Μια σκέψη σχετικά μέ το “Μάθηση 21ου αιώνα

  • Σεπτέμβριος 24, 2008, 5:29 μμ
    Permalink

    Εκκλησία
    Η Ψυχή, Πάθη = η δράση.

    Ψυχιατρική
    Το Σώμα, Νους = η αντίδραση.

    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ

    Δυο ιατροί Δύο ασθένειες

    Ματθαίου 15:19 «Γιατί από την καρδιά εξέρχονται διαλογισμοί κακοί, φόνοι, μοιχείες, πορνείες, κλοπές, ψευδομαρτυρίες, βλαστήμιες».

    Προσπαθώντας να προστατέψω τον συνάνθρωπο…να λιγοστέψω όλο εκείνο τον αχρείαστο πόνο ο οποίος είναι απερίγραπτα τεράστιος-ανυπόφερτος τον οποίον βιώνουν οι Ψυχιατρικά ασθενείς, ο οποίος προέρχεται από την εκτεταμένη αχρείαστη χρήση φαρμάκων για συμπεριφορά η οποία προκύπτει από ασθένειες της Ψυχής (καρδίας) γνωστές στην Εκκλησία ως Πάθη, τα οποία τυνχάνουν φαρμακευτικής αγωγής διότι λανθασμένως ερμηνεύονται ως ασθένειες του νου (χημικές διαταράξεις), με το τραγικό θα έλεγα συνεπακόλουθο της καταστροφής του νου και της κατάρρευσης της προσωπικότητας η οποία προκύπτει από αχρείαστη πολυετή φαρμακοληψία η οποία οδηγεί σε επιπρόσθετες ψυχωτικές καταστάσεις και στο ΠΟΥΘΕΝΑ.

    Ο πόνος αυτών των ασθενών είναι δυστυχώς προορισμένος παγκοσμίως να διαιωνίζεται, διότι την ασθένεια της ψυχής όπως την περιγράφει ο Κύριος στο κατά Ματθαίου 15:19 και την θεραπείας της όπως την γνωρίζει η Εκκλησία δια των Μυστηρίων ΜΟΝΟΝ οι Ορθόδοξοι λαοί την εφαρμόζουν και από όλους εκείνους μόνον όσοι είναι ευλαβείς Χριστιανοί.

    Η Εκκλησία και η Ψυχιατρική στην Ελλάδα της Ορθοδοξίας και του Αγίου Όρους έχουν την ευθύνη να αλληλο αναγνωρίσουν το γεγονός ότι είναι και οι δύο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ οι οποίες θεραπεύουν, πρέπει να αλληλο αναγνωρίσουν το γεγονός ότι είναι αλληλένδετες αλλά με ξεχωριστές ταυτόχρονα ειδικότητες, πρέπει μαζί να διαχωρίσουν τις ευθύνες και τις ειδικότητες της κάθε μίας δηλαδή ότι η μια επιστήμη (Ψυχιατρική) θεραπεύει το Σώμα (νου) και η άλλη (Εκκλησία) την Ψυχή (καρδία). Πρέπει να συμφωνήσουν τελικά ότι ο Ψυχιατρικά ασθενής (εάν η ασθένεια δεν είναι εκ γενετής) υποφέρει ταυτόχρονα από δυο διαφορετικές ασθένειες οι οποίες χρειάζονται δυο διαφορετικούς ιατρούς!

    Από μέρος της Ψυχιατρικής χρειάζεται Πίστη στον Χριστό και στην Ελληνο Ορθόδοξη Παράδοση των Αγίων της Εκκλησίας μας της οποίας ρόλος η θεραπεία της Ψυχής, και από μέρος της Εκκλησίας η ψυχιατρική διαπαιδαγώγηση των πνευματικών (εξομολόγων) πάνω σε συμπτώματα Ψυχιατρικών ασθενειών ώστε να έχουν την δυνατότητα να παραπέμπουν αυτούς όταν χρειάζεται στον ιατρό για θεραπεία, η οποία να τους καθιστά υγιείς (σώφρονες) να συμμετέχουν στην πνευματική ζωή της Εκκλησίας. Προσωπικά γνωρίζω άτομο το οποίο επήγανε Εκκλησία χρόνια διότι όπως μου είπε… το όφειλε… διότι «ήταν ο Χριστός»! Μία άλλη φορά, στην Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας ξύπνησα 2 το πρωί από κάτι το οποίο ακουγετο σαν υποβρύχιο ροχαλητό! Κατάλαβα ότι ο ήχος ο αλλόκοτος αυτός ήταν «ανθρώπινος» και έτρεξα έξω στο μπαλκόνι που οδηγούσε στην κάμαρα μας από όπου έρχετο να δω τι συμβαίνει. Κάποιος άνδρας 25 περίπου χρόνων είχε βουτηγμένο το κεφάλι μέσα στο πιάτο με την σούπα την οποία οι υπόλοιποι είχαμε καταναλώσει πριν ώρες κατά το απόδειπνο. Επνιγετο από την σούπα του στον ύπνο του. Έτρεξα και τον άρπαξα από τα μαλλιά και του έβγαλα την κεφαλή από το πιάτο. Τι κάνεις τον ρώτησα. Τι έγινε ? Με ρώτησε. Πνιγόσουν μέσα στο πιάτο απάντησα. Με κοίταξε προς τα πάνω με μάτια μαύρα κουρασμένα και μισό κλαμένα στα οποία διέκρινα μια εφιαλτική απόγνωση και σύγχυση… η οποία μου είναι γνωστή. Τα φάρμακα… μου απάντησε. Γονάτισα δίπλα του…Καλά τον ρωτάω εδώ τι κάνεις? Ήρθα να γίνω καλά…. Εδώ γέμισαν τα μάτια μου από δάκρυα… έτσι είναι σκέφτηκα και για τον εαυτό μου…μόνον όταν αρρωστά ο άνθρωπος και πονά θυμάται τον Χριστούλη. Όμως όταν σπάσει τα πόδια του δεν έρχεται εδώ για να τον ιατρεύσει ο παππούλης. Πρώτα πάει γίνεται καλά στο σωστό τμήμα στο νοσοκομείο. Έτσι είναι και το μυαλό . Όταν αυτό αρρωστήσει (αλλοιωθεί) πρέπει πρώτα να θεραπευτεί να σκέφτεται σωστά ώστε ο άνθρωπος να μπορεί να έχει σωστό διάλογο με τον πνευματικό του. Ο πνευματικός έχει εξουσία δια Του Χριστού να θεραπεύει μόνον την Ψυχή όχι τα σπασμένα πόδια, όχι τον αλλοιωμένο (άρρωστο )νου. Πώς θα το εξηγούσα να το καταλάβει ο αγαπημένος εκείνος άνθρωπος εκεί στον άγνωστο κόσμο τον οποίο βρισκόταν… μεταξύ του ψυχολογικού εγκλωβισμού (βιασμού) από τις παρενέργειες των φαρμάκων και του φόβου, της αγωνίας, της αβεβαιότητας οι οποίες προέρχονταν από τις παραισθήσεις του νου για την όλη κατάσταση.

    Ήξερα πως να του βοηθήσω αλλά δεν μπορούσα ακόμα να εκφραστώ. Κάθισα έτσι λίγο μαζί του τον αγκάλιασα λίγο, σιγουρεύτηκα ότι ένοιωθε φίλος μου και του είπα πολύ απλά. Πρέπει να πας σπίτι σου και να κάνεις υπακοή στον ψυχίατρο σου να πίνεις όλα τα φάρμακα σου να μπορείς να ζεις και να σκέφτεσαι σωστά. Όταν οι συγγενείς σου πουν ότι είσαι καλά και σκέφτεσαι σωστά, τότε και μόνον να έρθεις στον παππούλη να σου σώσει (ιατρεύσει) την ψυχή σου.

    Ασθένεια του νου (Ψυχιατρική)
    Την ασθένεια του νου η οποία στην ουσία είναι ασθένεια του σώματος (διαταραχή της χημείας του νου (εγκεφάλου) θεραπεύει η επιστήμη της ψυχιατρικής. Αφού όμως ως άνθρωποι είμεθα πνευματικά δημιουργημένοι (η ψυχή) να λειτουργούμαι φυσιολογικά κατά εικόνα Χριστού (Θεού ) Γένεσης 2:7 ΚΑΙ ΕΠΛΑΣΕ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΑΠΟ ΧΩΜΑΤΟΣ ΕΚ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΕΝΕΦΥΣΗΣΕΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΥΚΤΗΡΑΣ ΑΥΤΟΥ ΠΝΟΗΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣ ΨΥΧΗΝ ΖΩΣΑΝ, τότε μπορούμε να καταλάβουμε τους λόγους γιατί, όταν τα πάθη (δράση) ο παρά φύση τρόπος σκέψεως και ζωής αφομοιωθούν και γίνουν δια της φαντασίας μέρος του «φυσιολογικού» τρόπου ζωής του ανθρώπου προξενούν δια της παραφύσεως τους παρουσίας στον (πνοή Θεού) άνθρωπο, (την αντίδραση) την διαταραχή της χημείας του εγκεφάλου (ψυχιατρική ασθένεια). Δηλαδή τα πάθη, όχι μόνο παρεμποδίζουν την φυσιολογική λειτουργία του νου, αλλά και τον αλλοιώνουν (αρρωσταίνουν).

    ΟΙ Ψυχιατρική επιστήμη μπορεί εύκολα εάν θέλει να ξεχωρίσει και να κατονομάσει τις Σωματικές ασθένειες του νου (αυτές οι οποίες προκαλούνται ή γεννιούνται από σωματικά αίτια) από εκείνες τις ασθένειες του νου (χημικές αλλοιώσεις οι οποίες προκαλούνται από Ασθένειες της ψυχής (τα πάθη), με το να καταγράψει ξεχωριστά όλες τις ψυχιατρικές ασθένειες οι οποίες βρίσκονται σε παιδιά τα πρώτα χρόνια της ζωής τους με την προϋπόθεση ότι δεν υπήρχε κακοποίηση. (η κακοποίηση αλλοιώνει) Η απουσία παθών στην ζωή των παιδιών θα βοηθούσε ίσως να δοθεί κάποια εικόνα η οποία να ξεχωρίσει τις ασθένειες του νου οι οποίες προέρχονται από φυσιολογικά αίτια (το ΣΩΜΑ), από τις ασθένειες του νου οι οποίες να προέρχονται από πάθη (Ψυχή) Σε δεύτερο στάδιο, οι Χημικές αλλοιώσεις οι οποίες προξενουνται εις τον νου από ναρκωτικά ανήκουν οπωσδήποτε πρώτα στην Ψυχιατρική η οποία θα διορθώσει τον νου.
    Εάν όμως τα πάθη ( ο εγωισμός η αυταρχία ) τα οποία οδήγησαν στην ασθένεια (διαταραχή) δεν τα διορθώσει η Εκκλησία, ο ασθενής είναι σίγουρο ότι θα ξανά επιστρέψει στο Ψυχιατρείο. Σε τρίτο στάδιο ασθένειες οι οποίες προέρχονται από στρες, απογοήτευση, κούραση , ψυχική δηλαδή κακοποίηση… η ψυχιατρική τα γνωρίζει όλα αυτά πολύ καλά.
    Ασθένεια της ψυχής (Εκκλησία)
    Η δεύτερη ασθένεια είναι ασθένεια της ψυχής την οποία γνωρίζουμε όλοι σαν αμαρτία. Η αμαρτία η οποία «ζει» μέσα στην καρδία, (το κέντρο της ψυχής) φανερώνεται (εκδηλώνεται) για όλο τον κόσμο να δη ως «πάθη». Η κενοδοξία ο εγωισμός ο φθόνος το μίσος η λαγνεία η γαστριμαργία η τσιγκουνιά η φιλαργυρία είναι πάθη τα οποία αιχμαλωτίζουν το ίδιο το θέλημα αναγκάζουν τον νου (Σώμα) στην αφύσική πράξη της αμαρτίας. Ο ψυχίατρος εδώ δεν μπορεί να δώσει σε κανένα άνθρωπο φαρμακευτική αγωγή «χαπάκι» να μην είναι εγωιστής η να μην είναι τσιγκούνης η να μην είναι κενόδοξος!

    Εάν η Ψυχιατρική δεν μάθει να ξεχωρίζει την ιδιόρρυθμη συμπεριφορά (συμπτώματα) του ανθρώπου η οποία γεννιέται μέσα από τα Πάθη, από την ιδιόρρυθμη συμπεριφορά (συμπτώματα) η οποία παρατηρείται μέσα από Ψυχιατρικές ασθένειες, τότε:
    1. Είναι καταδικασμένη (η Ψυχιατρική) να επιχορηγεί εκτεταμένη φαρμακοληψία για Πάθη, νομιζόμενη ότι επιχορηγεί φάρμακα για Ψυχιατρικές ασθένειες.
    2. Δεν θα μπορεί να ξεχωρίσει πότε ο ασθενής θεραπεύτηκε, και έτσι η αχρείαστη πολυετή φαρμακοληψία θα επιφέρει καινούργιες ψυχωτικές καταστάσεις με κίνδυνο ο άνθρωπος να παραμείνει «ψυχασθενής» (απόβλητος της κοινωνίας) για όλη του την ζωή.

    Οι δύο Ιατροί
    Οι χημικές αλλοιώσεις του νου οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν αϋπνία χάσιμο βάρους στομαχικές διαταραχές και νεύρα και πολλά άλλα θεραπεύονται δια φαρμακευτικής αγωγής στον ψυχίατρο. Αυτά όμως τα οποία γνωρίζομαι ως «πάθη» τα οποία προκαλούν τις χημικές αλλοιώσεις και γνωρίζουμε ως ασθένειες της ψυχής τις θεραπεύουν οι ιερείς.

    Με άλλα λόγια, αυτά που μπορεί να θεραπεύσει ο άνθρωπος δηλαδή το Σώμα (διότι του έδωκε τον νου ο Θεός) τα θεραπεύει ο άνθρωπος με την ψυχιατρική φαρμακευτική επιχορήγηση, και αυτά πού δεν μπορεί δηλαδή την ψυχή (λόγω του ότι η φύσις της ψυχής είναι ουράνια) τα θεραπεύει ο Χριστός μέσα στην Εκκλησία και μέσω των Μυστηρίων της.

    -Οι ιερείς, δεν είναι απλώς «τελεστές ιερουργιών». Είναι κυρίως γιατροί, που με συγκεκριμένη θεραπευτική αγωγή, στέκονται εις τόπον Χριστού, βοηθώντας μας να ξεφύγουμε από τα πάθη μας-.

    Ο γάμος μεταξύ Εκκλησίας και Ψυχιατρικής (ταπεινή αξιολόγηση)
    Για την αρμονική επιτυχία του «γάμου» Εκκλησίας Ψυχιατρικής χρειάζεται πάνω από όλα επαναπροσέγγιση συλλογισμού ο οποίος θα γίνει με ειλικρίνεια και προς το συμφέρον του συνανθρώπου (όχι των πανεπιστημίων)για τον ορισμό (τίτλο) για την επιστήμη της Ψυχιατρικής ο οποίος να αντιπροσωπεύει ακριβώς εκείνο το οποίο αντιπροσωπεύει, γιατί ο ορισμός ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ (θεραπεία της ψυχής) ΜΟΝΟΝ την Εκκλησία μπορεί να αντιπροσωπεύει. Ένας τίτλος π.χ ο οποίος θα ήταν αυτοαναγνωριστικός για την Ψυχιατρική ο οποίος να «δηλώνει» έμμεσα και την ανάγκη της θεραπείας της Εκκλησίας, είναι η λέξη «Εγωνουιατρική». Είναι ένας τίτλος που παρουσιάζει τον λόγο της Ψυχιατρικής ασθενείας (το εγώ-ο εγωισμός αυτό δηλαδή που προσκαλεί τα Πάθη – ασθένεια), μαζί με τις λέξεις νους και ιατρική οι οποίες θα αντιπροσωπεύουν τον στόχο της Ψυχιατρικής ο οποίος είναι να θεραπεύει τις χημικές αλλοιώσεις του νου δια των ιατρικών της γνώσεων.

    Η Ψυχιατρική (μέρος της Ψυχιατρικής) ειδικά στο εξωτερικό στην προσπάθεια της να θεραπεύσει εκείνο που ΜΟΝΟ η Εκκλησία μπορεί να θεραπεύσει «φόνοι, γαστριμαργία πορνείες, κλοπές», καταλήγει στο να επινοεί νέες απάνθρωπες και εγκληματικές τεχνικές όπως νευροψυχολογία και την ψυχιατρική νευροχειρουργική…εάν είναι δυνατό να θεραπεύσει την Ψυχή ο άνθρωπος με το νυστέρι!

    Ένας αληθινά μεγάλος ευεργέτης της ανθρωπότητας και του ανθρωπίνου γένους, θα είναι ο ψυχίατρος (θεραπευτής του σώματος-νου) ο οποίος να γνωρίζει και τις πνευματικές διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας ή ένα Πνευματικός της Εκκλησίας ο οποίος να είναι και ψυχίατρος.

    Η Ορθοδοξία διδάσκει για ένα Ουράνιο Προορισμό και μια Ουράνια κληρονομιά η οποία ανήκει σε όλους τους ανθρώπους όλους τους λαούς και όλα τα έθνη.

    Η μόνη αληθινή ελευθερία την οποία ο άνθρωπος μπορεί να απολαύσει εις την γη, είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ από όλα εκείνα (τα πάθη) τα οποία του τυφλώνουν τον νου , και δεν τον αφήνουν να πάρει σωστά τον Ουράνιο δρόμο εκείνο (που προσφέρει η Ορθόδοξη Εκκλησία), ώστε να παραλάβει από Τον Χριστό το Βασιλικό του αξίωμα το οποίο του ανήκει το οποίο είναι και η δική του Ουράνια Κληρονομιά.

    Λουκα 22: 29 “Καί εγώ ως ανταμοιβήν της προς εμέ αφωσιώσεως σας υπόσχομαι βασιλείαν, σύμφωνα με την εξουσία που έχω, λογω του ότι και ο Πατήρ μου ώρισε βασιλικόν αξίωμα και δι έμέ” ερμ. Τρεμπελα

    Στην ιστοσελίδα http://kainh.homestead.com/Cyprus.html μπορείτε να διαβάσετε εάν θέλετε γιατί η Κύπρος ονομάζεται η Νήσος των Άγιων

    Ευχαριστώ, Κωνσταντίνος (James wiliams)

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Τα μεν διδακτά μανθάνω, τα δ’ ευρετά ζητώ, τα δ’ ευκτά παρά θεών ητησάμην
    - Σοφοκλής
  • Αρέσει σε %d bloggers: