Βυζαντινή Μουσική στην Αγία Σοφία

Ερμηνεία ύμνων Βυζαντινής Μουσικής Μ. Παρασκευής στην Αγιά Σοφιά Κωνσταντινουπόλεως με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας. Ψάλλει ο Παναγιώτης Καβαρνός.

Εξέδυσάν με… 

Επί ξύλου βλέπουσα

Εγκώμια (Η ζωή εν τάφω, Άξιον Εστί)

11 σκέψεις σχετικά με το “Βυζαντινή Μουσική στην Αγία Σοφία

  • Σεπτέμβριος 2, 2008, 5:55 μμ
    Permalink

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ.

    ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΥ ΞΕΧΕΙΛΗΣΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΤΟΥΣ (ΠΑΡΑΔΟΞΟ Ε!), ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ Π. ΠΑΪΣΙΟΣ, ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ Κ.Α.

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 3, 2008, 5:47 μμ
    Permalink

    KAI PALI SAS EYXARISTO , FERATE TO THEO TOSO KONTA MOY

    DINONTAS MOY THN EYLOGIA NA AKOYO TOYS YMNOYS

    PANTA ME AGAPH PENNY

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 22, 2008, 12:58 πμ
    Permalink

    Ίσως το ποιο εντυπωσιακό video με ψαλμωδία που έχω δει στην ζωή μου.

    ΗΡΕΜΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ!

    Σχολιάστε
  • Νοέμβριος 13, 2008, 8:02 μμ
    Permalink

    Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ. Η ΨΑΛΜΩΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.

    Σχολιάστε
  • Νοέμβριος 18, 2008, 1:40 μμ
    Permalink

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΕ ΠΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΨΑΛΛΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΨΑΛΤΗΣ ;

    Σχολιάστε
  • Νοέμβριος 20, 2008, 8:48 μμ
    Permalink

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ΄΄

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 6:39 πμ
    Permalink

    η φωνή αυτού του ανθρώπου είναι όντως σπάνιο Θείο δώρο!

    χωρίς όμως να θέλω να φανώ γκρινιάρης ή κομπλεξικός θα ήθελα να παρατηρήσω πως το συγκεκριμένο «ύφος» (που φυσικά το έχουν πάμπολλοι γνωστοί ιεροψάλτες) ελάχιστη σχέση έχει με την Εκκλησιαστική μουσική…

    Μπερδεύουμε τους Ψάλτες με τους τραγουδιστές. Το ότι κάποιος είναι εξαιρετικά προικισμένος ή και άριστος τραγουδιστής δε συνεπάγεται κατ’ ανάγκη πως είναι και καλός ψάλτης..

    Μια προσεκτική μελέτη στα κλασσικά μουσικά κείμενα της Εκκλησίας μας καταδεικνύει την λιτότητα των γραμμών, το ταπεινό του ύφους..όλα αυτά δλδ που πρέπει να έχει το ένδυμα! Γιατί η μουσική ένδυμα είναι.. η ουσία είναι ο λόγος και ο σκοπός η προσευχή.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 23, 2011, 5:33 μμ
    Permalink

    Xristos anesti Dinami Kai ygeia Gia se olon ton kosmo Penny contis

    Σχολιάστε

Απάντηση σε ΑΝΕΣΤΗΣ Ακύρωση απάντησης

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Αντίθετα, όσο πιο σκληρόκαρδος είναι ο άνθρωπος, τόσο πιο βαθιά θα είναι η πτώση του. Ένα αυγό σπάει και από ύψος 30 πόντων. Όμως ένας βράχος πρέπει να ανέβει πολύ υψηλά και να πέσει για να συντριβεί. Ο άνθρωπος που έχει πολύ σκληρή καρδιά, θα επιτρέψει ο Θεός να πετύχει κάποια πράγματα, να ανέβει ψηλά και κατόπιν να πέσει βαρύγδουπα για να συντριβεί, να μαλακώσει, να σπάσει. Όμως ο μαλακός άνθρωπος, ο ευαίσθητος, ο πονόψυχος μπορεί να μην έχει μεγάλες κοσμικές επιτυχίες, να βρίσκει όλο εμπόδια• αυτό όμως τον προστατεύει από μεγάλες πτώσεις, τις οποίες η ευαίσθητη καρδιά του δεν θα αντέξει.
    Να λοιπόν, που τα εμπόδια στη ζωή μας είναι η προστασία μας και όχι η κατάρα μας και η δοκιμασία μας. Έτσι όταν ο Θεός θέλει να μας γλιτώσει από εγωιστικά στραπατσαρίσματα, βάζει εμπόδια στα σχέδιά μας. Δηλαδή, το εμπόδιο είναι η προστασία από εγωιστικές πτώσεις. Γι’ αυτό ο λαός λέει: «κάθε εμπόδιο για καλό» και κατ’ αναλογία «κάθε άνεση για κακό»!! Λέγουν οι Πατέρες «ουδείς εισήλθε μετ’ ανέσεως στον παράδεισο». Ως εκ τούτου πριν από κάθε πτώση, προηγείται εγωική άνεση, και πριν από κάτι όμορφο, συντριβή και ταπείνωση.
    - Γέροντας Πορφύριος
  • Αρέσει σε %d bloggers: