Αφιέρωμα: Μεγάλη Εβδομάδα και Πάσχα

Ορθόδοξο Χριστιανικό Πάσχα Ανάσταση

Συλλογή καταχωρήσεων για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.

Καλή Ανάσταση!

Μεγάλη Εβδομάδα

Πάσχα

88 σκέψεις σχετικά με το “Αφιέρωμα: Μεγάλη Εβδομάδα και Πάσχα

  • Μάρτιος 31, 2010, 4:52 πμ
    Permalink

    ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ,ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ.
    ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΚΡΟΙ.

    ΔΙ’ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 31, 2010, 10:15 πμ
    Permalink

    KALH ANASTASH SE OLO TON KOSMO+STOUS PLANEMENOYS+STOUS
    EN SKOTEI+SKIA THANATOU….KALH ANASTASH SE OLH THN PLASH,SE OLA TA DHMIOYRGHMATA TOU THEOU,DIOTI ENAS ATHEOS MPOREI N’AGIASEI+NA MAS EKPLHKSEI….
    KALH ANASTASH SE KATHE PSYXH….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 3:43 μμ
    Permalink

    ΩΣ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕΝ,ΩΣ ΓΥΝΗ ΔΕ, ΡΙΧΝΩ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ…ΔΙΟΤΙ…ΟΠΩΣ Η ΕΥΑ…ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΜΗΛΟ/ΠΑΡΑΚΟΗ….ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΤΟΝ ΑΔΑΜ.
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ…ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΦΛΕΡΤ+ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
    Ο ΜΟΝΑΧΟΣ=ΑΓΓΕΛΟΣ. ΤΕΛΟΣ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΙΚΟΣ-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΠΛΕΟΝ-ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΓΙΞΕΙ-ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΞΕΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΚΟΛΠΑ.
    ΑΝ ΕΣΤΩ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΠΡΩΤΟΣ,Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΓΑΠΗ_+ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΦΕΡΕΙ,ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ….
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 3:55 μμ
    Permalink

    ΑΝ Η ΤΑΔΕ ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΑ ΜΑΝΔΑΜΙΤΣΑ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΑΔΕ ΜΟΝΑΧΟ ΝΑ ΠΑΕΙ-ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΒΡΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ.
    ΟΠΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ?
    ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ -ΠΡΟΣΚΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ
    ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ Η ΤΑΔΕ…ΕΧΕΙ 80% ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΥΘΥΝΗ ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΚΕΙ…ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙ.
    ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤ ΑΥΓΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙ+ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΙ
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ-ΤΙ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?
    ΕΓΩ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΝΑ ΠΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ-ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟ-ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΟΥ.
    ΑΝ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ-ΘΑΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΛΕΓΑ=ΕΛΑ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
    ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΟΟΟΟΣΗΗΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ,ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΑΙΣΕΙ….ΕΛΕΟΣ.
    ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΥΜΑΣΤΕ?!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 3:55 μμ
    Permalink

    Λαϊκή+

    συμφωνώ στο μεγαλύτερο μέρος με αυτά που λές.. αν.. αν.. αν..

    Όλοι έχουν τις ευθύνες τους..

    Οι Γέροντες που δέχονται εύκολα και χωρίς τις πρέπουσες δοκιμασίες και κείρουν μοναχούς.. Πολλές φορές «εκβιάζοντας» οι ίδιοι μοναχικές κλίσεις σε άγουρα παιδιά… στο Όρος υπάρχει ο όρος «καλογερομάνα»… λέει πολλά..
    Οι Επίσκοποι που χειροτονούν παιδάκια-«αρχιμανδριτίδια» όπως προσφυέστατα έλεγε πανεπιστημιακός καθηγητής.. σε ηλικίες που καλά καλά δεν έχουν προλάβει να νιώσουν ούτε τα σκιρτήματα της σάρκας τους.. Παραβιάζοντας ετσιθελικά τα κανονικά όρια των ηλικιών χειροτονίας… Κάτι ήξερε ο μακαρίτης ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος που ήταν απόλυτος σε αυτά…
    Οι ίδιοι οι νέοι που γίνονται μοναχοί χωρίς καν να έχουν κάμψει τα γόνατα σε προσευχή.. «γνώρισόν μοι Κύριε οδόν εν η πορεύσομαι..»… Θαμπώνονται ίσως από τις «ελλάμψεις», τα «άκτιστα φώτα», τις θεοπτίες (που φυσικά όλα αυτά είναι εμπειρίες της εκκλησίας μας αλλά…) και δε γνωρίζουν πως της θεωρίας προηγείται η πράξη!
    Φυσικά έχουν και οι γυναίκες το μερίδιο της ευθύνης τους σε αυτό τον λυπηρό κατάλογο..

    Τί σημαίνει γλυκαίνομαι από την αμαρτία? Μα αυτή ακριβώς είναι η τέχνη του διαβόλου. Ο συνδυασμός του λογισμού.. ο εμπαθής διάλογος μαζί του..η ενήδονη προσκόληση του νού.. Ναι, ίσως υπάρξουν οι τύψεις.. αλλά όταν (και εάν..) συμβεί τούτο ίσως είναι πια πολύ αργά.. Αργά όχι για μετάνοια! Για μετάνοια ποτέ δεν είναι αργά.. Ίσως όμως είναι αργά για να προληφθεί η πτώση… Και ας γνωρίζεις (που σίγουρα γνωρίζεις..) πως η ανάσταση από την πτώση θέλει αγώνα, κόπο και μεγάλη ταπείνωση..

    Δε νομίζω πως χρειάζεται να γράψε κάτι παραπάνω.. Το μόνο που θέλω να καταδείξω είναι πως κανείς μας δεν είναι αμέτοχος ευθυνών…

    υ.γ. Θυμήθηκα τώρα και κάτι άλλο που γράφει ο Κλίμακας.. «ο επαινών μοναχόν παραδίδει αυτόν τω διαβόλω»… καταλαβαίνεις λοιπόν το διακύβευμα… Στώμεν καλώς!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 4:01 μμ
    Permalink

    15ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ Η ΚΟΥΡΑ.
    ΔΙΟΤΙ ΤΩΡΑ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ
    ΚΡΙΝΩ ΑΠ ΟΣΑ ΒΛΕΠΩ
    ΑΣ ΜΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΕΣ –
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ-ΟΛΗ ΜΕΡΑ/ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ-ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΡΝΟΣ ΕΝΑΣ ΜΟΙΧΟΣ -ΕΝΑΣ ΛΗΣΤΗΣ-ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ-ΗΜΑΡΤΟΝ-

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 4:08 μμ
    Permalink

    @ άσχετη

    Δεν διαφωνώ σε κάτι μαζί σου.. ίσα ίσα που θεωρώ απόλυτα θετικό το γεγονός πως προσέχεις τόσο στην συμπεριφορά σου… και πολύ καλά κάνεις.

    Ούτε και πάλι αρνήθηκα ποτέ πως υπάρχει (πολλές φορές υπερ εκ περισσού) μεγάλη δόση πονηρίας σε κάποιες γυναίκες.

    Άκουσε λοιπόν και τα παρακάτω.. 🙂

    κιαν ακόμη τύχαινε και έδινε κάποια «πονήρω αλεπού» την διεύθυνσή της σε ένα μοναχό.. Ο μοναχός αναφέρει τα πάντα στον πνευματικό.. δεν τίθεται θέμα.. αν πορευτεί έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα. Ο Γέροντας-Πνευματικός έχει την ευθύνη, διακρίνει.. απαγορεύει και κάποιες φορές.. Ο μοναχός δεν είναι «αδέσποτος» να κάνει ότι του κατεβει.. και φυσικά μιλάμε για μοναχούς που μένουν σε μοναστήρια (κανονικά μοναστήρια.. και όχι τα διάφορα μισοπερίεργα σχήματα…)… Αν αναφέρεσαι σε μοναχούς που περιδιαβαίνουν την σύμπασα την υπο τον ουρανόν.. τότε.. τί να πω.. υπάρχει πρόβλημα.. ποιοί τους έκαναν μοναχούς? ποιοί τους κατευθύνουν πνευματικά.. ?

    Μη νομίζεις.. αν ο μοναχός έχει πειρασμό και συγκατατεθεί τότε υπάρχουν άπειροι τρόποι (πολύ χειρότεροι και από όσα βάζει ο νούς σου) για να ικανοποιήσει το πάθος του…

    Συνοψίζοντας λοιπόν.. θα συμφωνήσω και πάλι με την προτροπή σου να κοιτά ο καθείς τον εαυτό του.. «ο δοκών εστάναι..βλεπέτω μή πέσει..» Ας γνωρίζει όμως καθένας μας πως για την πτώση του δε πρέπει να αναζητά άλλοθι στις πράξεις ή τις παραλείψεις των άλλων.. και ο Αδάμ «ηπατήθει» μεν… τιμωρήθηκε δε..

    Χριστός Ανέστη! 🙂

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 4:15 μμ
    Permalink

    @ άσχετη again.. 😉

    μή γινόμαστε βασιλικώτεροι του βασιλέως.. 3 χρόνια επιτάσσουν οι κανόνες. Αρκεί να τηρούνται!!! Και όταν λέμε 3 χρόνια εννοούμε ζωή καθημερινά μέσα στο μοναστήρι, καθημερινή εποπτία από τον πνευματικό… και σε κάποιες περιπτώσεις είναι χρήσιμο να έχει ο πνευματικός και ευρύτερη γνώση για τον πρότερο βίο του υποψηφίου!.. Δεν είναι θέμα αστυνόμευσης.. είναι θέμα ευθύνης..
    Και πίστεψέ με.. μέσα σε 3 χρόνια φαίνονται σχεδόν τα πάντα.. Αρκεί να έχεις μάτια να βλέπεις..

    Το ίδιο άλλωστε (τηρουμένων των αναλογιών) ισχύει και στον έγγαμο βίο… Η περίοδος της μνηστείας.. Δε θές να γνωρίσεις τους γονείς, τους φίλους, το περιβάλλον του ανθρώπου που πρόκειται να βάλεις στη ζωή σου? Αρκεί η πρώτη ερωτική έλξη από μόνη της?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 8:13 μμ
    Permalink

    ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ+
    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΒΡΕ «ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΕ»-ΜΕ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΤΕΛΙΚΑ?ΔΙΟΤΙ ΣΑ ΘΕΟΛΟΓΟ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΕ ΚΟΒΩ! ΜΗΠΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΝΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΜΟΝΑΧΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ?
    -ΑΝΥγουεη-!ποιοι κανονεσ λενε 3 ετη? στην Ρωσσια και σε αλλα μοναστηρια-παλια αλλα και τωρα ακομη-10 χρονια ειναι απλα με ρασοευχη…καλυτερα να περιμενει κανεισ,παρα να βιαζεται.ΔΙΟΤΙ Ο ΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ,ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΟ ΡΑΣΟ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ-ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ,Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ Ν’ΑΡΧΙΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑ-ΔΗΛΑΔΗ-Ο ΠΟΝΗΡΟΣ,ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΠΩΣ ΗΣΥΧΟ,ΔΗΛ.ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΣΟΥ,ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΟΣ-ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ….
    ΕΠΙΣΗΣ -Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΛΕΩ,ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΡΥΘΜΟ-ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙ-ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΠΙΑ,ΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΘΑΠΡΕΠΕ-ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ,ΟΠΟΤΕ ΟΛΟ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ.
    ΑΝΑΦΟΡΑ ΛΟΓΙΣΜΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΕΣ ΤΩΡΑ?
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ….
    ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΟΥΣΑ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΒΛΕΠΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.
    ΕΧΩ ΚΛΟΝΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ Μ’ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΘΕΟ Ν’ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΨΥΧΗ-ΟΥΤΕ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ-ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΟΙ ΑΝΟΗΤΕΣ->ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ-.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 8:44 μμ
    Permalink

    ΥΓ= ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ. ΑΣΤΟ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ+ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠ ΟΣΑ ΒΑΖΕΙ Ο ΝΟΥΣ Σ—>ΕΜΕΝΑ Ο ΝΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΚΟ.
    ΟΤΑΝ ΔΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΤΕ «ΞΥΠΝΑΩ»-ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΧΑΖΗ+ΒΟΥΡΛΟ,ΔΙΟΤΙ,ΛΕΕΙ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ-ΗΜΟΥΝ,ΛΕΕΙ,ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ!!!
    ΣΟΡΥ ΒΡΕ,ΛΕΩ-ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ-ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑΜΑΙ ΧΑΖΟ+ΒΟΥΡΛΟ+ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ -ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΘΛΙΒΕΤΑΙ.
    -ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ -ΕΤΣΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔίΑ,τοτε τι να πω αλλο….
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ-ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 9:26 μμ
    Permalink

    @ άσχετη 🙂

    Το «Παντελώς άσχετος» είναι απλά ένα nickname για την οικονομία της επικοινωνίας… Τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο… Μη βάζεις λογισμούς, μη ψάχνεις… διάβασε-κρίνε αυτά που γράφω με απλή διάθεση όπως και εγώ άλλωστε τα διατυπώνω σαν έμπονο προβληματισμό και καθόλου σαν ηθικιστική ντιρεκτίβα.. 😉

    Στο «διαταύτα» τώρα..
    Δεν έχω πρόχειρη την παραπομπή στου κανόνες που μου ζητάς. Ωστόσο είμαι βέβαιος φέρνοντας στο νού μου διάφορα κτητορικά και μοναστηριακά τυπικά.. Θα το κοιτάξω όμως και θα σου πω κάτι πιο συγκεκριμένο.
    Οι κανόνες θέττουν ένα ελάχιστο όριο «δοκιμασίας», την 3ετία (παρέχοντας ωστόσο και μια δυνατότητα σύντμησης του χρόνου αυτού σε κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις… Φυσικά ΠΟΤΕ δεν πρέπει να μεταβάλουμε τις εξαιρέσεις σε κανόνα γιατί τότε αλλοιώνεται το πνεύμα και ο λόγος των Πατέρων). Δεν τίθεται πουθενά κάποιο «μέγιστο» όριο. Ωστόσο έχω να παρατηρήσω πως η μοναχική κουρά δεν είναι βραβείο ηθικής τελειότητας αλλά αντιθέτως αποτελεί στάδιο αγώνος. Και στον αγώνα όταν είναι ορθές οι προϋποθέσεις μας και ταπεινή η διάθεσή μας έχουμε πάντα συνοδοιπόρο τον Κύριο και τους Αγίους. Αρα! ΟΚ! Υπάρχει ο Αντικείμενος αλλά ειι! «Μεθ’ ημών ο Θεός! Επακούσατε έως εσχάτου της γής, ότι μεθ’ ημών ο Θεός!».
    Επίσης δεν είναι λογικό να διολισθαίνουμε σε μια συνεχή αναβλητικότητα επικαλούμενοι αβεβαιότητα και «ταπείνωση» για το αν δυνάμεθα να ανταπεξέλθουμε στα παλαίσματα του μονήρους βίου. Οι υπερβολικά μεγάλες περίοδοι δοκιμής δείχνουν άλλα πράγματα. Θα μπορούσα πνευματικά να στο ανέλυα αυτό αλλά θα πλατυάσουμε και θα κουράσουμε. Ας τηρείται λοιπόν η βασιλική οδός της κανονικής τάξεως…

    Στα ουσιαστικότερα τώρα.

    Ιδιορύθμο??? Μάλιστα.. εμ.. χρειάζεται να προσθέσω κάτι? Μοναχός Ιδιόρυθμος είναι σαν να λέμε μπασκετμπολίστας με ύψος 1.15 μ. Εκ φύσεως η μοναχική ζωή είναι ζωή υποταγής, ζωή υπακοής, ζωή απάρνησης του ιδίου θελήματος… Τί άλλο να σου πω? Η ιδιορυθμία αποτελεί συνολική έκπτωση του μοναχικού ιδεώδους. Τουλάχιστον όπως αυτό νοείται στην ορθόδοξη παράδοση.

    Δε νιώθει ευθύνη αυτός ο «πνευματικός» που έχει την εποπτία αυτού του «μοναχού» χωρίς όμως να παίρνει μυρουδιά το τί συμβαίνει στην ψυχή και στην καρδιά του? Τελικά ο Θεός γνωρίζει από που θα ζητήσει λόγο για αυτά τα χάλια μας.. Ας μη κρίνουμε εμείς τα πρόσωπα..
    Στις οργανωμένες μονές? ΦΥΣΙΚΑ και γίνεται καθημερινή σχεδόν εξαγόρευση των λογισμών.. ο καθρέπτης του συνειδότος του μοναχού είναι οι λογισμοί του..
    Δε χρειάζεται να κλονίζεσαι με καμιά ιστορία.. believe me! Στον Θεό ελπίζουμε όχι στους ανθρώπους.. Να πονάμε ναι! Να προσευχόμαστε ταπεινά για τα αδέρφια μας ναι! Μέλη μας είναι! Θα μπορούσαμε ανετότατα να είμασταν εμείς στη θέση τους! ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ!!!

    Όσον αφορά στο υστερόγραφό σου.
    Καθόλου άλλο θέμα δεν είναι για τον γάμο. Ούτε για τον έρωτα.. Είναι και τα δύο επιλογές Ζωής.. που δεν είναι λογικό να γίνονται χωρίς την απαραίτητη βάσανο και προσευχή.
    Δεν πολυκατάλαβα το άλλο που γράφεις στη συνέχεια .. όμως νομίζω πως εύκολα συμπεραίνεται ότι ο μοναχός κάθε άλλο παρά είναι ο «απατημένος» και το θύμα της υπόθεσης..ΔΕ νιώθω πάντως άνετα να γράφω για συγκεκριμένο πρόσωπο.. χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία.. Ας τα κρίνει ο Θεός..

    Ο Θεός μαζί μας.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 10:59 μμ
    Permalink

    ANETOTATA,NAI,AN DEN EXOYME TAPEINWSH+FOVO+AGAPH THEOY….
    DEN EKRINA-OYTE KATEKRINA.
    NA EKSOMOLOGHTHW DHMOSIWS OTI ERWTEUTIKA THN AGGELIKH MORFH KAPOIOU MONAXOU-OMWS DEN THA AFHNA POTE THN AGAPH TOU XRISTOU+THN AGAPH GIA THN PSUXH TOU,NA DIALYTHOUN LOGW SARKAS+HDONHS
    EINAI VRWMIKO+FTHNO NA POULAS TO PNEUMA-THN AGAPH GIA 3LEPTA ANOYSIAS+PSYXOVLAVHS EYXARISTISHS POU ODHGEI STO GREMO+STH THLIPSH OYRANOY+GHS.
    GIAYTO KAI DEN THA TOU ELEGA POTE POU MENW.
    KATALAVES?

    -PANTWS H GRAFH SOU MOU THYMIZEI OLIGON PETRO!!!-
    LATHOS?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 11:07 μμ
    Permalink

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..ΔΕΝ ΜΕ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΟΡΥΘΜΑ.
    ΝΑΙ -ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΙΟ,Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ,Η ΥΠΑΚΟΗ Κ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΥΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΠΧ-ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟΡΥΘΜΟ ΟΠΩΣ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΕΤΡΑΚΗ
    ΚΑΙ Σ ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΕΟΥΣ+ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΚΤΟΣ-ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ!!!
    ΗΜΑΡΤΟΝ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΑΧΟΣ,ΘΑΘΈΛΑ ΗΣΥΧΙΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ 25-30 ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΜΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΣΑΝ ΛΟΥΚΟΥΜΑ!!!
    ΘΑΦΕΥΓΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ.
    ΤΩΡΑ ΚΟΣΜΙΚΗ ΝΕΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ Η ΜΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΟΙ….
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ..ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΩΜΙΣΩ+ΝΑ ΛΕΡΩΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΛΥΠΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ+ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 4, 2010, 11:28 μμ
    Permalink

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ-ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ-ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ.ΔΙΟΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΚΑΤΙ-ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΣ +ΕΛΛΕΙΠΕΣ.
    ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ-ΣΕ ΤΙ ΑΣΧΕΤΟΣ?
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ-ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ,ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Η ΟΧΙ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΙΛΑΣ?
    ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟ ΠΕΤΡΑΚΗ!
    ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΚΛΑΜΨΕΙΣ ΕΥΦΥΙΑΣ!!!!!!Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΕΞΥΠΝΑΔΑ+ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ-ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΛΠ…ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ….
    ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΗ,ΧΑΖΗ+ΑΜΟΡΦΩΤΗ!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 8:29 πμ
    Permalink

    Καλή μας μέρα! 😀

    Σχωρνάτε με αν τυχόν σας μπερδεύω όταν απευθύνω τις απαντήσεις-σκέψεις μου. Νέος γαρ στη συντροφιά σας.. Btw, καλώς σας βρήκα. «καλή ανάσταση» είσαι η ίδια με την «άσχετη» ? πφφφ.. μπερδεύτικα.. χεχ!

    @καλή ανάσταση

    Νομίζω πως σωστά σκέφτηκες και έπραξες.. και αν θες και μια ακόμη μικρή συμβουλή απο μένα.. να εξαφανιστείς παντελώς από τη ζωή αυτού του ανθρώπου, από τα μέρη που συχνάζει, από ο,τιδήποτε στον θυμίζει και θυμίζει και εσένα σε αυτόν… :s Nα θυμάσαι πάντα: «το πρόβλημα σάρξ το λύνει η πλάξ (του τάφου)»… όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, τους ίδιους πειρασμούς έχουμε.. ας προτιμήσουμε να λυπήσουμε (στην ανάγκη) έναν άνθρωπο παρά τον Χριστό… λέω δλδ..

    Χμ… θυμίζω Πέτρο ε? Ίσως φταίνε οι «σεντονοειδείς» απαντήσεις.. χεχ… αν και χτες πρωτομπήκα εδώ πρόλαβα και έριξα μια πρόχειρη ματιά στα διάφορα threads… Ο Πέτρος όντως (αλλά όχι μόνο αυτός..) μου έκανε εντύπωση.. Για την αγωνία του, την τόλμη του να περπατά χωρίς να λογαριάζει σιγουράτζες και κοινωνικά must.. Διαφωνώ σε πολλά που γράφει…ουσιωδώς.. Εκτιμώ όμως τη διάθεσή του.. και είμαι βέβαιος πως κιαν ακόμη κάπου σφάλλει δεν πρόκειται να τον αφήσει ο Θεός.. Γιατί έχει μια γνησιότητα.. όπως το ένιωσα εγώ δλδ.. Κατά τα άλλα μή φοβάσαι.. δε θα κάνω ξαφνικά τσαααααααφφφ και θα πεταχτεί «jack in the box» ένας μικρός Πετράκος.. 🙂

    @άσχετη

    Η Ιερά Συνοδος έ?.. μεγάλη κουβέντα.. πόσοι άραγε από τους μεγαλοσχήμονες Ιεράρχες μας γνωρίζουν τί σημαίνει «πνευματική πατρότητα», «πνευματική αναδοχή»?.. πόσοι έχουν χρηματίσει διάκονοι του πετραχειλίου και της εξομολόγησης? Πόσοι, εκτός από την «προϋπηρεσία» τους σε διάφορα συνοδικά πόστα («ίνα προωθηθώσι..») έχουν σκύψει να ακούσουν τον σαρκικό αγώνα ενός νέου ανθρώπου?… ελαχιστότατοι.. σε βεβαιώ.. (υπάρχουν όμως!!!) Άρα μην ανακατεύεις τη Σύνοδο.. που δυστυχώς σε μεγάλο βαθμό υπάρχει για να διεκπεραιώνει γραφειοκρατικά θέματα..
    Η Μονή Πετράκη τυπικά ΔΕΝ είναι ιδιόρυθμο. Στην πράξη όμως όλοι σχεδόν όσοι είναι εγγεγραμμένοι εκεί είναι για εντελώς άλλους λόγους και όχι επειδή επεθύμησαν το μοναχικό ιδεώδες.. πχ γνωρίζει ότι ο κάθε άγαμος κληρικός εκ του νόμου οφείλει να είναι εγγεγραμμένος σε Μονή ανεξαρτήτως του αν θέλει να ζήσει ως μοναχός? (μη τα ανοιξουμε τώρα αυτά γιατί θα βγούμε εντελώς offtopic). Αλλού είναι το πρόβλημα.. Είναι δυνατόν ποτέ κάποιος που επιθυμεί να απαρνηθεί τα εγκόσμια, να ακολουθήσει τον μονήρη βίο της ασκήσεως, να «μισήσει πατέρα και αδερφούς έως και την εαυτού ψυχή», είναι δυνατόν λοιπόν αυτός ο άνθρωπος να επιλέγει για ενδιαίτημα ένα χώρο σαν τη Μονή Πετράκη? Και αυτοί που τον δέχονται (δλδ Ηγούμενος και αδελφότητα) δεν έχουν ευθύνη να τον ταρακουνήσουν.. εεεεε!! που πα???!!! Τι θες παιδάκι μου? Μοναχισμό? ή Διακονία στον κόσμο? Ξύπνα! Διάλεξε τι θές!! μη τα μπερδεύεις!!! Διακονία στον κόσμο θες? οκ.. πόσο είσαι? 22??? χμ.. μάλιστα… οι κανόνες ορίζουν το 25 έτος για τη χειροτονία εις διάκονον και το 30ο για την εις πρεσβύτερον.. ποιόν είπες πως έχεις πνευματικό? Δεν έχεις? χμ… και? πώς πορεύεσαι όλα αυτά τα χρόνια? κατα το δοκούν?? ….. Δες ερωτήματα.. Τί μου λές τώρα… Ξέρεις τί υψηλό πράγμα και δύσκολο που είναι η κατά Θεόν παρθενία?? Είναι υπέρ την φύσιν!!! Μόνο με τη χάρη του Θεού κατορθούται.. και σε λίγες περιπτώσεις.. όχι που γεμίσαμε τον κόσμο με αρχιμαδριτάκια που καλεί ο ένας τον άλλον με γυναικείο υποκοριστικό… Χρειάζεται να πω και άλλα?… Ο Θεός και οι Άγιοι καλά τα έχουν ρυθμίσει.. εμείς είμαστε που θέττουμε άλλες προτεραιότητες και βάζουμε τα βρωμόχερά μας στα Άγια… 🙁

    Στο «Παντελώς Άσχετος».. έχεις κολλήσει μου φαίνεται… 🙂
    Μη πολυπραγμονείς.. ένα «χαλαρό» νικ είναι.. τίποτις άλλο.. 😀 Φυσικά συνειδητή επιλογή.. Αν όμως προκαλεί κάποιον και τον βάζει σε σκέψεις δεν είναι κατ’ ανάγκη κάτι κακό.. Όταν η εποχή μας έχει γεμίσει με «σχετικούς», με «φωτεινούς παντογνώστες», με κινούμενους γούγληδες που έχοyν έτοιμη τη ρετσέτα «δια πάσαν νόσον και ασθένειαν», .. .ε… τότε άσε με και μένα βρε παιδί μου να είμαι λίγο άσχετος… ω μπωωωωωωω! 😀

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 2:55 μμ
    Permalink

    Εχω μια φιλενάδα που κεράτωσε τον άντρα της λίγες βδομάδες μετά το γάμο τους με τον ιερομόναχο-και δεν ήταν πιο όμορφος από τον άντρα της -που τους στεφάνωσε και ο οποίος ήταν και παιδικός φίλος του αντρα της.
    ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ ΟΙ ΑΓΑΜΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΜΕΣ.
    ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ!
    ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 3:02 μμ
    Permalink

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ,ΑΛΛΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ
    ΑΔΕΛΦΕ -Η ΠΑΤΕΡΑ?-ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΣΗ ΕΙΡΩΝΙΑΣ+ΚΑΤΑΚΡΙΣΗΣ Η ΟΛΗ ΘΕΣΗ ΠΕΡΙ ΠΑΤΕΡΩΝ-ΣΥΝΟΔΟΥ
    ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΩΝ ΚΛΠ.ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ
    Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ-ΑΝΑΞΙΑ ΚΟΣΜΙΚΗ εγω,ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ,ΜΕ ΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΔΙΝΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΚΙΩΝΩ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ-ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΩ+ΛΕΩ ΔΥΝΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΣΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ+ΝΙΩΘΩ…
    -ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΩ-ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ…..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ
    1ον-ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙ+ΜΕ ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΕΜΙΟΥ…
    2ον-ΠΑΩ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ.
    3ον-ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝ-ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ…._-ΘΛΙΒΕΡΟ ΑΥΤΟ-
    4ον-ΜΕ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ+ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    -ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ-ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΕΤΑΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΔΕΝ Μ’ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ,ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ-ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΩ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ?
    ΤΟ ΝΑ ΦΥΓΩ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ?
    ΟΥΤΕ Μ ΑΓΑΠΑΕΙ-ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ-ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ-ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ,
    ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ.
    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΤΗΝΟ+ΒΡΩΜΙΚΟ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΡΚΙΚΗΣ ΗΔΟΝΗΣ-ΟΤΑΝ Η ΨΥΧΗ-ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ…
    ΠΕΣΤΕ ΜΕ ΤΡΕΛΗ-ΧΑΖΗ-ΒΟΥΡΛΟ
    ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.
    Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΓΑΠΗ.ΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΧΡΙΣΤΟ.
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΩ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 3:06 μμ
    Permalink

    «»ΕΣΥ -ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ» ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ….
    ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ-ΦΩΤΙΣΗ-ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ…
    ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ+ΑΓΑΠΗ-_+ ΜΝΗΜΗ ΘΕΟΥ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΡΝΕΙΑ.
    ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 3:12 μμ
    Permalink

    Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΟΥ-
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΦΟΒΟΣ-ΟΥΤΕ ΤΡΟΜΟΣ. ΕΛΕΟΣ.
    ΑΝ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ-ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΦΤΑΙΜΕ ΣΕ ΟΛΑ-ΓΙΑ ΟΛΑ.
    ΜΙΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ-ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΡΑΣΟΦΟΡΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΓΙΞΕΙ. ΤΕΛΟΣ.
    ΑΝ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΟΥ ΕΠΕΣΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΗΣ ΓΙΑ ΗΔΟΝΗ-ΠΑΡΑΚΟΗ-ΠΟΡΝΕΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ-ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ-ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ…ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΟΛΩΝ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΤΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ….
    ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
    ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ+ΑΓΑΠΗ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 3:29 μμ
    Permalink

    OI LEXEIS: Keratwse-papades kai to oti lete,oti o Ieromonahos,den itan pio omorfos apo ton syzygo tis….DEIXNOYN POLLA GIA TO HARAKTHRA SAS.
    LEME APATHSE-LEME IEREIS KAI TELOS….TO AN HTAN PIO OMORFOS THA SHMAINE OTI EIXE MIA LOGIKH DIKAIOLOGIA GIA NA TON APATHSH H ESTW NA KOITAKSEI ALLON?!
    SYGNWMH.
    DEN KATALABAINW AYTH THN NOOTROPIA-«LOGIKH»…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 3:46 μμ
    Permalink

    ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΚΑ-ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ-ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ-ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΩΣ,ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ…ΟΠΟΤΕ…ΘΑΤΑΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΝΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΟ-ΓΙΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΘΕΑΡΕΣΤΟ,ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΙΣΩΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΝΙΚΕΥΟΥΜΕ…
    ΟΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΜΥΡΙΖΕΙ πετροσ…
    και ο πετροσ ηξαφανισθην και επιπλεον αν ειναι κι αυτο ψευδωνιμον=πετροσ=πετρα ηηηηη συμβολικο=ο Πετροσ που αρνηθηκε τον Κυριο 3ς?
    αναρωτιεμαι απλωσ,
    και ΣΥΓΝΩΜΗ.
    ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ.
    ΤΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. ΤΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΟΧΙ.
    ΑΓΑΠΗ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 3:56 μμ
    Permalink

    …βλέπω πως ίσως σκανδαλίζω μερικές ψυχές λέγοντας κάποιες αλήθειες… Δεκτόν.. λάθος μου ίσως.. κάποιοι ίσως προτιμούν να μη γνωρίζουν…

    Δεν θέλω να κατακρίνω κανέναν. Το είπαμε αυτό. Ό,τι γράφεται έχει σκοπό να μας κρατά σε εγρήγορση.. Ο διάβολος έχεις 1000^10 ποδάρια.. Τρίβολος άκανθα.. όπως και να πέσει αν πατήσεις πάνω της θα πληγωθείς.

    Να έχετε υπόψη σας! Πιστεύουμε εις ένα Θεόν, Πατέρα, Παντοκράτορα… όχι σε ανθρώπους… Δε χρειάζεται να φάμε τα μούτρα μας για να το πάρουμε χαμπάρι! Φυσικά και μας στηρίζουν τα παραδείγματα των αγωνιστών, των αγίων μας.. Αλλά κιαν ακόμη όλοι (σχήμα λόγου) πέσουν εμείς θα συνεχίσουμε να πιστεύουμε… Θυμάμαι αυτό που έλεγε ο Ντοστογιέφσκης.. «Αν μου πούνε πως από εδώ είναι ο Χριστός και από εκεί είναι η αλήθεια, θα προτιμήσω να πάω με τον Χριστό και όχι με την αλήθεια»… Ακραία θέση.. ακραία πίστη.. Κάντε τις συγκρίσεις.. και θα καταλάβετε πολλά!
    Δε λέω κάτι το καινούργιο.. Αλήθεια, έχετε ποτέ διαβάσει το «Γεροντικό»? Τους «κατά παθών» λόγους των Πατέρων? «Περι φυλακής των αισθήσεων»?… Η αμαρτία δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό εδώ και χιλιάδες χρόνια! Τα μέσα είναι που μεταβάλλονται, όχι η αμαρτία καθ’εαυτή!

    Δεν απαξιώνουμε όλους τους αγάμους! Ήμαρτον..!! Αυτό που ψέγουμε είναι το να θεωρείται η αγαμία κάτι σαν αποχή από μια μικρή χαρά της ζωής, σαν κάτι που κατορθούται εύκολα… Καταλάβετέ το!!! Η αγαμία είναι υπέρ την φύση την ανθρώπινη! Μια στιγμή να άρει την χάρη του ο Θεός και είμαστε όλοι για πέταμα! Δεν είναι απλό πράγμα!!

    Και επιπλέον κάτι ακόμη… Η αμαρτία προτού γίνει στην πράξη έχει πααααρα μα πααααρα πολλά στάδια που προηγούνται της πράξεως και προλειαίνουν το έδαφος…
    Αχ να ξέρατε.. Δεν πάει ποτε ο διάβολος σε κάποιον εγκρατή μοναχό να του βάλει λογισμούς πορνείας απευθείας… Αλλιώς ξεκινά.. αμελεί λίγο τον εαυτό του…κρύβει πράγματα-λογισμούς από τον γέροντά του.. αρχίζει να «ποιμαίνει» μόνος του τον εαυτό του, κατά την κρίση του.. θολώνει το μυαλό… ακόμη και κάτι που δεν είναι εφάμαρτο γίνεται αφορμή για να τον δέσει με τον κόσμο… χρονίζουν όλα τούτα… γίνονται τρόπος ζωής-δεύτερη φύση…τα θεωρεί φυσικά, βάζει στον λογισμό του «μαξιλαράκια» θεολογικά… αρχίζει να πιστεύει πως περίπου τα πάθη έχουν νεκρωθεί μέσα του και πως ταχα μπορεί και βλέπει ανηδόνως τα πρόσωπα και τα πράγματα…… και συνεχίζει η αλυσίδα… μέχρι που κάποια στιγμή….
    Τα ίδια ισχύουν για όλους μας! Εχουμε αντικείμενό μας τον διάβολο με χιλιάδες χρόνια πείρα στο να γκρεμίζει λογισμούς.. ξέρει καλά την τέχνη.. ουυυ… έχει ρίξει άλλους χίλιες φορές καλύτερούς μας.. σε μας θα κολλήσει?

    Σχωράτε με για την ένταση των παραπάνω.. Δεν είναι ούτε για να απογοητευόμαστε ούτε για να αθυμούμε.. Να έχουμε όμως επίγνωση του τεντωμένου σχοινιού πάνω στο οποίο βαδίζουμε…

    @Ανάσταση
    Δεν έχεις πιάσει το νόημα των όσων γράφω.. ξέρεις πόσο εύκολα μπορείς να περάσεις από την «αγάπη της ψυχής και του προσώπου του» (που γράφεις) στα θλιβερά παρεπόμενα που απεχθάνεσαι?… Οι Πατέρες δεν μας επιτρέπουν καν να εξομολογούμαστε με λεπτομέριες τους σαρκικούς λογισμούς μας.. Μας αποτρέπουν ακόμη και από το να προσευχόμαστε (!!!!) για πρόσωπα με τα οποία στο παρελθόν είχαμε πειρασμό…

    και πάλι συγνώμη για το ύφος μου…. θλιβερά όλα τα παραπάνω.. αλλά..ΧΑΜΟΓΕΛΆΣΤΕ ΒΡΕ!! Χριστός Ανέστη!!
    Ας προσέχουμε ο καθείς τον εαυτό του.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 5:35 μμ
    Permalink

    Διευκρινιστικώς:

    @αγάπη

    * Οι Πατέρες πολλάκις φέρνουν πρακτικά παραδείγματα στον λόγο τους αναφέροντας πραγματικές περιπτώσεις πνευματικών προβλημάτων. Αυτό το οποίο είναι κατακριτέο και ανεπίτρεπτο είναι το να αναφερόμαστε «φωτογραφικά» σε πρόσωπα ή καταστάσεις. Διαβάστε τους βίους των Αγίων μας, τα «Γεροντικά».. βρίθουν από τέτοια αποτρεπτικά παραδείγματα… «Ανέβη μοναχός τις εις Αλεξάνδρεια..έπεσεν είς πορνείαν…ελθών εις εαυτόν..κλπ κλπ»

    * αν «ισοπέδωσα» κάτι παρακαλώ να μου το υποδείξεις.. 🙂 Τουναντίον νομίζω! Διέστειλα όσο μπορούσα τις αρνητικές από τις θετικές περιπτώσεις.. Εν πάση δε περιπτώσει αν λόγω του ατελούς λόγου μου έδωσα λάθος εντύπωση θα χαιρόμουν να διευκρίνιζα τα επίμαχα σημεία.

    * Απαξιωτικό για την Εκκλησία μας? Το να επισημαίνονται τα σφάλματα και οι παραλήψεις? Από πότε ισχύει κάτι τέτοιο??? :Ο Διακρίνεις στην κριτική μου άκρατη πολεμική? Ή πιστεύεις πως όλα είναι τέλεια και καλώς καμωμένα? Ξεχνάς ότι η Εκκλησία είναι Θεανθρώπινος Οργανισμός..και ναί μεν κατά το Θεϊκό μέρος είναι τέλεια.. άλλά κατά το ανθρώπινο μέρος κάθε άλλο παρά τέλεια είναι.. Και για τούτο έχουμε όλοι μας τις ευθύνες μας… δε βγάζω τον εαυτό μου έξω!

    * υπάρχει μεγάλη διαφορά στο να επισημαίνεις τυχόν λάθη και «αστοχίες-αμαρτίες» από το να κατακρίνεις κάποιον! Η κρίση ανήκει μόνο στον Θεό! Η «λογική» Του μας είναι παντελώς άγνωστη και το μόνο που «γνωρίζουμε» για αυτή είναι ότι απέχει απο τα δικά μας τα μυαλουδάκια όσο απέχει «ο ουρανός από τη γή».. Η τυχόν πτώση κάποιου μπορεί εμπρός στα μάτια του Θεού να είναι πιο «ενάρετη» από την επηρμένη εγωιστική αυτάρκεια κάποιου άλλου που ίσως δεν έχει «πέσει» (προς το παρόν..). Και μη ξεχνάτε πως το μέγιστο αμάρτημα, η υπερηφάνεια, είναι πολλές φορές πολύ δυσκολώτερο να εντοπιστεί σε σχέση με την σαρκική πτώση..

    * προσπαθώ να μιλώ όσο απλούστερα μπορώ… ειλικρινά.. τι να κάνω ο δύσμοιρος?… δε τα καταφέρνω καλύτερα.. κάνε λίγη υπομονή.. αλλιώς αγνόησέ με.. 🙂

    * Δεν θα υπερασπιστώ τον Πέτρο. Δεν με χρειάζεται.. λόγο έχει, μυαλό έχει .. αν θέλει να πει κάτι μπορεί να παρέμβει.. 😉

    * ααα… και κάτι ακόμη… ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ 😀 (μου θυμίζεις το ανέκδοτο με τον τρελό και τις κότες… «ναι, αλλά οι κότες ξέρουν πως δεν είμαι καλαμπόκι?»)

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 9:48 μμ
    Permalink

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ….ΖΑΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣΤΗΚΑ!
    τελικα ειστε ιερομοναχος! ετσι?
    γιατι καπου γραψατε πωσ =αν αρει την Χαρη του ο Θεοσ τοτε ειμαστε ολοι για πεταμα!
    σωστα.
    απλα μιλατε πολυ γενικα…λεγοντασ ποσοι+ποσοι….πατερεσ,μοναχοι κλπ κανουν εκεινο+το αλλο…σαν ισοπεδωση ακουγεται…
    συγνωμη…
    επισησ αν νομιζετε οτι δεν εχω αμαρτησει,δυστυχωσ λαθοσ καταλαβατε.ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ.
    δεν υπηρξα ποτε υπερηφανη.
    ειμαι το πιο βρωμικο ον στον πλανητη.
    απλα δεν μπορω-φοβαμαι-δεν θελω να πεσω τοσο ωστε να καρφωσω ενα καρφι ακομα στον Χριστο μασ.ετσι βλεπω/αισθανομαι πωσ ειναι η πορνεια με ρασοφορο ειδικα.δεν ειναι το ιδιο να ριξεισ εναν Αγγελο απο τον ουρανο….
    Με εναν κοσμικο…οχι οτι θα το εκανα κι αυτο…αλλα οσουσ ειναι αφιερωμενοι και δεμενοι με ισοβιουσ ορκουσ στο Θεο…τουσ βλεπω με δεοσ.
    Ανθρωποι ειναι αλλα για μενα εχουν φτερα…οπωσ ο Τιμιοσ Προδρομοσ.
    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ
    κατι γεροντικα εχουν περασει απο τα χερια μου,στην αρχη τησ μετανοιασ μου…τωρα δεν πολυδιαβαζω….δεν εχω καλη αυτοσυγκεντρωση…λογω και πολλων ασθενειων+
    ευχεστε+
    ευχαριστω. ΑΓΑΠΗ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 10:10 μμ
    Permalink

    ΟΤΑΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΟΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
    ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ=πχ. ειχα ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΣΕΙΣ-ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΒΡΩΜΙΚΟΥΣ/ΣΑΡΚΙΚΟΥΣ,ΚΛΠ.
    ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ-ΕΝΙΩΘΑ ΠΩΣ ΑΡΚΕΙ.ΟΠΟΤΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΝΑ ΛΕΤΕ-ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ.ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ.
    ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ-ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ?
    ΚΙ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ πχ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ? ΟΧΙ. ΛΟΙΠΟΝ?
    ΑΠΟ ΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΕΓΩ Η ΕΚΕΙΝΟΣ?
    ΑΦΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΘΥΜΩΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ+ΜΕ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 5, 2010, 10:14 μμ
    Permalink

    Ο ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ-ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ…ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΣ. ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ-ΟΥΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙ ΩΣ ΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΑΦΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ-ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΩΣ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 7:06 πμ
    Permalink

    Μάλιστα… 🙂

    Θέλετε να μάθετε «ως τί μιλάω»… οκ…

    Για να το σκεφτούμε λίγο αυτό.. Τί σημασία έχει άραγε?

    Δύο είναι οι πιθανότητες. α) να το ρωτάτε και να επιμένετε από απλή περιέργια, οπότε δε χρειάζεται φυσικά να διευκρινίσω κάτι.. «Πνεύμα αργίας, περιεργίας.. μη μοι δως..» ή β) να ρωτάτε γιατί θέλετε να προσμετρίσετε το «ειδικό βάρος» των όσων γράφω.. Αλλά και αυτό κατά τη γνώμη μου πάλι λάθος είναι. Δεν έχει σημασία το ποιός είμαι, το τί είμαι… σημασία έχει το τί γράφω. Στέκουν αυτά? Τότε καλώς! Αν δε στέκουν τότε δε πα νάμαι και ο πατριάρχης? Αφου είμαι λάθος δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Ο Πέτρος αυτό θα το ονόμαζε «κλασσική περίπτωση στερεοτύπων».. κάνω λάθος? Ή έχετε την αφέλεια (με συγχωρείτε αλλά περί αφελείας πρόκειται!) να πιστεύετε οποιονδήποτε δηλώνει «θεολόγος» ή φέρει σχήμα? «Γίνεσθαι ούν φρόνιμοι…»
    Δηλώνω λοιπόν (αφού τόσο επιμένετε…) πως είμαι ένας απλός πιστός που προσπαθεί να αγωνίζεται. Σας αρκεί? Καλώς.. Δεν σας αρκεί? Οκ.. δε με αφορά.. 🙂

    @Ημαρτον

    μη ψάχνετε σας παρακαλώ στα λεγόμενά μου να ανιχνεύσεται τις ιδεοληψίες σας και να επιβεβαιώσετε τις «υποψίες» σας.. Δλδ νομίζετε πως η φράση μου αυτή που αναφέρετε δεν έχει να κάνει με όλους μας? Όλους μας αφορά το γεγονός οτι ό,τι είμαστε, ό,τι κατορθώνουμε πνευματικά όοοοοοολα τα οφείλουμε σε Αυτόν!

    Μιλώ ισοπεδωτικά? Όταν λέγει ο Κύριος «οτι ολίγοι οι σωζώμενοι»?… όταν λέγει «μη φοβού το μικρόν ποίμνιον»? Όταν οι Αγιογραφίες στους Νάρθηκες των Μοναστηριών μας μάς δείχνουν την κλίμακα των αρετών, τους μοναχούς να ανεβαίνουν και να γκρεμίζει ο διάβολος τους περισσοτέρους?… Νομίζετε πως το σχήμα, πως το βάπτισμα σε καθιστούς αυτομάτως ενάρετο, άγιο, σεσωσμένο?…. Τί να πώ…
    Ούτε είπα πως έχετε αμαρτήσει, ούτε ότι είστε υπερήφανη.. Δε με αφορά! Δεν είμαι πνευματικός σας, σύζυγός σας, γνωστός σας τέλος πάντων… κουβέντα κάνουμε και φέρνω παραδείγματα.. Μη τα εκλαμβάνετε όλα τόοοοσο προσωπικά! Και μη προβάλετε τον δικό σας λογισμό στα γραφόμενά μου… οκ? 🙂

    Ο Θεός μαζί μας!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 10:46 πμ
    Permalink

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ,ΑΛΛΑ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΤΕ-ΨΕΥΔΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΑΣ-ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΩΣ.ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΑΣΚΑΛΙΣΤΙΚΗ.
    ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ-ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΙ,ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΝ ΚΛΠ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΕΤΕ?
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ-ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΕΚΕΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ? ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΑΛΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ-ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑΛΕΓΕ Ο ΠΕΤΡΟΣ….ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
    ΣΥΓΝΩΜΗ.
    ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΚΑΜΙΑ ΧΑΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ.
    ΜΕ ΑΠΕΛΠΙΖΕΤΕ.
    ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΑΤΣΕΣ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΣΟΒΑΡΑ.
    ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ,ΤΟΤΕ ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ,ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ,ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΛΠΙΔΑ,ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟΤΗΤΑ.
    ΣΥΓΝΩΜΗ,
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ+ΒΑΡΙΑ ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΙ ΘΕΟΧΑΖΗ.
    ΕΥΧΕΣΘΕ+
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 10:53 πμ
    Permalink

    ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΕΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ-ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΙ=ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΧ και ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ-ΥΠΗΡΞΑ,πχ ΔΟΚΙΜΟΣ ΚΛΠ…ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
    ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΑΙΧΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ,
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗ ΘΛΙΨΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΙ,ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ+ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ,ΔΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΣΠΡΩΞΙΑ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ.
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ
    ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑ….ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΟΔΥΝΗΡΟΣ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ-ΕΠΑΨΑΝ ΠΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΧΑΡΑ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥΣ….
    ΚΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΚΛΑΙΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΗΜΑΡΤΟΝ,ΞΑΝΑ+ΞΑΝΑ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 2:31 μμ
    Permalink

    Noμίζω ότι παρεξήγησες το πνεύμα κ το ύφος του «παντελώς άσχετου».Μου φάνηκε καλοπροαίρετος ..Και το όνομα που διάλεξε,γιατί το δίνεις τόση σημασία?
    Προσπάθησε να σε βοηθήσει, όταν είπε π.χ.να μην ξαναπάς εκεί..,ίσως κι ο πνευματικός σου αυτό να σου έλεγε,αλλά μάλλον τον παρεξήγησες.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 2:44 μμ
    Permalink

    O PNEUMATIKOS MOU -EIPE TO ANTITHETO
    NA PHGAINW-AN THELW+NA PROSEYXOMAI
    KSEREI OTI DEN YPARXEI KINDYNOS
    ESY POIA EISAI? ANWNYMH?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 3:09 μμ
    Permalink

    πραγματικά δε ξέρω τί να πώ.. τί να απαντήσω.. ειλικρινά…

    νιώθω πως μιλάμε εντελώς διαφορετικές «γλώσσες»… κρίμα…

    Δεν είχα καμία απολύτως πρόθεση ούτε να κάνω τον δάσκαλο, ούτε να μειώσω κάποιον, και πολλώ μάλλον δεν θα ήθελα ποτέ κάποιος να σκανδαλιστεί εξαιτίας μου!!!

    Αν διακρίνατε στον λόγο μου τόσα πολλά αρνητικά…οκ… πολύ πιθανόν να είμαι λίγο αδιάκριτος… ο μόνος λόγος που μίλησα ήταν για να θέσσω τα θέματα σε ποιό σωστές, κατά τη γνώμη μου, βάσεις. Δεν είπα τίποτα δικό μου. Όσα λένε οι Πατέρες μας και η Εκκλησία μας είπα… Ίσως κάποιοι δεν μπορούν να τα δεχτούν αυτά, ίσως δε τα αντέχουν.. έχετε δίκιο.. αν ήμουν πιο διακριτικός ίσως καταλάβαινα πως δεν γινόμουν κατανοητός…

    * Ποτέ δεν κρύφτηκα… Συγνώμη? Έχετε απαίτηση να σας δηλώσω επακριβώς ποιός είμαι? Γιατί άραγε επιμενετε σε κάτι τέτοιο? Θέττω ερωτήματα και μου απαντάτε με χαρακτηρισμούς.. Δεν απαντάτε επί της ουσίας.. δυστυχώς.. Δεν είμαι ούτε ο Γιώργος, ούτε δάσκαλος, ούτε υπήρξα δόκιμος… Τί να πώ..

    *Αν έχω εγώ αρνητική στάση τότε να κατηγορήσετε το ίδιο και τους Αγίους μας, το ιερό Ευαγγέλιο, τόν ίδιο τον Κύριο… Δεν είπα ΤΙΠΟΤΑ διαφορετικό από όσα αυτοί λένε! Ούτε έμενα στην απλή επισήμανση των προβλημάτων..ίσα ίσα που τόνιζα πως πάντα υπάρχουν οι αγωνιστές και αυτοί που βιώνουν γνήσια τον Θεό..

    *Σας σκανδαλίζουν τα emoticons(=φατσούλες).. Οκ… τα έκοψα. Χρησιμοποιώντας τα ήθελα απλά να δώσω μια χαρούμενη και αισιόδοξη «νότα» στο κείμενο…οκ… δεκτόν.

    *Έχετε δίκιο.. όλα αυτά που γράφετε πως πρέπει να ζητήσω από τον Θεό.. Όντως.. είμαι ελλειπέστατος…προσπαθώ αλλά ακόμη είμαι πολύ πίσω..

    *Παίζω με τους άλλους?… Τί να πω…

    Δε νομίζω πως έχω κάτι άλλον να προσθέσω.. Ίσως οι καλοπροαίρετοι αναγνώστες να μπορέσουν να κρίνουν …

    Ο Θεός μαζί μας.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 3:11 μμ
    Permalink

    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ-ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΕΛΗ ΧΑΖΗ ΚΑΤΕΡΕΥΣΕ,.
    ΤΕΛΟΣ
    ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ
    ΑΛΗΘΩΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 3:17 μμ
    Permalink

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ.
    ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ-ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥΣ.
    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
    ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ?
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΞΕΡΕΙ
    ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ
    Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
    ΟΧΙ ΑΠΟ ΦΑΤΣΕΣ ΤΟΥ Η/Υ
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+ΑΝΤΙΟ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 4:49 μμ
    Permalink

    Συγνώμη κι από μένα,παρεξήγηση φαίνεται..
    Χριστός ανέστη!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 9:42 μμ
    Permalink

    alithws anesti o Kyrios.
    einai pragmatika lypiro na epimenei enas dithen pantelws asxetos-pou omws xerei ta panta perei monahismou kai typikwn…kai epimenei na exei ayto to nick. as elege einai aplos pistos-tin alitheia-anti gia geloia paraplanitika nick.
    arage exei pneumatiko?ta xerei-ta egkrinei auta pou kanei ki auta pou leei?AMFIBALLW.
    H fili mou exei katarreusei kai den xerw pws kai an tha synelthei. exei apogoiteu8ei poly apo tin adiaforia kai tin ypokrisia. kai kyriws apo tin elleipsi tis agapis…
    eyxeste.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 11:37 μμ
    Permalink

    @Τέλος.

    Βρε συ γιατί σε «παίρνει από κάτω» ?

    Επίσης τι σε νοιάζει κι αν είναι ο Πέτρος, ή ένας Σαρακηνός πειρατής; Δεν έχεις ακούσει που λέμε πως ο Θεός και Σαρακηνό θα σου στείλει για να σου πει την αλήθεια;
    Άσε που κι ο Πέτρος να είναι, δε χαίρεσαι που ένας αδελφός επιστρέφει ανανεωμένος;
    Δε βλέπεις πως , εκτός κι αν δεν πρόσεξα καλά, αυτά που λέει πράγματι είναι λόγια των Πατέρων;
    Από κει και πέρα στο κάτω κάτω δεν είναι που λέμε «άκου αυτόν που τα λέει, μην ακολουθείς τις πράξεις του».
    Εξ άλλου έχει δίκηο, τι μας ενδιαφέρει η ιδιότητα που κουβαλάει; Δηλαδή αν ήταν ιερέας και έλεγε του έξω από δω πράγματα;
    Συγχώρα με και μένα και ευλόγησον.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 6, 2010, 11:46 μμ
    Permalink

    ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ+ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΠΟΡΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ.
    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ?ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ?ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ?ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ?
    ΠΟΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ?ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ+ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΩΝ>?
    ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΕΜΠΑΘΕΙΑ.ΑΝΩΝΥΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΕ!
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ,ΚΟΛΑΤΕ ΣΕ ΧΑΖΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΙΚΟΥΣ.
    ΑΓΑΠΗ? ΜΗΔΕΝ.
    ΤΕΛΟΣ.-

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 12:02 πμ
    Permalink

    Βρε ματάκια μου, ένοιωσες μέσα απ τα λόγια μου πως παίζω μαζί σου, ή πως υποκρίνομαι, ή πως είμαι δικηγόρος του, ή πως δε νοιάζομαι τον πόνο σου, ή πως δε βλέπω την ουσία των Πατέρων μας, ή πως αγάπη μηδέν;

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 3:33 πμ
    Permalink

    Ματάκια,
    όταν χαλαρώσει η παράνοια θα πω κι εγώ τα δικά μου, γιατί δεν κρατιέμαι, έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον αυτό που γίνεται εδώ!

    Μέχρι τότε, έχετε τα φιλιά μου!
    😀

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 7:00 πμ
    Permalink

    «παράνοια»… η σωστή λέξη…

    Άλλου τύπου «πρόβλημα» υπάρχει εδώ.. Δεν είναι απλά μια διαφωνία στην προσέγγιση του εκκλησιαστικού βιώματος…

    Αυτή η έντονα συναισθηματικά φορτισμένη βαβέλ αλλού παραπέμπει… Μπορείς όμως να τα πείς αυτά εις επήκοον πάντων?..

    Εδώ πέντε λόγια από πραγματικό ενδιαφέρον είπα και ήδη έχω μαζέψει ένα τσουβάλι χαρακτηρισμούς..

    Το «παντελώς άσχετος» είναι ένα νικ που το έχω εδώ και πολύ καιρό, γράφοντας και σε άλλους ιστότοπους..
    «Σήμερον Καϊάφας άκων προφητεύει..συμφέρει λέγων υπέρ του λαού έναν απωλέσθαι…» … Ο Θεός μπορεί να σου μιλήσει και μέσω του Σαρακηνού, και μέσω της όνου του Βαλλαάμ.. Εσύ προτιμάς να εστιάζεις μειωπικά σε μια ανούσια λεπτομέρια (στο απέδειξα παραπάνω το γιατί είναι ανούσια.. διάβασε πάλι αν θες την 1η παράγραφο του 35) και να χάνεις την ουσία…

    Και κάτι ακόμη. Μη ψάχνεις στους άλλους τις αιτίες.. μέσα σου κοίτα… πρώτα από όλα! Βασική Πατερική προτροπή.. Εκτός και προτιμάς να ακολουθείς την «γραμμή» του Σαρτρ: «ο άλλος είναι η κόλασή μου»…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 9:11 πμ
    Permalink

    Ψυχραιμία κι αξιοπρέπεια αδέρφια!
    Φίλε παντελώς άσχετε μη τσιμπας,ενας ιστιοτόπος είναι που οκαθένας καταθέτει το πλεόνασμά του,μερικές φορές και το υστέρημα…Όλοι θα ζήσουμε!

    Και βέβαια η υπόθεση έχει ψωμί φίλε Πέτρο, αλλά κάποιος υποφέρει τωρα στα αδιέξοδά του.Το θέμα είναι τι έχει θρέψει αυτά τα αδιέξοδα κι εδώ ειναι το ζουμί της υπόθεσης.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 11:18 πμ
    Permalink

    Πέτρο για χαλάρωσε και συ λιγάκι φίλε μου, γιατί όπως λέει και ο ΣΤ. κάποιος υποφέρει. Και εννοώ τη λέξη «παράνοια» που χρησιμοποίησες για το συνάνθρωπο .
    Δεν νομίζω πως θίγεσαι αν σε ταυτίζει με τον Παντελώς Άσχετο. Εγώ λέω να κρατηθείς λοιπόν.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 1:18 μμ
    Permalink

    Και το «ματάκια» που της απευθύνεις κατά πάσα πιθανότητα ειρωνικά , δε νομίζω πως σε τιμά σύμφωνα μάλιστα και με την εικόνα που θες να βγάζεις προς τα έξω.
    Τα απωθημένα μας ας κοιτάξουμε να τα παραδώσουμε στον Κύριο, να μας τα μεταστρέψει σε ταπείνωση, έτσι δεν είναι αγαπητέ μου;
    ΥΣΤ. Κοίτα μη πα και πεις και σε μένα, ότι τα πήρα στο κρανίο, όπως είπε τις προάλλες κάποιος στον 777.
    Διάβασέ το σε παρακαλώ ήρεμα, όπως το γράφω με ήρεμη δύναμη και γω.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 1:34 μμ
    Permalink

    XRISTOS ANESTH
    O PANTELWS ASXETOWS @/PETROWS AS XAIRETAI ME TIS GNWSEIS TOU.
    AN AYTES OLES EINE TO EISHTIRIO GIA TON PARADEISO.
    OSO GIA THN APOUSIA THS AGAPHS TOU FANHKE AKOMA MIA FORA-
    KAI TO POIOS EINAI PARA-NOIKOS THA MAS TO PEI O KYRIOS.
    OSO GIA THN LYPHSH EIMASTE OLOI ENA=EKKLHSIA=SWMA XRISTOU.LYPOTAN GIA OLOOUS KAI GIA THN IDIA-EGKLHMAA?
    KREMASTE THN.
    OTAN SE PETANE OI BIOLOGIKOI GONEIS KAI META OI PNEUMATIKOI ADIAFOROYN….KATARREEIS.
    MHPWS A-MHPWS B=??
    DEN YPARXEI AGAPH-EKLAPSE KAPOIOS GIA MIA PSYXH POU PONAEI?
    AGRYPNHSE ME AGWNIA GI AYTHN?
    ANARWTH8EITE KAI AS KANEI O KA8ENAS THN AYTOKRITIKH TOU
    EXETE POTE PONESEI POLY GIA MHNES GIA KAPOION POU EINAI AS8ENHS?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 1:44 μμ
    Permalink

    Ρε παιδιά για μισό….

    Μου φαίνεται πως έχετε μανίες καταδιώξεως. Κάτι σαν τους ανεμόμυλους του Δον Κιχώτη.

    Παντού βλέπετε είρωνες, αφιλάδελφους, κομπλεξικούς που βγάζουν τα απωθημένα τους πάνω σε πληγωμένες ψυχές.

    Μήπως τελικά πρέπει εσείς να κουλάρετε?

    Εγώ δε διαπίστωσα καμία ειρωνία ή περιπαικτική διάθεση στα γραφόμενα του παντελώς άσχετου και του Πέτρου. Αντίθετα, τους κόβω ήρεμους και χαλαρούς.

    Μήπως μας χρειάζεται κάνας ψυχίατρος? Γιατί για εκεί πάει η δουλειά.

    Φιλικά πάντα.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 3:41 μμ
    Permalink

    Να μιλήσω προσωπικά και να ‘προπληρώσω’ το δικαίωμα να πω κάποια πράγματα, τα οποία όμως δεν είναι τίποτα παραπάνω από ‘τα δικά μου’.

    Εννοείται ότι αυτά που θα πω δε θεωρώ ότι είναι κάτι πολύ ξεχωριστό από ιστορίες πολλών από εδώ, αλλά παίρνω το θάρρος να τα πώ γιατί σχετίζονται με βιώματα και συμπεριφορές κοινές που δημιουργούν καταστάσεις.

    Έχω ζήσει χρόνιες αρρώστιες πολύ κοντινών προσώπων, για δεκαετίες.
    Έχω κι εγώ χρόνιο πρόβλημα υγείας, που μου καθορίζει σε κάποιο βαθμό την καθημερινότητά μου.

    Έχω ζήσει εξαρτήσεις από πολύ κοντά. Έχω ζήσει δίπλα σε ανθρώπους με ψυχολογικά προβλήματα.

    Έχω ζήσει μακρόσυρτους κι επώδυνους θανάτους κοντινών προσώπων.
    Έχω ζήσει την παράνοια που φέρνει ο πόνος στη ζωή.

    Έχω ζήσει την κόλλαση της ισοπέδωσης κάθε ρυθμού καθημερηνότητας ή φυσικότητας.

    Για τουλάχιστον 18 χρόνια πίστευα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να περάσω μια ευτυχισμένη μέρα στη ζωή μου.
    Η καθημερηνότητά μου ήταν απλά ένας αγώνας να σταθώ στα πόδια μου.
    Ένας διαρκής φόβος ότι μια ακόμα μεγαλύτερη καταστροφή θα έρθει.
    Θεωρούσα ότι όλα εδώ στη ζωή είναι μάταια, οι άνθρωποι γύρω μου υλιστές και ψεύτικοι, χωρίς πραγματική αγάπη, ότι όλα μόνο ένας μεγάλος πόνος και μια διαρκής δοκιμασία.
    Έφτασα να αισθάνομαι μόνο τον πόνο και τη θλίψη.
    Πίστευα ότι ποτέ δε θα καταφέρω να νοιώσω απλά χαρούμενος, ότι ο δρόμος μου θα είναι για πάντα ο πόνος.
    Είχα ξεχάσει πως γελούν και πως διασκεδάζουν οι άνθρωποι.
    Νόμιζα ότι δεν πρόκειται ποτέ να ζήσω ένα ωραίο έρωτα, κάποιες ωραίες φιλίες, μια ωραία καθημερινότητα.

    Ένα βράδυ, πριν πολλά πολλά χρόνια, οταν ακόμα ήμουν στη μέση αυτής της περιόδου, είδα ένα όνειρο.
    Εκβίασα μάλλον, ένα όνειρο.
    Για να εξηγήθω:
    Γενικά πολλές φορές είχα δει ότι πρόκειται να πεθάνω, αλλά τελικά ποτέ στο όνειρό μου δεν πέθαινα.
    Σε ένα όνειρό μου, λοιπόν, έφτανε η ώρα να πεθάνω και συνειδητοποιώ ότι βλέπω όνειρο. Είπα εκείνη τη στιγμή μέσα μου: «Ας πεθάνω τουλάχιστον μια φορά στο όνειρό μου, να δω πώς είναι».
    Και πέθανα.
    Βρέθηκα σε ένα μέρος και μια κατάσταση που πραγματικά μου είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω. Μια αίσθηση που δεν είχα παρόμοια ποτέ στη ζωη΄μου.
    Ένοιωθα μια απίστευτη ηρεμία, μια γαλήνη, μια βεβαιότητα, με ένα τρόπο τελείως διαφορετικό. Τα ίδια αυτά τα συναισθήματα ήταν ποιοτικά διαφορετικά, γιατί ήταν ‘σταθερά’ και απέραντα, χωρίς την παραμικρή αίσθηση ανησυχίας ή φόβου. Τελείως άλλη διάσταση, τελείως άλλη αίσθηση χρόνου. Δε μπορώ να το εξηγήσω.

    Αν και ακόμα με εντυπωσιάζει το ότι αισθάνθηκα σε όνειρο κάτι τόσο ξένο από οτιδήποτε έχω αισθανθεί, ξέρω ότι ήταν απλά ένα όνειρο.

    Αυτό όμως με βοηθησε να ηρεμήσω με το θέμα του θανάτου και να αρχίσω να εστιάζω στη ζωή.
    Όπως και να έχει, μου άρεσε και το κράτησα αυτό, σαν αδρό ‘σκιτσάρισμα’ του θανάτου. Από τότε ο θάνατος δε με απασχόλησε ξανα με αρνητικό τρόπο.

    Πέρασα και άλλα δύσκολα, απογοητεύσεις από πρόσωπα, οικονομικές δυσκολείες κ.λπ. τόσο δύσκολες και τόσο μεγάλες περιόδους που είχα πλέον ποτιστεί μέχρι το κόκκαλο από τη θλίψη.

    Άρχισα όμως σιγά σιγά να ανοίγομαι και να χτίζω κάτι πιο δικό μου, πιο ωραίο. Να βρίσκω και να εμπιστεύομαι τα θετικά της ζωής. Σταμάτησα να αξιολογώ με ταμπέλες, δεν ξαναχαρακτήρισα κάτι ως μάταιο, όσο μικρό ή ανάξιο κι αν μου φαινόταν, όσο μεγάλα και σημαντικά κι αν μου φαίνονταν τα προβλήματά μου.
    Άρχισα να μην εστιάζω τόσο στα ‘προβλήματα’, αλλά περισσότερο σε αυτά που μια ζωή απαξίωνα ως μικρά και μάταια.

    Όλα αυτά τα λέω κυρίως για την πολυώνυμη άγνωστη με τους σταυρούς και τα κεφαλαία που νομίζω ότι θέλει να την λένε Αγάπη.

    Αγαπητή, λοιπόν, ΤΡΕΛΗ ΧΑΖΗ ΑΓΑΠΗ, που έχεις καταρρεύσει,
    Δεν ξέρω αν φοβάσαι το θάνατο, ή αν φοβάσαι τη ζωή.
    Δεν ξέρω αν πρόκειται να πεθάνεις σύντομα, ή αν πρόκειται να ζήσεις πολλά πολλά χρόνια.
    Ξέρω όμως ότι τελικά τα πράγματα μπορούμε να τα δούμε ωραία. Μπορούμε όμως και να συνεχίσουμε να παρατείνουμε το άγχος της παράνοιας και του φόβου.
    Από εμάς εξαρτάται.
    Βρες τον τρόπο, τον δικό σου τρόπο, να δεις την ομορφιά.
    Όχι αυτά που άλλοι σου λένε ότι είναι όμορφα, αλλά αυτό που εσύ επιθυμείς.

    Ένα μικρό ‘τιπ’ που εμένα με βοηθά, είναι ότι τελικά μόνο ομορφιά υπάρχει. Η ασχήμια έρχεται όταν αγνοούμε την ομορφιά.

    Μην ακούς τους άλλους και τις αξιολογήσεις τους για το τι είναι όμορφο, μην κάνεις τα εύκολα δύσκολα, τα απλά μπερδεμένα, άρπαξε ό,τι όμορφο βλέπεις και κέντα με αυτό τη ζωή σου.

    Απενεργοποίησε τα πολλά ρητά και τα πολλά τσιτάτα που σου λένε τι αξίζει και πόσο, που σε τρομάζουν για το τι θα έρθει, που σε συντονίζουν σε εσωτερική ένταση.
    Αυτά είναι που σου θρέφουν την παράνοια.
    Σόρρυ, το λέω έτσι στα ίσα, βρίσε με κι εσύ στα ίσα που τολμώ και στο λέω.
    Αυτή είναι όμως η γνώμη μου.

    Μη παρακαλάς την προσοχή των άλλων.
    Ως άνθρωποι δε μας αρέσει να δίνουμε εκβιαστικά.
    Μας αρέσει να δίνουμε από περίσσευμα, όταν θέλουμε.

    Μην εξαρτάσαι από ανθρώπους.
    Όσο εξαρτάσαι, θα βρίσκεις και θα κολλάς σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη να περιτριγυρίζονται από εξαρτημένους, ώστε να τους «φτύνουν». Αυτό τους δίνει ενέργεια.

    Γίνε περήφανη και αξιοπρεπής στον εαυτό σου. Μη δέχεσαι να αισθάνεσαι αρνητικά. (Ελπίζω να μην το παρεξηγείς έτσι όπως το λέω.)

    Μη δίνεις ούτε τον ελάχιστο χρόνο σε πρόσωπα που πάιζουν μαζί σου. Να προτιμήσεις να δώσεις χρόνο σε ένα ανοιχτά εχθρό σου, παρά σε κάποιον που δε σε κάνει να αισθάνεσαι καλά.
    Καλλιέργησε τη διαίσθησή σου.
    Αναγνώρησε τις φωνές που μιλούν μέσα σου, δώσε τους πρόσωπα και αποφάσισε ποιες είσαι εσύ και ποιές είναι φορεμένες από άλλους.

    Δικαιολόγησε τον εαυτό σου και μην αυτομέμφεσαι σε καμία περίπτωση.
    Δεν είσαι κακομοίρα, δε γενήθηκες για να είσαι μίζερη, είσαι η βασίλισσά σου.

    Και το βασικότερο:
    Αναζήτησε επαγγελματική βοήθεια και άσε τους παπάδες.

    Εύχομαι ολόψυχα να επιθυμήσεις να γνωρίσεις την ολοδική σου εαυτή, το μικρό ‘άτακτο’ κοριτσόπουλο, που δεν είναι καθόλου τρελή, χαζή και άρρωστη, που μέχρι τώρα στην αρνούνται και την αρνείσαι κι εσύ.

    Φιλιά!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 3:57 μμ
    Permalink

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΠΕΤΡΟ…..
    Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΟΟΟΟΟΣΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΜΕΤΟ.
    ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΟΥ.
    ΟΣΟ ΛΕΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΠΑΠΑΔΕΣ,ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΣΟΒΑΡΑ.
    ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΝΕΣΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ
    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
    ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ Τ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΟΛΑ-ΠΕΡΙΜΕΝΕ…..

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 3:59 μμ
    Permalink

    ΥΓ-
    ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗ ΤΒ ΤΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΒΡΩΜΟΣΥΡΙΖΑ……………ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙ……………

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 7, 2010, 4:27 μμ
    Permalink

    ΠΕΤΡΑΚΟ, ΣΕ ΠΆΩ, ΠΟΥ ΈΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΣ ΤΟΥΣ!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    Σχολιάστε

Απάντηση σε Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Πότε θ' ανοίξουμε μια πόρτα στην καρδιά μας, τα άδικα όλα να κάνουμε δικά μας;
    - Τραγούδι
  • Αρέσει σε %d bloggers: