέση με την παράδοσή της. Έχουμε για χρόνια πάψει να παλεύουμε τους χρόνιους εχθρούς μας (μασονία, παγανισμό, σατανισμό) και όλοι οι Αρχιεπίσκοποι είναι υπεύθυνοι γι αυτό.

    Δείτε και αυτό:
    http://www.greektube.org/content/view/99787/2/
    Σίγουρα κάποιος σαν τον Χριστόδουλο θα έφερνε επανάσταση όταν έβλεπε κάτι τέτοια. Γι’ αυτό και φρόντισαν να μη βγει κάποιος σαν κι αυτόν.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 1:42 μμ
    Permalink

    Αν ο κ. Ιερώνυμος βγει και πει ΟΛΗ την αλήθεια με γεγονότα, ονόματα, συζητήσεις που είχε, κτλ, μετά δεν θα έχει να φοβηθεί τίποτα. Ο Θεός έγινε άνθρωπος για να μας δώσει την αλήθεια. Κανένας χριστιανός δεν επιτρέπεται να την κρύβει όσο σκούρα κι αν είναι τα πράγματα.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 2:46 μμ
    Permalink

    ESY POY EXEIS 8ARROS PHGAINE VRES TON KAI PES TOU TA M.
    TO NA TON KATHGOREIS EN TH APOUSIA TOU+
    MALISTA ME TOSH EKDHLH EMPATHEIA,DEN SE TIMAEI.
    DEN MILANE/GRAFOUN ETSI GIA ENAN ARXIEPISKOPO.
    DEIXNEI ALLAZONEIA H SYMPERIFORA SOU,
    GRAPSE TOU GRAMMA/e-mail/FAX.
    KAI pes tou ta ola.
    to na mas ton katigoreis ti kerdizeis?
    exeis kai sy ey8yni opws oloi mas.
    proseyxesai? antidras? H apla SXOLIAZEIS anwnymws
    katigorontas tous allous?
    SYGXWRA ME…alla eisai epi8etiki.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 7:51 μμ
    Permalink

    Έχω την εντύπωση ότι στην Εκκλησία οι επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι είναι διάκονοι, όχι άθρωποι σε τιμητικές θέσεις («ὁ δὲ μείζων ὑμῶν ἔσται ὑμῶν διάκονος»). Νομίζω ότι είναι επιτακτικό για έναν αρχιεπίσκοπο να ταπεινώνεται εκουσίως. Η μόνη περίπτωση που δε θα πρέπει να κάνει πίσω είναι όταν διακονεί την Εκκλησία (είτε πνευματικά, είτε υλικά). Μόνο που στις μέρες μας γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Άμα η στάση του κ. Ιερώνυμου έχει κάποια πνευματική διάσταση καλύτερη από αυτή που εγώ προτείνω θα χαρώ να την ακούσω. Εξάλλου καμιά θέση δεν δίνει τιμή και αξία σε άνθρωπο. Αυτά κερδίζονται πιο δύσκολα από μια θέση.
    Αν τελειώνοντας τη θητεία του κρίνω ότι βοήθησε την Εκκλησία θα τον τιμώ όπως τιμώ και τον Χριστόδουλο ο οποίος ήταν καλός παρά τις υποχωρήσεις και στραβοπατήματά του. Μέχρι τώρα βλέπω ακριβώς το αντίθετο όμως.
    Εγώ με τον Ιερώνυμο δεν έχω να μοιράσω τίποτα. Απλά κρίνω τις πράξεις του που δεν μου αρέσουν. Δεν ξέρω γιατί ενεργεί έτσι όπως ενεργεί αλλά δεν μου αρέσει αυτό. Αν τον φοβίζει κάτι και δεν τον αφήνει να κάνει το έργο του ας παραιτηθεί. Ή μήπως κάνει ήδη το έργο του;

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 7:52 μμ
    Permalink

    Το θέμα της επικοινωνίας που λες θα το λύσω.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 9:03 μμ
    Permalink

    sygnwmi M.,alla synexizeis me tin idia
    epi8etiki allazoniki taktiki na grafeis me anepitrepto
    gia ena Tapeino aplo Xristiano…kai les synexeia
    «egw krinw-ki an egw kai egw kai egw»
    OLO TO EGW SOY PROBALEIS…
    KAI PATRIARXHS NA HSOUN PALI DEN THA MILOUSES ETSI…
    ti eisai esy H egw H opoios telos pantwn-pou tha krinei
    ton Arxiepiskopo.
    sou ksanalew,grafe pio Hrema,pio tapeina
    ME AGAPH STO LEW,ADELFIKH+
    KAI skepsou pws O Kyrios mas epetrepse na vgei
    opws ki an Htan H diadikasia.
    LES O THEOS -O PANTODYNAMOS-NA MHN MPOREI NA EMPODISEI KATI?!
    ELEOS.
    SYNELTHE,
    as min meroliptoume.
    mila me ton Arxiepiskopo
    kai des me tapeinwsi kai praotita oti exei na pei.
    den eimaste emeis pio aksioi apo tous allous.
    auto valto kala mes to myalo sou.
    EIMAI H XEIROTERH OLWN,lew synexeia mesa mou.
    kai to pisteyw.
    pws loipon tha pw oti o tade einai axrHstos?!
    skepsou ta.
    EYLOGHSON+

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 9:46 μμ
    Permalink

    @Προς απο πάνω
    Ναι, είσαι η χειρότερη όλων!

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 10:17 μμ
    Permalink

    nasai kala N.-xairomai pou symfwneis mazi mou
    an kai den me ksereis,fainetai exeis prooratikon/
    dioratikon klp xarismata.
    eyxou na diorthwthw,se parakalw poly.
    EYXARISTW
    KALO PARADEISO+

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 10:22 μμ
    Permalink

    euxomai O Kyrios mas IHSOUS XRISTOS NA SE SYGXWRESEI
    GIATI DEN EXEIS TO DIKAIWMA NA LES KATI TETOIO GIA KANENAN…MONO GIA TON EAYTO MAS EXOUME TO DIKAIOMA
    NA LEME=EIMAI O XEIROTEROS OLWN!!!
    ESY,PRWTON DEN TOUS KSEREIS OLOUS
    KAI 2N DEN KSEREIS OYTE EMENA,
    ALLA KAI NA ME HKSERES ,DEN ME KSEREIS TOSO KALA
    OSO KSERW egw TON EAYTO MOU!!!
    ANTILABOU?
    EINAI EKDHLO TO MISOS SOU KAI H ALLAZONEIA SOU KAI H EMPATHEIA SOU,,,
    OPOTE SOU EUXOMAI KALH AUTOKRITIKH+
    KALH METANOIA,
    kai sygxwra me,
    EIMAI H XEIROTERH OLWN
    NAI,KAI DEN KAMARWNW,
    ‘EYXESTE NA METANOHSW+
    EYXARISTW.
    KALHNYXTA

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 10:32 μμ
    Permalink

    Πώς δε σε ξέρω!
    Η Ασθενής που κατοικοεδρέυει στα σχόλια ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ;

    Το βάθος της καρδιάς σου δε το ξέρω ,ούτε κι εσύ υποθέτω,αλλιώς δε θα το ξεπουλούσες στα ιστολόγια με ταπεινολογίες !

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 14, 2010, 11:16 μμ
    Permalink

    αναστητω Ο ΘΕΟΣ και διασκορπισθητωσαν οι
    εχθροι ΑΥΤΟΥ και φυγετωσαν απο προσωπου ΑΥΤΟΥ
    οι μισουντες ΑΥΤΟΝ+
    ΑΜΗΝ+
    ———————–
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ
    ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΛΕΕΙ
    ΤΑΠΕΙΝΟΛΟΓΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΕΙ.
    ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ Ν.
    ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ
    ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΛΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ
    -ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ?\!!!?

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 8:51 πμ
    Permalink

    Τελευταία οι εκδόσεις Ορθοδόξου Κυψέλης κυκλοφόρησαν το βιβλίο “Αποκαλυπτικό υπόμνημα” γραμμένο από τον Μοτοβίλωφ, μαθητού του Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ.

    Εκεί διαβάζουμε τα λόγια του Αγίου Σεραφείμ πως «οι πιστοί άνθρωποι των εσχάτων καιρών θα πάσχουν δυστυχώς οι περισσότεροι από ψυχικές ασθένειες δαιμονικής προέλευσης, που θα είναι ανακατεμένες με θεϊκές πνευματικές παρακλήσεις στην ζωή τους.

    Κανείς από τους άλλους ανθρώπους δεν θα μπορεί να ξεδιακρίνει τι είναι εκ Θεού και τι όχι».

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 12:14 μμ
    Permalink

    διαβάζουμε τα λόγια του Αγίου Σεραφείμ πως «οι πιστοί άνθρωποι των εσχάτων καιρών θα πάσχουν δυστυχώς οι περισσότεροι από ψυχικές ασθένειες δαιμονικής προέλευσης, που θα είναι ανακατεμένες με θεϊκές πνευματικές παρακλήσεις στην ζωή τους.

    Κανείς από τους άλλους ανθρώπους δεν θα μπορεί να ξεδιακρίνει τι είναι εκ Θεού και τι όχι».
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    AΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΜΑΖΙ

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 12:25 μμ
    Permalink

    Συγγνώμη , αυτό το »έκλεψα» απ της Σαλογραίας το ποστ.
    Μη με κυνηγήσει και για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας……
    άσε που Δόξα τω Θεώ, δεν είναι τέτοιος άνθρωπος.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 1:35 μμ
    Permalink

    οταν ξαφνικα καποιος σου επιτιθεται,
    λεκτικα-και ενὦ δεν σε ξέρει=-σου λεει πως ταπεινολογεις!!!
    ενω δεν ξερει καν την καθημερινη συμπεριφορα σου,
    τοτε ειναι ολοφανερο πως εχει δαιμονιο
    και ενω ειναι ανισορροπος λεει τον αλλον τρελλο.
    ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ αλλωστε,
    «θαρθει καιρος που οι τρελλοι θα λενε τον λογικο τρελλο
    διοτι δεν θα ειναι ομοιος τους»
    ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ Ν…..
    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
    ΘΑ ΦΑΝΕΙ…ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ,Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,
    ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΚΟΤΗΤΑ,ΔΑΙΜΟΝΙΟ,ΤΡΕΛΛΑ-ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ Η ΟΧΙ…ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΟΧΙ….
    Ως ΤΟΤΕ ΠΑΙΞΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΛΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦ8ΟΥΝ…+

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 1:52 μμ
    Permalink

    ΟΤΑΝ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΙΩΠΟΥΜΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ…ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΑΣ,
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΥΤΕ 1 ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΨΑΕΙ…ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ,Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΛΥΠΑΤΑΙ….
    ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ…
    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ. ΘΕΛΕΙ ΑΓΑΠΗ. ΖΗΤΑΕΙ ΑΓΑΠΗ…
    ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ -ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.
    ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ-ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ῎
    ΧΡΙΣΤΟΣ =ΑΓΑΠΗ=ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ=ΟΛΑ.
    ΑΓΑΠΗ.-

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 6:28 μμ
    Permalink

    Είναι τρομακτική (λόγω τη δαιμονικότητάς της) η ικανότητά μας να παρουσιάζουμε τα πάθη μας σαν αρετές.

    Και ζητώ συγνώμη αν έθιξα κάποιον,τον εαυτό μου τον έχω πιάσει συχνάκις να έχει περιπέσει σ’αυτό το αδίκημα, αλλά κατόπιν εορτής.Την ώρα που συνεπαίρνει ο εγωϊσμός,τα περισσότερα διαπράτονται ανεπιγνώστως.

    Συμπαράσταση λοιπόν σε όλους που βράζουμε στο καζάνι των παθών μας.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 7:18 μμ
    Permalink

    Να σαι καλά ρε συμπαραστάτη Ν.
    Ναι, συμβαίνει καθώς λες.

    Και μετά όταν ακόμη και στιγμιαία, αμέσως μετά τη επίγνωση της πτώσης, λιώνεις μες τη μετάνοια, τότε νοιώθεις το έλεος του Θεού να σε σκεπάζει. Μια ακόμη ηδονή κατά Θεό.
    Αρκεί μη γένοιτο, να μη το κάνουμε ακριβώς για να απολαμβάνουμε την ηδονή αυτή, γιατί άστα να πάνε μετά….Άρα σίγουρα καλύτερα με την ευχούλα να προλαμβάνουμε, ….. Αμήν , γένοιτο.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 15, 2010, 10:25 μμ
    Permalink

    πως μπορει κανεις να προβαλει
    ενα παθος ως αρετη και πως μπορει να πεισει
    καποιον νοημον ανθρωπο
    πως το παθος του αυτο ειναι αρετη?
    θα μας το εξηγησεις αυτο?
    διοτι δεν ειναι εφικτο λογικα.
    ευχαριστουμε

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 25, 2010, 8:16 μμ
    Permalink

    ευχαριστώ πολύ για τη δυνατότητα να ξανακούσω το λόγο αυτόν

    Σχολιάστε

Απάντηση σε +ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΣΤΟ ΘΕΟ... Ακύρωση απάντησης

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Να ζείτε απλά, χωρίς ανέσεις και επιθυμίες για πολλά στη ζωή σας, να εκκλησιάζεστε τακτικά και να εξομολογείστε, να προσεύχεστε με πίστη και ταπείνωση, με αγάπη για τους συνανθρώπους μας και τον Χριστό μας και τότε ο παντοδύναμος θα σας χτυπήσει την πόρτα
    - Γέροντας Ευθύμιος Αγιορείτης
  • Αρέσει σε %d bloggers: