Επικοινωνία: το πρώτο αίτιο του διαζυγίου

Ο Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος εντοπίζει στην ρίζα της πνευματικής αρρώστιας που ονομάζεται κρίση της οικογένειας την αδυναμία της επικοινωνίας μεταξύ των συζύγων.

  • Η τέχνη του ακούειν
  • Βασικά στοιχεία της ψυχολογίας του άνδρα και της γυναίκας
  • Παγίδες για το ανδρόγυνο στο γάμο
  • Η ψυχολογία των παιδιών
  • Το μυστικό για το μεγάλωμα των παιδιών: οι εικόνες από τους γονείς τους
Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος - Τα αίτια των διαζυγίων

Πηγή: Πνευματικές Ομιλίες

Φωτογραφία: jcoterhals

30 σκέψεις σχετικά με το “Επικοινωνία: το πρώτο αίτιο του διαζυγίου

  • Ιανουάριος 12, 2012, 9:18 πμ
    Permalink

    Ταπεινή, δική μου άποψη είναι

    ότι τα διαζύγια προκύπτουν επειδή Η ΓΥΝΑΙΚΑ αρνείται να κάνει την λίγο…μικρότερη και να δώσει ένα προβάδισμα στις ανάγκες του άντρα.
    Από τη μεριά του πάλι ο …χαζός άνδρας, ξεχνάει να επιβραβεύσει τη γυναίκα για όποια θυσία, εκείνη προσφέρει, από το τάισμα των παιδιών, το σιδέρωμα του πουκάμισου, μέχρι το γηροκόμημα των γονέων του.
    Τις θεωρεί τις παραμικρότερες θυσίες, δεδομένες και αυτονόητες.
    Στη σημερινή, όμως, εποχή ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ δεν είναι δεδομένο και αυτονόητο.
    ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.

    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ή ΧΆΝΕΤΑΙ η αγάπη μεταξύ των μελών της οικογένειας και ο έρωτας, ανάμεσα στα αντρόγυνα.

    Έρωτας είπα; Δυστυχώς στα αντρόγυνα ο έρωτας(και ο σωματικός τοιούτος) με τη βοήθεια κακών πνευματικών συμβουλών, συχνά παραμελείται ή και θανατώνεται.

    Κατά την ταπεινή μου άποψη, ΜΕΓΙΣΤΟΝ ΛΑΘΟΣ.

    Αλλά τα έχει κάνει κουλουβάχατα, ο Εξαποδώς τα πράγματα.
    Ρίχνει τους άγαμους σε διάφορες ερωτικές, φθοροποιές περιπέτειες, και βάζει ερωτική ανορεξία στους έγγαμους, σφάλμα ΜΕΓΙΣΤΟΝ.
    Ο Απόστολος Παύλος τονίζει ότι ο άντρας ΔΕΝ εξουσιάζει το σώμα του, το έξουσιαζει η γυναίκα του, και το σώμα της πάλι της γυναίκας ΔΕΝ το εξουσιάζει η γυναίκα, αλλά ο άνδρα της και καταλήγει το σκεύος της Χάριτος: «ΜΗ αποστερείτε αλλήλους ει μη …ΕΚ ΣΥΜΦΩΝΟΥ» .

    ΣΟΦΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
    ΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ;

    Ας σηκώσουν το χεράκι, να λάβουν το λόγο, να τους ακούσουμε!
    😉

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 12, 2012, 11:53 πμ
    Permalink

    Aπορώ γιατί το λες αυτο! Η ενορία μου είναι γεμάτη πολύτεκνες οικογένειες, που δεν νομίζω να αποστερούν αλλήλους!!!
    Και κάτι ακομα, που κάπου έχω διαβασει, αν το ζευγάρι είναι φιλήδονο και κάνουν και καμια υποχωρησούλα, όλα μέλι γάλα είναι. Η αληθινή αγάπη θα φανεί στα γεράματα όταν υποχωρήσουν οι ορμες.
    Αν το ζευγαρι δεν είναι φιλήδονο, μάλλον τα πάθη βγαίνουν πιο γρηγορα στη φόρα.
    ΌΛες οι συμβουλές καλές είναι, αν όμως δεν θεραπευτούμε από τα πάθη μας δεν κάνουμε τίποτα.Φαρισαιοι θα είμαστε.

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 12, 2012, 12:22 μμ
    Permalink

    \Πολύ σωστή η τοποθέτηση της Σαλογραίας!!!
    Χρειάζεται δουλειά στη σχέση και από τα δυό μέρη,προσευχή συνεχή του ενός για τον άλλον ,υπομονή και ταπείνωση του ενός στον άλλον,συζήτηση ουσιαστική με ειληκρίνια και αν προστεθεί και η πνευματικότητα στη σχέση,εξομολόγηση,Θεία ΚοινωνίΑ,εκκλησιασμός τότε υπάρχει πιθανότης να δει κανείς αποτελέσματα σε βάθος χρόνου.Κυρίως χρειάζεται πολύ προσευχή έστω του ενός προς τον άλλον.Έχω δει θαύματα σε συγγενείς μου που με την υπομονή και την προσευχή,κρατήθηκαν τα σπίτια και ΄΄ηρθαν και σε πίστη τα άπιστα μέλη της οικογένειας.Βέβαια το βάρος όταν πέφτει μόνον στον ένα ,είναι δύσκολο.Αλλά κατά την ατελή μου γνώμη κανείς δεν μπορεί να αντέξει την τρέλα του άλλου από μόνος του .Μόνον με την δύναμη Του Χριστού μπορεί κανείς να κάνει υπομονή.Εκει είναι όλη η αλήθεια διότι είμαστε όλοι αδύναμοι άνθρωποι και είναι φυσικό να μην μπορούμε να αντέξουμε τις δυστροπίες και τις παραξενιές όχι μόνον του άλλου αλλά και των παιδιών.Είχα διαβάσει κάπου πως εάν ο μοναχός ήξερε τι θα περάσει δεν θα γινόταν μοναχός και άν ο κοσμικός γνώριζε τι θα περάσει δεν θα παντρευόταν.Μπαίνει κανείς σε έναν δρόμο με καλές προοπτικές και δεν γνωρίζει που θα τον βγάλει αυτός ο δρόμος..Όπως και να έχει το θέμα,εκείνο που ενώνει και κρατάει είναι Ο Χριστός.Εάν κανείς εναποθέτει όλη του τη ζωή σε αυτόν και προσευχηθεί να βρεί καλό σύζυγο ,ο Θεός δεν θα τον αφήσει και αργότερα στον έγγαμο βίο,να προσεύχεται για το ταίρι του συνεχώς όπως και για τον εαυτόν του και τα παιδιά του και πάλι Ο Θεός πάντα θα οικονομεί και θα φτιάχνει η σχέση.Δεν σημαίνει ότι βάζει κανείς Τον Θεό να κρατάει το φανό στη σχέση,αλλά βάζεις Το Θεό στη σχέση για να ευλογείται αυτή.Και όταν ευλογείται η σχέση προοδεύει πάνω στη δοκιμασία της.Έτσι η αγάπη δένει,σταθεροποιείται και οδεύει.που?Εσύ την κρατάς με την προσευχή,την αγάπη και την ελπίδα για μιά σχέση πιό ουσιαστική,αλληλοσυμπληρο΄μενη και αλληλοπεριχωρούμενη.Και Ο Θεός σε ανταμείβει γιαυτό!Το πότε δεν το γνωρίζω.Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι αν πιστέψει κανείς στο θαύμα,γίνεται!Τα θαύματα είτε τα πιστεύεις είτε δεν τα πιστεύεις…πην

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 14, 2012, 12:43 μμ
    Permalink

    Καλημέρα!

    Σαλογραία, μήπως μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη στο πώς η ΓΥΝΑΙΚΑ να κάνει τη μικρότερη και να δίνει προβάδισμα στις ανάγκες του άντρα και με ποιους τρόπους ο …χαζός άνδρας να αναγνωρίζει τις θυσίες της γυναίκας του. Βασικά για το 2ο έχω πιο σαφή εικόνα αλλά στο πρώτο κόλλησα.

    By the way ενδιαφέρον και το δικό σου ποστ και της Πηνελόπης!

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 14, 2012, 1:52 μμ
    Permalink

    Να κάνω ένα ερώτημα στη Σαλογραία; Γιατί η γυναίκα να κάνει τη..μικρότερη και να μην κάνει το ο άνδρας!
    Μ’ηπως επειδή οι μανάδες κανακεύουν τ αγόρια τους πάντα κι υποχωρούν κι εκπαιδεύονται σε τέτοιες πρακτικές;

    Νομίζω πως όλα τούτα είναι αρκετά εκτός της πραγματικότητας. Η κάθε γενιά βάζει τους δικούς της όρους στις σχέσεις. Μην ξεχνάμε την απόσταση που υπήρχε και την καταπίεση ανάμεσα στα δύο φύλα. Τα γυμνάσια θηλέων κι αρρένων!! Τι διαχωρισμοί Θε μου; Τι βαρβαρότητα από την άλλη; Τι μονοδιάστατος κόσμος!!Τι πρότυπο κόσμου δίνονταν!!
    Σήμερα είναι αλλιώς τα πράγματας1. Ίσως στο άλλο άκρο πολλές φορές. Σε κάποια όμως υπάρχει κάποια ισορροπία.

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 20, 2012, 9:27 πμ
    Permalink

    Ρώτησαν κάποτε τον π.Παίσιο, Ποιος από τους δύο να κάνει τις δουλειες στο σπίτι; Ο άντρας ή η γυναίκα;
    Όποιος προλάβει , απάντησε. Αύτες είναι φωτισμένες απαντησεις, τα υπόλοιπα είναι κολπάκια.

    Παναγιώτα, να ξέρεις ότι η σαλόγραία είναι παλαιοημερολογίτισσα , γι΄αυτο πρόσεχε όταν διαβάζεις το blogs της.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 11, 2012, 9:21 πμ
    Permalink

    😉
    Καλημέρα χρυσά μου…
    Σήμερα είδα τις ερωτήσεις και τα σχόλια…

    Π.Μ.
    ευτυχώ ςπου ενημερώνεις να με… προσέχουν, χαχα…
    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ;

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    ………………………
    Αυτός ο άτιμος ανταγωνισμός, ο κολασμένος εντός του γάμου, κάνει ΟΛΕΣ τις καταστροφές…

    Θα ανεβάσω προσεχώς κάποιο ποστάκι στη σελίδα μου…

    Μέχρι τότε… φιλάκιααα!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 11, 2012, 10:14 πμ
    Permalink

    Καλημέρες! Ευτυχώς που πόσταρες Σαλογραία γιατί κι εγώ είχα ξεχάσει το σχόλιό μου και δεν είδα και την απάντηση του/της Π.Μ.

    Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να ενημερωνόμαστε για απαντήσεις σε αναρτήσεις που επισκεφτήκαμε;

    Π.Μ. το κατάλαβα όταν μπήκα στο μπλογκ της σαλής. Απλά προσπαθώ σα μέλισσα, ν’ αντλώ τα χρήσιμα όπου τα βρίσκω. Συμβουλή του πνευματικού μου και του Ιερού Χρυσοστόμου (νομίζω). 🙂

    Σχολιάστε
  • Μάιος 11, 2012, 11:02 μμ
    Permalink

    Καταπληκτική συμβουλή Παναγιώτα, σίγουρα χρειαζόσουν τον πνευματικό για να το κάνεις, δεν γινόταν να το σκεφτείς μόνη σου. Σας κάνουν τελείως πρόβατα από την πολλή προσευχή, ξυπνήστε.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 12, 2012, 10:52 μμ
    Permalink

    @ Leviathan

    Έχεις προσευχηθεί ποτε; έλα πες μας την αλήθεια….. μη ντρέπεσαι…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 13, 2012, 10:38 πμ
    Permalink

    χαχα…ναι…υποτίθεται θα έπρεπε να ειδοποιούμαι όταν κάποιος μού απαντάει αλλά..ΔΕΝ ειδοποιούμαι και αν δεν περάσω από δω…το έχασα το σχολιάκι…
    Leviathan
    ΜΠΟΡΕΙ να έχεις δίκιο…
    Μπορεί και να αποβλακωνόμαστε από την πολλή προσευχή όπως λές, αλλα και συ , πουλάκι μου που είσαι απελευθερωμένο, τάχαμ και τετραπέρατο, τι κατάλαβες;
    Τουλάχιστον εμείς οι βλάκες είμαστε πιο ήρεμοι και πιο ουσιαστικά χαρουμενοι..
    salograia.blogspot.com

    Σχολιάστε
  • Μάιος 13, 2012, 3:31 μμ
    Permalink

    Phoenix σου προτείνω να διαβάσεις για το The Great Prayer Experiment
    http://en.wikipedia.org/wiki/Studies_on_intercessory_prayer

    Σαλογραία σε αυτό δεν αμφιβάλω, είστε χαρούμενοι, αφού δεν ο ουράνιος κηδεμόνας σας δεν σας αφήνει να ωριμάσετε ποτέ. Ως γνωστόν η θρησκεία είναι το όπιον των λαών. Δεν ξέρω αν είστε πιο χαρούμενοι πάντως. Προτιμώ να ζω την ζωή μου χωρίς να ξέρω ότι ο Μεγάλος Αδελφός με παρακολουθεί όταν κάνω σεξ, στην ουσία δηλαδή εδώ έχουμε έναν θεό εμμονικό ματάκια-ηδονοβλεψία – κουτσομπόλη, ή να με κρίνει για το τι σκέφτομαι. Αυτό πραγματικά δεν ξέρω πώς μπορεί να σας κάνει χαρούμενους αλλά περί ορέξεως…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 13, 2012, 9:23 μμ
    Permalink

    Leviathan
    Ο Θεός δεν είναι ματάκιας …έλεος..ο Θεός απλώς είναι Πανταχού Παρών και τα Πάντα Πληρών και είναι Απαθής έξω από κάθε πάθος ανθρώπινο…Κατανοώ ότι μας είναι δύσκολο να νιώσουμε την έννοια της θείας α-πάθειας και της θείας αγάπης…ανοίγεις μεγάλη κουβέντα…δυστυχώς δεν έχω τώρα καιρό να την κάνω…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 1:00 πμ
    Permalink

    Αν είσαι πανταχού παρών και δεν σου αρέσει να κουτσομπολεύεις και να παίρνεις μάτι τότε δεν είσαι πανταχού παρών και κρατάς αποστάσεις. Νομίζω είναι αυτονόητο αυτό. Πάμε παρακάτω,»Απαθής έξω από κάθε πάθος ανθρώπινο»!; Αλήθεια; Τότε γιατί , για παράδειγμα, δίνει στον Σαμουήλ εντολή να σφάξει γυναικόπαιδα;

    «Έτσι λέει ο Κύριος των δυνάμεων: Θα εκδικήσω όσα έκανε ο Αμαλήκ στον Ισραήλ, ότι του αντιστάθηκε στον δρόμο όταν ανέβαιναν από την Αίγυπτο·
    3 πήγαινε τώρα και πάταξε τον Αμαλήκ, και εξολόθρευσε κάθε τι που έχει, και μη τους λυπηθείς· αλλά, θανάτωσε και άνδρα και γυναίκα, και παιδί και βρέφος που θηλάζει, και βόδι και πρόβατο, και καμήλα και γαϊδούρι. »

    http://www.wordplanet.org/gk/09/15.htm

    Κοίτα Σαλογραία, ή δεν έχεις διαβάσει την αγία γραφή ή έχεις πλάσει στο μυαλό σου έναν χαρακτήρα ο οποίος δεν ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα που υπάρχει εκεί μέσα, ο οποίος είναι μεγαλομανής, εκδικητικός, βίαιος και γενικά έχει ότι χειρότερο μπορεί να επιδείξει η ανθρώπινη φύση. Απόδειξη πως ο θεός της βίβλου είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 1:06 πμ
    Permalink

    Καλησπέρα Σαλογραία, επειδή κι εγώ προσπάθησα να κάνω διάλογο και υποθέτω αρκετοί πριν από εμένα, αν ήμουν στη θέση σου δε θα ξεκινούσα τη διαδικασία. Φιλικά σου λέω ότι το εν λόγω πρόσωπο απλά προσπαθεί να βρει το παραμικρό για να λασπολογήσει. Και φοβάμαι ότι μάλλον τρέφεται από τέτοιου είδους διαφωνίες. Νομίζω ότι η πιο ωφέλιμη -για τον ίδιο- αντίδραση είναι η σιωπή μας, η μη αντίδραση, αν θες. 🙂

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 1:27 πμ
    Permalink

    Παναγιώτα γιατί πας να χειραγωγήσεις την Σαλογραία; Ενήλικες δεν είστε; Μην φύγει κανένα πρόβατο από το μαντρί και μετά δεν έχεις παρέα στην παλαβομάρα να προσκυνάτε τους βοσκούς; Επίσης, αλήθεια ποια είσαι εσύ που πιστεύεις πως μπορείς να κρίνεις τι είναι ωφέλιμο για μένα; Εκτός του ότι είναι προφανές πως είσαι πολύ μακριά από τον επιστημονικό και ιατρικό χώρο, όλο αυτό το κάνεις για να νιώσεις εσύ καλύτερα. Μια ήρεμη συζήτηση δεν μπορείς να κάνεις χωρίς όλο αυτό το μελόδραμα και τις «φιλικές» ιδιαίτερα γλοιώδεις συμβουλές και το ψευτοενδιαφέρον; Δεν μπορείς να μείνεις μία φορά στο θέμα;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 9:11 πμ
    Permalink

    Καλημέρααα!
    😉
    Είδα φως και μπήκαααα!

    Leviathan

    τερατάκι μου

    (με τρυφερή και καλή έννοια σε λέω τερατάκι εννοώντας ότι είσαι πανέξυπνο)

    η μαύρη αλήθεια είναι ότι την Παλαιά Διαθήκη δεν την έχω μελετήσει επισταμένως, διότι εστίασα ανέκαθεν, το ενδιαφέρον μου στην Καινή.
    Στην Παλαιά, ο Θεός αποκαλύπτεται με άλλο πρόσωπο, διότι απευθύνεται σε εξαιρετικά σκληροτράχηλο λαό, όπως ήταν τότε οι Εβραίοι, οι οποίοι ΔΕΝ θα καταλάβαιναν άλλη γλώσσα, από εκείνη της μεγάλης αυστηρότητας.

    (όχι ότι οι μη Εβραίοι λαοί γύρω τριγύρω ότι ήταν και πολύ καλύτεροι. Όλοι έκαναν τις μέγιστες αγριάδες, βλέπε τα βρέφη που έβαζαν στα καυτά χεράκια των ειδώλων και τα θυσίαζαν κλπ κλπ)

    Για να καταλάβουμε το πρόσωπο του Θεού στην Παλαιά Διαθήκη, ας σκεφτούμε ΠΩΣ ένας γονιός ανατρέφει το τέκνο του στις διάφορες ηλικίες του τέκνου…

    Σε κάποιες ηλικίες ο γονιός οφείλει και πρέπει να δείξει ένα ΠΟΛΥ αυστηρό πρόσωπο που ο γιος ή η κόρη μπορεί και να το βρίσκει ανυπόφορο, όμως πραγματικά, ο γονιός αυτό το πρόσωπο το δείχνει για το καλό του παιδιού του και αυτό το παιδι το καταλαβαίνει ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, στα τριάντα, στα σαράντα, τα πενήντα…

    εσύ δεν είσαι πάνω απο τριάντα Λεβιανθάκι μου, έτσι δεν είναι;
    😉
    Επίσης Λεβιάθαν, αγαπημένο μου, νομίζω ότι κάνεις ένα λογικό λάθος όταν κρίνεις ότι υπάρχουν μόνο δύο εκδοχές, ύπαρξης του Θεού.

    Κατ εσέ, ή ο Θεός είναι εμπαθής και άρα είναι …ματάκιας, ή ο Θεός είναι απαθής, άρα βρίσκεται έξω από τα γήινα πράγματα, αφήνει τον κόσμο στη μοίρα του και κρατάει φλεγματικές αποστάσεις , σαν λόρδος εγγλέζος…χαχα…

    Δεν σου περνάει από το μυαλό ότι ΜΠΟΡΕΙ να είναι ΚΑΙ ΑΠΑΘΗΣ ΚΑΙ να ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ με μυστήριους τρόπους στα ανθρώπινα πράγματα, ΣΤΗΝ αόρατη ΩΡΙΜΑΝΣΗ των ψυχών, κυριότατα;

    Ε, λοιπόν, για πολλά χρόνια , ομολογώ, ότι αυτό το τελευταίο, ούτε εμένα μου πέρναγε από το μυαλό…

    Τα τελευταία χρόνια το ανακάλυψα και κόντεψα να τρελαθώ από τη χαρά μου…

    (περιγράφω μερικά σκηνικά στο ιστολόγιό μου, θα τα βρεις αν το ψάξεις από την αρχη και με υπομονή..)

    Δεν θα επεκταθώ γιατί δεν έχω περισσότερο χρόνο αυτή τη στιγμή…
    Καλή συνέχεια στην αναζήτησή σου εύχομαι..
    ……………………………………..
    Παναγιώτα
    αυτό που λες περί σιωπής, νομίζω ότι ΤΕΛΙΚΑ, είναι η καλυτερη πρακτική, επειδή απλούστατα, δεν ανακαλύπτει κανένας τον Κύριο Ιησού, ειμη εν Πνεύματι Αγίω, και εφόσον οι συγκυρίες τον ωριμάσουν.

    Όσο η ψυχή δεν έχει ωριμάσει μέσα στο χρόνο, τα λόγια και οι επιχειρηματολογίες δεν προσφέρουν ΤΙΠΟΤΑ, ναι.

    Τα λόγια και οι επιχειρηματολογίες, είναι βοηθητικά, για όσους έχουν ΚΑΠΩΣ στην Αλήθεια πλησιάσει, για τούτο , μοιάζει καλό ο άνθρωπος να σωπαίνει… ίσως είναι μεγάλη σοφία η σιωπή…όμως…μας παρασύρει μια ελπίδα, μια αγάπη, ένας παιδαριώδης ζήλος και μιλάμε…
    Μακάριος όποιος μπορεί και σωπαίνει…

    Σας φιλώ…
    Σας εύχομαι μια ευλογημένη ημέρα..

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 9:21 πμ
    Permalink

    Kαλημέρα και από μένα ,κοίτα αγαπητέ Λεβιάθαν απορώ ,γιατί θυμώνεις με όλους εδώ μέσα;Αν κατάλαβα μπήκες σε μια ορθόδοξη παρέα και αρχισες να εκτοξεύεις βέλη…Αν δε συμφωνείς ,τότε απλά μην περνάς από τέτοια μέρη-ιστοσελίδες,μήπως όμως κατά βάθος δεν αναπαύεσαι σε τίποτα και ψάχνεις και εσύ κάτι άλλο;Συμφωνω σε μερικά σημεία μαζί σου ,δυστυχως και μέσα στο χώρο της Εκκλησίας υπάρχουν άνθρωποι που είναι διπρόσωποι κλπ.Εχω γνωρίσει και από απ΄αυτούς.Ομως πάντα υπάρχουν και τα φωτεινά παραδείγματα.Ψάξε να τα βρεις ,όπως έκανα και εγώ και τόσοι άλλοι .Ανθρωπος που με ειλικρινή καρδιά ψάχνει το Θεό,να ξέρεις ότι θα τον βρει.Πάντως διαπιστώνω πως όπως και να σου μιλήσουν έχεις πρόβλημα και επιτίθεσαι.Αν σου μιλήσουν καλά τα θεωρείς γλοιώδη,ψευτοενδιαφέρον κλπ ,αν σου μιλήσουν άσχημα φαντάζομαι την αντίδρασή σου.Μάλλον λοιπόν εσύ δυσκολεύεσαι να κάνεις μια ήρεμη συζήτηση χωρίς να προσβάλλεις το συνομιλήτή σου.Κρίμα.Καλή αναζήτηση…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 1:01 μμ
    Permalink

    «H μαύρη αλήθεια είναι ότι την Παλαιά Διαθήκη δεν την έχω μελετήσει επισταμένως, διότι εστίασα ανέκαθεν, το ενδιαφέρον μου στην Καινή.
    Στην Παλαιά, ο Θεός αποκαλύπτεται με άλλο πρόσωπο, διότι απευθύνεται σε εξαιρετικά σκληροτράχηλο λαό, όπως ήταν τότε οι Εβραίοι, οι οποίοι ΔΕΝ θα καταλάβαιναν άλλη γλώσσα, από εκείνη της μεγάλης αυστηρότητας.»

    Μα είσαι σοβαρή; Αυστηρότητα το λέμε αυτό; Μιλάμε για σφαγές γυναικόπαιδων. Τι λέτε; Το να σφάζονται γυναίκες και παιδιά είναι ΝΤΡΟΠΗ για όλους τους ανθρώπους. Τι κακό μπορεί να κάνει μία μητέρα με το παιδί της; Συνέλθετε. Ειλικρινά πρέπει να σας πω πως αν ο»αυστηρός» θεός σας με διέταζε να πειράξω ένα παιδί ή την μητέρα του θα προτιμούσα να αυτοκτονήσω παρά να υπακούσω. Αν κάτι τέτοιο δικαιολογείται για εσάς βάσει του «έπρεπε να γίνει» , τότε αποδεικνύεται για άλλη μία φορά πως μέσω της θρησκείας τελείως αποτρόπαιες πράξεις όπως η σφαγή παιδιών και γυναικών δικαιολογούνται απόλυτα.Σε οποιοδήποτε άλλο πλαίσιο είχατε να κρίνετε τον εντολέα μίας σφαγής θα τον κρίνατε όπως η ιστορία έκρινε τον Χίτλερ και τον Στάλιν. Αλλά όχι, επειδή εδώ είναι η θρησκεία σας τότε τα πράγματα αλλάζουν και ο εντολέας της σφαγής είναι δικαιολογημένος, απλά λίγο πιο «αυστηρός». Πρέπει να σας ρωτήσω , θα κοιτούσατε ποτέ στα μάτια αυτά τα γυναικόπαιδα λέγοντας πως πρέπει να τους σφάξετε γιατί ο θεός σας είναι κατά αυτόν τον τρόπο «αυστηρός»;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 2:54 μμ
    Permalink

    Λεβιαθανάκι μου
    είμαι πάρα πολύ σοβαρή.

    Πιο σοβαρή από όσο δείχνω και από όσο κάποιος μπορεί να νομίζει.

    Αλλά την κουβέντα δεν μπορώ να την συνεχίσω σήμερα λόγω άλλων επειγουσών υποχρεώσεων.

    Κρίνεις, νομίζω, τις ενέργειες του Θεού, με λογική περιορισμένη, δηλαδή με τη λογική μερμηγκιού, όταν κρίνει τις ενέργειες των ανθρώπων.
    Και φαντάσου το μερμήγκι είναι της ί δ ι α ς φύσεως με τους ανθρώπους.

    Από άνθρακα είναι φτιαγμένο το μερμήγκι από άνθρακα είναι φτιαγμένος και ο άνθρωπος.

    Παρόλο που και το μερμήγκι και ο άνθρωπος ζουω ως πλάσματα ΚΤΙΣΤΑ, το ένα κτιστό πλάσμα ΑΔΥΝΑΤΕΙ να κατανοήσει τη λογική του άλλου κτιστού πλάσματος.

    Ο Τρισάγιος Θεός όμως είναι ΑΚΤΙΣΤΟΣ.

    Τυγχάνει ο ΚΤΙΣΤΗΣ και Δημιουργός του Χωρόχρονου και όλων των συμπάντων.

    Στ αλήθεια δεν το βρίσκεις υπερβολικά προπετές εκ μέρους των κτιστών ανθρώπων να θέλουν ζορ ζορινά, να χωρέσουν στη δική τους κτιστή λογική, την θεία δημιουργική βούληση Εκείνου που ορίζει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τη Ζωή και για τον Οποίο, ΔΕΝ υπάρχει θάνατος παρά μόνον κατά το επιφαινόμενο των πραγμάτων;

    Μη μπερδεύεσαι με τον παραλληλισμό ανθρωπίνων ενεργειών …οι μεγάλοι σφαγείς της ανθρωπότητας ενεργούσαν με βάση τη σκοτισμένη δική τους περιορισμένη ανθρώπινη λογική…

    Μπορούμε να συγκρίνουμε ανθρώπους με ανθρώπους στη φύση των ενεργειών τους και στα κίνητρα, να τα κουβεντιάσουμε.

    Να κρίνουμε τη λογική ανθρώπων σε σχέση με τη λογική του Θεού όμως είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ, διότι όπως έγραφε κάπου και ένας μεγάλος συγγραφέας κάποτε…αυτό που σήμερα φαίνεται σαν άγριο έγκλημα και αδικία, αύριο μπορει να είναι η ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ…

    Το θέμα ΤΕΡΑΣΤΙΟ…και ΑΔΥΝΑΤΟΝ καν εδώ να το προσεγγίσουμε επειδή ειναι περιορισμένος ο χώρος και τα γραπτά λόγια ΜΟΝΙΜΩΣ δημιουργούν παρεξηγήσεις- το έλεγε και η Αλεπού στο Μικρό Πρίγκιπα του Εξυπερύ…

    Λεβιαθανάκι μου
    σε φιλώ και δεν ξέρω πότε θα σε ξανάβρω…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 5:59 μμ
    Permalink

    Πάλι το «επιχείρημα από την άγνοια». Λες «μην μπερδεύεσαι με τον παραλληλισμό ανθρώπινων ενεργειών» . Συγγνώμη αλλά η σφαγή που περιγράφεται είναι από ανθρώπος, ο υποτιθέμενος εντολέας είναι το μόνο μη-ανθρώπινο στοιχείο το οποίο δρα καταλυτικά στο μίσος και σε μία, εν τέλει γενοκτονία. Όσο μιλάς αποδεικνυείς αυτό που θέλω να πω: Πως κανονικοί άνθρωποι μπορούν να κάνουν ή να δικαιολογήσουν τα χειρότερα εγκλήματα αν πιστεύουν πως είναι θέλημα θεού. Εγώ θα σου παραχωρήσω ότι θες. Ότι ο θεός είναι άκτιστος, αν θες. Δικό σου. Και; Τι σημαίνει αυτό; Ότι ένας εντολέας σφαγών είναι ηθικό στοιχείο; Τι προσπαθείς να πεις Σαλογραία, πως είναι σωστό να σφάζονται γυναίκες και παιδιά αρκεί να το πει ο απόλυτος άρχοντας; Αν στον δημιουργό αρέσει να διατάζει τους ανθρώπους να κάνουν γενοκτονίες για να εκδικηθεί ποια η διαφορά με το να υπακούς έναν τύραννο; Το ίδιο ακριβώς γίνεται και στις τυραννίες, οι πιστοί δεν χρειάζεται να σκεφτούν γιατί ο απόλυτος εξουσιαστής το έχει κάνει για αυτούς. Αυτά τα πράγματα είναι ΑΙΣΧΡΑ. Τις ίδιες ανοησίες πιστεύουν και οι μουσουλμάνοι και δικαιολογούν τις δολοφονίες τους. Πιστεύουν ότι σκοτώνουν στο όνομα του Θεού. Συγγνώμη αλλά πρέπει να επιστρέψεις στην ανθρώπινη πραγματικότητα, γιατί σε αυτήν ζεις. Την άλλη την φαντάζεσαι. Κανένας κώδικας ηθικής δεν θα έπρεπε να δικαιολογεί το να πειράζεις έστω και την τρίχα από το κεφάλι ενός παιδιού Και εσύ το βιβλίο που υμνεί τον εντολέα σφαγών αθώων παιδιών, το λές άγιο ..Ντροπή.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 14, 2012, 9:45 μμ
    Permalink

    Λεβιάθαν
    προσπαθείς να καταλάβεις τη σκέψη και τις ενέργειες του Θεού με παραλληλισμούς ανθρώπινους.

    Αυτή είναι λάθος λογική προσέγγιση.
    Δεν θα μπορέσουμε να συννενοηθούμε διότι εσύ ξεδιπλώνεις επιχειρήματα σε πολύ γήινο επίπεδο.

    Για τον άγιο Ισαάκ το Σύρο, και την Ορθόδοξη σκέψη, η θεώρηση είναι διαφορετική και γω συμφωνώ με την Ορθόδοξη Εκκλησία.

    Για τον αββά Ισαάκ , ούτε η αρρώστια, ούτε ο πόλεμος, ούτε ο θάνατος είναι αληθινά κακά.

    ΑΛΗΘΙΝΟ κακό
    είναι μόνο η αμαρτία διότι ΜΟΝΟ η αμαρτία μπορεί να χωρίσει την ψυχή από το Θεό, στην αιωνιότητα…

    Τώρα βέβαια, για σένα δεν υπάρχει αμαρτία, οπότε, πώς να συνεχίσουμε τη συζήτηση;

    Μάλλον εδώ πρέπει ο καθένας να πάει για ανάπαυση στο κρεββατάκι του.

    Καλό βράδυ
    Λεβι- ανθάκι μου
    😉

    Σχολιάστε
  • Μάιος 15, 2012, 11:03 πμ
    Permalink

    Όταν μπορείτε να δικαιολογήσετε και να πιστέψετε πράγματα βάσει του σκεπτικού του ότι παρότι είναι εξωφρενικά και ανήθικα , δεν μπορείτε να τα κατανοήσετε, τότε πραγματικά μπορείτε να πιστέψετε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ – και αυτό σας κάνει επικίνδυνους. Δεν είναι η ίδια επικίνδυνη «λογική» πάνω στην οποία βασίζονταν οι χριστιανοί για να καίνε αθώα κορίτσια, και γυναίκες, καμιά φορά και ολόκληρα χωριά ; Πες μου όχι. Δεν ξέρω για εσένα, αλλά υπάρχει κάτι το μοχθηρό στο να σκοτώνεις αθώους ή να διατάζεις να πεθάνουν αθώοι. Ποιος γεμάτος αγάπη δημιουργός θα ήθελε ένα βρέφος να δολοφονηθεί; Δεν μου φέρνει στο μυαλό ένα τέλειο πλάσμα, αλλά έναν φανταστικό χαρακτήρα επουράνιου τυράννου που είναι 100% κατασκεύασμα αγράμματων άξεστων πρωτόγονων Εβραίων βοσκών.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 15, 2012, 4:29 μμ
    Permalink

    Λεβιάθαν τερατάκι μου

    (είπαμε:είναι με συμπάθεια η προσφώνηση «τερατάκι»)
    😉

    ΔΕΝ πιστεύουμε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, όπως νομίζεις.

    Πιστεύουμε μόνο Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΣΑΝ ασταμάτητα ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, και που όταν οι… παλιοασκημομούρηδες κακοί τους επιτέθηκαν, για να τους πιούνε το αίμα,

    αυτοί όλοι

    (ο ΧΡιστούλης και οι Αγιοι ΟΛΩΝ των εποχών)

    ΔΕΝ αντιστάθηκαν ποτέ, και ας είχαν και μαύρη ζώνη στο καράτε που λέει ο λόγος, και κάθισαν και τους σφάξανε, οι παλιοντραμπούκοι,

    στέλνοντας αγάπη και συχώρεση ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ στους σφαγείς τους.

    Αυτό το έχεις σκεφτεί πόσο Κουλό είναι;

    Τι κάθεσαι τώρα και μου γράφεις για «χριστιανούς» που καίνει χωριά;

    Δεν το κατανοώ.

    Όποιος καταστρέφει, καίει και σκοτώνει και λέει ότι είναι χριστιανός ,

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, χρυσούλι μου, Χριστιανός.

    Ό Χριστός κάθισε σαν Αρνί Άκακο και τον έσφαξαν οι σαπιοκοιλιάδες Φθονεροί Φαρισαίοι, το παπαδαριό το υποκριτικό του καιρού Του.

    Ξέρεις γιατί κάθισε ΕΘΕΛΟΥΣΙΩΣ να τον σφάξουνε;

    Επειδή ΜΟΝΟΝ με τη δική ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΘΥΣΙΑ, ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΥΤΡΩΘΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ, ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

    Όσο οι άνθρωποι στο όνομα της όποιας, μα ΌΠΟΙΑΣ θρησκείας, παλουκώνουν και μισούν ο ένας τον άλλον, Σωτηρία ΔΕΝ υφίσταται.

    Μην κολλάς στην Παλαιά Διαθήκη.
    ΞΕΚΟΛΛΑ!

    Ο ΧΡιστός έδωσε ΝΕΑ ΔΙΑΘΗΚΗ.

    ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΙΑΘΗΚΗ
    Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ θα κριθεί,
    οταν έρθει το Τέλος του Γήινου Χρόνου…

    Αλίμονο σε όποιον δεν συγ-χωρεί… τον συνάνθρωπό του.

    Αλίμονο σε όποιον αποδίδει κακό στο κακό…

    Αυτός θα παραμείνει αλύτρωτος.

    Με ΠΟΛΥ ΕΣΩΤΑΤΟ ΠΟΝΟ…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 15, 2012, 6:45 μμ
    Permalink

    Κάνεις μεγάλο λάθος Σαλογραία, η Καινή δεν ακυρώνει την Παλαιά. Δεν έχεις διαβάσει ούτε την Καινή Διαθήκη, ούτε την Παλαιά. Σε παραπέμπω για να μιλάμε με στοιχεία:

    «Μη νομίσετε ότι ήρθα για να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες· δεν ήρθα να καταργήσω, αλλά να εκπληρώσω. »
    Ο Ιησούς στο Κατά Ματθαίον.
    http://www.wordplanet.org/gk/40/5.htm

    Στην Καινή, όπως και στην Παλαιά, το να έχεις δούλους παροτρύνεται:
    «Οι δούλοι, υποτάσσεστε με κάθε φόβο στους κυρίους σας, όχι μονάχα στους αγαθούς και επιεικείς, αλλά και στους διεστραμμένους»
    http://www.wordplanet.org/gk/60/2.htm

    Απόδειξη αυτού είναι πως η ανθρώπινη δουλεία αποβλήθηκε από την ανθρωπότητα αιώνες μετά την καθιέρωση του χριστιανισμού, και καμία χριστιανική εκκλησία δεν την καταδίκασε ποτέ.

    Επίσης, ο καλός Χριστός τα παίρνει στο κρανίο με τους ανυπάκουους Εβραίους που δεν σκοτώνουν τα ανυπάκουα παιδιά τους:
    «Επειδή, ο Θεός έχει προστάξει, λέγοντας: «Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα·» και «εκείνος που κακολογεί τον πατέρα ή τη μητέρα, να θανατώνεται, οπωσδήποτε».
    Εσείς, όμως, λέτε: Όποιος πει στον πατέρα ή στη μητέρα: Είναι δώρο οτιδήποτε επρόκειτο να ωφεληθείς από μένα, και μπορεί να μη τιμήσει τον πατέρα του ή τη μητέρα του.
    Και ακυρώσατε την εντολή τού Θεού εξαιτίας τής παράδοσής σας.»
    http://www.wordplanet.org/gk/40/15.htm

    Τι έλεγες;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 18, 2012, 11:35 πμ
    Permalink

    Όχι κάνεις λάθος , ο Χριστός δεν αναιρεί την Παλαιά. Δεν έχεις διαβάσει ούτε την Παλαιά ούτε την Καινή.
    Από το Κατά Μάρκον:
    Επειδή, ο Μωυσής είπε: «Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου». Και: «Όποιος κακολογεί τον πατέρα ή τη μητέρα, να θανατώνεται οπωσδήποτε». Εσείς, όμως, λέτε: Αν κάποιος άνθρωπος πει στον πατέρα ή στη μητέρα: Κορβάν, δηλαδή, δώρο είναι, ό,τι αν επρόκειτο να ωφεληθείς από μένα, αυτό αρκεί·
    και δεν τον αφήνετε τίποτε να κάνει στον πατέρα του ή στη μητέρα του, ακυρώνοντας τον λόγο τού Θεού εξαιτίας τής παράδοσής σας, που παραδώσατε· και κάνετε πολλά τέτοια παρόμοια. »

    Aπό το Κατα Ματθαίον (5-17)»Μη νομίσετε ότι ήρθα για να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες· δεν ήρθα να καταργήσω, αλλά να εκπληρώσω. »
    http://www.wordplanet.org/gk/40/5.htm

    Η δουλεία, όπως στην Παλαιά , έτσι και στον Πέτρο ενθαρρύνεται

    «Οι δούλοι, υποτάσσεστε με κάθε φόβο στους κυρίους σας, όχι μονάχα στους αγαθούς και επιεικείς, αλλά και στους διεστραμμένους»
    http://www.wordplanet.org/gk/60/2.htm

    Oπως βλέπεις ο εφιάλτης της Παλαιάς, συνεχίζεται στην Καινή. Απλά στην Καινή έχουμε την προσθήκη του Θεού Αποδιοπομπαίου τράγου.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 18, 2012, 12:48 μμ
    Permalink

    Λεβιαθανάκι μου

    …αυτά με τα κορβάν που μου γράφεις ποτέ δεν τα είδα στην Καινή Διαθήκη, πού τα λέει;

    Ο Κύριος ήρθε να συμ-πληρώσει…πράγματι, οδηγώντας σε τελειότερα, αγιοπνευματικά βιώματα
    γι αυτό και η Καινή Διαθήκη γράφει: «οι στούρνοι γονείς να μην εξοργίζετε τα τέκνα υμών για να μην τα παίρνουν στο κρανίο τα παιδιά και πέφτουν μετά στα ναρκωτικά »

    αλλά λέει ακόμη και τα παιδιά να μη ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ ότι τα ξέρουν όλα…και να ΑΚΟΥΝΕ τα κουφιοκεφαλάκια τούς γονείς τους που τα ΑΓΑΠΑΝΕ τα…δομημένα, τα ΑΓΑΠΑΝΕ, ναι και δεν τα συμβουλεύουν για το κακό τους όπως επιθυμούν οι οργισμένοι βλαστοί να νομίζουν…μέσα στην άφατη αλαζονεία της νεαρής τους ηλικίας…

    Ο ΧΡιστός ήρθε να συμ-πληρώσει και…
    να ανεβάσει το επίπεδο των ψυχών και των σωμάτων με τη Σωστική διδασκαλία Του.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 18, 2012, 1:33 μμ
    Permalink

    Πριν μου έγραφες να ξεχάσω την Παλαιά, εννοώντας πως δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν, τώρα συμφωνείς πως ήρθε για να συμπληρώσει.
    Εδώ η πρώτη παράθεση – δέκατη στροφή
    http://www.wordplanet.org/gk/41/7.htm

    Σαλογραία, ο θεός σου ενθαρρύνει τον φόνο παιδιών αν τολμήσουν να αντιμιλήσουν. Πες μου πώς αυτό είναι ηθικό, πες μου ότι αυτό είναι μία θεόσταλτη εντολή. Πες μου πώς αυτό ανεβάζει το επίπεδο της ψυχής σου, ή ενός παιδιού που τρέμει μην το σαπίσει στο ξύλο ο γονιός του επειδή ο θεός στην ουσία τον ενθαρρύνει να το σκοτώσει. Πες μου πού υπάρχει καλοσύνη σε αυτό.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 18, 2012, 5:30 μμ
    Permalink

    LEVIATHAN
    οποιος σαπίζει στο ξύλο το παιδί του, με κακία και μίσος, μόνο του Θεού να ειναι.
    Χρησιμοποιείται το Ονομα του Θεού για να γίνουν εγκλήματα. Δεν φταίει ο Θεός γι αυτό, αλίμονο!
    Είναι η κατάχρηση εξουσίας που γίνεται που γίνεται από τη μεριά των ανθρώπων.
    Μεγάλο θέμα δεν έχω χρόνο να γράψω περισσότερο.

    Σχολιάστε

Απάντηση σε Π.Μ. Ακύρωση απάντησης

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Ο αγιασμός δεν είναι ακατόρθωτο πράγμα, είναι μάλιστα εύκολος, φθάνει εσείς να αποκτήσετε ταπείνωση και αγάπη.
    - Γέροντας Πορφύριος
  • Αρέσει σε %d bloggers: