Πρόσκληση προς τους αγαπητούς Αναρχικούς και Αντιεξουσιαστές

banksy-flower-molotov

Τά  ξημερώματα τῆς Κυριακῆς 31 Ἰουλίου 2016, ὁ Κεντρικός Ναός τῶν Ἀθηνῶν, Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΥΚΑΚΙΩΝ, πού βρίσκεται μεταξύ Λυκαβηττοῦ καί Ἐξαρχείων, δέχθηκε ἀπό ἐσᾶς ἰσχυροτάτη βομβιστική ἐπίθεση μέ 2 μεγάλες φιάλες ὑγραερίου τύπου Camping, πλήρεις εὐφλέκτων ὑλικῶν!

[] Ἀποροῦμε! Γιατί  σεῖς οἱ Ἀντιεξουσιαστές χτυπήσατε τόν Ναόν μας καί, μάλιστα, πρῶτον καί ἀπό τήν εἰσβολή τῆς Θεσσαλονίκης; Ἔχουμε δώσει δείγματα μελῶν τῆς «διάχυτης ἐξουσίας» ἤ ἔχουμε πρωτοστατήσει σέ ἐκκένωση Στέγης Μεταναστῶν; Ἔχει ἐνοχληθεῖ ἀπό τόν Ναό μας τό σχολεῖο πού βρίσκεται δίπλα μας ( στήν ὁδό Ἀραχώβης) καί φιλοξενεῖ 315 μετανάστες ἐδῶ καί 4 μῆνες; Ὄχι, βέβαια! Μπορεῖ ὁποιοσδήποτε ἀμφιβάλλει, νά ρωτήση τούς ὑπευθύνους τῆς Στέγης γιά νά πληροφορηθῆ περί τῆς ἀγαστῆς σχέσεώς μας.

Πότε προκάλεσε ὁ Ναός μας καί πότε χωρίσθηκε ἀπό τά δίκαια συμφέροντα τῶν ἐνοριτῶν του, ἕνας Ναός ἱστορικός, μνημειώδης, πού τόν ἔκτισε, καί πρόσφατα τόν ἀνακαίνισε ἡ ἀγάπη, ἡ εὐλάβεια καί τό ὑστέρημα τῶν ἁπλῶν ἀνθρώπων, χωρίς καμμιά Κρατική χρηματοδότηση;

Μέ τό χτύπημά σας στόν Ναό μας πλήξατε ἐσεῖς οἱ Ἀναρχικοί κάποιον ἤ κάποιους πού δυναστεύουν, κοροϊδεύουν καί ἐκμεταλλεύονται τόν λαό; Ζημιώσατε αὐτούς πού ἔχουν μετατρέψει τούς νοικοκυραίους πολίτες τῆς Πατρίδος μας σέ ζητιάνους; Πότε ὡς Ἀντιεξουσιαστές καί Ἀναρχικοί βλάψατε ἤ ζημιώσατε τούς πραγματικούς ὑπευθύνους τῆς Παγκοσμίου ἀλλά καί τῆς ἐγχωρίου ἐκμεταλλεύσεως; Τό νά ζηµιώνης ἀθώους, ἀφρούρητους καί ἀνυπεράσπιστους, δέν εἶναι ἡρωϊκή πράξη. Ἡρωϊσµός εἶναι νά ἀντιµετωπίσης κατά πρόσωπο τήν θωρακισµένη καί φρουρουµένη ἐκµετάλλευση. Νά ἀντιµετωπίσης τήν αἰχµή τοῦ δόρατος, πρωθυπουργούς καί ὑπουργούς καί ὄχι ἐπειδή δέν ἔχεις τά κότσια γιά «νά δείρης τόν γάϊδαρο, νά δέρνης τό σαµάρι»!

[] Γι’ αὐτό, ἀποροῦµε, πῶς σεῖς οἱ πλησίον μας Ἀναρχικοί δέν ἔχετε καταλάβει ἀκόμη ὅτι τά μέλη τῆς Διοικήσεως τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Νικολάου Πευκακίων Ἀθηνῶν, ἐκ πεποιθήσεως δέν εἶναι ἀκόλουθοι, οὔτε βεβαίως «πιστοί δογματιστές ἀνθρωπιστικῶν ψευδαισθήσεων», οὔτε ἐγκρίνουν καί οὔτε συμμετέχουν «στήν διάχυτη ἐξουσία», ἀλλά ἐνστερνίζονται τήν «ἐξουσία» πού ὁ Χριστός μας ὅρισε ὡς συμπεριφορά τῶν γνησίων μαθητῶν Του, δηλαδή τήν μέ ταπείνωση διακονία τοῦ λαοῦ μέ καθημερινές προσωπικές θυσίες. Γι’ αὐτό μαχόμεθα μέ κάθε τρόπο νά καταστρέψουμε τούς μηχανισμούς τῆς ὑπάρχουσας καταπιεστικῆς καί καθεστωτικῆς ἐξουσίας, κατ’ ἐξοχήν τοῦ πολιτικοῦ χώρου καί ὅσων φορέων ἤ ἀξιωματούχων (κληρικῶν καί λαϊκῶν) συμπλέκονται, διαπλέκονται ἤ καί ἁπλῶς συνεργάζονται μέ αὐτοῦ τοῦ εἴδους τήν ἐ­ξουσί­α.

Καλοῦμε, λοιπόν, ἐσᾶς, ὅσοι ἀπό τούς ἀναρχικούς καί ἀντιεξουσιαστές διαθέτετε ἐ­λεύ­θε­ρη καί ὄχι φανατικά ἐπηρεασμένη σκέψη, ὅσοι  ἔχετε γνώ­ση καί διαθέτετε ἐκφραστικές ἱκανότητες, ὅπως δείχνει ἡ διατύπωση τῆς προκηρύξεώς σας, νά ἔλθετε σέ ἄμεση ἐπικοινωνία καί συνεργασία μαζί μας, ἀκόμη καί νά συμμετέχετε στίς καταμετρήσεις τοῦ παγκαρίου τοῦ Ναοῦ μας, γιά νά διαπιστώσετε μόνοι σας ἐάν ἀνήκουμε στούς ἐξουσιαστές πού καταδικάζετε ἤ ὅτι προσπαθοῦμε νά ζήσουμε, νά ἐφαρμόσουμε, καί νά διδάξουμε τήν «ἐξουσία» τοῦ Χριστοῦ μας, πού, ὅπως προείπαμε,εἶναι Διακονία τοῦ Λαοῦ καί προσωπική καθημερινή θυσία.

Μέ ἀνυπόκριτη ἀγάπη

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή στον ιστότοπο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Πευκακίων

6 σκέψεις σχετικά με το “Πρόσκληση προς τους αγαπητούς Αναρχικούς και Αντιεξουσιαστές

  • Αύγουστος 31, 2016, 7:37 μμ
    Permalink

    ο πατηρ Βασιλειος περιμενει απαντηση απο αυτα τα ανοητα αμετανοητα οντα.?
    θα περιμενετε πολυ ακομα πατερα.

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 2, 2016, 11:56 πμ
    Permalink

    Το κείμενο πασχίζει ν’ αποδείξει
    ότι η σταυρωμένη εκκλησία
    αγκαλιάζει ακόμη και τους σταυρωτές της
    την ώρα της πάλης τους μαζί της’
    αλλιώς δεν θα ήταν εκκλησία Χριστού,
    αλλά ένα ίδρυμα εγκλωβισμένο σε νόμους’
    αν αυτό το εγκάρδιο κάλεσμα το αψηφίσουν
    οι «διορθωτές»της κοινωνίας,
    χρειάζονται νοσηλία διπλής δόσεως και όψεως’
    τουτέστιν βιοηθική!
    Προς το παρόν εύχομαι να είναι περαστικό
    το αρρωστημένο «ξέσπασμά» τους
    κι απ’ το μυαλό τους κι από την καρδιά τους,
    και προπαντός από την εκκλησία και την πολιτεία’
    ούτε και ο εκπατρισμός τέτοιων ιδεολογιών
    θα ωφελούσε,
    μόνο η εξάπαντος εξορία του σκεπτικού τους
    θα γλύτωνε κι άλλο κόσμο
    από την βουλιμία τους
    να καταστρέφουν αφειδώς, αστόχαστα και ανελέητα!

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 2, 2016, 5:28 μμ
    Permalink

    Η αμετανοησία είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος.

    Ως εκ τούτου λοιπόν,πως να συμπαθήσεις τους αμετανόητους βλάσφημους βέβηλους ιερόσυλους βίαιους ταραξίες;;;

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 11, 2016, 9:33 πμ
    Permalink

    Η Εκκλησια μας αγκαλιαζει τους παντες, εννοειται,
    αλλά ο Χριστός μας , μας θελει εν αγάπη, εν μετανοία και εν ταπεινώση…και οχι με μολοτωφ στα χερια και με βια στις πραξεις…Ο Χριστος μας απεχθανεται τους υπερηφανους εγωιστρες και αμετανοητους υπερηφανους αλάζονες που μισουν Τον Θεο. Επιπλεον μας εδωσε και μυαλο γιατι ο Θεος δεν ειναι μονον Αγαπη, αλλά και δικαιοσυνη.
    αν εγω μπουκαρω στο σπιτι σου ξαφνικα και στα σπασω ολα , σου καψω και το αμαξι σου, δεν νομιζω να σου αρεσει…(εσυ που εγραψες το σχολιο ευλογειτε). Ο Θεος δεν ευλογει το κακο.

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 25, 2016, 11:45 μμ
    Permalink

    @ Δικαίωμα λόγου= Δημοκρατία.
    Κατά τα μέτρα μας στο ψυχοπνευματικό επίπεδο της συγκεκριμένης περιόδου, έχεις δίκηο, δίνει και το αναμενόμενο μέτρο αντίδρασής μας, όταν κάποιοι μας καταστρέψουν κάποια υλικά μας αγαθά.
    Αλλά και πάλι ευθύς μόλις έλθουμε εις
    επίγνωσιν Αληθείας, δεν είναι άραγε τότε, που ερχόμαστε εις τύπον Χριστού, όπως είναι και το θέλημά του εξ άλλου και τι κάνουμε;
    Δεν είναι που χαμογελώντας από καρδιάς πιά, αφηνόμαστε και αφήνουμε;
    ‘Άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» ;
    Τότε δεν είναι που λυτρωνόμαστε και είμαστε σαν πουλιά, πετώντας ψηλά , άνευ βάρους , νίκη πάνω στην βαρύτητα της γης;
    Έτσι δεν αισθάνεσαι μετά από κάτι τέτοιες στιγμές;
    Πόσω μάλλον δεν είναι έτσι αναστάσιμα, όταν οικονομήσει ο Θεός και μάθουμε και τη μετάνοια του μισούντος το Θεό;
    Και πόσω μάλλον, αν αισθανθούμε πως με τη στάση και την προσευχή όλων μας, συμβάλλαμε έστω ελάχιστα στη μεταστροφή του-ων αδελφού-ων; (με την επενέργεια του αυτεξουσίου μας, επιλέξαμε όχι το δικό μας θέλημα, αλλά του Κυρίου).
    Τότε δν είναι που βιώνουμε την κατά Θεό ηδονή;
    ¨Αρα εν κατακλείδι, η δικαιοσύνη και η εφαρμογή της, είναι δικιά μας δουλειά ή του Κυρίου;

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:25 πμ
    Permalink

    @ Δικαίωμα λόγου= Δημοκρατία.
    Εάν θέλεις άκουσε τον π. Λουδοβίκο Νικόλαο, πως εξηγεί το πως προήλθε και βιώνει η Δυτική Θεολογία την δικαιοσύνη του Θεού, γιατί φοβάμαι πως όλοι μας έχουμε πολύ μπερδευτεί.
    http://oodegr.co/neo/2016/04/04/airetikes-8ewries/

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Ένας άνδρας ζούσε με τον γιο του και το πολυτιμότερο αγαθό τους, ένα άλογο. Μια μέρα το άλογο εξαφανίστηκε. Όταν οι συγχωριανοί πήγαν να τον παρηγορήσουν, εκείνος τους ρώτησε πώς ήξεραν ότι αυτό που συνέβη ήταν κακοτυχία. Μετά κάμποσο καιρό το άλογο επέστρεψε μαζί με ένα κοπάδι άγρια άλογα. Ο άνδρας είχε γίνει ξαφνικά πλούσιος. Ήρθαν ξανά οι συγχωριανοί και αυτήν τη φορά τον συνεχάρησαν για την καλή του τύχη. Εκείνος τους απάντησε ξανά με μια ερώτηση: «Πώς ξέρετε ότι πρόκειται για καλοτυχία;» Όταν ο γιος του άρχισε να καβαλάει τα άλογα, ένα από αυτά τον πέταξε κάτω και έσπασε το πόδι του. Το πόδι θεραπεύτηκε αλλά το οστό έδεσε στραβά και ο γιος έμεινε κουτσός. Ξανά οι χωρικοί επισκέφθηκαν τον άνδρα για να τον παρηγορήσουν για το κακό που βρήκε την οικογένειά του, και ο άνδρας τούς ρώτησε πώς ήξεραν ότι αυτό που συνέβη ήταν κακό. Όταν ξέσπασε πόλεμος στη χώρα και όλοι οι νέοι πήγαν στο μέτωπο, ο κουτσός γιος δεν εκλήθη για στρατιώτης και έμεινε στο σπίτι του ασφαλής».
    - Anonymous
  • Αρέσει σε %d bloggers: