Πως νά βρείτε σύντροφο (αγιορείτικη μέθοδος)

Γάμος σταχτοπούτα ευτυχία

Ἐνδιαφέρον ἄρθρο μέ τίτλο «Γιατί όλο και περισσότερες νέες και νέοι δεν παντρεύονται;» ἀπό τό ἀξιόλογο ἰστολόγιο Λημέρι.

Ὅσοι καί ὅσες ἐπιθυμεῖτε νά παντρευτεῖτε, μήν χάσετε στό τέλος τίς …δοκιμασμένες ὁδηγίες ἀνεύρεσης συντρόφου ἀπό ἀγιορείτη μοναχό!

—–

Αφορμή για να γράψω αυτό το κείμενο, είναι μια φίλη μου …παραπονιάρα, που την αγαπούμε πολύ, τα παιδιά μου, η γυναίκα μου και εγώ και δε θέλουμε να της χαλάμε κανένα χατίρι!

Έτσι σήμερα, μετά τη θαυμάσια εμπειρία της συμμετοχής μας σε έναν ακόμη Επιτάφιο- τη μοναδική αυτή Ορθόδοξη ακολουθία- όπου οι πιστοί συνοδεύουν τον Θεό της Αγάπης στο μνήμα, όπου κείται προσωρινά <<νεκρός>> ,για να μας σώσει εκ της αμαρτίας και με την προσμονή της Αναστάσεως Του, που ολοκληρώνει το μοναδικό συναίσθημα της χαρμολύπης, που βιώνουν μόνον οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, όχι ως ειδικός, αλλά ανησυχώντας για την υποβάθμιση- με τον ένα ή τον άλλο τρόπο- του ιερού θεσμού του γάμου.

Γι αυτό, αν παρατηρήσετε τη ζυγαριά της αξιολόγησης του κειμένου μου, να γέρνει προς την πλευρά της ανακρίβειας και της απεραντολογίας, παρακαλώ να με συγχωρήσετε και να προσθέσετε στην άλλη πλευρά την καλή μου προαίρεση, μήπως και ισορροπήσει.

Μετά από τον υπερβολικά μεγάλο πρόλογο, που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο φόβο μου, μη σκανδαλίσω ψυχές που θα το διαβάσουν, μπαίνω στην ουσία!

Αν θελήσουμε, να επισημάνουμε τους λόγους, που μένουν πολλοί νέοι και νέες ανύπαντροι(ες) σήμερα, πρέπει πιστεύω να το ψάξουμε πολύπλευρα και να εξετάσουμε τα παρακάτω ενδεχόμενα:

1.Μπορεί να έχει ως βάση τις άσχημες εμπειρίες από ένα κακό οικογενειακό περιβάλλον, που οφείλεται σε λόγους, που περιέγραψα στο κείμενο που προηγήθηκε, για τους παντρεμένους αδελφούς μας.

2.Πιθανόν αντίθετα να οφείλεται σε μια <<υποδειγματική>> οικογένεια, με γονείς <<άψογους>>, που δε μαλώνουν ποτέ μπροστά στα παιδιά τους και τους δίνουν μια εικόνα υποκριτική και ψεύτικη, ανθρώπων <<άμεμπτων>> και <<αψεγάδιαστων>>, οδηγώντας τους όταν μεγαλώσουν, να ψάχνουν αντίστοιχους συζύγους υποδείγματα, πράγμα φυσικά που είναι παντελώς αδύνατο!

Γιατί δεν υπάρχουν άψογοι άνθρωποι. Είναι υποκριτές, όσοι υποδύονται τους τέλειους. Ούτε η διαρκής ενασχόληση με τον Θεό, ακόμη κι αν συνοδεύεται από συνεχή εξομολόγηση, Θεία Κοινωνία, ακόμη και πράξεις φιλανθρωπίας, εξασφαλίζει -από μόνη της- στον άνθρωπο τελειότητα εν ζωή.

Αυτό που <<διαφοροποιεί>> τον άνθρωπο του Θεού από τους υπολοίπους, είναι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω με την απόλυτη γνώση της ασημαντότητας τους και ως εκ τούτου, με διαρκή προσπάθεια ελέγχου του κακού τους εαυτού και άμεσης αίτησης ειλικρινούς συγγνώμης, από όποιον αδίκησαν και μεταμέλειας προς τον Θεό, μέσω του Ιερού Μυστηρίου( δεν είναι τυχαία η λέξη) της Εξομολογήσεως. Αν συνοδεύονται δε αυτά και με διάθεση ανιδιοτελούς θυσίας προς τον συνάνθρωπο και αγάπης, ακόμη και προς τον εχθρό, τότε υπάρχει σοβαρή ελπίδα, ο Πανάγαθος Κύριος μας να τον ελεήσει για τα υπόλοιπα αμαρτήματα του, επιβραβεύοντας την καλή του πρόθεση.

3. Πιθανότατα να επηρεάζει η κατεστημένη νοοτροπία, πως είναι προτιμότερο ο νέος, να κάνει τις …αλητείες του ελεύθερος, παρά όταν παντρευτεί, άρα χρειάζεται το χρόνο του για να …ωριμάσει. Λες και είναι δεδομένο, πως πρέπει ο άνθρωπος, να τα δοκιμάσει …όλα στη ζωή του! Και φυσικά πολλές φορές, αντί να ωριμάσει, μπορεί τελικά να …σαπίσει με τέτοιες θεωρίες και κυρίως συμπεριφορές!

4. Άλλη αιτία είναι, <<πως πρέπει οι άνθρωποι, όταν παντρεύονται, να είναι αποκατεστημένοι>>, με δουλειές καλές και σπίτια έτοιμα! Πω πω πλάνη! Σε μια εποχή, που οι λογαριασμοί των κινητών κοστίζουν όσο ένα ενοίκιο και υπάρχουν δάνεια, ακόμη και για διακοπές, ποιος νέος έχει σπίτι έτοιμο; Εκτός αν έχει ο πατέρας του. Αν δεν έχει δε, υπάρχει περίπτωση -με τους σημερινούς μισθούς- να το φτιάξει πριν τα 40; (Δεν εννοώ πριν τα 40 του χρόνια, εννοώ τα 40 χρόνια από σήμερα και με μια πιο ελεύθερη μετάφραση καλά …σαράντα!).

5. Η αίσθηση του νεανικού σφρίγους συνδυασμένη με την απολύτως δικαιολογημένη αδυναμία κατανόησης της φθαρτότητας του ανθρωπίνου σώματος από τους νέους, είναι ένας άλλος πιθανός λόγος.

6. Η έλλειψη γνώσεων βασικών αρχών επικοινωνίας ένας άλλος λόγος.

7. Η σύγχρονη προσπάθεια των γυναικών να αποδείξουν, πως είναι όμοιες προς τους άνδρες και μπορούν να πετύχουν παντού τα ίδια μ’ αυτούς, είναι μια παγίδα της παγκοσμιοποίησης (άλλη φορά το γιατί, είναι ολόκληρη συζήτηση), στην οποία δυστυχώς έπεσαν οι γυναίκες μέσα και οδήγησαν και τους περισσότερους άνδρες, σε πλήρη αδυναμία να επικοινωνήσουν μαζί τους (δεν αθωώνω καθόλου τους άνδρες για την δική τους αδυναμία, στον άκρατο εγωισμό τους οφείλεται, δεν αλλάζει πάντως την πραγματικότητα). Έτσι υπάρχει το τραγικό φαινόμενο, ο άντρας να φοβάται να συνυπάρξει και να παντρευτεί με μια γυναίκα νέα, όμορφη, καλλιεργημένη, οικονομικά ανεξάρτητη και επαγγελματικά επιτυχημένη, γιατί δε θα …κρέμεται από πάνω του και δε θα εξαρτάται απ’ αυτόν, άρα θα γίνει <<ρόμπα>> στον περίγυρο. Έναν ανδρικό περίγυρο δε, που βιώνει τα ίδια συναισθήματα, για τους ίδιους λόγους και το κρύβει, όπως η γάτα το ..παλτό της! Η δε γυναίκα να χαίρεται από τη μια, που παίζει τους <<δυνατούς>> άντρες στα δάχτυλα, τους έχει του χεριού της και αποδεικνύει διαρκώς τη δύναμη της και από την άλλη να στενοχωριέται, γιατί χάνει τη ζωή της, που δεν βρίσκει ταίρι αντάξιο της (η παγίδα που λέγαμε).

8. Το κυριότερο όμως απ’ όλα όσα θεωρώ ως αιτίες, που κάποιοι νέοι μένουν ανύπαντροι, το άφησα για το τέλος. Πιστεύω, πως οι άνθρωποι βάζουν στη ζωή τους προτεραιότητες, σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις αλληλένδετες εμπειρίες τους (δες αιτίες 1 και 2). Δυο αλληλοσυγκρουόμενες βασικές επιλογές υπάρχουν- κατά τη γνώμη μου- για τους ενήλικες. Μία είναι η όμορφη οικογενειακή ζωή, με τις απολαύσεις και τις στενοχώριες της και δεύτερη η <<καριέρα>>, που στα μάτια ενός νέου ανθρώπου δεν είναι εντελώς ξεκαθαρισμένο, τι ακριβώς σημαίνει και τι θυσίες συνεπάγεται.

Όταν λοιπόν ο …πρώην νέος (χαριτολογώντας το λέω, όχι ειρωνικά), που επέτυχε να αποκτήσει ..πτυχία, πλούτη ή (και) αξιώματα, αντιληφθεί κάποια στιγμή, πως έκανε λάθος επιλογή, είναι συνήθως σε μια ηλικία, όπου οι μέχρι τότε εμπειρίες του τον έχουν οδηγήσει, αφενός μεν σε καχυποψία αφετέρου δε σε διστακτικότητα απέναντι στους ανθρώπους. Από την άλλη πλευρά, πώς να παραδεχτεί ένας <<επιτυχημένος>>, στους ανθρώπους που τον θαυμάζουν για ό,τι <<πέτυχε>>, πως είναι δυστυχής, για την λάθος επιλογή που έκανε νεότερος, διαλέγοντας πρώτα την καριέρα και μετά …<<έχουμε όλα τα χρόνια μπροστά μας>>;

Τέλος να επισημάνω, πως υπάρχει η περίπτωση, ειδικά στους αγωνιζόμενους Ορθόδοξους νέους κι επειδή όλα εκ Θεού επιτρέπονται προς <<οικοδομήν και ωφέλειαν>>,να μην ισχύει τίποτε από τα παραπάνω και απλώς ο Πανάγαθος να θέλει, να δοκιμάσει τους νέους σε έναν τιτάνιο αγώνα κοσμικής ερημίας, που μόνο όσοι τον βιώνουν τον αντιλαμβάνονται, άρα ούτε και ο γράφων.

Επειδή όμως υπάρχει η τάση στον κάθε άνθρωπο, να παίρνει την εκδοχή που τον βολεύει, για να νιώσει καλύτερα, θα σας πρότεινα να μην το διαπράξετε, αλλά να πάρετε εκείνη την εκδοχή, που αντιπροσωπεύει τη δική σας περίπτωση καλύτερα και όχι την τελευταία βολική! Γιατί αν ισχύει πραγματικά η τελευταία, δε θα το μάθετε ποτέ εν ζωή. Θα το μάθουν οι επόμενες γενιές, όταν θα προσκυνούν το άγιο σκήνωμά σας!

Επίσης ποτέ δεν είναι αργά για έναν Χριστιανό, να παραδεχτεί ότι έπραξε ένα λάθος, γιατί έτσι ελκύει τη Χάρη του Θεού.

Κι επειδή είπα ήδη πάρα πολλά και σας ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα, θα κλείσω με μια διδακτική ιστορία.

Πριν κάμποσα χρόνια, είχα επισκεφτεί το Άγιον Όρος με δυο ξαδέλφια της γυναίκας μου. Στη μονή Ιβήρων, πριν πέσουμε για ύπνο, ζητήσαμε από έναν προορατικό μοναχό,, να μας πει μια ευχή. Μόλις μας αντίκρυσε, απευθύνεται σε μένα και με ρωτάει πόσα παιδιά έχω! Στον ένα ξάδελφο τι δουλειά κάνει. Και τέλος ρωτάει τον άλλο ξάδελφο, αν είναι παντρεμένος. Όταν αυτός του απάντησε πως δεν είναι, τότε ο μοναχός τον επιτίμησε λέγοντας:

– Στην ηλικία σου θα έπρεπε, ή να είσαι μοναχός η παντρεμένος. Αλλά φαίνεται πως δεν προσεύχεσαι αρκετά τα βράδια!

– Πως δεν προσεύχομαι (του λέει λίγο αμήχανα και ίσως και κάπως ενοχλημένος ο ξάδελφος)!

– Αποκλείεται να προσεύχεσαι! Τι, πέφτεις δηλαδή στα γόνατα, κλαις με λυγμούς και παρακαλάς την Παναγιά λέγοντας: Παναγιά μου σε παρακαλώ, εγώ δεν είμαι άξιος, μόνος μου να βρω γυναίκα, εσύ που γνωρίζεις τις καρδιές όλων των ανθρώπων, στείλε στο δρόμο μου μία, γιατί θέλω να παντρευτώ; Αν το έκανες αυτό αδελφέ, αποκλείεται να μη στο έδινε, αυτό που ζητούσες!

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε, πως σας γράφει όλα τα παραπάνω ένας άνθρωπος, που στα 24 του χρόνια (και σε μια περίοδο της ζωής του που νόμιζε, πως <<όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει>> και απολάμβανε την ικανοποίηση της αμηχανίας των περισσοτέρων ανθρώπων, τη στιγμή που τον άκουγαν να εφευρίσκει …ευρηματικές βλασφημίες), αναγνωρίζοντας πως είναι πολύ κακός άνθρωπος, ενώ έκανε μπάνιο, έκλαψε με λυγμούς και παρακαλούσε τον Θεό (ναι, αυτόν που βλαστημούσε), να του βρει γυναίκα να παντρευτεί, γιατί με τα χάλια που είχε , αν μεγάλωνε και λίγο ακόμη, θα έμενε μόνος, ενώ αυτός ήθελε παιδιά και οικογένεια!

Και ω του θαύματος, την επόμενη εβδομάδα εμφανίστηκε η γυναίκα του εντελώς <<τυχαία>> (αν σας πω πως!) στη ζωή του και την άλλαξε!

Γι αυτό εφαρμόστε αυτό που προτρέπει ο μοναχός στον …ξάδελφο και δε θα χάσετε!

Και μη φοβάστε να παραδεχτείτε τα λάθη, που τυχόν κάνετε. Είσαι ελεύθερος, αν νιώθεις ασήμαντος και γεμάτος κόμπλεξ, αν πρέπει να αποδεικνύεις διαρκώς, πόσο ικανός είσαι! Άλλωστε <<ο μεγαλύτερος μπούφος είναι, όποιος κάνει τον αετό κι ο μεγαλύτερος αετός, αυτός που κάνει το μπούφο>>.

Επειδή δε και ως νυν εκπαιδευτής ενηλίκων και λόγω συγκεκριμένων σπουδών στην Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων και το Μάρκετινγκ, πρέπει να ξεκινώ με την εκφώνηση στόχων και να κλείνω με την αποτίμηση της επίτευξης τους, ελπίζω η πολύ καλή μου φίλη, που μου ζήτησε το παρόν κείμενο, να έμεινε ικανοποιημένη, που ανταποκρίθηκα άμεσα!

Καλή Ανάσταση! Και Χριστός Ανέστη, για όσους το διαβάσουν μετά το Πάσχα!

Ξημερώματα Μεγάλου Σαββάτου 26 Απριλίου 2008

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ

468 σκέψεις σχετικά με το “Πως νά βρείτε σύντροφο (αγιορείτικη μέθοδος)

  • Μάιος 26, 2012, 3:32 μμ
    Permalink

    Λεβιάθαν δες αυτό σε παρακαλώ:

    «Μετά από τα τέλη του 16ου με αρχές 17ου αιώνος ήρθε ο λεγόμενος Διαφωτισμός. Ο Διαφωτισμός είναι η κυριαρχία του λογικού, η αυτοθεοποίηση του ανθρώπου. Μάλιστα στην Γαλλική Επανάσταση, που είναι η απόληξη του Διαφωτισμού, αυτή τη κυριαρχία της λογικής του ανθρώπου την εξέφρασαν ο μασόνος Ροβεσπιέρος (το κύριο χαρακτηριστικό του Διαφωτισμού είναι η Μασονία), οι Ιακωβίνοι. Ο Ροβεσπιέρος ανεκήρυξε την λατρεία, adoration, της θεάς Λογικής.

    Είναι η Raison, ο Λόγος, η Λογική, η απολυτοποίηση της λογικής του ανθρώπου. Και μάλιστα, επειδή ήταν μασόνος είχε κάποια θρησκευτικά. (ακούτε ο άλλος «ο Θεός» και «ο Θεός». Μα για «θεό και θεό» μιλούν και οι μασόνοι. Εμείς δεν έχουμε «θεό». Έχουμε τον Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα. Αυτός είναι ο Θεός μας. Δεν είναι ο Θεός αόριστος.) Οπότε τί κάνανε; Στην Παναγία των Παρισίων, τον παπικό ναό –δε φταίει βέβαια ο ναός– κάμανε μια γιορτή του Υπερτάτου Όντος. Είναι αυτό που λέγεται «μια ανωτέρα Δύναμη» κ.τ.λ. (αυτά είναι μασονικά. Αν ακούτε κάποιον να λέει –εκτός κι αν είναι ανίδεος ο άνθρωπος και το λέει επειδή δεν ξέρει– «πιστεύω σε μια ανωτέρα Δύναμη, σε ένα ανώτερο Όν, κ.τ.λ.», αυτό είναι Μασονισμός, είναι η ορολογία του Μασονισμού).
    Στην εορτή του Υπερτάτου Όντος πήρανε μια πόρνη, κοινή γνωστή πόρνη στη Γαλλία της υψηλής αριοστοκρατίας ,οι Γάλλοι είχανε πολλούς «οίκους». Οι οίκοι αυτοί ήταν οίκοι ανοχής αριστοκρατικοί. Πηγαίνανε εκεί για να παίξουν μπιλιάρδο και διάφορα άλλα και είχανε και προμήθεια γυναικών και αγοριών. Αυτά τα έχει γράψει ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος στην Ιστορία του Ευρωπαϊκού Πνεύματος, δεν είναι εφευρήματα δικά μου. Και όποιος διαβάζει ιστορία ξέρει τα πράγματα. Την γύμνωσαν [την πόρνη] και την έβαλαν γυμνή πάνω στην αγία τράπεζα της Παναγίας των Παρισίων. Και μετά τρέχαν όλοι και την προσκυνούσαν, την φιλούσαν, κ.ά., ως θεά Raison, θεά Λογική. Έτσι λατρεύτηκε η θεά Λογική από την Γαλλική Επανάσταση. Ήταν η κορύφωση του Διαφωτισμού.»

    πηγή
    http://o-nekros.blogspot.com/2011/03/blog-post_7925.html

    Καταλαβαίνω ότι εσύ εμπιστεύεσαι τη λογική σου αλλά αν διαβάσεις μια οποιαδήποτε ιστορία της Γαλλικής Επανάστασης, το κεφάλαιο για την περίοδο της Τρομοκρατίας κυρίως που επικράτησε μετά την εδραίωση της επανάστασης, θα τα δεις και μόνος σου τα χαϊρια τους. Αυτά βέβαια δε μας τα μετέφερε ο σεβαστός Κοραής και οι υπόλοιποι θαυμαστές του Διαφωτισμού, ούτε φυσικά το ελληνικό σχολείο που ακολουθεί τη δυτικολατρεία του.

    Και ανθρώπους, χριστιανούς ή μη, στο όνομα και καλά του Θεού, έκαιγαν οι παπικοί, που για μας είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ. Όπως και όλες οι άλλες ομολογίες. Έχουν διαστρεβλώσει σε ανεπανόρθωτο βαθμό την αρχαία πίστη. Δε θα ασχοληθούμε με τις πλάνες τους εδώ μέσα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 3:51 μμ
    Permalink

    Παρεμπιπτόντως, θα σου πρότεινα να δεις τα «Φαντάσματα του Γκόγια» (εκεί κι αν θα τρομάξεις με τους καθολικούς). Πάρα πολύ ωραία ταινία. Και παίζουν Χαβιέ Μπαρδέμ-Νάταλι Πόρτμαν, μην πεις ότι σου προτείνω καμιά παρακμιακή! Καλό απόγευμα…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 3:53 μμ
    Permalink

    Πρός 351.

    Καλή η διάθεσή σου.

    Στήν τελευταία φράση σου, αναιρείς όλα αυτά που υποστηρίζεις σέ όλο σου το κείμενο.

    Ασχολείσαι με την πλάνη.

    Υ.Γ

    Είναι πονηρία. Είμαστε στο σκοτάδι του εαυτού μας και θέλουμε να μείνουμε σ’ αυτό, αν δεν αναφερώμαστε με το όνομά μας.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 3:56 μμ
    Permalink

    Πρός 353.

    Αυτό που πραγματικά προτείνεις στόν Λεβιαθάν, είναι το Φάντασμα του εαυτού σου.

    Και η ευχή σου καλό απόγευμα, είναι ψέμα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 4:39 μμ
    Permalink

    Ιωάννη συμμαζέψου!
    Αν προσπαθείς να εντυπωσιάσεις ακροάτριες με τέτοιο στυλάκι, σου λέω ότι κάνεις, μεγάλο σοβαρό λάθος.
    Καμία γυναίκα δεν επιθυμεί να συνδεθεί με θρησκευόμενο που θυμίζει Λουθηροκαλβίνους στην επιθετικότητα και στην αστυνόμευση κάθε της λέξης.
    Σύνελθε!
    Σαν αδελφός σε συμβουλεύω.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 4:45 μμ
    Permalink

    @ Δήθεν ιεροκύρηκας νούμερο 0,

    Δεν είσαι αδελφός μου.

    Δεν συγγενεύ- ευτυχώς- με Φαντάσματα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 8:42 μμ
    Permalink

    Ανώνυμη, συμφωνώ έχετε διαστρεβλώσει πάρα πολύ την αρχαία πίστη, ευτυχώς. Δεν μισείτε τους ομοφυλόφιλους, δεν λιθοβολείτε τις γυναίκες που μοιχεύουν, δεν σκοτώνετε παιδιά, δεν καίτε τους βλάσφημους. Όλα αυτά λόγω του Διαφωτισμού.

    Τώρα, όσον αφορά για την «θεά» λογική. Ακόμα και ως θεότητα να την πάρεις, αλληγορικά, πού είναι το πρόβλημα; Ο Einstein έλεγε «θεός» και εννοούσε το άγνωστο, ή την τάξη που επικρατεί στο σύμπαν. Εγώ όταν πω «ένας θεός ξέρει» δεν σημαίνει ότι πιστεύω, σημαίνει ότι δεν ξέρω. Είναι προφανές ότι εκείνη την εποχή οι άνθρωποι ήθελαν μία προσωποποιήση της λογικής. Ναι, η αλήθεια πρέπει να είναι γυμνή και μπορεί να μας σοκάρει. Προτιμότερο από κάποιους μαυροντυμένους παρθένους άντρες με γένια που μιλάνε για ηθική ενώ μαζεύουν λεφτά από κάθε φτωχό και αναξιοπαθούντα. Τι σημασία έχει αν τότε οι Διαφωτιστές ήθελαν έτσι να περάσουν το μήνυμά τους; Ποιον έβλαψαν; Ποιος κάηκε στο όνομα της λογικής; Όνομασέ μου έναν.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 9:04 μμ
    Permalink

    Ορίστε κάμποσοι που κάηκαν στο όνομα της λογικής

    «Τρομοκρατία και νέα μέτρα

    Ο Ροβεσπιέρος κυβέρνησε για τους επόμενους μήνες σχεδόν δικτατορικά, στηριζόμενος σε νέα όργανα, όπως τα Επαναστατικά Δικαστήρια, τα οποία δίκαζαν και έστελναν στη γκιλοτίνα με συνοπτικές διαδικασίες τους αποκαλούμενους και «εχθρούς του λαού», και την πανίσχυρη Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας. Αποτελούσε την «Τριανδρία» (της οποίας ήταν η ηγετική μορφή) μαζί με τους στενούς συνεργάτες του Σαιν Ζυστ και Κουτόν. Ήδη από το 1791 ήταν πολύ λαοφιλής. Ταυτοχρόνως, προέβη σε σειρά μέτρων για την αναμόρφωση της κοινωνικής και θρησκευτικής πραγματικότητας. Από τα σημαντικότερα μέτρα που έλαβε ήταν:

    Εκκαθάριση του στρατού από τους παλιούς στρατηγούς. Υπήρχαν πλέον, με την αποχώρηση των παλαιών στατηγών, στρατηγοί ηλικίας ακόμα και 25 ετών.
    Αναμόρφωση του ημερολογίου. Διαγράφηκε η Κυριακή και ορίστηκαν νέα ονόματα για τους μήνες. Το έτος 1 της επανάστασης (1793) ορίστηκε ως αρχή του ημερολογίου. Επίσης, κρατικοποιήθηκε η περιουσία των μοναστηριών και μειώθηκαν τα προνόμια του κλήρου.

    Κατασκευάστηκαν όπλα από το λιώσιμο των μετάλλων των σημάντρων των εκκλησιών (η Γαλλία ήταν τότε υπό πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση) και καθιερώθηκε η λατρεία του Υπέρτατου Όντος. Ολοκληρώθηκε έτσι τυπικά η αποχριστιανοποίηση του κράτους. Η λατρεία του Υπέρτατου Όντος εγκαθιδρύθηκε από τον Ροβεσπιέρο σε αντιπαράθεση προς τον Καθολικό Χριστιανισμό αφενός και τον αθεϊσμό του Ζακ Ρενέ Εμπέρ (Jacques René Hébert-Εμπερτιστές) αφετέρου.

    Εφαρμόστηκε η Τρομοκρατία, με βάση την ιδέα του συνεργάτη του, Ζορζ Κουτόν. Πρώτα εκτελέστηκαν οι μετριοπαθείς Γιρονδίνοι (Οκτώβριος 1793) και στη συνέχεια άλλοι πολιτικοί, θεωρούμενοι ως ακραίοι, όπως και μεγάλος αριθμός στρατιωτικών και ευγενών. Δεν ξέφυγαν από την εκτέλεση ούτε οι πρώην στενοί του συνεργάτες, Δαντών (Νταντόν) και Ντεμουλέν, επειδή διαφωνούσαν με τα τρομοκρατικά μέτρα, θεωρώντας τον υπερβολικό ιδεαλιστικό φανατισμό του Ροβεσπιέρου εξαιρετικά επικίνδυνο.

    Με το νόμο της 10ης Ιουνίου του 1794 (22 Πραιριάλ) αφαιρέθηκε από τους κατηγορουμένους το δικαίωμα της υπεράσπισης, προκρίνοντας ως πρόσχημα την κρισιμότητα των στιγμών (εδραίωση της επανάστασης), η οποία εδύνατο να βλαφτεί από χρονοβόρες διαδικασίες (θύμα του οποίου νόμου έπεσε αργότερα και ο ίδιος ο εμπνευστής του). Έτσι, μέσα σε 6 εβδομάδες, πάνω από 1.400 άτομα οδηγήθηκαν στη λαιμητόμο, μόνο στο Παρίσι, ενώ την ίδια ώρα εκτελέσεις γίνονταν σε αρκετές άλλες πόλεις. Ανάμεσα στα θύματα και πολλοί αδίκως καταδικασθέντες, λόγω συνωνυμίας ή λανθασμένων πληροφοριών. Η περίοδος αυτή ονομάστηκε Μεγάλη Τρομοκρατία και στιγμάτισε το κοσμοϊστορικό γεγονός της Γαλλικής Επανάστασης. Μέσα στο χάος που επικρατούσε κανένας δεν ήξερε αν θα ήταν το επόμενο θύμα στη γκιλοτίνα, μέσα σε ένα περιβάλλον άκρατων μηχανορραφιών, συκοφαντιών και πολιτικής ίντριγκας. Ο τρόμος είχε απλωθεί για τα καλά πάνω από τη γαλλική πρωτεύουσα.»

    Πηγή:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82_%CE%A1%CE%BF%CE%B2%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%B9%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82

    Και όχι, δε μισούμε τους ομοφυλόφιλους (υπάρχουν άγιοι που ήταν πρώην ομοφυλόφιλοι), δε λιθοβολούμε τις γυναίκες που μοίχευσαν (υπήρξαν και τέτοιες αγίες-παρεμπιπτόντως, το περιστατικό που ο Χριστός έσωσε τη μοιχαλίδα από το λιθοβολισμό το έχεις ακούσει υποθέτω), ούτε σκοτώνουμε παιδιά, ούτε καίμε τους βλάσφημους (αυτό το τελευταίο σου είπα το έκαναν οι παπικοί, που προκειμένου να αποκτήσουν κοσμική εξουσία ίδρυσαν κράτος, το οποίο μάλιστα κάνει εμπόριο όπλων… ε τον δικό τους θεό κι εγώ τον αποστρέφομαι, μόνο που δεν είναι ο ίδιος με το δικό μου το Θεό.)

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 9:07 μμ
    Permalink

    «Κατ’ αρχάς, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι:

    Ο ομοφυλόφιλος άνθρωπος είναι απόλυτα αποδεκτός από την Ορθόδοξη Εκκλησία, όσο και κάθε άλλος άνθρωπος. Δεν υπάρχει άνθρωπος, που κάποια ιδιότητά του ή προτίμηση ή πράξη του να κάνει την Εκκλησία να τον απορρίψει· υπάρχουν μόνο άνθρωποι που οι ίδιοι έχουν απορρίψει την Εκκλησία και πορεύονται προς το Θεό απ’ το δρόμο που νομίζουν αυτοί, ο οποίος όμως συνήθως είναι λάθος δρόμος.

    Αν ένας δολοφόνος είναι αποδεκτός από την Εκκλησία, γιατί δεν είναι ένας ομοφυλόφιλος; Αν εγώ, με τη χλιαρή και συχνά υποκριτική πίστη και αγάπη, είμαι αποδεκτός από την Εκκλησία, γιατί δεν είναι ένας ομοφυλόφιλος; Εκείνος μάλιστα μπορεί να έχει πολύ πιο θερμή πίστη και αγάπη από τη δική μου. Καμιά ρατσιστική διάθεση δεν υπάρχει στην Εκκλησία απέναντι σε κανένα άνθρωπο ή ομάδα ανθρώπων. Ρατσιστές γίνονται οι άνθρωποι που δεν έχουν καταλάβει καθόλου τι είναι ο ορθόδοξος χριστιανισμός ή που δε μπορούν να κάνουν έστω ένα βήμα για ν’ απομακρυνθούν από τις φοβίες και τα πάθη τους.

    Κι αυτούς ακόμη τους ανθρώπους, η Εκκλησία τους αποδέχεται, γιατί η Εκκλησία υπάρχει για να θεραπεύει τον κόσμο από τα πάθη και τις φοβίες (με τη βοήθεια του Ιατρού Ιησού Χριστού φυσικά), όχι για να κρίνει τους ανθρώπους.

    Από την άλλη, η ομοφυλοφιλία δε μπορεί να γίνει αποδεκτή από την Εκκλησία ως σωστός δρόμος που οδηγεί τον άνθρωπο στο Θεό. Ακριβώς από αγάπη προς τον ομοφυλόφιλο και ανησυχία για τη σωτηρία του στην αιωνιότητα, η Εκκλησία δε μπορεί να αποκρύψει ότι ο γάμος άντρα και γυναίκας είναι ένας δρόμος που οδηγεί στο Θεό, ενώ η ομοφυλοφιλία δεν είναι τέτοιος δρόμος. Στη ζωή μας τις πιο πολλές φορές διαπράττουμε αμαρτίες, υπακούοντας στα πάθη μας κι όχι στο Θεό – η Εκκλησία όμως, ακριβώς επειδή νοιάζεται για μας, δεν πρέπει να μας ξεγελάσει λέγοντάς μας ότι είναι εντάξει να κάνουμε ό,τι μας υπαγορεύουν τα πάθη μας (για τους μη ορθόδοξους χριστιανούς που ίσως διαβάσουν αυτό το κείμενο, εξηγούμε απλά ότι «πάθη» ονομάζονται οι σωματικές και ψυχικές εξαρτήσεις που παρεμποδίζουν τον άνθρωπο από την ενότητά του με το Θεό, στρέφοντάς τον προς άλλες κατευθύνσεις· ολόκληρη η ηθική και ασκητική προσπάθεια του χριστιανού αποσκοπεί στην κάθαρση της καρδιάς του από τα πάθη).

    Έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Απλά, δεν οδηγούν όλοι οι δρόμοι στο Θεό.»

    πηγή
    http://www.oodegr.com/oode/koinwnia/koinwnia/omofylofilia_orthod_kliron_1.htm

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 9:28 μμ
    Permalink

    Ανώνυμη, συγγνώμη αλλά αυτά που γράφεις δεν έγιναν στο όνομα της λογική, έγιναν στην διαδικασία κοινωνικών αλλαγών, βίαιων φυσικά. Αν δεν ξέρεις τι θετικές αλλαγές έφερε ο Διαφωτισμός στον κόσμο δεν ξέρεις τίποτα. Αυτά περί Παπικών που έκαιγαν ανθρώπους επίσης αστεία. Από το ίδιο βιβλίο με το δικό σου αντλούσαν τις δεισιδαιμονίες τους. Μην πας να τετραγωνίσεις τον κύκλο, δεν θα τα καταφέρεις και θα γίνεις γραφική. Κανείς δεν έχει πει ότι στο όνομα της λογικής θα σφάξω το παιδί μου – αυτό είναι προνόμιο των χριστιανών, καθολικών και ορθόδοξων. Και οι ορθόδοξοι καταδικάζουν την ομοφυλοφιλία. Λοιπόν, είναι γελοίο οι παπάδες σας, αυτοί οι ανέραστοι κλέφτες, να κάνουν τους δάσκαλους ηθικής στους ομοφυλόφιλους και στις ομοφυλόφιλες γυναίκες. Ο θεός σας φαίνεται να επιτρέπει την παιδεραστία, την αιμομιξία (βλέπε Λωτ), το σφάξιμο παιδιών (Αμαληκίτες) αλλά αν είσαι ομοφυλόφιλος, απαγορεύεται η είσοδος στον παράδεισο. Όπως απαγορεύεται η είσοδος στο Άγιο Όρος για τις γυναίκες.
    Ο θεός της αγίας γραφής, εκτός από μισογύνης, είναι και ομοφοβικός. Με άλλα λόγια τα 2 πιο έντονα χαρακτηριστικά ενός καταπιεσμένου ομοφυλόφιλου χαρακτήρα, που ταιριάζει πολύ περισσότερο στους αγράμματους ομοφοβικούς κρυφοομοφυλόφιλους Εβραίους της εποχής παρά σε ένα τέλειο πλάσμα που δημιούργησε το σύμπαν.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 9:43 μμ
    Permalink

    Δεν είπε κανείς ότι μόνο και μόνο για την ομοφυλοφιλία σου θα φας πόρτα στον παράδεισο, αυτό κατάλαβες εσύ από το απόσπασμα; Αυτό που γράφει ο άνθρωποςείναι ότι θα σε δυσκολέψει να βρεις το δρόμο. Και δεν είναι πιο βαριά από άλλα αμαρτήματα. Αλλά δεν είναι στη φύση του ανθρώπου, αυτό και μόνο από τη βιολογία και τη μορφολογία του ανθρώπινου σώματος το καταλαβαίνεις. Και όσων αφορά τους παπικούς έχε υπόψη σου ότι το πως ερμηνεύεις ένα κείμενο ή μια ιδέα είναι εξίσου σημαντικό με το κείμενο ή την ιδέα την ίδια. Γι’ αυτό οι προτεστάντες διαιρούνται συνεχώς σε νέες ομάδες και παραομάδες, γιατί αρπάξανε όλοι από μια Αγία Γραφή και κάθονται και την ερμηνεύουν μόνοι τους. Και ο κομμουνισμός ξεκίνησε ως επανάσταση που θα φέρει την ταξική δικαιοσύνη και στο όνομα αυτής της επανάστασης ο πατερούλης Στάλιν κατέσφαξε τον ίδιο του το λαό. Όταν ένας άνθρωπος αποκτά απόλυτη εξουσία είναι πολύ δύσκολο να παραμείνει άνθρωπος.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 9:48 μμ
    Permalink

    «Ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να σωθεί, παραμένοντας ομοφυλόφιλος; Δε μπορούμε, ούτε και είναι δουλειά μας, να κρίνουμε ποιος θα σωθεί και ποιος όχι, πράγμα που είναι δουλειά του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Επιθυμία κάθε χριστιανού είναι να σωθούν όλοι οι άνθρωποι και δεν κρίνει τους άλλους – απλώς επισημαίνει ότι μία επιλογή, ή μία άλλη, βλάπτει τη σωτηρία σύμφωνα με την Αγία Γραφή και τους αγίους Πατέρες, τους γνώστες όλων των δρόμων της σωτηρίας. Όλοι ελπίζουμε στη σωτηρία μας, αν και η συντριπτική πλειοψηφία των χριστιανών είμαστε ακόμη δέσμιοι σε κάποια πάθη, όπως αυτά που κατονομάσαμε πριν (την απληστία, το θυμό, τη λαγνεία κ.τ.λ.). Ελπίζουμε να σωθούμε όχι λόγω της «αρετής» μας, αλλά λόγω της αγάπης και του ελέους του Θεού, το οποίο αποζητάμε κάθε μέρα στις προσευχές μας, μετανοώντας και αγωνιζόμενοι με τη βοήθειά Του ενάντια στα πάθη μας.
    Αν όμως, αντί γι’ αυτό, προσπαθούμε να πείσουμε τους άλλους (και τον εαυτό μας) ότι τα πάθη μας «είναι εντάξει» και δεν αποτελούν αμαρτωλά πάθη, τότε μάλλον είμαστε υποκριτές και η σωτηρία μας κινδυνεύει ακόμη περισσότερο.

    Διευκρινίζουμε ότι όλοι έχουμε ανάγκη από μετάνοια, ο καθένας για διαφορετικούς λόγους· ο καθένας έχει να αντιμετωπίσει τα δικά του πάθη, όχι να τ’ αποδεχτεί, αλλά να τα πολεμήσει σκληρά. Ένας ετεροφυλόφιλος ενδεχομένως έχει να αντιμετωπίσει πολλά πάθη που σχετίζονται με το σεξ – και ο γάμος δε μπορεί πάντα να τον θεραπεύσει, γιατί μπορεί να αισθάνεται την ανάγκη της μοιχείας, ή ακόμη και συνεύρεσης με πολλούς ερωτικούς συντρόφους ή της παιδεραστίας, της αιμομιξίας, της κτηνοβασίας και άλλα πολλά, που «αισχρόν εστί και λέγειν» (Εφεσίους 5, 12). Όλα αυτά τα πάθη δεν είναι «εντάξει» και ο ετεροφυλόφιλος δεν είναι οπωσδήποτε πιο ενάρετος ή πιο κοντά στο Θεό από τον ομοφυλόφιλο. Και οι δύο μπορούν να σωθούν λόγω της αγάπης του Χριστού, με τον αγώνα που θα δώσουν με τη βοήθεια της θείας χάριτος.
    Κλείνοντας με αγάπη αυτό το άρθρο θα θέλαμε να μεταφέρουμε το διάλογο του αγίου Γέροντα Παΐσιου (1924-1994) με ένα νεαρό ομοφυλόφιλο, που αγωνιζόταν ενάντια στην ομοφυλοφιλία αλλά ένιωθε αδύναμος γι’ αυτό τον αγώνα (φυσικά ένας άθεος θα θεωρήσει πως ένας τέτοιος αγώνας ισοδυναμεί με ακρωτηριασμό του εαυτού μας, αλλά τώρα δεν απευθυνόμαστε σε άθεους, αλλά σε ορθόδοξους χριστιανούς αδελφούς μας). Ο νέος είπε στο Γέροντα ότι δε μπορούσε να σταματήσει να ζει ως ομοφυλόφιλος. Και ο Γέροντας, αφού του είπε να εξομολογηθεί, τον ρώτησε:
    «Μπορείς να διαβάζεις ένα κεφάλαιο από την Αγ. Γραφή;».
    «Μπορώ».
    «Μπορείς να πηγαίνεις κάθε Κυριακή στήν Εκκλησία;».
    «Μπορώ».
    «Μπορείς να νηστεύεις Τετάρτη και Παρασκευή;».
    «Μπορώ».
    «Μπορείς ένα μικρό ποσό να το δίνεις ελεημοσύνη;».
    «Μπορώ».
    «Μπορείς…».
    «Μπορώ…» (πολλά ακόμα).
    Στο τέλος του λέει: «Βλέπεις ότι μπορείς να κάνεις χίλια πράγματα και δε μπορείς ένα. Κάνε εσύ τα χίλια και άφησε στο Θεό το ένα!!!». »

    Αποσπάσματα από προηγούμενο κείμενο.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 10:06 μμ
    Permalink

    Ανώνυμη, είσαι πάλι αδιάβαστη

    «Και αν κάποιος κοιμηθεί με άρρενα, όπως κοιμάται κανείς με γυναίκα, έπραξαν και οι δύο βδέλυγμα· θα θανατωθούν οπωσδήποτε· το αίμα τους θα είναι επάνω τους. »

    http://www.wordplanet.org/gk/03/20.htm

    Kαι επειδή, όπως είπε ο Χριστός, η Καινή απλά συμπληρώνει την παλαιά, πάρε και κάτι από την Καινή:

    «πόρνους, αρσενοκοίτες, δουλέμπορους, ψεύτες, επίορκους, και οτιδήποτε άλλο αντιβαίνει στην υγιαίνουσα διδασκαλία»

    Λοιπόν, αυτά που λέτε «πάθη» είναι ανθρώπινες ανάγκες που δεν κάνουν κακό σε κανέναν. Και ο χριστιανισμός ακριβώς γι’ αυτό είναι ανήθικος.Αν κάποιος σας δημιουργεί άρρωστους, δυσλειτουργικούς γιατί σας διατάζει να υπερβείτε την φύση σας; Οπότε μάλλον ο θεός σπάει πλάκα βάζοντας κανόνες που είναι αδύνατοι να ακολουθηθούν. Η κλασσική συνταγή του δικτάτορα. Έτσι ο υπήκοος είναι πάντα ένοχος, πάντα σε στάση απολογίας. Γι’ αυτό ο χριστιανισμός είναι μοχθηρή θρησκεία.Γιατί δικάζει ανθρώπους για πράγματα που είναι απολύτως φυσιολογικά και δεν βλάπτουν κανέναν, ενώ καθιαγιάζει τις πιο κακόβουλες πράξεις και διδασκαλίες.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 10:22 μμ
    Permalink

    Καθόλου αδιάβαστη δεν είμαι. «Αντιβαίνει στην υγιαίνουσα διδασκαλία» λέει το κείμενο (δε γράφεις από που ακριβώς είναι αλλά δέχομαι το λόγο σου οτι είναι από την Καινή). Αυτό ακριβώς που σου είπα κι εγώ. Το κάπνισμα προκαλεί ένα σωρό αρρώστιες. Είναι ανόητο να το αρχίσεις επειδή μπορεί και να μην αρρωστήσεις αν κατά τα άλλα τρέφεσαι υγιεινά και ασκείσαι.
    Όσον αφορά την Παλαιά: δεν μπορείς να μιλάς σε κάποιον χωρίς να λαμβάνεις υπόψη την ηλικία και τη νοητική του ικανότητα. Αν το παιδί σου πάει να βάλει το χέρι του στον αναμμένο φούρνο θα του πεις «ΜΗ, ΚΑΚΟ, ΘΑ ΦΑΣ ΞΥΛΟ!». Αν το επαναλάβει, θα του το χτυπήσεις κιόλας το χέρι. Δεν το κάνεις επειδή είσαι κακός, το κάνεις γιατί κινδυνεύει και δεν είναι σε θέση να καταλάβει τι είναι έγκαυμα και πόσο πονάει αν του το πεις με λόγια. Έτσι και οι Εβραίοι την εποχή του Μωυσή δεν είχαν φτάσει στην πνευματική κατάσταση που θα τους επέτρεπε να δεχτούν το «αντιβαίνει στην υγιαίνουσα διδασκαλία». Έπρεπε να τους δώσει αλλιώς να καταλάβουν. Όταν έφτασε ο καιρός ήρθε ο Κύριος και δίδαξε αυτά που θέλει να τηρούμε, ανεβάζοντας τόσο υψηλά τον πνευματικό πήχυ που ουσιαστικά κατέργησε το μωσαϊκό νόμο. Διαφορετικά θα είχε αφήσει να λιθοβολήσουν τη μοιχαλίδα. Όχι μόνο δεν το έκανε αλλά τη συγχώρεσε κιόλας – της είπε όμως να μη συνεχίσει να αμαρτάνει. Επίσης δε δίδαξε ποτέ «οφθαλμό αντί οφθαλμού», είπε να αγαπάμε τους εχθρούς μας. Καταλαβαίνεις νομίζω.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 10:29 μμ
    Permalink

    Και πως ακριβώς είναι αδύνατο να ακολουθηθούν οι κανόνες Του και να υπάρχουν ΤΟΟΟΟΣΟΙ άγιοι;!!! Μας δουλεύεις; Ότι είναι δύσκολο, ναι, το δέχομαι. Αλλά την προσπάθεια θα κρίνει και όχι τόσο το αποτέλεσμα. Και θα λάβει υπόψη και το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε ο καθένας. Γι’ αυτό είχε πει κάποιος γέροντας (δε θυμάμαι όνομα) ότι και κάποιος που έχει σκοτώσει 5 ανθρώπους μπορεί να μπει στον παράδεισο, γιατί μεγάλωσε σε τόσο σκληρό περιβάλλον που θα μπορούσε να είχε σκοτώσει 20 αλλά συγκρατήθηκε.
    Και μη λες ότι είναι απόλυτα φυσιολογική η ομοφυλοφιλία γιατί γελάει και το παρδαλό κατσίκι. Ιατρικά και μόνο να το δεις το θέμα πάσχει. Αν είναι έτσι είναι φυσιολογική και η παιδεραστία και η κτηνοβασία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 10:34 μμ
    Permalink

    Και η δολοφονική μανία πάθος είναι. Θα μου πεις ότι δε βλάπτει κανένα;! 😀 😀 😀

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 10:50 μμ
    Permalink

    Λεβιαθάν και ανώνυμη

    Ανάμεσά σας, υπάρχει μόνο διαφορά γνώμης, στό θέμα. Κατά τ’ άλλα είσαστε και οι δυό υπέρ της προσωπικής ανωμαλίας σας.

    Δύο ανώμαλοι, μιλούν ανώμαλα και τίποτε άλλο.

    Απέχεται ετη φωτός απ΄την Αλήθεια.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 11:03 μμ
    Permalink

    Και μετά από αυτό το ευχάριστο μουσικό διάλειμμα (πολύ άργησε :D) λέω να πάω για ύπνο. Καληνύχτα…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 11:06 μμ
    Permalink

    Η παιδεραστία είναι χαρακτηριστικό του Λωτ, αλλά εσύ δεν έχεις πρόβλημα με αυτό. Ιατρικά; Μάλλον δεν είσαι ιατρός γιατί η ομοφυλοφιλία είναι κάτι που γίνεται σε όλο το ζωικό βασίλειο. Το ότι συγκρίνεις την ομοφυλοφιλία με την κτηνοβασία από πού προκύπτει; Eπίσης , μάλλον , στο μυαλό σου είναι φυσιολογικό οι άνδρες να μένουν παρθένοι όπως κάνουν οι παπάδες;
    Αποδεικνύεις αυτό ακριβώς που λέω. Σας κάνει να ονομάζετε πάθη πράγματα που είναι ανήθικα, διεστραμμένα, ενάντια στην ανθρώπινη φύση και πράγματα που είναι προσωπικά (όπως η ομοφυλοφιλία) τα κάνει εγκλήματα . Το ίδιο γίνεται και στον Τιμόθεο (http://www.wordplanet.org/gk/54/1.htm), στο σημείο που εξισώνει την ομοφυλοφιλία με το να μην κρατάς τον λόγο σου ή με το να λες ψέμματα.
    Επίσης το να αγαπάς τον εχθρό σου από πότε είναι ηθικό; Αν ήσουν η Fraulein Fritzl στην Αυστρία θα αγαπούσες τον πατέρα σου, ο οποίος θα σε βίαζε επανειλημμένα, ενώ σε είχε φυλακισμένη σε ένα υπόγειο;Για 24 χρόνια, κατ’ εξακολούθηση. Θα τον αγαπούσες ενώ σε βίαζε, συχνά μπροστά στα παιδιά, προϊόντα των προηγούμενων κτηνωδιών του; Φαντάσου πως θα ήταν μία μέρα αυτής κοπέλας. Mόνο μία.Και εσύ λες πως αυτή η κοπέλα πρέπει να αγαπά τον εχθρό της; Αυτό λες; Θα της το έλεγες κοιτώντας την στα μάτια;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 11:13 μμ
    Permalink

    Διόρθωση: Ο χριστιανισμός σας κάνει να δέχεστε (και όχι να ονομάζετε πάθη) πράγματα που είναι ανήθικα, διεστραμμένα, ενάντια στην ανθρώπινη φύση και πράγματα που είναι προσωπικά και φυσιολογικά, όπως η ομοφυλοφιλία , ο χριστιανισμός τα θεωρεί αμαρτίες.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 11:16 μμ
    Permalink

    Πρός 368.

    Αν σού ήταν ευχάριστo, δεν θα το έγραφες.

    Πάλι πιάστηκες να ψεύδεσαι!

    Πικρό το ψέμα, γέννημα της υπερηφάνειας.

    Πολύ δυσάρεστο. Ιδιαίτερα σ’αυτόν που το κυοφορεί και του κατατρώγει τα σπλάχνα και ότι όμορφο έχει στην ψυχή του.

    Γιά να λυθούν όπως κάποιες απορίες, θα σας πούμε και αυτό:

    Και η υπερηφάνειά, ομοφυλοφιλία είναι, στήν πρωτόγονη μορφή της.

    Ιδού η προσωπική σας ανωμαλία.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 12:32 μμ
    Permalink

    Βρε Λεβιάθαν, η παιδεραστία ήταν χαρακτηριστικό του Λωτ; Σοβαρολογείς τώρα; Τον άνθρωπο τον πότισαν οι κόρες του και είχε γίνει τύφλα! Τόσοι και τόσοι της ηλικίας μας δε γίνονται ντίρλα και ξυπνάνε το πρωί δίπλα σε αγνώστους των οποίων ούτε το όνομα δε θυμούνται, και λένε «Δεν έφταιγα εγώ, αλλά το ποτό»; Γιατί νομίζεις ότι οι εκκλησία σου λέει να μη μεθοκοπάς; Για να μη χάνεις τις αναστολές σου που θα σε συγκρατήσουν από τέτοια παραστρατήματα. Ο Λωτ δεν είχε ευθύνη για το συμβάν με τις κόρες του, τελεία και παύλα. Τώρα ότι δεν έπρεπε να είχε πιει τόσο, δεκτό. Αλλά σωθηκε γιατί είχε συνολικά συμπεριφερθεί σαν δίκαιος. Όλοι μας αδικούμε κάποιες στιγμές στις ζωή μας τους άλλους, ακούσια ή ηθελημένα. Το σύνολο των πράξεων – λόγων – σκέψεων μας είναι που θα καθορίσει τη θέση μας στο τέλος.

    Και στο ζωικό βασίλειο υπάρχουν ομοφυλοφιλικές ροπές, όχι καθαρή πράξη. Ε πώς θα το κάνουμε τώρα, το κάθε όργανο του σώματος σου φτιάχτηκε για συγκεκριμένο σκοπό, τον οποίο δε είναι φυσιολογικό να τον διαστρέφεις. Αν δοκιμάσεις να φας πιάνοντας το πηρούνι με το πόδι, μάλλον θα βγάλεις το μάτι σου. Όλα σου επιτρέπονται, αλλά δε είναι όλα προς το συμφέρον σου. Αυτό σου λέει η Εκκλησία. Αν η ένωση δύο ομοφύλων ήταν φυσιολογική θα μπορούσε να δώσει και απογόνους (εκεί κολλάει και η κτηνοβασία – δε φτιάχτηκες για να συνουσιάζεσαι με ζώα). Δεν καταδικάζει η Εκκλησία το να νιώθεις αυτό το πάθος, όπως δε σε καταδικάζει αν υποφέρεις από οποιοδήποτε άλλο πάθος. Άνθρωπος είσαι. Σου λέει όμως ότι αυτά είναι αρρώστιες για τις οποίες υπάρχει θεραπεία. Αν εσύ δε θες να τη λάβεις, δικαίωμά σου. Αλλά είναι ανόητο να ισχυρίζεσαι ότι είσαι υγιής. Τότε είναι που δεν πρόκειται να θεραπευτείς ποτέ. Και να σου θυμίσω ότι στη φύση τα αδύναμα νεογνά οι μητέρες τους τα σκοτώνουν και τα τρώνε…. Βέβαια τώρα έχουν βγει και καθηγητές πανεπιστημίων στο εξωτερικό που λένε ότι εφόσον το νεογέννητο δε διαφέρει σε τίποτα από το έμβρυο, θα πρέπει να μπορείς να σκοτώνεις και μετά τη γέννα το μωρό αν σου προκύψει ελαττωματικό. Αν εσύ σε αυτή τη ζούγκλα θέλεις να ζήσεις, σου στέλνω τα θερμά μου συγχαρητήρια.

    Και το να καταφέρεις να αγαπάς τους εχθρούς σου είναι από τα τελευταία βήματα στο δρόμο προς το Θεό. Δεν είπε κανείς ότι θα πας απαραίτητα στον πάτο της κόλασης αν δεν το καταφέρεις, Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ. Σου είπα ότι υπάρχουν διαβαθμίσεις στην αγιότητα. Και στην κοπέλα αυτή δε θα της έλεγε κανένας πνευμάτικός (πόσο μάλλον εγώ) να αγαπήσει τον πατέρα της. Έχουν διάκριση οι άνθρωποι αυτοί που δεν την έχεις εσύ. Θα της έδινε να καταλάβει ότι ο Θεός την αγαπάει τόσο που πέθανε για χάρη της ψυχής της, κι αυτό δεν μπορεί να της το πάρει κανείς, ό, τι κι αν της κάνει στο σώμα της. Και πίστεψε με, αυτό το πράγμα ένιωσαν αμέτρητοι άνθρωποι που είχαν χιλιοβασανιστεί φρικτά (οι ίδιοι ή συγγενείς τους) από καθεστώτα, συγγενείς ή αγνώστους και έφτασαν να γίνουν ΑΓΙΟΙ. Κι αφού μπορεσαν αυτοί, μπορείς κι εσύ. Σου έχουν χώσει στο κεφάλι ;ότι όλα είναι φυσιολογικά γιατι δε θέλουν να βελτιωθείς, δεν τους συμφέρει. Το καλό παράδειγμα πάντα ενοχλούσε, πόσο μάλλον τώρα που έχουμε φτάσει στα έσχατα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 4:06 μμ
    Permalink

    Πρός 372 απάντηση, υπέρ Λεβιαθάν.

    Λεβιαθάν, φίλε.

    Γνωρίζω ότι δεν πιστεύεις λέξη από αυτά άνωθεν και καλά κάνεις. Δέν τρώς κουτόχορτο…

    Όυτε τρως μέλι και γάλα ανακατωμένο με δηλητήριο!

    Το παραμορφωμένο πρόσωπο που σου γράφει αυτά, είναι τρίς χειρότερο από τον Λώτ και τις άθλιες κόρες του.

    Ο Λωτ και οι κόρες του, δεν ζήσαν τούς χρόνους που υπηρχε η δυνατότητα να γνωρίσει ο άνθρωπος το Χριστό και το κυριότερο, να ενωθούν μαζί του.

    Τ’ο ά-πρόσωπο όν που σου γράφει, ζεί στούς χρόνους που υπάρχη αυτή η δυνατότητα.

    Ισχυρίζεται ότι ανήκει στόν Χριστό, σου γράφει περί Χριστού και όλο το ύφος και τό ήθος των γραπτών είναι γεμάτο, όχι Χριστό, αλλά ΕΓΩ!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 4:20 μμ
    Permalink

    Λεβιαθάν, φίλε.

    Γράφεις στήν ανώνυμη «Η παιδεραστία είναι χαρακτηριστικό του Λωτ, αλλά εσύ δεν έχεις πρόβλημα με αυτό.»

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ώς πρός και στα δύο μέρη της φράσης σου.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 6:06 μμ
    Permalink

    Παιδιά, περί του θέματος Λωτ- οι κόρες του – παιδεραστία.

    Συμφωνώ με τον Λεβιαθάν γι’ αυτόν το λόγο…

    Πως είναι δυνατόν κάποιος να κατοικεί σε μια πόλη όπως τα Σόδομα και τα Γόμορα, με την ανωμαλία υπήρχε εκεί και να μην έχει τα ίδια πάθη με τους κατοίκους αυτών των πόλεων, τη στιγμή που υπήρχε εναλλακτική λύση και μπορούσε απο εκεί να φύγει;!

    Οι ίδιες οι κόρες του Λώτ με την απαίσια πράξη που έκαναν, επιβεβαιώνουν την εικόνα του πατέρα και της μητέρας τους.

    Τι δουλιά είχε να μένει εκεί ο Λωτ, αν δεν του άρέσαν και αυτού οι ανωμαλίες;

    Ο Λωτ δεν ήταν δίκαιος, όπως ισχυρίζεται η ανόητη ανώνυμη στο σχόλιο 372. Δίκαιος ήταν ο θείος του ο Αβραάμ και γιά χάρη του σώθηκε ο Λώτ απ’ την καταστροφή των Σοδόμων και Γομόρων αλλά χάθηκε από τις κόρες του, δηλαδή από το ίδιο του κυριολεκτικά, το σπέρμα!

    Θέλω να καταλήξω στο εξής, όταν βγαίνουν κάτι δήθεν χριστιανές/οι και ισχυρίζοντε παράλογα ανόητα πράγματα, διασύρουν διά του εαυτού τους, το Ένδοξο Όνομα του Σωτήρος Χριστού χειρότερα από κάθε άθεο!

    Είναι στο σκοτάδι του εαυτού τους και θέλουν σον και καλά να μην είναι μόνοι τους εκεί.

    Τι να πούμε άλλο; Αν πούμε ότι και το «αφεντικό» που υπηρετούν τυφλά, έχει ακριβώς το ίδιο φρόνημα, δεν θα πέσουμε έξω.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 9:51 μμ
    Permalink

    Ανώνυμη, δεν ξέρεις τι λες και μάλλον δεν έχεις κατοικίδια (ή τα έχεις να κάνουν μοναχική ζωή).

    Δες το βίντεο

    http://www.youtube.com/watch?v=J6zhf-zv2Wg

    Επίσης όσον αφορά τους καθηγητές πανεπιστημίων που λες ότι υποστηρίζουν ότι το νεογνό δεν διαφέρει από το έμβρυο μάλλον δεν έχεις καλή πληροφόρηση.

    Ο Λωτ φερόταν στις κόρες του όπως θα φερόταν ένας αγράμματος βίαιος άξεστος τσοπάνης Εβραίος. Και το ξέρεις καλά πως δεν έχει να κάνει με αλκοόλ, γιατί κανείς γονιός σήμερα δεν πηγαίνει με τα παιδιά του όταν πίνει. Έχει να κάνει με μία ιστορία 100% γραμμένη από ανθρώπους που θα μπορούσε να είναι σενάριο για τις πιο διεστραμμένες ταινίες πορνό. Και εσύ το λές «Αγία Γραφή».

    Επίσης, δεν μου απάντησες στο παράδειγμα της κοπέλας ή μάλλον απάντησες έμμεσα. Όχι, δεν θα την κοιτούσες στα μάτια να της πεις κάτι τόσο εξωφρενικό. Θα της έλεγες κάτι άλλο, ακόμα πιο εξωφρενικό και μοχθηρό. Πως ο παράδεισος κοιτούσε με απάθεια και αδιαφορία καθώς ο πατέρας της την βίαζε κατ’ εξακολούθηση επί 24 χρόνια χωρίς να παρέμβει στο μαρτυριό της γιατί «έτσι έπρεπε να γίνει», και πως, δεν πειράζει, γιατί θα γίνει μάρτυρας!Σε ρωτώ πάλι. Θα τολμούσες να της πεις κάτι τέτοιο κοιτώντας την στα μάτια;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 11:06 μμ
    Permalink

    Λεβιαθάν, φίλε. Επέτρεψέ μου να σε συμπληρώσω με μία λεξη μόνο.

    Η Αγία Γραφή, είναι γραμμένη από 100% ανθρώπους Θεόπνευστούς.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 11:28 μμ
    Permalink

    Πρός Λεβιαθάν

    Β’ Τι 3, 16· Πᾶσα γραφὴ θεόπνευστος καὶ ὠφέλιμος πρὸς διδασκαλίαν, πρὸς ἔλεγχον, πρὸς ἐπανόρθωσιν, πρὸς παιδείαν τὴν ἐν δικαιοσύνῃ,…

    Μετάφραση

    Κάθε θεόπνευστο βιβλίο εἶναι καὶ ὠφέλιμο γιὰ διδασκαλία, γιὰ ἔλεγχο πορείας, γιὰ ἐπανόρθωσι πορείας, γιὰ ἀγωγὴ ποὺ πρέπει σὲ δικαίους,…

    Το απόσπασμα αυτό τα λέει και στα λέει όλα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 27, 2012, 11:41 μμ
    Permalink

    Σου το ξαναείπα. Κρίνεις γεγονότα του 1700 πΧ περίπου με βάσει τις συνθήκες που ζεις εσύ το 2012 μΧ., χωρίς να λαμβάνεις υπόψη την πνευματική ηλικία του ανθρωπίνου είδους εκείνη την εποχή. Οι γειτονικοί των Εβραίων λαοί ήταν τόσο κτηνώδεις που την ιστορία του Λωτ θα τη διάβαζαν στα παιδιά τους για παραμύθι. Έφταναν στο σημείο να θυσιάζουν τα νεογέννητά τους στα είδωλα που προσκυνούσαν. Και οι λαοί που προέκυψαν από την ένωση του Λωτ με τις κόρες του έγιναν ειδωλολάτρες που έκαναν τέτοιες θηριωδίες. Και η εμμονή σου με το Λωτ θυμίζει έντονα νεοπαγανιστές-αρχαιολάτρες. Κοίτα τις ανωμαλίες του Δία πρώτα – αυτόν βέβαια θα το θεωρείς πιο λογικό να τον λατρεύω γιατί αυτός ήταν Ελληνάρας, π*****ε ό,τι έβρισκε μπροστά του και συνεπώς δε μου ζητούσε να παραμείνω άνθρωπος και να μην υποκύπτω στα ζωώδη ένστικτά μου σαν το τελευταίο τετράποδο, και να κάνω τον κόσμο ζούγκλα.
    Όσο για την κοπέλα, σου απάντησα μια χαρά. Όταν ο Θεός διατάζει να εξαφανιστούν πολιτισμοί όπου θυσιάζονται μαζικά ανυπεράσπιστα βρέφη στα είδωλα ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟ ΚΑΚΟ, Τον λες αιμοσταγή δικτάτορα. ΌΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΦΑΖΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ζητάς τα ρέστα από το Θεό που δεν τους εμπόδισε (σαν το Δία με τους κεραυνούς). Κι όταν σου λέω πως αυτοί που κάνουν αυτά τα εγκλήματα θα λογοδοτήσουν αργότερα στο Θεό, Τον λες μοχθηρό εκδικητή. Αν δεν το κατάλαβες, ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο ελεύθερο να φερθεί όπως νομίζει. Δε θα ήταν Θεός αγάπης αν τον είχε πλάσει με το ζόρι καλό. Και ο άνθρωπος διάλεξε να γίνει κακός. Έκτοτε ο Θεός ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ χάραξε το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε, ΟΧΙ ΑΠΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ αλλά ΑΝ θέλουμε να επιστρέψουμε κοντά Του, και επεμβαίνει όταν και όπως Εκείνος νομίζει ανάλογα με το σχέδιό Του (για το οποίο δε θα σου δώσει λογαριασμό). Και θα μας κρίνει όλους στο τέλος, και αυτούς που εντέλει ακολούθησαν το δρόμο Του, και όσου διάλεξαν άλλη οδό. Αυτό είναι το πρόγραμμα, και είναι κοινό για όλους, είτε σου αρέσει είτε όχι, γιατί όλους ο Θεός μας έφτιαξε. Ελπίζω όταν θα έρθει η ώρα που θα Τον δεις μπροστά σου να μπορέσεις να πεις «Αμήν!» και όχι «Αμάν!». Στο μεταξύ σκέψου αυτό: αν δεν είχαν εξαφανιστεί εκείνοι οι λαοί κατ’ εντολή του «δικτάτορα» μπορεί τώρα να μην έγραφες εδώ, γιατί η μάνα σου θα σε είχε θυσιάσει στο Μολώχ. Αν και, ρόδα είναι και γυρίζει. Βάλε στη θέση του Μολώχ τον Εγωισμό και ορίστε τι προκύπτει:

    «The Telegraph / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

    Το άρθρο, που δημοσιεύθηκε στο ‘Journal of Medical Ethics’, λέει ότι τα νεογέννητα μωρά δεν είναι «πραγματικά πρόσωπα» και δεν έχουν «ηθικό δικαίωμα στη ζωή». Οι ειδικοί υποστηρίζουν επίσης ότι οι γονείς πρέπει να είναι σε θέση να σκοτώσουν το μωρό τους (!!!) εάν βγει ανάπηρο, όταν γεννηθεί.

    Ο συντάκτης του περιοδικού, καθηγητής Julian Savulescu, διευθυντής του Κέντρου Uehiro της Οξφόρδης για την Πρακτική Ηθική, είπε ότι οι συγγραφείς του άρθρου είχαν δεχθεί απειλές θανάτου από τη δημοσίευση του άρθρου. Είπε ότι εκείνοι που έκαναν προσβλητικά και απειλητικά μηνύματα για τη μελέτη ήταν «φανατικοί που είναι αντίθετου στις μεγάλες αξίες μιας φιλελεύθερης κοινωνίας».

    Το άρθρο, με τίτλο «Η Άμβλωση Μετά τη Γέννηση: Γιατί Θα Πρέπει Να Ζήσει Το Μωρό;», γράφτηκε από δύο πρώην συνεργάτες του καθηγητή Savulescu, τον Alberto ​​Giubilini και την Francesca Minerva.

    Προέβαλαν το επιχείρημα: «Η ηθική υπόσταση ενός βρέφους είναι ισοδύναμη με εκείνη ενός εμβρύου, υπό την έννοια ότι και στα δύο λείπουν αυτές οι ιδιότητες που δικαιολογούν την απόδοση του δικαιώματος στη ζωή σε ένα άτομο.»

    Αντί για «πραγματικά πρόσωπα», τα νεογέννητα είναι «εν δυνάμει πρόσωπα». Εξήγησαν: «Τόσο το έμβρυο όσο και το νεογέννητο μωρό σίγουρα είναι ανθρώπινα όντα και εν δυνάμει πρόσωπα, αλλά δεν αποτελούν «πρόσωπο» κατά την έννοια του «αντικειμένου ενός ηθικού δικαιώματος στη ζωή».

    «‘Πρόσωπο’ για εμάς σημαίνει ένα άτομο που είναι σε θέση να έχει κάποια χαρακτηριστικά, για την ίδια του την ύπαρξη, κάποιες (τουλάχιστον) βασικές αξίες τέτοιες ώστε αν τις στερηθεί αυτό να αποτελεί μια απώλεια».

    Ως εκ τούτου, ισχυρίστηκαν ότι «δεν είναι δυνατόν να βλάψεις ένα νεογνό με την πρόληψη της ανάπτυξης από τη δυνατότητα να γίνει ένα πρόσωπο στην ηθικά σχετική έννοια».

    Οι συγγραφείς λοιπόν κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «αυτό που λέμε «έκτρωση μετά τη γέννηση» (δολοφονία ενός νεογέννητου) θα πρέπει να επιτρέπεται σε όλες τις περιπτώσεις όπου η άμβλωση επιτρέπεται, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων όπου το νεογέννητο δεν είναι ανάπηρο».

    Ισχυρίστηκαν επίσης ότι οι γονείς πρέπει να είναι σε θέση να σκοτώσουν το μωρό εάν αποδεικνυόταν ότι είναι ανάπηρο χωρίς να το γνώριζαν πριν από τη γέννηση, για παράδειγμα, αναφέροντας ότι «μόνο το 64 τοις εκατό των περιπτώσεων συνδρόμου Down» στην Ευρώπη έχουν διαγνωσθεί με προγεννητικό έλεγχο.

    Μόλις αυτά τα παιδιά γεννηθούν, δεν υπάρχει «καμία επιλογή για τους γονείς, παρά μόνο να κρατήσουν το παιδί», έγραψαν.

    «Να κρατήσουν τα παιδιά αυτά μπορεί να είναι ένα αβάσταχτο βάρος για την οικογένεια και την κοινωνία στο σύνολό της, όταν το κράτος δαπανά για τη φροντίδα τους.»

    Ωστόσο, δεν υποστηρίζουν ότι ορισμένες δολοφονίες μωρών είναι πιο δικαιολογημένες από ό, τι άλλες – βασικό σημείο ήταν ότι, ηθικά, δεν υπήρχε διαφορά με την έκτρωση.

    Προτιμούν να χρησιμοποιούν τη φράση «άμβλωση μετά την γέννηση» και όχι «παιδοκτονία» για να «τονίσουν ότι η ηθική υπόσταση του να σκοτωθεί ένα άτομο είναι συγκρίσιμη με αυτή ενός εμβρύου».

    Τόσο η Minerva όσο και ο Giubilini γνωρίζουν τον καθηγητή Savulescu μέσω της Οξφόρδης. Η Μινέρβα ήταν επιστημονικός συνεργάτης στο Κέντρο Uehiro της Οξφόρδης για την Πρακτική Ηθική μέχρι τον περασμένο Ιούνιο, όταν μετακόμισε στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Φιλοσοφίας και Ηθικής στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης.

    Ο Giubilini, πρώην επισκέπτης φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, έδωσε μια ομιλία τον Ιανουάριο στην Σχολή Μάρτιν της Οξφόρδης – όπου ο καθηγητής Savulescu είναι επίσης διευθυντής – με θέμα «Ποιο είναι το πρόβλημα με την ευθανασία;»

    Πήγε και αυτός στη Μελβούρνη.
    Υπερασπίζοντας την απόφαση για τη δημοσίευση στο blog του British Medical Journal, ο καθηγητής Savulescu, (φώτο) δήλωσε ότι τα επιχειρήματα υπέρ της θανάτωσης νεογέννητων «σε μεγάλο βαθμό δεν είναι νέα».

    Αυτό που η Minerva και ο Giubilini έκαναν ήταν να θέσουν αυτά τα επιχειρήματα «εξετάζοντάς τα από την πλευρά των συμφερόντων της μητέρας και της οικογένειας».

    Ενώ αποδέχεται ότι πολλοί άνθρωποι θα διαφωνήσουν με τα επιχειρήματά τους, έγραψε: «Ο στόχος του Journal of Medical Ethics δεν είναι να παρουσιάσει την Αλήθεια ή να προωθήσει την ηθική άποψη κάποιου. Είναι να παρουσιάσει καλά αιτιολογημένη επιχειρηματολογία που βασίζεται σε ευρέως αποδεκτές προτάσεις. »

    Μιλώντας στην εφημερίδα Daily Telegraph, πρόσθεσε: «Αυτή η ‘συζήτηση’ μοιάζει με κυνήγι «μαγισσών ηθικής» – μια ομάδα ανθρώπων που γνωρίζει ποιος είναι η μάγισσα και επιδιώκουν να την κάψουν (sic). Είναι μία από τις πιο επικίνδυνες ανθρώπινες τάσεις που υπάρχει (sic). Οδηγεί σε λιντσάρισμα και γενοκτονία (sic). Αντί να υποστηρίζουν και να συμμετάσχουν, οδηγούν στη σιωπή και, σε ακραίες περιπτώσεις, στον θάνατο, με βάση τη δική τους ηθική βεβαιότητα. Αυτό δεν είναι το είδος της κοινωνίας που πρέπει να ζούμε».

    Είπε ότι το περιοδικό θα εξέταζε το ενδεχόμενο δημοσίευσης ενός άρθρου που θα έθετε το θέμα, ότι αν δεν υπήρχε ηθική διαφορά μεταξύ της έκτρωσης και της θανάτωσης νεογνών, τότε η έκτρωση πρέπει να είναι παράνομη.

    Ο Δρ Trevor Stammers, διευθυντής της Ιατρικής Ηθικής στο Πανεπιστήμιο St Mary College, είπε: «Εάν μια μητέρα πνίξει το παιδί της με μια κουβέρτα, θα λέμε «δεν πειράζει, μπορεί να κάνει κι άλλο». Αυτό θέλουμε να συμβεί;

    «Αυτό που οι νέοι συνάδελφοι εκθέτουν είναι αυτό που θα είναι η αναπόφευκτη κατάληξη ενός δρόμου που οι ‘φιλόσοφοι ηθικής’ των ΗΠΑ και της Αυστραλίας έχουν ανοίξει εδώ και χρόνια και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι νέο.»

    Αναφερόμενος στον όρο «άμβλωση μετά τη γέννηση», ο Δρ Stammers πρόσθεσε: «Αυτή είναι μόνο μια λεκτική χειραγώγηση, δεν είναι η φιλοσοφία. Εγώ μπορώ να αναφερθώ στην άμβλωση ως μια ‘προγεννητική βρεφοκτονία’». »

    πηγή
    http://redskywarning.blogspot.com/2012/03/blog-post_2038.html

    Αυτή την άρρωστη ειδωλοποίηση του ανθρώπινου εγωισμού εγώ δε θα την ακολουθήσω ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΒΙΑΙΩΝ ΑΞΕΣΤΩΝ ΤΣΟΜΠΑΝΗΔΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ. Εσύ κάνε ό,τι καταλαβαίνεις, δε θα σε ξαναενοχλήσω. Ούτως ή άλλως, και τον απόστολο Παύλο ο Χριστός τον ταρακούνησε και του άνοιξε τα μάτια, και όχι κάποιος άνθρωπος. Καληνύχτα και καλή τύχη.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 4:52 πμ
    Permalink

    Απρόσωπο 379.

    Πολλά λόγια, πουθενά ο Λόγος.

    Μόνο «άρρωστη ειδωλοποίηση του ανθρώπινου εγωισμού», αυτό που γράφεις γιά τούς άλλους ισχύει πρώτα για εσένα.

    Οπωσδήποτε!

    Καλή τύχη;; Του εύχεσαι και καλύ τύχη του άνθρώπου;;

    Φρόντισε να βγείς, από την ατυχία του εαυτού σου, εσύ πρώτα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 3:13 μμ
    Permalink

    @ Ανώνυμη 379- Μαΐου 27, 2012
    Αυτό που παραθέτεις με τα νεογέννητα είναι τόσο hoax όσο είναι και το θέμα με το κόμμα των παιδόφιλων της Ολλανδίας.
    Μη χάβετε ό,τι τραγικό κυκλοφορεί ως είδηση.

    Επίσης, τη δικαιολογία «μην κρίνουμε ένα κείμενο με βάση τα σημερινά δεδομένα» μπορούμε (κι επιβάλλεται εννοείται) να την λέμε για κάθε κείμενο της ανθρώπινης φιλολογίας.
    Αυτό σημαίνει δύο πράγματα:
    1. Ότι κατανοούμε πως αναφερόμαστε σε κείμενο που έγραψαν άνθρωποι.
    2. Ότι κατανοούμε ως άμεση συνεπαγωγή πως οποιοδήποτε τέτοιο κείμενο ΔΕΝ έχει ΚΑΜΙΑ θεϊκή αυθεντία μέσα του, αποτυπώνει απλά τις ανθρώπινες αντιλήψεις συγκεκριμένης εποχής.
    3. Ότι κατανοούμε πως ακόμα κι όσοι χώροι επιμένουν να πλασάρουν τα κείμενά τους ως «θείο λόγο», πλέον πρέπει να απαντήσουν στο ερώτημα: «Και γιατί τότε να μην αντιμετωπίσουμε με την ίδια δικαιολογία και τα επόμενα κείμενά? Σε τι διαφέρει αυτή η στάση, από τη διαπίστωση ότι η κοινωνία είναι αυτή που κατασκευάζει τα θρησκευτικά νοήματα κι όχι κάποιος θεός?»

    Επίσης καλό είναι να θυμόμαστε ότι την ίδια εποχή, σε άλλα μέρη του κόσμου, γράφονταν άλλου είδους κείμενα.
    Πολύ ανώτερα και ποιοτικότερα.
    Ο θεός του Ισραήλ όπως και να το κάνουμε μαγείρεψε ένα κείμενο τουλάχιστον άνοστο, σε σχέση με τα γκουρμέ που σέρβιραν άλλοι θεοί σε άλλα μέρη.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 3:18 μμ
    Permalink

    @ 372. Ανώνυμη

    Η αγάπη που λέτε ότι δείχνει ο χριστιανισμός για τις λεσβίες και τους ομοφυλόφιλους είναι πολύ πιο άνοστη ακόμα κι από την αγάπη που δείχνει ο Ιωάννης στα σχόλιά του.
    Ρωτήστε τους.
    😉

    Δεν αρκεί να ισχυρίζεται κάποιος ότι αυτό που σου δίνει να φας είναι νόστιμο.
    Ούτε είναι δείγμα σύνεσης και ανώτερης ποιότητας αν το παίζει και τσαμπουκάς από πάνω όταν του λες ότι δεν τρώγεται με τίποτα…

    Ζητάμε και τα ρέστα εκεί που χρωστάμε, λέω εγώ τώρα…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 7:25 μμ
    Permalink

    Πέτρο , απέχεις έτη φωτός από την αλήθεια και κατά συνέπεια κι από την αγάπη!

    Για το Χριστο δέν υπάρχουν λεσβίες και ομοφυλόφιλοι, αλλά μόνο αγαπητές αδελφές και αδελφοί.

    …καί γιά τον φίλο Του, Ιωαννη, το ίδιο !

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 7:35 μμ
    Permalink

    Aνώνυμη

    Ο σύνδεσμος που παραθέτεις είναι ένα blog. Το ότι διάβασες κάτι κάπου δεν σημαίνει ότι ισχύει (κακή συνηθειούλα που έχεις από την θρησκεία) . Ο Batman δεν ζει επειδή το λένε μερικά βιβλία. Πουθενά στην telegraph δεν υπάρχει αυτό που λες περί φόνων παιδιών κτλ. Θα σε προέτρεπα να μην πιστεύεις αμφισβητήσιμες μη επαληθεύσιμες πηγές , αλλά σε αυτό στην ουσία βασίζεις ολόκληρη κοσμοθεωρία, οπότε τουλάχιστον προσπάθησε να το μετριάσεις

    εδώ λες
    «Όταν ο Θεός διατάζει να εξαφανιστούν πολιτισμοί όπου θυσιάζονται μαζικά ανυπεράσπιστα βρέφη στα είδωλα ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟ ΚΑΚΟ, Τον λες αιμοσταγή δικτάτορα. ΌΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΦΑΖΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ζητάς τα ρέστα από το Θεό που δεν τους εμπόδισε (σαν το Δία με τους κεραυνούς).»

    Ποιος σου είπε πως ζητώ τα ρέστα από τον θεό; Αφού δεν πιστεύω. Συγγνώμη αλλά αν ορίζεις το «να κόβεις το κακό από την ρίζα» με την σφαγή αθώων παιδιών αποδεικνύεις ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέω. Πως για να κάνεις ανθρώπους με καλές προθέσεις να βαφτίσουν καλές τις πιο αποτρόπαιες κτηνωδίες χρειάζεσαι την θρησκεία.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 11:02 μμ
    Permalink

    Τώρα ναι έχουμε αξιόπιστη πηγή. Αλλά επειδή το είπαν μερικοί γραφικοί δεν σημαίνει πως εκφράζει όλη την επιστημονική κοινότητα. Μιλάμε για μία εργασία. Δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει η ανώνυμη με την αναφορά της. Ότι οι άνθρωποι πετάνε κουταμάρες; Αυτό είναι γνωστό 🙂

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 11:05 μμ
    Permalink

    Σχόλιο 385…δηλαδή παιδιά η Ευανθία-Σαλογραία.

    Τι να τις κάνουν τα παιδιά, Ευανθία, της αξιόπιστες πηγές, όταν τους της στέλνει ένα εντελώς αναξιόπιστο απρόσωπο ον που έγινε ΕΝΑ με το ψέμα;;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 11:09 μμ
    Permalink

    Λεβιαθάν, θέλει να πεί, η επώνυμη, ότι ΕΙΝΑΙ κουταμάρα και δεν το πιστεύει.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 11:29 μμ
    Permalink

    Στυλιανέ
    δώσε τα χάπια εκεί που πρέπει να δοθουν.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 11:50 μμ
    Permalink

    Στυλιανέ το ιστολόγιό σου Ζωντάνεψε!

    Μπήκαμε από την Εικονική Πραγματικότητα στην Πραγματική Εικονικότητα, όπως πολύ ταιριαστά το γράφεις.

    Καιρός είναι, ο Πέτρος να σταματήσει να παίρνει χάπια.

    Βλάπτουν πολύ τον οργανισμό του και σ.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 28, 2012, 11:59 μμ
    Permalink

    Λοιπόν Πέτρε, πάμε για ύπνο και αύριο μέρα είναι…

    Καληνύχτα σε όλους

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 12:10 πμ
    Permalink

    Αγαπητέ – αγαπητή 385

    Και οι τρεις (3) παιδόφιλοι της Ολλανδίας υπάρχουν.
    Δεν κατανοείτε όμως τι λέω.
    Αναφέρομαι στην αντίληψη και την παρουσίαση της οποιαδήποτε θέσης ως εξόχως «σημαίνουσας» επί τη βάση του πόσο ακραία είναι.
    Στη χρήση δηλαδή της ακραίας περιπτωσιολογίας ως δείκτη και οδηγό για τη διαμόρφωση μοντέλου αντίληψης.
    Ψιλά γράμματα αυτά?

    Σε άλλο σχόλιο αναφέρθηκα για την κοινωνική συναίνεση και την ηθική.
    Σε άλλο αναφέρθηκα στην ανάγκη κατανόησης της κοινωνιολογίας και τη χρήση στατιστικής ανάλυσης και ποσοστών.
    Όλα αυτά είναι ο αντίποδας του λαϊκισμού, του εύκολου εντυπωσιασμού των αδαών, της εικονολατρικής χρήσης της πληροφορίας.
    Κι αυτά ψιλά γράμματα.

    Για την οποιαδήποτε «Κανέλλη» και το οποιοδήποτε «κοκκινοκίτρινο» ιστολόγιο είναι αρκετή η ανακύκλωση τέτοιων στοιχείων.
    Στοιχείων που κατά τ’ άλλα δε στοιχειοθετούν καμία κοινωνική συναίνεση και καμία επιστημονικότητα.

    Τόσο ο ειδικός που έκανε την «υπόθεση εργασίας» με τα νεογέννητα, όσο και οι τρεις παιδόφιλοι της Ολλανδίας πήγαν άπατοι.
    Δε βρήκαν καμία ανταπόκριση και καμία αποδοχή, ούτε από την κοινωνική συναίνεση, ούτε από την επιστημονική κοινότητα.

    Θα συνεχίσουν όμως για δεκαετίες να χρησιμοποιούνται ως κρίσιμα κεντρικά στοιχεία (!!) από ανθρώπους που δεν κατανοούν παρά μόνο κραυγάζουν ότι ακούγεται εντυπωσιακό.

    Εδώ μπορείτε να βρείτε την απάντηση που έδωσε το Χαμόγελο του Παιδιού για όσα ανακυκλώνονταν (μέχρι και από ελληνίδα βουλευτή) για το κόμμα παιδόφιλων:
    http://www.hamogelo.gr/4-1/1100/Enhmerosh-sxetika-me-anaparagogh-paloioteron-dhmosieymaton-sxetika-me-to-PNVD

    «Το PNVD ποτέ δεν κατάφερε να εξασφαλίσει νομιμοποίηση, ποτέ δεν κατήλθε σε εκλογές και τελικά διαλύθηκε το 2010.»
    Όμως ο άνθρωπος που δε χαμπαριάζει από αυτά, θα χρησιμοποιεί το ίδιο θέμα για δεκαετίες ακόμα.
    Θα το δείτε και με το θέμα των νεογέννητων.
    Είναι αυτό που λέμε «Έριξε ένας τρελός μια πέτρα στη θάλασσα και 100 σοφοί δεν μπορούν να την βγάλουν».

    Εμένα αυτά που με προβληματίζουν είναι δύο σημεία:
    1. Ότι ο άνθρωπος έχει από τη βιολογική του κατασκευή ένα εγκέφαλο που κατασκευάζει εύκολα προκαταλήψεις. Η επιστημονική αντίληψη, η έννοια της ανάλυσης και του ποσοστού χρειάζονται γερή εκπαίδευση και πάλι δύσκολα στεριώνουν. Επίσης η βιολογική (?) μας κατασκευή μας προδιαθέτει στη συγκρουσιακή αίσθηση ταυτότητας ανάμεσα στις ομάδες. «Η ομάδα μου είναι αυτό που δεν είναι οι άλλοι και οι άλλοι είναι αυτό που δεν είναι η ομάδα μου».
    2. Ότι το θρησκευτικό μοντέλο χρησιμοποιεί και ακολουθεί αυτούς τους κανόνες κατώτερης αντίληψης. Δεν μπορεί να κατασκευάσει ποιοτικά κριτήρια αντίληψης, δεν μπορεί να χτίσει συναίνεση, υπογραμμίζει ακόμα εντονότερα τις προκαταλήψεις και τη συγκρουσιακή αίσθηση ταυτότητας.

    Παρατηρήστε τα θρησκευτικά ιστολόγια.
    Το ιστολόγιο του κόκκινου ουρανού είναι ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αυτού που λέω.
    Υπάρχουν κι εκατοντάδες άλλα που το συναγωνίζονται.
    Σήμερα που υπάρχει το διαδίκτυο έχουμε την ευκαιρία να μπορούμε να το παρατηρούμε αυτό σε όλη του την ανάπτυξη. Είναι παγκόσμιο το φαινόμενο άλλωστε. Η αντιγραφή της αντιγραφής, συνήθως. Έτσι την πάτησε κι ο π. Παΐσιος με το βιβλίο της αμερικανίδας φονταμενταλίστριας M.S. Relfe, μόνο που τότε δεν υπήρχε ακόμα διαδίκτυο να το παρατηρήσουμε. Οπότε σήμερα πλέον το όλο θέμα έχει «ελληνοποιηθεί» και έχει μετατραπεί σε προφητεία εθνικής παΐσιας διάστασης. Οι μισές λαϊκές φυλλάδες μοιράζουν αντίγραφα των παΐσιων προφητειών. Και τα μυαλά στα κάγκελα.

    Να επαναλάβω το κοινωνικό μου αίτημα:
    «Περισσότερη ποιότητα στο χτίσιμο της γνώσης!»

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 12:12 πμ
    Permalink

    Ο Πέτρος του 389 που έγραψε το «Στυλιανέ
    δώσε τα χάπια εκεί που πρέπει να δοθούν.»,
    είναι κάποιος άλλος, όχι εγώ του παραπάνω σχόλιου που σας ζαλίζω συνήθως με αναλύσεις.

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 5, 2013, 8:25 μμ
    Permalink

    Χρονια πολλα και Καλη χρονια σε ολους !Ευχομαι ο κυριος να μας εχει υπο την προστασεια και να μας αξιωση να ζησουμε καλυτερες μερες…

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 13, 2013, 11:47 μμ
    Permalink

    Πολύ ωραία είναι όλα αυτά που λέτε, αν και διαφωνώ λίγο στο θέμα με τις γυναίκες!

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 21, 2013, 9:42 πμ
    Permalink

    Διαβάζοντας τα σχόλια των γυναικών εδώ μέσα, πραγματικά επιβεβαιώνεται η αντίληψη που έχω για αυτές (όχι καλή ή κακή απαραίτητα)

    Έχετε ένα θαυμαστό τρόπο εσείς οι γυναίκες να πηγαίνετε όλα τα ζητήματα στο προσωπικό! Πώς τα καταφέρνετε, μου κάνει εντύπωση! Θα μου πείτε βέβαια ότι ο γάμος είναι σαφώς ένα προσωπικό ζήτημα. Δε θα διαφωνήσω. Αλλά έχετε την τάση συνεχώς να εξειδικεύετε τα ζητήματα…

    Τέλος πάντων, καλή καρδιά. Διάβασα διάφορα σωστά και διάφορα λάθος. Εγώ πάντως αντιπαθώ εξ ίσου και τους οργανωσιακούς και τους γιανναριστές. Άλλωστε και οι Γιανναράς σαρξ εκ της σαρκός των οργανώσεων είναι και απλώς πήγε στο άλλο άκρο. Από τη σεμνοτυφία και την ηθικισμό, πήγε στη σχετικοποίηση και τον αμοραλισμό. Όσο κι αν επαίρεται για αυτό, στην ουσία ποτέ δεν ξέφυγε από την οργανωσιακή νοοτροπία. Υπάρχει και ο σωστός δρόμος.

    Γι’ αυτό πιστεύω ότι τη μεγαλύτερη ζημία εμμέσως αλλά και ευθέως στο χριστιανικό ήθος την έκαναν οι οργανώσεις πρωτευόντως (και δευτερευόντως το ΠΑΣΟΚ). Όταν έχεις δημιουργήσει ανθρώπους καταπιεσμένους και ευνουχισμένους, τότε θα φθάσεις στο άλλο άκρο της ανηθικότητας.

    Και για να αναφέρω ένα παράδειγμα, είχα πάει μια φορά σε ένα γάμο δύο παιδιών που οι οικογένειές τους ήταν με τις οργανώσεις. Δεν τα ήξερα τα παιδιά, απλώς πλαισίωνα τον χορό ο οποίος έψαλλε κατά την ακολουθία. Αυτό που είδα, δε μου άρεσε. Η νύφη κοιτούσε σαστισμένη και με ένα αινιγματικό βλέμμα, ο γαμπρός δε γύρισε ούτε λίγο μια φορά προς το πλευρό της και κοιτούσε μπροστά σαν ρομπότ χωρίς να δείξει στο πρόσωπό του ούτε ένα μειδίαμα…

    Θα μου απαντήσει βέβαια κάποιος άλλος· σου αρέσει δηλαδή αυτή η κατάσταση που συμβαίνει στους περισσότερους γάμους με τις νύφες που είναι σχεδόν γυμνές και οι πάντες σαχλαμαρίζουν δεξιά κι αριστερά; Όχι, δε μου αρέσει. Αλλά κι αυτό που είδα σε αυτήν την περίπτωση, μου έκανε εξ ίσου αν όχη περισσότερη αρνητική εντύπωση. Δε θέλω βέβαια να προδικάσω τον γάμο τους, μακάρι τα παιδιά να ευτυχίσουν. Όμως αυτή η νοοτροπία «χριστιανικής ηθικής» όπως εκφράζεται από τις οργανώσεις είναι τελείως ξένοι στο ήθος της εκκλησίας.

    Τη σήμερον ημέρα μπορεί τέτοιες εκφάνσες ηθικισμού να είναι τελείως περιθωριοποιημένες και να επικρατεί το άλλο άκρο, αλλά μέχρι πριν από κάποιες δεκαετίες και ιδίως στις μεγάλες πόλεις αυτή η νοοτροπία ήταν κυρίαρχη. Η ερωτικότητα ήταν δαιμονοποιημένη.

    Μπορεί να δίνω έμφαση στον ηθικισμό, αλλά γνωρίζω πολύ κόσμο ο οποίος γνωρίζει ακόμα και σήμερα την διδασκαλία της εκκλησίας ιδίως σε αυτό το ζήτημα μόνο υπό το πρίσμα του ηθικισμού.

    Καλό αγώνα να έχουμε σε όλα τα επίπεδα…

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 25, 2013, 10:20 μμ
    Permalink

    Καλησπέρα σας! Με ενδιαφέρον παρακολουθώ όλη τη συζήτηση, αλλά εστιάζοντας στο θαυμάσιο κείμενο και όντως εργένης και εγώ, να πω να μας φωτλισει ο Θεός να βρούμε όλοι μας το συνοδοιπόρο στη ζωή μας με ταπείνωση, λίγα λόγια και προπαντώς πίστη. Καλό τριώδιο!

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 14, 2013, 11:53 πμ
    Permalink

    Κάπου είχα διαβάσει ότι οι άνθρωποι αλλάζουν είτε επειδή έμαθαν πολλά και ΘΕΛΟΥΝ να αλλάξουν είτε επειδή πόνεσαν πολύ (εαυτούς και αλλήλους) και ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξουν.
    Δεν ξέρω τι από τα δυο με παρακίνησε εμένα πριν αρκετά χρόνια….ξέρω ότι μου κόστισε περίπου 2 χρόνια να επαναρυθμίσω την «καλωδίωση» μου σε θέματα προσωπικής συμπεριφοράς.Δεν άντεχα το βάρος των όσων είχαν συμβεί στην ζωή μου φυσικά με δική μου ευθύνη.Ήμουν τυχερός που μεγάλωσα σε περιβάλλον Ορθόδοξο και παρά την πολυετή μου αποχή, ήταν εύκολο να γυρίσω στον Χριστό και να ζητήσω να βοηθήσει τα χάλια μου.Δεν θα θελα ποτέ να ξαναπεράσω εκείνη την περίοδο…και πήρε κανα 2 χρόνια ακόμα (με εξομολόγηση) να αρχίσω πραγματικά να νιώθω μέσα μου ότι η συνείδηση ησύχασε.
    Το να γυρνάς σε αυτά που μεγάλωσες και πίστεψες, το να έχεις αυστηρό κριτήριο και να μπορείς να ξεχωρίζεις τι είναι σημαντικό στην ζωή και τι όχι…αυτό ήθελα να αποκαταστήσω.Κι εκεί που πίστεψα ότι το βρήκα….άρχισε το άλλο παραμύθι…
    Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι το να «διορθωθείς» θα έκανε την ζωή σου δυσκολότερη…Ναι οκ….προσωπικό κόστος…το ξέρω…αλλά αυτό που συνάντησα ξανά και ξανά με σόκαρε περισσότερο από όσο με σόκαρε ο παλιός εαυτός που προσπάθησα τότε να διορθώσω…

    Δυο σχέσεις με άμεση προοπτική αποκατάστασης κατέπεσαν μέσα σε λιγότερο από 1,5 χρόνο…και οι δυο με αφορμή την σχέση που έχω (και θα ήθελα να είναι ποιοτικότερη εντός συζυγίας) με τον Θεό.Η μια με γυναίκα επιθετικά άθεη και η άλλη με γυναίκα θεωρητικά κοντά στον Θεό ( η αντίδρασή της δεύτερης ήταν ακόμα πιο προσβλητική από την πρώτη).Προσπάθησα να κάνω αυτά που πρέπει να κάνει ένας άντρας απέναντι σε μια γυναίκα που αγαπάει…προσπάθησα να αποφύγω όσα έκανα στο παρελθόν και με οδήγησαν εκεί στην μαυρίλα και την κατάθλιψη…οι γυναίκες αυτές είχαν (και έχουν ακόμα) προβλήματα ψυχικά και πρακτικά (δεν ωφελεί να απαριθμήσω) τα οποία τα αγκάλιασα και τα αποδέχτηκα.
    Έσπρωξα τα μάταια και επιφανειακά στην άκρη (ναι, όλα αυτά που έκανα παλαιότερα και τα έκανα πολύ καλά και περνούσα μια χαρά εγώ) και προσπάθησα να δείξω τι πιστεύω ότι είναι ο ρόλος του άντρα σε μια συντροφική σχέση ζωής…

    Ο κόσμος σήμερα είναι σαλταρισμένος…δεν μπορώ ν το πω αλλιώς.Αντρες και γυναίκες έχουν ξεχάσει τους ρόλους τους και, το σημαντικότερο, έχουν ξεχάσει πως μισή αγαπη δεν υπάρχει….δεν υπάρχει μέσος τρόπος να αγαπάς….ή αγαπάς με όλη σου την ψυχή και απαρνιέσαι κάθε τι μάταιο ή απλά περνάς την ώρα σου μέχρι να βρεις κάτι καλύτερο.

    Είμαι 39 και ακόμα ταλαιπωρούμαι…προσεύχομαι καθημερινά και μερικές φορές με παίρνει από κάτω και χάνομαι….προσπαθώ να μην το αφήνω πολύ αλλά…είμαστε άνθρωποι και έχουμε όρια…τις περισσότερες φορές πιστεύω πως όλα όσα περνάω τα αξίζω γιατί εγώ τα προκάλεσα…ελπίζω ο Θεός να με λυπηθεί κάποια στιγμή και να μου στείλει μια γυναίκα ΓΥΝΑΙΚΑ…που να ξέρει να δίνεται χωρίς όρους και να αγαπάει χωρίς όρους και να σε κοιτάει στα μάτια και να χάνεται….γιατί κι εγώ δεν μπορώ να αγαπήσω αλλιώς.
    Τα παιδιά με γονατίζουν…περνάω ώρες με τα παιδιά των φίλων μου και γυρνάω την πλατη να μην με βλέπουν που βουρκώνω (γιατί με ξέραν αλλιώς και ξαφνιάζονται)….και αυτή η ρημάδα η μοναξιά που νιώθεις όταν γυρνάς σπίτι και κοιτάς το ταβάνι για ώρες…μόνο το κομποσχοίνι σε κρατάει από τον πειρασμό να γυρίσεις σε ό,τι ήξερες και απλά »να περνάς καλά» όπως φωνασκούν όλοι σήμερα…

    Περισσότερο από το να μην εισακούγεται η προσευχή για σύντροφο πονάει το να νιώθεις ό,τι ο Θεός δεν σε θεωρεί ικανό για κάτι τέτοιο…

    και πονάει περισσότερο από οτιδήποτε έχω γνωρίσει εγώ προσωπικά μέχρι τώρα….

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 18, 2013, 2:25 μμ
    Permalink

    Koitaxte ena link posh megalh suzhthsh prokalese..Einai apopseis kai skepseis 3 toulaxiston xronwn…Ti wraio pou tha htan ola auta na ta ‘grafame’ ka na ta ‘stelname’ proseuxh sto Theo..Ki ola ayta ginontai,giati polles fores den exoume enan kata Xristo antrwpo na milhsoume,na moirastoume,na klapsoume dipla tou..As milhsoume se Keinon tote pou mas vlepei kai mas agapa opws eimaste.To mono pou thelei einai na Ton empisteutoume,na Tou parathwthoume oloklhrwtika oxi gia kapoies stigmes pou panta einai aytes oi stigmes poy exoume duskolies..Akoma kai sthn agaph mas pros to Proswpo Tou ‘gufties’ kanoume,agapame oso theloume kai mas voleuei..Kalh Sarakosth na exoume gemath agwnes tapeinwshs kai agaphs kai o,tei einai na mas ferei h Xarh Tou tha mas to ferei,ftanei na eimaste ikanoi kai na mporoume na krathsoume to thauma ayto,pou leei kai o p.Konanos..Kalh fwtish..

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2013, 6:47 μμ
    Permalink

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ: Sawyer39.

    ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ, ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.
    ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΑΥΤΗΝ.
    ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΔΡΟΜΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ.
    ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ.
    Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ, Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ.

    ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΧΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΕ Α-Κ-Ο-Υ-Ε-Ι!
    ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ.
    ΣΕ ΝΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΝΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ.
    ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ!
    ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΩΡΕΙ ΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΓΑΜΟ;
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ;
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ.
    ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ!
    ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙΣ.
    ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΧΑΜΕΝΕΣ!
    ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ Ο ΘΕΟΣ…

    (ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣΩ email).

    ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ.

    Σχολιάστε

Απάντηση σε Ιωάννης Ακύρωση απάντησης

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Μην αγαπάς να ακούς ξένα σφάλματα, για να μην ακουσθεί σε όλους και το δικό σου αμάρτημα.
    - Αγ. Εφραίμ ο Σύρος
  • Αρέσει σε %d bloggers: