Ροές πολυμέσων

Ροές βίντεο ήχου - streaming video audio

1. Εισαγωγή

Μεγάλο μέρος του υλικού του ιστολογίου οφείλεται στην ευγενή πρόνοια ραδιοφωνικών & τηλεοπτικών καναλιών να εκπέμπουν ζωντανά στο Διαδίκτυο με ροές ήχου ή βίντεο (streaming audio / video) και ιστοτόπων που διαθέτουν πνευματικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.

Σκέφθηκα ότι ίσως ενδιαφέρουν μερικές πληροφορίες για το χειρισμό κι αποθήκευση ροών ήχου & βίντεο. Η σελίδα αυτή θα ανανεώνεται, όταν θα προκύπτουν νέες πληροφορίες ή εξελίξεις γύρω από αυτό το ζήτημα.

Ροές ήχου βίντεο - streaming audio video

2. Ροές ήχου (streaming audio)

Ένα πολύ απλό και μικρό (228 Κb) δωρεάν πρόγραμμα που ηχογραφεί ροές ήχου σε mp3 είναι το Stepvoice Recorder. Δεν χρειάζεται εγκατάσταση. Δείτε και τις συνοπτικές οδηγίες χρήσης (pdf, 280 Kb).

 

3. Ροές βίντεο (streaming video)

Διακρίνουμε δύο περιπτώσεις:

3.1 Κατέβασμα βίντεο από δημοφιλείς ιστοσελίδες με ροές βίντεο όπως το youtube

Κατέβασμα (αποθήκευση) βίντεο του Youtube

Η πιο απλή λύση για κατέβασμα βίντεο από ιστοχώρους όπως το youtube είναι η χρήση βοηθητικών ιστοχώρων όπως ο youtubecatcher ή το keepvid.

Βεβαίως υπάρχουν και αντίστοιχες εφαρμογές που μπορείτε να εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Μια τρίτη μέθοδος αποθήκευσης βίντεο -σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο Mozilla Firefox- είναι η χρήση κατάλληλου πρόσθετου προγράμματος (add-on), όπως π.χ. το VideoDownload Helper.

Υπόψιν ότι το αρχείο που αποθηκεύεται στον υπολογιστή σας είναι τύπου flv (flash video) . Για να δείτε/παίξετε αρχεία flv, χρειάζεστε ένα καλό πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο, όπως ο VLC Player ή ο Media Player Classic (και τα δύο δωρεάν, το δεύτερο δεν χρειάζεται καν εγκατάσταση).

Εναλλακτικά, μπορείτε να μετατρέψετε τα αρχεία flv σε κάποια άλλη μορφή video, όπως avi, mpg, mov, wmv με τη βοήθεια ενός προγράμματος επεξεργασίας – μετατροπής αρχείων βίντεο (video converter).

Σημειώνεται ότι υπάρχουν ιστοσελίδες που αναλαμβάνουν δωρεάν τη μετατροπή αρχείων flv, όμως η λειτουργικότητα και το αποτέλεσμα δεν είναι εγγυημένο.

3.2 Βιντεοσκόπηση διαδικτυακών τηλεοπτικών σταθμών

Ψηφιακό βίντεο (ροή - streaming video)

Οι ροές βίντεο (streaming video) στο Διαδίκτυο χρησιμοποιούν πρωτόκολλα όπως RTSP, MMS. Από τεχνικής απόψεως χωρίζονται σε τέσσερις κύριες κατηγορίες, Windows Media – τύποι mms/asf/wmv, Real Media – τύποι: rm/ram/rmvb, Flash – τύποι: flv/swf και Quicktime – τύποι: mov.

Η βιντεοσκόπηση ροών βίντεο γίνεται με τη βοήθεια κάποιας αντίστοιχης εφαρμογής streaming video recorder. Συγκρίσεις & παράθεση εφαρμογών βιντεοσκόπησης ροών βίντεο υπάρχουν μεταξύ των άλλων στο videohelp.com και το al.ru. Για περισσότερες πληροφορίες και τεχνικές λεπτομέρειες επισκεφθείτε το χώρο συζήτησης stream-recorder.com.

Θα χαρώ να λάβω τις διευκρινίσεις, ερωτήματα ή παρατηρήσεις σας.

Καλή επιτυχία!

[ratings]

229 σκέψεις σχετικά με το “Ροές πολυμέσων

  • Μάιος 22, 2012, 11:45 μμ
    Permalink

    Πέτρο εξαιρετικό ποστ, όπως και τα υπόλοιπα. Τα σέβη μου.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 22, 2012, 11:53 μμ
    Permalink

    Εκεί που γράφω «δεν παύουμε να ξεχνάμε» ήθελα να πω το αντίθετο: «δεν παύουμε να θυμόμαστε».
    😀

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 12:01 πμ
    Permalink

    Πέτρο έγραψες πολλά και τα διάβασα προσεχτικά και λυπήθηκα.

    Σωστά το γράφεις ότι » Στον έρωτα με πραγματικά πρόσωπα μπορούμε να δουλέψουμε πέρα από την «αίσθηση» και την «παραίσθηση».»

    Ξέρεις τί με λύπησε; Το ότι βλέπω στό πρόσωπό σου έναν Χριστό στόν Σταυρό νεκρό, με το όνομα Πέτρος!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 12:15 πμ
    Permalink

    Λεβιαθαν, λες ότι αγαπάς, αλλά δεν είναι αλήθεια και ξέρεις που φαίνεται αυτό; Σ’αυτό τον λόγο σου: «Ξέρω ότι είμαι προσωρινός»…

    Κανείς που αισθάνεται «προσωρινός» δεν τολμάει να αγαπήσει φίλε.

    …και πάλι πιάνεσε εκτός εαυτού, πραγματικότητας, χρόνου, επιστήμης, αγάπης και ΑΛΗΘΕΙΑΣ!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 12:27 πμ
    Permalink

    A ναι σωστά. Αυτά τα παραμύθια που σας κάνουν να νιώθετε τόσο ξεχωριστοί , πως έχετε το μονοπώλιο στην αγάπη, βγάζουν απίστευτη αλαζονεία και έπαρση. Πολύ περίεργο όταν ο θεός σας διατάζει γενοκτονίες, είναι μισογύνης, να λες πως έχεις ένα τέτοιο μονοπώλιο. Ξεκαβάλα λίγο Ιωάννη. Όταν η βίβλος περιγράφει ομαδικούς βιασμούς,σφαγές κατ’ εντολή του θεού, μίσος για άλλες εθνότητες, ενώ ενθαρρύνει την δουλεία δεν θα μας κάνεις μαθήματα ηθικής.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 12:52 πμ
    Permalink

    Πραγματικά Ιωάννη, ό,τι αισθάνεσαι είναι σεβαστό.
    Έχω ακούσει άλλωστε τις αισθήσεις πολλών πιστών για το πρόσωπό μου.
    Θεωρώ, κι ας μην λέγεται, ότι το κίνητρο είναι η επαφή, η επικοινωνία. Δεν παίρνω λοιπόν αρνητικά τους χαρακτηρισμούς, κι ας εκφράζουν ηθική βία.

    Θέλεις να «μιλήσεις» μέσα μου.
    Κατανοείς βέβαια, ότι δεν το καταφέρνεις, γιατί δεν μπορείς να στοιχειοθετήσεις μια άποψη που να στέκεται πέρα από το «πώς νιώθεις».
    Προχωράς λοιπόν σε συναισθηματικά τεχνάσματα. Και πάλι θεωρώ ότι αυτά τα τεχνάσματα δεν τα χρησιμοποιείς συνειδητά ως «κόλπα», αλλά θεωρείς ότι έχουν κάποια πραγματική ποιότητα. Κάποια ουσία. Πιθανώς κάποιοι τα χρησιμοποίησαν σε εσένα κι έπιασαν.

    Όμως δεν είναι λίγο περίεργο να αισθάνεσαι και να παρουσιάζεις τον εαυτό σου ως το άτομο που έχει τη δυνατότητα να βλέπει τον ίδιο τον θεό νεκρό στο πρόσωπο κάποιου άλλου ανθρώπου?
    Δηλαδή ολόκληρος θεός ο έρμος, ιδιοκτήτης δισεκατομμυρίων γαλαξιών, δεν έχει βρει άλλο τρόπο επικοινωνίας μαζί μου και του ήρθε βραδιάτικα να στείλει κάποιον που τον αναγνωρίζει νεκρό στα πρόσωπα των άλλων ανθρώπων?
    Βρε συ!
    Για θεό μιλάς! Εγώ θα σου θυμίζω ότι περνάς τα δικά σου όρια???
    Τι είναι ο θεός, όπως τον έχεις στο μυαλό σου?
    Γειώσου λίγο! Ληδαλή ήρταμον!

    Τώρα να σου πω λοιπόν κι εγώ πώς αισθάνομαι!
    Αν ο θεός και ο Χριστός και όλοι οι άγιοι και τα αγγελικά τάγματα ήταν υπαρκτά, θα κάναμε μια χαρά παρέα!
    Ούτε από την ύπαρξή του, ούτε από την ανυπαρξία του έχω να φοβηθώ κάτι.

    Υπάρχει? Τόσο το καλύτερο γι’ αυτόν!
    Κι αν του αρέσει η πραγματική επικοινωνία, εδώ είμαι!
    Αλλά ξηγημένη και σταράτη επικοινωνία! Όχι αυτά τα κουφά κρυφτούλικα!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 1:05 πμ
    Permalink

    Πέτρο, πραγματικά ωραία και ταιριαστά τα λές!

    «Ούτε από την ύπαρξή του, ούτε από την ανυπαρξία του έχω να φοβηθώ κάτι».

    Και βέβαια δεν χρειάζεται να φοβηθείς. Ο Θεός είναι αγάπη και πάντα αγάπη θα είναι. Είτε πιστεύεις στην ύπαρξή του, είτε όχι.

    Εσύ όμως υπάρχεις και είσαι ο Πέτρος.

    …και πάντα θα υπάρχεις. Είτε υπάρχει Θεός για εσένα, είτε δεν υπάρχει!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 1:11 πμ
    Permalink

    Αυτό το κλείσιμο είναι πραγματικά ωραίο, Ιωάννη!
    Γιατί δίνει τη δυνατότητα να σκεφτούμε ότι πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα στον άνθρωπο που είναι μπροστά μας και όχι στις θολές ιδέες κι αισθήσεις περί θεού που μπορεί να μας κάνουν να «βιάζουμε» τον άνθρωπο που έχουμε μπροστά μας.
    Την κάνω για νανάκια!
    Φιλιά!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 1:19 πμ
    Permalink

    Λεβιαθάν, δεν ζούμε στούς χρόνους της Παλαιάς Διαθήκης αλλά στούς χρόνους της Καινής.

    Τι να σου πω; Οτι είσαι αδιάβαστος; Δεν είσαι. Ότι διαθέτεις χαμηλό βαθμό νοημοσύνης; Κάθε άλλο, διαθέτεις υψηλού βαθμού νοημοσύνης, όπως και ο Πέτρος.

    Τι άλλο να σου πώ λοιπόν;

    Θα σου πώ καληνύχτα και μείνε αυτό που θέλεις να είσαι…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 1:27 πμ
    Permalink

    Δεν κρατήθηκα!
    Στην Καινή Διαθήκη μιλάει για τους δούλους που πρέπει να υπακούν στους αφέντες τους όπως οι υπόλοιποι στο θεό.
    Λέει και άλλα τραγικά, όπως τη γνωστή έκφραση «όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου», που κόπιαρε και ο Μπους όταν πολεμούσε τους άραβες.
    Έχει και απίστευτες ομορφιές ακόμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν διαβάζετε τη βίβλο, αλλά τις επιλεγμένες και ωραιοποιημένες ερμηνείες που σκαρώνουν οι θεολόγοι ανάλογα με το τι κυκλοφορεί κάθε εποχή.
    Δεν είναι αδιάβαστος ο Λέβι.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 10:07 πμ
    Permalink

    Ιωάννη,

    Δεν έχει τόσο να κάνει με το αν είμαι ευφυής ή όχι τόσο ευφυής, αν και η ευφυΐα συσχετίζεται θετικά με την αθεΐα.Έχει να κάνει με το αν σκέφτομαι λογικά, με το αν έχω διανοητική ειλικρίνεια. Έχεις δει έξυπνο άνθρωπο να σκέφτεται παράλογα; Κάνει τα πάντα για να κάνει την νύχτα μέρα.

    Ναι δεν ζούμε στους χρόνους της Παλαιάς (ευτυχώς), αλλά το ηθικό γίγνεσθαι δεν άλλαξε από τον Χριστιανισμό, ο οποίος επιβλήθηκε, ο οποίος έκαψε την Υπατία, μαζί με, ίσως εκατομμύρια αθώους. Το σημερινό ηθικό γίγνεσθαι ήρθε από τον Διαφωτισμό. Οι διδαχές της Καινής είναι εξίσου ανήθικες με της Παλαιάς, η δουλεία ενθαρρύνεται και στην Καινή (αρκεί να δεις πόσο μετά τον Χριστό έγινε παράνομη), οι γυναίκες απέκτησαν ίσα δικαιώματα πολύ μετά, οι ομοφυλόφιλοι έπαψαν και αυτοί να διώκονται τα τελευταία 50-60 χρόνια και φυσικά πάνω απ΄όλα οι ανήθικες ιδέες του να γυρίζεις το άλλο μάγουλο ενώ είσαι αθώος, της πεποίθησης πως μόνο ο ανάμαρτητος έχει δικαίωμα κρίσης (την οποία την έχουμε κι αυτή αντικαταστήσει από σύγχρονα δικαστήρια με νόμους στα οποία προεδρεύουν άνθρωποι και όχι θεοί),της άφεσης αμαρτιών και του θεού αποδιοπομπαίου τράγου. Όσο εφιάλτης είναι η Παλαιά, αλλό τόσο ανήθικη και άρρωστη είναι η Καινή, η οποία, κατά τα λεγόμενα του Χριστού, συμπληρώνει την Παλαιά.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 10:58 πμ
    Permalink

    Χαίρετε.

    Δε μπορώ να πω ότι θέλω να συμμετέχω στη συζήτηση, ούτε και θα την παρακολουθήσω μετέπειτα για να λέω την αλήθεια, αλλά όποιος μιλάει για την ηλικία της Γης και του σύμπαντος (ακόμα και επιστήμονας) στηρίζεται σε απλές και αμφιλεγόμενες ενδείξεις και όχι σε αποδείξεις. Εξάλλου κανείς άνθρωπος δεν κατανοεί τι είναι ο χρόνος επομένως είναι αστείο να λέει κάποιος ότι είναι βέβαιος πως μπορεί να τον προβλέψει. Άρα, με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα κανένας δε μπορεί να αποδείξει ότι ο κόσμος είναι παλιότερος από το παλιότερο ασφαλές χρονολογημένο κείμενο που έχουμε. Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο δε σας λέει επιστημονικώς αποδεδειγμένα πράγματα αλλά κάνει εμπειρικές ακροβατικές εικασίες. Δεν είμαι βέβαιος ποιο είναι αυτό το αρχαιότερο κείμενο αλλά νομίζω ότι πέφτει γύρω στην εποχή των Αρχαίων Σουμέριων (ενδεχομένως να είναι οι ταμπλέτες της Εμπλα – 2250 π.Χ.), αν και δεν είμαι σίγουρος για την ασφάλεια χρονολογήσεως ακόμα και αυτού…

    Τη συζήτησή σας θα μπορούσατε να μη την αρχίσετε καν. Μάλιστα είναι βέβαιο ότι μετά από πολύ κόπο γράφοντας και ξαναγράφοντας δε θα έχετε πετύχει τίποτα εποικοδομητικό. Αν κάποιος βρίσκει κάτι κακό στην Αγία Γραφή δεν έχει καμιά απολύτως σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι κατά πόσο ο Θεός που περιγράφεται εκεί υπάρχει και μας δημιούργησε. Το ότι υπάρχει κάποιος/κάτι που μας δημιούργησε είναι σχεδόν βέβαιο σήμερα (εξ επιστημονικής εμπειρίας και χωρίς εμπειρικές ακροβασίες αυτή τη φορά). Οι εξελίξεις πάνω στη μοριακή βιολογία και στην νανοτεχνολογία το επιβεβαιώνουν εμπειρικά και ακόμα και οι μεγαλύτεροι άθεοι το έχουν παραδεχτεί δημοσίως με μεγάλη ταπείνωση. Τώρα το αν αυτός που μας έφτιαξε είναι ο Θεός της Αγίας Γραφής, αυτό είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να το απαντήσει μόνο κάποιος που έχει εμπειρία του Θεού της Αγίας Γραφής.
    Αν όντως Αυτός είναι ο δημιουργός μας, τότε ότι και να επιτάσσει η βούλησή Του μέσα από την Αγιά Γραφή, είναι υποχρέωσή μας να το κάνουμε όσο παράλογο, εξωφρενικό ή ακατανόητο και να φαίνεται ή να μη φαίνεται. Όταν Αυτός λέει να πηδάμε, εμείς θα πηδάμε χωρίς αντίλογο. Εκτός κι αν κάποιος θέλει να κριθεί «σκάρτος», όπως σκάρτη κρίνεται μια ηλεκτρική σκούπα που αντί να καθαρίζει βρωμά τον τόπο, και να υποστεί τις συνέπειες. (Εγώ μέσα στην Αγία Γραφή δε βλέπω τίποτα κακό και θεωρώ ότι αυτοί που βλέπουν κακό σε αυτήν έχουν απλά το κακό μέσα τους.)
    Άρα άστε τις αποδείξεις και τις ρητορείες γιατί η γνώση για την ύπαρξη του Θεού αποκτάται εύκολα από όποιον τη θέλει. Δεν είναι τίποτα περίπλοκο όπως τα άλλα πράγματα της ζωής αλλά προϋποθέτει μόνο την τόλμη να ψάξεις και έπειτα να δεχτείς τα αποτελέσματα της αναζήτησής σου και να αναλάβεις τις ευθύνες σου. Όταν κάποιος σε ρωτάει που είναι ο παπάς σε ένα παιχνίδι τύπου «εδώ παπάς, εκεί παπάς, που είναι ο παπάς» ενώ μπορεί να σηκώσει τα φύλα για να δει από μόνος του δε μπορεί να θεωρηθεί αναζητητής της αλήθειας ή κάτι παρόμοιο παρά μόνο ταχυδακτυλουργός, χασομέρης, αργόσχολος, κ.α. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την αλήθεια Του Θεού. Αυτοί που το παίζουν δύσπιστοι είναι αυτοί που ποτέ δεν έψαξαν γιατί τρομοκρατούνται στην ιδέα των πιθανών αποτελεσμάτων της αναζήτησης.
    Αυτά. Άντε γεια.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 11:43 πμ
    Permalink

    Ζέβρα,

    Καταπληκτικό παραλήρημα. Οι αποδείξεις της ηλικίας του σύμπαντος είναι αναμφισβήτητες, είτε σου αρέσει είτε όχι.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 11:58 πμ
    Permalink

    @Zέβρα, εσύ ό ίδιος αναιρείς όλα αυτά που γράφεις! Απ’ ολο το κείμενό σου λείπει ο Θεός, δηλαδή η αγάπη!
    …………………………..
    @Πέτρο καλά έκανες και δεν κρατήθηκες, γράφεις: «Λέει και άλλα τραγικά, όπως τη γνωστή έκφραση «όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου»»,

    Δεν αναγκάζεται κανείς να είναι εναντίον του Χριστού Πέτρο, εξαναγκάζεται, και εδώ είναι όλο το δράμα, η τραγωδία του ανθρώπου!

    Όταν έλεγε ο Χριστός καρφωμένος στον Σταυρό. «Πάτερ, άφες αυτοίς· ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» . Πατέρα μου συγχώρα τους και μη καταλογίζεις ενοχή στην κτηνώδη και εγκληματική συμπεριφορά τους. Δεν ξέρουν τι κάνουν. Έχουν τυφλωθεί εντελώς. ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΟΥΣΕ!

    @Λεβιαθαν, συμφωνώ μαζί σου. Δεν άλλαξε το «ηθικό γίγνεσθαι» των χριστιανών. Των χριστιανών που φέρουν μόνο το όνομα!

    Ναι Λεβιαθαν, δεν έχω δεί έξυπνο άνθρωπο να σκέφτεται παράλογα, ούτε έναν!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 12:39 μμ
    Permalink

    Ακριβώς. Το ηθικό γίγνεσθαι των κατά δήλωση χριστιανών – ευτυχώς έχει αλλάξει. Γιατί ελάχιστοι χριστιανοί ξέρουν ότι στην βίβλο παροτρύνεται η δουλεία, ο μισογυνισμός, οι φόνοι και οι γενοκτονίες. Ελάχιστοι χριστιανοί δεν θα απευθυνθούν στην δικαιοσύνη όταν κάποιος τους κάνει κακό, ώστε αυτός να τιμωρηθεί, και η κοινωνία να προστατευτεί. Ευτυχώς που δεν έχουμε χριστιανούς να γυρίζουν το άλλο μάγουλο.Οπότε οι περισσότεροι χριστιανοί, ευτυχώς, είναι στα περισσότερα θέματα, κατά δήλωση και μόνο.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 12:47 μμ
    Permalink

    Λεβιαθάν, και πάλι συμφωνώ μαζί σου… «η βασιλεία – λέει – η εμοί ουκ έστι εκ του κόσμου τούτου».

    Πράγματικα, δεν έχω δεί άνθρωπο έξυπνο να σκέφτεται παράλογα, ούτε και το αντίθετο!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 2:08 μμ
    Permalink

    «Τρίτο χαρακτηριστικό είναι ότι υπάρχει η τέλεια εξιδανίκευση. Δηλαδή αισθάνεσαι το κέντρο του σύμπαντος. Αν τα έχεις με τον μπακάλη του χωριού, άντε να είσαι το κέντρο της πλατείας. Εδώ όμως τα έχεις με τον ιδιοκτήτη του πολυσύμπαντος! Είσαι το κέντρο του κόσμου! Ότι γίνεται γύρω σου γίνεται για εσένα!
    Δηλαδή πόσο πιο πάνω μπορεί να πάει?

    Τέταρτο χαρακτηριστικό είναι ότι μπορεί να μη σου μιλάει ποτέ, αλλά ακριβώς γι’ αυτό το λόγο σου μιλάει μέσα από τα πάντα! Δηλαδή, παίρνει νόημα και η επιτυχία και η αποτυχία. Και η ευτυχία και η δυστυχία. Και ο πλούτος και η φτώχεια. Και η αρρώστια και η υγεία. Όλα είναι μεστά νοήματος.
    Ενώ από την άλλη, ο καημένος ο πραγματικός εραστής που μπορεί να έχεις κάποια στιγμή στη ζωή σου, άντε να καταφέρνει μια στο τόσο να κάνει κάτι που να «μιλήσει» μέσα σου.»
    …………………
    Πωπω…Ιωάννη σε έχει μπίλιες, ο Πέτρος προς το παρόν…
    Ο ΠΕΤΡΟΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ στη διαβολογία. Απίστευτος!
    ……………………………………

    «Εγώ μέσα στην Αγία Γραφή δε βλέπω τίποτα κακό και θεωρώ ότι αυτοί που βλέπουν κακό σε αυτήν έχουν απλά το κακό μέσα τους.»
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ΦΊΛΕ ΛΕΒΙΑΘΑΝ έχω κολλητή που την έβλαψαν συνειδητά άνθρωποι, την ΑΔΙΚΗΣΑΝ ΠΑΝΘΟΜΟΛΟΥΜΕΝΩΣ, ΤΗΝ ΕΣΥΡΑΝ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, τη ΔΙΚΑΙΩΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΚΑΙ εκείνη ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ για να ζητήσει αποζημιώσεις για ψυχική οδύνη…
    Ζέβρα μου άρεσε η φράση σου:

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 2:22 μμ
    Permalink

    Και επειδή η φίλη σου ταλαιπωρήθηκε άδικα σήμαινει ότι είναι δίκαιο ή ηθικό να μην διεκδικείς το δίκιο σου όταν αδικείσαι ή όταν καταπατούνται τα δικαιώματά σου; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε. Επειδή κάποιος πέρασε με κόκκινο σημαίνει ότι τα φανάρια δεν βοηθούν στην ρύθμιση της κυκλοφορίας και στην μείωση των ατυχημάτων με άλλα λόγια;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 3:31 μμ
    Permalink

    @Ταμ τίρι, και ποιός σου είπε ότι προσπαθώ εδώ να κάνω κάποιον «μπίλιες»;; Ποιός σου είπε, ότι προσπαθώ να πιάσω τον Πέτρο στη διαβολολογία;;…Μάλλον, ο «τάκος» στο είπε, που καλό είναι να τον ονομάσουμε κανονικά, ο Εωσφόρος!

    Ο Πέτρος αγαπητή είναι πιό Χριστιανός από εσένα!

    Όσο για τη φράση του @ζέβρα που σου αρέσει, του μοιάζεις στην ακάθαρτη υπερηφάνεια και αδιαλλαξία, γι’ αυτό σου αρέσει!

    …και ξέρεις πού φαίνεται η υπερφάνειά του; Εδώ, στην πρώτη λέξη απ’ αυτή την φράση που σου αρέσει: «Εγώ μέσα στην Αγία Γραφή δε βλέπω τίποτα κακό και θεωρώ ότι αυτοί που βλέπουν κακό σε αυτήν έχουν απλά το κακό μέσα τους.»

    Βλέπει το κακό στους άλλους;;; Μα πώς είναι αυτό δυνατόν αυτό, τι στιγμή που δεν βλέπει το κακό μέσα του;;!!

    ΕΓΩ! …λέει ο Εωσφόρος που το παίζει χριστιανός. Τέλειος στόν «ρόλο» του!

    Aνύποπτα τα θύματα…

    Ο γνήσιος Χριστιανός αγαπητή μου, παραβλέπει όχι μόνο το κακό στούς άλλους, αλλά και το καλό! Σε όλους και σε όλα, βλέπει ΧΡΙΣΤΟ ΤΩ ΘΕΩ!!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 3:53 μμ
    Permalink

    @Λεβιαθαν, συμφωνώ μαζί σου…

    «Ει κακώς ελάλησα, -λέει – μαρτύρησον περί του κακού, ει δε καλώς, τι με δέρεις»;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 4:03 μμ
    Permalink

    Ιωάννη φίλε
    η…»αγάπη » για μερικά πρόσωπα εδώ και τα καρφώματα που θες να τους κάνεις δεν κρύβονται.
    Σε αυτή την περίπτωση ούτε εσύ έχεις καμία σχέση με το Χριστιανισμό, μόνο ξέρεις να το «παίζεις»…σε αυτή την περίπτωση πάλι, καλά κάνουν και οικτίρουν τους Χριστιανούς ο Πέτρος και ο Λεβιάθαν…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 4:09 μμ
    Permalink

    @ Αγαπητή άνων… Λάθος και άστοχη τελείως η παρατήρησή σου!

    Δεν καρφώνω κανέναν εδώ. Είναι καρφωμένοι, νεκροί στον Σταυρό τους και δεν το ξέρουν. Όπως και εσύ…!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 4:32 μμ
    Permalink

    …και κάτι ακόμα άνων… Η πιό φρικτή παραμόρφωση της αγάπης είναι και λέγεται αγαπολογία.

    Είναι η πιό αγαπητή μάσκα του Εωσφόρου!

    Στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται ξεκάθαρα, σ’ αυτά τα λόγια σου… «σε αυτή την περίπτωση πάλι, καλά κάνουν και οικτίρουν τους Χριστιανούς ο Πέτρος και ο Λεβιάθα»

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 7:30 μμ
    Permalink

    Zέβρα λες

    «Εγώ μέσα στην Αγία Γραφή δε βλέπω τίποτα κακό και θεωρώ ότι αυτοί που βλέπουν κακό σε αυτήν έχουν απλά το κακό μέσα τους.)»

    A μάλιστα, δηλαδή η εκπόρνευση των κοριτσιών του που κάνει ο Λωτ δεν είναι κάτι κακό;
    Η γενοκτονία των Αμαληκιτών δεν είναι κάτι κακό;

    Απλά εγώ είμαι κακόβουλος που βλέπω ότι κάτι δεν πάει καλά με όλη αυτήν την ιστορία; Μπορείς να είσαι στοιχειωδώς σοβαρή όταν λες κάτι τέτοιο

    Σχολιάστε
  • Μάιος 23, 2012, 8:06 μμ
    Permalink

    Το μεγαλύτερο σφάλμα του ανθρώπου είναι να κρίνει πρόσωπα και καταστάσεις με τούς όρους καλό-κακό!

    Κατά συνέπεια Λεβιαθαν, εσύ και ο Ζέβρα είσαστε σε λάθος κατεύθυνση.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 1:49 πμ
    Permalink

    Ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά για το μεγάλο ποστ, αλλά επειδή είναι το πρώτο μου και μάλλον θα είναι και το τελευταίο μου, παρακαλώ διαβάστε το ολόκληρο.

    1)Εδώ δε μιλάμε χύμα για το «χριστιανισμό» – μιλάμε για την ορθόδοξη χριστιανική πίστη, με βάση την οποία καθολικοί και προτεστάντες ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. Δε θεωρούμε ότι κάθε ομολογία και παραομολογία κατέχει ένα τμήμα της Αλήθειας του Θεού, αλλά ότι η Ορθοδοξία και μόνο κατέχει το σύνολο της Αλήθειας. Οι υπόλοιπες ομολογίες που αναφέρεις, Πέτρο, έχουν διαστρεβλώσει εντελώς την αρχαία χριστιανική πίστη και αυτοί είναι που διαιρούνται διαρκώς σε νέες ομάδες που σβήνουν μετά από λίγα χρόνια, ενώ η Ορθοδοξία παραμένει ζωντανή – και όσες απώλειες έχει υποστεί τις έχει υποστεί γιατί άνθρωποι που ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ παρουσίασαν τις κακοδοξίες της Δύσης ως ορθόδοξη θεολογία. Όταν το γκαρσόνι, επειδή έχει προηγούμενα με το αφεντικό, σου πλασάρει ως μόνο πιάτο του εστιατορίου πεντανόστιμο σάπιο κοτόπουλο, εσύ ή θα το φας και θα αρρωστήσεις, ή θα φύγεις από το εστιατόριο αηδιασμένος και δε θα ξαναπατήσεις. Αυτό δε σημαίνει πως το εστιατόριο δεν είναι στην πραγματικότητα πεντάστερο (και σε σερβίρει και τζάμπα! 🙂 )!

    2) Δε θα αναφέρω την περίπτωση των δεκάδων γιατρών αγίων ως απόδειξη ότι η ορθοδοξία δεν έχει τίποτα εναντίον της (ηθικής) επιστήμης. Ορίστε κάτι πολύ πιο σύγχρονο και χειροπιαστό (από τη wikipedia):
    Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος
    Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Μετά την συμπλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων, συνέχισε τις σπουδές του στο Harvard και το M.I.T. (Η.Π.Α.), όπου και έλαβε μεταπτυχιακούς τίτλους (Master) και διδακτορικό (Ph.D). Εργάστηκε ως ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης στο Αγγειολογικό εργαστήριο του New England Deaconess Hospital (Η.Π.Α.). Παράλληλα διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης της Διαστημικής Εταιρείας των Ηνωμένων Πολιτείων (NASA) και της εταιρείας Arthur D. Little. Δίδαξε στα Πανεπιστήμια του Harvard και του M.I.T., στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης και στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε Θεολογία στην Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού στη Βοστώνη των Ηνωμένων Πολιτειών και ανακηρύχθηκε διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

    πηγή:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9C%CE%B5%CF%83%CE%BF%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%9B%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%9D%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%82

    Προφανώς όμως εσύ Λεβιάθαν είσαι πιο έξυπνος και με ανώτερες σπουδές (και αν κατάλαβα καλά έχεις και τη σοφία που έρχεται με την ηλικία).

    3)Στον κάθε άνθρωπο φέρεσαι ανάλογα με την ηλικία του και την αντίληψή του. Σ’ ένα μωρό δε θα κάτσεις να του εξηγήσεις ότι αν αγγίξει τον αναμμένο φούρνο θα πάθει εγκαύματα, δηλαδή θα εξατμιστεί βίαια το νερό από τα κύτταρα της επιδερμίδας του, γεγονός που θα προκαλέσει αφόρητο πόνο από τον τραυματισμό των νεύρων και πιθανώς μη αναστρέψιμη δερματική βλάβη. Θα του πεις «ΜΗ, ΚΑΚΟ!!!», και αν και πάλι απλώσει το χέρι προς το φούρνο, θα του το χτυπήσεις κιόλας. Κατά τον ίδιο τρόπο ο Θεός, όταν έκρινε ότι οι Εβραίοι κινδύνευαν να μολυνθούν από δοξασίες άλλων λαών και να βγουν ανεπιστρεπτί από το δρόμο Του έδινε εντολή να τους εξοντώσουν ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ που θα τους επέτρεπε να πάρουν από λόγια. Και σε περίπτωση που κατά παράβαση της εντολής Του δεν σκότωσαν ΟΛΟΥΣ τους κατοίκους της περιοχής που τους είχε υποδείξει ο Θεός κατέληξαν να ασπαστούν έθιμά τους φρικιαστικά. Δες εδώ Λεβιάθαν (νομίζω ότι θα διαφωτιστείς και σχετικά με τον κακομοίρη το Λωτ, που ψευδόμενος ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ τον βγάζεις ανώμαλο σε κάθε ποστ σου, και τις άβγαλτες κορασίδες του):

    » Για να ανακαλύψουμε την προέλευση της θυσίας βρεφών, μπορούμε να εξετάσουμε ένα κείμενο-κλειδί της Αγίας Γραφής. Στην Γένεση, στο κεφάλαιο 19, βρίσκουμε την αφήγηση με τον Λωτ και τις κόρες του, που ήσαν παλαιοί πρόγονοι της ανθρωπότητας:
    « 30 Ανέβη δε Λωτ εκ Σηγώρ και εκάθητο εν τω όρει αυτός και αι δύο θυγατέρες αυτού μετ’ αυτού• εφοβήθη γαρ κατοικήσαι εν Σηγώρ. και κατώκησεν εν τω σπηλαίω, αυτός και αι δύο θυγατέρες αυτού μετ ‘ αυτού. 31 είπε δε η πρεσβυτέρα προς την νεωτέραν• ο πατήρ ημών πρεσβύτερος, και ουδείς εστιν επί της γης, ος εισελεύσεται προς ημάς, ως καθήκει πάση τη γη.» (Και ανέβηκε ο Λωτ από το χωριό Σηγώρ και κάθησε στο βουνό, αυτός και οι δύο κόρες του μαζί του. Διότι φοβήθηκε να μείνει στην Σηγώρ, έτσι, κατοίκησε μέσα σε ένα σπήλαιο, αυτός και οι δύο κόρες του μαζί του. Και είπε η μεγαλύτερη κόρη προς την μικρότερη: ο πατέρας μας είναι γέρος, και δεν υπάρχει κανείς επάνω στη γη, ο οποίος θα μας πλησιάσει έτσι όπως συνηθίζεται παντού στη γη)

    Λοιπόν, σημειώστε, πως μόλις λίγα γεωγραφικά χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο που είχαν καταφύγει, θα μπορούσαν κάλλιστα να βρούνε άνδρες οι κόρες του Λωτ. Όμως, αυτές εννοούσαν κάτι άλλο. Η «γη» που αναφέρουν αυτές, αποτελεί σύμβολο -σε ολόκληρη την Αγία Γραφή- ενός ξεπεσμένου, μη αναστρέψιμου χώρου.
    Ο Ιάκωβος μας πληροφορεί πως
    «15 ουκ έστιν αύτη η σοφία άνωθεν κατερχομένη, αλλ’ επίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης. 16 όπου γαρ ζήλος και εριθεία, εκεί ακαταστασία και παν φαύλον πράγμα. 17 η δε άνωθεν σοφία πρώτον μεν αγνή εστιν, έπειτα ειρηνική, επιεικής, ευπειθής, μεστή ελέους και καρπών αγαθών, αδιάκριτος και ανυπόκριτος.» (Επιστολή Ιακώβου 3:15,17). (Αυτή η σοφία δεν κατεβαίνει από επάνω, αλλά είναι επίγεια, ζωική, δαιμονιώδης. Όπου υπάρχει ζήλος και εριθεια, εκεί υπάρχει ακαταστασία και κάθε τι φαύλο. Η δε άνωθεν σοφία είναι πρωτίστως αγνή, μετά είναι ειρηνική, επιεικής, ευπειθής, γεμάτη έλεος και αγαθούς καρπούς, είναι χωρίς διακρίσεις και ανυπόκριτη)

    Με το ίδιο λοιπόν σκεπτικό, όπου πολλές φεμινίστριες επιθυμούν τον άνδρα αλλά –επιβλητικά- με τους δικούς τους όρους, έτσι και οι κόρες του Λωτ επιθυμούσαν έναν άνδρα, ως καθήκει πάση τη γη (=όπως συνηθίζεται παντού στη γη.)
    «33 επότισαν δε τον πατέρα αυτών οίνον εν τη νυκτί εκείνη, και εισελθούσα η πρεσβυτέρα εκοιμήθη μετά του πατρός αυτής εν τη νυκτί εκείνη, και ουκ ήδει εν τω κοιμηθήναι αυτόν και εν τω αναστήναι. 34 εγένετο δε εν τη επαύριον και είπεν η πρεσβυτέρα προς την νεωτέραν• ιδού εκοιμήθην χθές μετά του πατρός ημών• ποτίσωμεν αυτόν οίνον και εν τη νυκτί ταύτη, και εισελθούσα κοιμήθητι μετ’ αυτού, και εξαναστήσωμεν εκ του πατρός ημών σπέρμα.» (Γένεσις 19:29-38). (Πότισαν τον πατέρα τους κρασί εκείνο το βράδυ, και προσερχόμενη η μεγαλύτερη κόρη, κοιμήθηκε με τον πατέρα της εκείνη την νύχτα, και αυτός δεν κατάλαβε τίποτε, ούτε στον ύπνο του, ούτε όταν ξύπνησε. Συνέβη την επόμενη μέρα να πει η μεγαλύτερη κόρη στην νεότερη: δες, κοιμήθηκα χθες με τον πατέρα μας. Ας τον ποτίσουμε με κρασί και αυτή την νύχτα, και πλησίασέ τον και κοιμήσου μαζί του και εσύ, για να αναστήσουμε γενιά από τον δικό του σπόρο)

    Αυτή η πράξη ήταν ανταρσία του χειρίστου είδους – και εναντίον του πατέρα τους, και εναντίον του Θεού. Ως αποτέλεσμα, και οι δύο κόρες απέκτησαν παιδιά. Ο γιος της μεγαλύτερης κόρης ονομάσθηκε Μωάβ. Οι απόγονοί του, οι Μωαβίτες, τελικά έγιναν έθνος ειδωλολατρικό, που ήταν και ένας από τους κυρίαρχους εχθρούς του λαού του Θεού – του Ισραήλ.
    Ο γιος της μικρότερης κόρης, ο Μπεν Αμμί, έγινε ο πατέρας των υιών του Αμμών.
    Στο Βασιλειών Α’ 11:7, ο Μολώχ χαρακτηρίζεται ως «το αντιπαθέστατο είδωλο των Αμμωνιτών»: «7 τότε ωκοδόμησεν Σαλωμών υψηλόν τω χαμως είδωλω Μωάβ και τω βασιλεί αυτών ειδώλω υιών Αμμών»
    Το όνομα Μολώχ στα Εβραϊκά σημαίνει: «αναρρίχηση στον θρόνο», ή, με άλλα λόγια, σφετεριστής του κύρους του Θεού.
    Στο Λευιτικό 20:2, πληροφορούμεθα πως η λατρεία του Μολώχ συμπεριελάμβανε και θυσίες των γόνων τους:

    «2. και τοις υιοίς Ισραήλ λαλήσεις εάν τις από των υιών Ισραήλ ή από τών προσγεγενημένων προσηλύτων εν Ισραήλ ος αν δω του σπέρματος αυτού άρχοντι θανάτω, θανατούσθω το έθνος το επί της γης, λιθοβολήσουσιν αυτόν εν λίθοις.» (=και στους υιούς Ισραήλ να πεις, πως εάν κάποιος από τους υιούς Ισραήλ ή από τους προσήλυτούς τους μέσα στο Ισραήλ (παρα)δώσει το σπέρμα (=παιδί) του στον άρχοντα του θανάτου, θα θανατωθεί αυτό το έθνος που είναι επί της γης. Θα τον λιθοβολήσουν με πέτρες.) »

    πηγή:
    http://www.oodegr.com/oode/koinwnia/ektrwseis/athwot1.htm#_Toc121330255

    Από τα παραπάνω προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι γονείς και Θεός είναι παρανοϊκοί δικτάτορες που απολαμβάνουν -στις καλές τους μέρες- να τυρρανούν τα παιδιά τους με ανούσιους κανόνες ή -στις κακές τους- να τα κακοποιούν βάναυσα… (Αλήθεια, Λεβιάθαν, εσύ δε θα ήσουν πρόθυμος να σκοτώσεις για να μη δεις να κάνουν το παιδί σου τέρας;)

    4)Ο Θεός δε μας χρωστάει τίποτα. Εκείνος είναι η τέλεια αγάπη και γι’ αυτό μας δημιούργησε: για να πολλαπλασιαστεί η αγάπη. Αν αρκούνταν στο να υπάρχει ο ίδιος μόνος Του, η αγάπη Του δε θα ήταν τέλεια. Εφόσον Εκείνος μας δίνει τη ζωή, έχει κάθε δικαίωμα να την πάρει πίσω όποτε θέλει χωρίς να μας δώσει λογαριασμό, ακόμα και με φρικτό τρόπο, αν το κρίνει σκόπιμο. Άλλωστε η επίγεια ζωή του ανθρώπου μπροστά στην αιώνια ζωή που του έχει χαρίσει ο Θεός (πάλι από αγάπη, και ενώ ο άνθρωπος Του την πετάει στα μούτρα κάθε μέρα, αν μου επιτρέπεται η έκφραση) είναι ό,τι και το απειροστό μπροστά στο άπειρο. Γι’ αυτό άλλωστε για την Ορθοδοξία δεν έχει νόημα να απελπίζεσαι για το ό,τι βασανίζεσαι από πολέμους και αρρώστιες. Και πάλι είσαι ευγνώμων που δημιουργήθηκες, γιατί από τη στιγμή που δημιουργήθηκες θα ζήσεις αιώνια. Φυσικά θα παρακαλέσεις το Θεό να σε φυλάει από τέτοια ζόρια. Αλλά θα θυμάσαι ότι τα ζόρια αυτά τα προκάλεσαν οι προπάτορές σου (αυτοί έβαλαν το κακό στη ζωή τους), όχι ο Θεός, και παρότι εσύ δε φταις για τις πράξεις τους, θα πρέπει να ζήσεις με τις συνέπειες των πράξεων αυτών. Ακριβώς όπως μια άρρωστη γυναίκα θα γεννήσει άρρωστο μωρό. Το μωρό δε φταίει για τη ζωή που έκανε η μητέρα του και αρρώστησε, θα υποστεί όμως εξίσου μ’ εκείνη τις συνέπειες.

    5)Το Άγιο Όρος είναι άβατο για τις γυναίκες για λόγους άσκησης: σε ένα πρωταθλητή που έχει αγώνα αύριο δε θα προσφέρεις κοψίδια. Ο ίδιος μπορεί να αντισταθεί, αλλά κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε. Όποιος έχει λίγο μυαλό καταλαβαίνει ότι η αυτοσυγκράτησή αυτή του αθλητή είναι απαραίτητη για να παραμείνει αυτός σε άριστη φυσική κατάσταση. Όποιος δεν έχει κουκούτσι μυαλό θεωρεί τον αθλητή ηλίθιο που στερείται τις χαρές της ζωής (όταν τον βλέπει στο βάθρο, βέβαια, έχει άλλη γνώμη). Κατά τα άλλα οι αγιορείτες είναι τόσο μισογύνηδες που αφιέρωσαν ολόκληρη την πολιτεία τους σε γυναίκα. Μάαααλιστα…. Και παρότι οι αγιορείτες είναι μισογύνηδες, οι ορθόδοξες γυναίκες είναι οι πρώτες που υπερασπίζονται το άβατο του Αγίου Όρους (δες τι λέει η Λιάνα Κανέλλη:

    http://www.agioritikovima.gr/2011-07-14-22-28-56/3754-liana-kanelli-we-have-the-virgin-of-the-commander-%CE%9B%CE%99%CE%91%CE%9D%CE%91-%CE%9A%CE%91%CE%9D%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%97)

    Κατά τον ίδιο τρόπο οι «ανέραστοι» μοναχοί είναι οι πρώτοι που υπερασπίζονται την ιερότητα του μυστηρίου του γάμου (ΚΑΙ τις σωματικές πτυχές αυτού). Είναι τρελοί αυτοί οι ορθόδοξοι!

    6)Η μισθοδοσία του κλήρου από το κράτος θεσπίστηκε ΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ για όλη την εκκλησιαστική περιουσία που το κράτος παράνομα άρπαξε από ιδρύσεώς του. Ας μην αναφέρουμε την περιουσία που γενναιόδωρα προσέφερε και προσφέρει η ίδια η Εκκλησία – όλοι ξέρουν ότι τα μισά σχολεία, πανεπιστήμια και νοσοκομεία της χώρας είναι χτισμένα σε γη που είχε ΔΩΡΙΣΤΕΙ στην Εκκλησία από πιστούς, για να την αξιοποιήσει όπως εκείνη νόμιζε καλύτερα (βλ. και συσσίτια – πολύ χρήσιμα στις μέρες μας, ε;) Το κράτος χρωστάει στην Εκκλησία, Λεβιάθαν. Δες εδώ:

    http://www.oodegr.com/oode/koinwnia/perius2.htm

    7)Η κόλαση και ο παράδεισος δεν είναι κατά την Ορθοδοξία τόποι αλλά καταστάσεις: ο Θεός είναι η απόλυτη και τέλεια Αγάπη. Αν δεν φροντίσεις να πετύχεις το «καθ’ ομοίωσιν», να γίνεις κι εσύ (κατά το δυνατόν) αγάπη, δε θα μπορέσεις να ζήσεις μαζί Του (στην αιώνια ζωή αναφέρομαι) γιατί δε θα αντέχεις την αγάπη Του. Θα μείνεις περιχαρακωμένος στην κακία και τα πάθη με τα οποία έτρεφες την ψυχή σου σε όλη την επίγεια ζωή σου, και κατ’ επέκταση θα απομονωθείς απ’ όλους, Θεό και ανθρώπους, και θα δυστυχήσεις. Το ότι θα τυφλωθείς αν μείνεις ένα χρόνο στο βάθος μιας σπηλιάς και βγεις απότομα στο φως δε σημαίνει ότι φταίει ο ήλιος. Καταλάβανε όλα τα παιδάκια ή μήπως να δανειστώ τα καζάνια των καθολικών για τις μεταφορές μου;

    8)Ταπεινή μου γνώμη: γνήσιοι άθεοι είναι οι αγνωστικιστές, που λένε: «Δεν ξέρω αν υπάρχει θεός που έφτιαξε τον κόσμο, και δε μας νοιάζει κιόλας». Κάτι τύποι που, ενώ θεωρούν ότι η ζωή τους είναι τυχαίο γεγονός που τελειώνει στο χώμα, αντί να τη χαίρονται σπαταλούν τα λίγα χρόνια της για να συκοφαντούν με πλαστές αποδείξεις που δε στέκουν έναν θεό που «δεν υπάρχει» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ. Ξέρουν πως Εκείνος υπάρχει. Και ξέρουν πως είναι συγκεκριμένα αυτός ο Θεός που περιγράφεται στην Παλαιά και, κυρίως, στην Καινή Διαθήκη. ΑΠΛΩΣ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. Γιατί τους φέρνει προ των ευθυνών τους. Γιατί το να Τον ακολουθήσουν απαιτεί αγώνα. Καταπώς έλεγε κι ο Σίλλερ στους «Ληστές»:

    «Ο Θεός θα με τιμωρήση, σκέπτεται.
    Μα όχι, Θεός δεν υπάρχει.
    Ναι, αλλά αν υπάρχη;
    Όχι, δεν είναι δυνατόν να υπάρχη. Δεν θέλω να υπάρχη. Διατάσσω εγώ να μην υπάρχη!»

    Αλλά αυτή η συλλογιστική δεν ειρηνεύει την ψυχή τους, που συνεχίζει να αποζητά το Δημιουργό της. Γι’ αυτό, καταφέρονται νυχθημερόν με ζήλο απέναντι στο Θεό, σε μια προσπάθεια να πείσουν όσο γίνεται περισσότερους για την ανυπαρξία Του, μήπως έτσι πείσουν και τους εαυτούς τους. Και μόνο το γεγονός ότι ασχολούνται τόσο μαζί Του αποδεικνύει ότι πιστεύουν στην ύπαρξή Του. Κανένας χριστιανός δε θα κάνει τον κόπο να μπει σε ένα θρησκευτικού προσανατολισμού μπλογκ μουσουλμάνων για να βρίσει τον Αλλάχ, γιατί ξέρει πως ο Αλλάχ δεν υπάρχει. Όμως ούτε κι εσύ, το κάνεις αυτό, έτσι δεν είναι Λεβιάθαν; Επίσης μόνο ετσι εξηγείται γιατί ο Πέτρος, ένας άνθρωπος που δηλώνει ότι δεν πιστεύει στο Χριστό, πήγε να διδάξει σε ορθόδοξο κατηχητικό, και έλεγε σε παιδάκια με ανησυχίες ότι «όλα αυτά δε συνέβησαν πραγματικά, είναι μυθολογία του εβραϊκού λαού, όπως έχουμε κι εμείς οι Έλληνες τη δική μας». Μπροστά στους γονείς τους βέβαια δεν είχε προφανώς τα κότσια να κάνει τέτοια αθεϊστική προπαγάνδα . Γιατί όμως; Θα ήταν μια άριστη ευκαιρία να εκπολιτίσει τους «κοινωνικά καθυστερημένους» χριστιανούς (στα εισαγωγικά είναι λόγια του ίδιου του Πέτρου από άλλα τόπικ).

    ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ:
    Ποιοι είναι οι παρανοϊκοί; Αυτοί που αγωνίζονται όλη τους τη ζωή από φιλότιμο και λαχτάρα για να μπορέσουν να αγκαλιάσουν τον Πατέρα που είναι βέβαιοι ότι τους περιμένει στο τέλος του μονοπατιού για ένα νέο και απείρως ωραιότερο ταξίδι, και που αν έχουν άδικο απλώς θα έχουν χάσει περίπου 80 μέτρια/καλά χρόνια;

    Ή αυτοί που αποφασίζουν από πείσμα και τεμπελιά να μην κάνουν τίποτα παραπάνω από το να καλοταΐζουν απλώς τον εγωισμό τους και τα 80 χρόνια τους, και που αν έχουν άδικο θα χάσουν μια αιωνιότητα ευτυχίας;

    Υπάρχει αρκετό φως για όποιον θέλει να δει. Μόνο που χρειάζεται ν’ ανοίξει και τα μάτια του.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 12:53 μμ
    Permalink

    Κανένα πρόβλημα αν δεν σου αρέσει το καλό ή το κακό αν και είναι προφανές πως ξέρεις την απάντηση στο αν είναι καλό ή κακό, και πάλι δεν έχεις την ειλικρίνεια να την παραδεχτείς, γιατί θα είναι σαν να παραδέχεσαι ότι έχεις πέσει θύμα απάτης. Καταλαβαίνω τι περνάς. Αλλάζω την ερώτηση.Είναι θεϊκό να διατάζεις την σφαγή παιδιών;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 2:16 μμ
    Permalink

    Λεβιαθαν, αν γνώριζες το Θεό, θα γνώριζες και ότι ήταν θεϊκό!

    Υπάρχει γνωση που μόνο αν την αξίζεις θα την λαβεις!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 3:55 μμ
    Permalink

    Δεν μου απάντησες (πάλι). Μπλαμπλαδίζεις σε απλές ερωτήσεις.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 4:19 μμ
    Permalink

    Aν είναι απλές ερωτήσεις, τότε για τί με ρωτάς;

    Η απάντησή που πήρες φίλε, είναι λιτή, σαφέστατη και ξεκάθαρη κομμένη στα μέτρα σου!

    Τόσο αξίζεις…

    Και κάτι άλλο ακόμα. Αν η δική σου ερμηνεία σε ικανοποιούσε, δεν θα ρωτούσες.

    Ξέρεις γιατί δεν σε ικανοποιεί; Θα στο πω, διότι είναι ψέμα και το ψέμα είναι μία ψεύτικη ικανοποίηση του ψεύτικου εαυτού σου!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 4:57 μμ
    Permalink

    Το θέμα με τους θρησκόληπτους είναι ότι δεν μπορείτε και συνέχεια υπεκφεύγετε να απαντήσετε απλές ερωτήσεις.

    Η δική μου ερμηνεία με ικανοποιεί απόλυτα, θεωρώ τις γενοκτονίες κακές, έργο άξεστων ανθρώπων που για να δικαιολογήσουν το ρατσιστικό τους μίσος δημιουργούσαν φανταστικούς θεούς. Αυτό που δεν με ικανοποιεί, και με φοβίζει, όταν κάποιοι θρησκόληπτοι δεν θέλουν να δουν το προφανές, πως μιλάμε για ένα Γιάχβε καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση των άξεστων μοχθηρών Εβραίων. Δεν με ικανοποιεί, και με φοβίζει, που βλέπουν τις γενοκτονίες και τους βιασμούς ως πράξεις απολύτως δικαιολογημένες αν έχουν γίνει κατόπιν εντολής εκ των άνωθεν.
    Και επειδή ντρέπονται να το πουν στα ίσα, γιατί πια η ανοχή της κοινωνίας έχει μικρύνει, μιλάνε με γρίφους, ώστε να μην φανεί πόσο άρρωστα είναι αυτά που πιστεύουν.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 5:04 μμ
    Permalink

    Λεβιαθαν, δεν πιστεύω να θύμωσες;

    Είναι εντελώς φυσικό το ψέμα να «ψάχνεται» συνεχώς από άλλα ψέματα κάπου να πιαστεί, να ακουμπήσει και να στηριχθεί.

    Διότι απλά, είναι ψέμα και δεν έχει από αλλού να κρατηθεί, παρά μόνο απ τον εαυτό του που είναι ψέμα!

    Εκεί που βρίσκει όμως την αλήθεια την περνάει – σαν τυφλό ψέμα που είναι – για ψέμα, ακουμπάει πάνω της να στηριχθεί και γίνεται… κομμάτια!

    Έτσι την πάτησε και ο Εωσφόρος με τον Χριστό!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 5:10 μμ
    Permalink

    Λεβιαθάν, πιάνεσε και γελοιοποιήσε και γίνεσαι…κομμάτια απ΄τα ίδια σου τα λόγια!

    Γράφεις, «Η δική μου ερμηνεία με ικανοποιεί απόλυτα»…

    Aν ήταν έτσι φίλε, γιατί μας το λές;;;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 5:11 μμ
    Permalink

    Εξακολουθείς να μην απαντάς. Πάντως μπορείς να μετρήσεις πόσους σκοτώνονται στο όνομα του Εωσφόρου – του Darth Vader της εποχής – στην Αγία Γραφη και πόσοι από εντολή του Θεού.

    Για να σε γλιτώσω από το ψάξιμο, ο Darth Vader σκοτώνει 10 άτομα, ο Γιάχβε 2 εκατομμύρια +. Όποτε βαρεθείς να μπλαμπαδίζεις απάντα αν θες και στην ερώτηση.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 5:51 μμ
    Permalink

    Αμέτρητοι σκοτώνονται εν ονόματι του Εωσφόρου.

    Ένας απ’ τους αμέτρητους νεκρούς του είσαι και ΕΣΥ!

    Όταν το νιώσεις, τότε ευχαρίστως να σου απαντήσω σε όλα τα ερωτήματά σου…

    «Μη τοις νεκροίς ποιήσεις θαυμάσια · μόνον ουχί λέγων Μη τοίς νεκρωθείσι τω άλλοις θεοίς προσέχειν ποιήσεις θαυμάσια;»

    Σχολιάστε
  • Μάιος 24, 2012, 6:14 μμ
    Permalink

    Πραγματικά Λεβιαθαν, αναρωτιέμαι γιατί να επιμένεις και θέλεις να μάθεις για τον Θεό, εφόσον δεν τον πιστεύεις!!

    Μήπως -λέει – επειδή τελικά τον πιστεύεις, αλλά δεν τον θέλεις στη ζωή σου, φοβούμενος μην σου πάρει τη θέση και γι αυτό και θέλεις να τον καταργήσεις;;

    Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να συγχύζεσαι φίλε,… σου παραχωρεί ευχαρίστως τη θέση Του!

    … αλλά δεν θέλεις και είναι δικαίωμά σου!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 25, 2012, 12:34 πμ
    Permalink

    Ο κατάλληλος άνθρωπος να λύσει τις απορίες είναι ο μητροπολίτης Λαυριοτικης Νικόλαος. Συνήθως απαντάει σε όλα τα μαιλ.
    Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Μετά την συμπλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων, συνέχισε τις σπουδές του στο Harvard και το M.I.T. (Η.Π.Α.), όπου και έλαβε μεταπτυχιακούς τίτλους (Master) και διδακτορικό (Ph.D). Εργάστηκε ως ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης στο Αγγειολογικό εργαστήριο του New England Deaconess Hospital (Η.Π.Α.). Παράλληλα διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης της Διαστημικής Εταιρείας των Ηνωμένων Πολιτείων (NASA) και της εταιρείας Arthur D. Little. Δίδαξε στα Πανεπιστήμια του Harvard και του M.I.T., στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης και στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε Θεολογία στην Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού στη Βοστώνη των Ηνωμένων Πολιτειών και ανακηρύχθηκε διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

    μέσα απο την ιστοσελίδα της Μητροπόλεως θα βρειτε το e mail http://www.imml.gr

    Σχολιάστε
  • Μάιος 25, 2012, 1:07 πμ
    Permalink

    @ Alexei, σεβαστός ο Επίσκοπος, γνωρίζει πολλά και ωφέλιμα και προσπαθεί ότι καλυτερο κατά τις δυνατότητες του πνευματικού επιπέδου που βρίσκεται.

    Δεν είναι κατάλληλος όμως για πόλεμο με αόρατους εχθρούς. Είναι τελείως ανεπαρκές εδώ οι σπουδές και τα πτυχία και οι κοσμικοί τίτλοι.

    Εδώ δεν γίνεται αγώνας για να λυθούν απορίες, αλλα δεσμά αόρατα!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 25, 2012, 9:07 πμ
    Permalink

    Καλα παιδί μου. Έχεις δίκιο. Καμία φορά βλέπω τι γράφετε και στεναχωριέμαι…έτσι απρόσωπα μέσο Διαδικτύου δεν λύνεται κανένας δεσμός. Χρειάζεται πνευματικός οδηγός και προσωπική επαφή τουλάχειστον για μια φορά.
    Εδω δεν έχετε καλα, καλά όλοι ονόματα, κρύβεστε….
    Δεν έχω όμως άλλο χρόνο ούτε αρκετό IQ αλλα η συζήτηση μου μοιάζει πιο πολύ για διαμάχη των ΕΓΩ και όχι αναζήτηση αλήθειας ( για τους Χριστιανους ένα πρόσωπο είναι αλήθεια).
    Να προσέχετε παρακαλώ, ο εγωισμός είναι πολυ ύπουλο πράγμα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 25, 2012, 10:09 πμ
    Permalink

    @Alexei, παιδί μου. Μη στεναχωρίεσε. Ζεί Κύριος ο Θεός!

    Αν γνώριζες τον Κύριό σου και Θεόν σου, θα αναγνώριζες ότι η συζήτηση δεν είνα καθόλου απρόσωπη κι ας γράφουν κάποιοι με ψευδόνυμο.

    Δεν γίνεται εδω διαμάχη των ΕΓΩ, αλλά διάλυση των ΑΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΓΩ εν ονόματι Κυρίου!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 25, 2012, 12:27 μμ
    Permalink

    Πως θα κάνεις προσευχή για την σωτηρία του αλλού αν δεν ξέρεις το όνομα του; Τα δεσμά πωσ τα λυθούν; με τα λόγια μας; χωρίς την βοήθεια το Χριστού;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 26, 2012, 3:06 πμ
    Permalink

    Αλεξέι, δεν είναι ανάγκη να ξέρεις το όνομα του άλλου. Είναι αρκετό να ξέρεις το δικό σου Όνομα…

    Τα δεσμά δεν λύνονται με τα λόγια μας, αλλά με τον Λόγο μας.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 12:03 μμ
    Permalink

    Λεβιαθαν, την ίδια ερώτηση που κάναμε στον Πέτρο, την κάνουμε και αε εσένα.

    Τι ήταν, ή τι είναι για εσένα ο Χριστος ;

    Περιμένουμε απάντηση, γιά να μας πληξεις…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 4:57 μμ
    Permalink

    Τι ήταν για εμένα ο Χριστός;
    Με άλλα λόγια αν σήμερα ερχόταν ένας άγνωστος και μου έλεγε πως «κοίτα, σε συγχωρώ για τις αμαρτίες σου, είμαι ο γιος του Θεού γεννήθηκα από παρθένα, και ήρθα για να σώσω τον κόσμο» πώς θα αντιδρούσα; Ε νομίζω ότι όλα αυτά δείχνουν βαριά πνευματική διαταραχή ενός ταλαιπωρημένου ανθρώπου. Καλό είναι να θυμόμαστε πως εκείνοι την εποχή δεν υπήρχαν ψυχίατροι που θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν. Όπως είπα πριν, δεν υπάρχει τίποτα το ηθικό στο να γίνεσαι ο αποδιοπομπαίος τράγος, το αντίθετο, είναι απολύτως ανήθικο να υπόσχεσαι παραγραφή αδικημάτων και άφεση των ευθυνών. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η Ελλάδα έφτασε ως εδώ. Αφού η θρησκεία μας βασίζεται ακριβώς σε αυτές τις φοβερές «αξίες» .

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 6:03 μμ
    Permalink

    Παιδιά, ο @Λεβιαθαν μας απάντησε.

    Πάμε λοιπόν να του κάνουμε ένα check up με ακτίνες Φωτός Χριστού, γιά να δούμε πως είναι η κατάσταση της υγείας του, κι αν λέει την αλήθεια μ αυτά που μας γράφει…

    Λεβιαθάν, την πάτησες όπως ο Πέτρος και η Ευανθία- σαλόγραια. Δηλαδή από τον εαυτό σου τον ίδιο!

    Είναι ένας άγνωστος, μας λες, γιά εσένα ο Χριστός.

    Από πότε μπορούμε να μιλήσουμε και να πούμε την γνώμη μας, να βγάλουμε συμπεράσματα, να κρίνουμε και να καταδικάζουμε, ή ακόμα και να υποστηρίζουμε κάποιον, την στιγμή που μας είναι ΑΓΝΩΣΤΟΣ;;;

    Αυτό δεν μας δείχνει άραγε, ότι έχουμε να κάνουμε με «βαριά πνευματική διαταραχή ενός ταλαιπωρημένου ανθρώπου».;;;

    Δηλαδή, έχουμε να κάνουμε με παράλογες σκέψεις ενός παράλογου ανθρώπου που απαιτεί να τον πάρουμε και στα σοβαρά.

    Διάγνωση @Λεβιαθάν : Σκιζοφρένια της λογικής, σε προχωρημένο στάδιο!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 8:21 μμ
    Permalink

    Αγαπητέ Ιωάννη γιατί εκπλήσσεσαι και αρχίζεις πάλι τις προσωπικές επιθέσεις;

    Όπως για εσένα είμαι ένας άγνωστος και μπορείς να έχεις γνώμη για την πνευματική μου κατάσταση επειδή τολμάω να μην έχω φανταστικούς φίλους, το ίδιο μπορώ να κάνω κι εγώ για κάποιον που μου υπόσχεται, πως επειδή είναι ο γιος του θεού, θα πάρει τις αμαρτίες μου στις πλάτες του, ακόμα και όταν δεν το επιθυμώ (που δεν το επιθυμώ).

    Ο Χριστός άλλωστε είχε πει πως οι χριστιανοί πρέπει να περιμένουν πως θα γίνουν αντικείμενο σχολιασμού και σάτιρας για αυτά που έλεγαν. Είναι προφανές πως όταν λες σε έναν άνθρωπο πως πιστεύεις σε έναν εβραίο θεό που γεννήθηκε από παρθένα, που πιθανότατα δεν ήξερε να διαβάζει ή να γράφει αλλά παρ’ όλα αυτά ήταν θεός, τότε πρέπει να περιμένεις πως κάποιοι θα σε πάρουν στο ψιλό και θα νομίσουν ότι αστειεύεσαι είτε θα νομίσουν ότι είσαι ο ίδιος τρελός.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 10:12 μμ
    Permalink

    Αγαπητέ φίλε με το ψευδώνυμο @Leviathan.

    Πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσουμε και να συνεχίσουμε τον διάλογο μαζί σου, αλλά με την προυπόθεση ότι από εδώ και στό εξής θα αναφέρεσε με το κανονικό σου όνομα.

    Δεν είναι φυσικό ούτε και τίμιο, εμείς να σου γράφουμε με το όνομά μας και εσύ με ψευδώνυμο.

    Μας γράφεις ότι «…επειδή τολμάω να μην έχω φανταστικούς φίλους…». Εδώ, συμφωνούμε μαζί σου. Πολύ καλά κάνεις!

    Δεν πιστεύω να κρίνεις ως άδικο, να απαιτούμε και εμείς τό ίδιο;

    Περιμένουμε λοιπόν, το όνομά σου και συνεχίζουμε, αν θες…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 29, 2012, 10:33 μμ
    Permalink

    Γιατί στην Σαλογραία και στην Ανώνυμη δεν είχες αυτήν την απαίτηση; Δύο μέτρα και δύο σταθμά εσείς οι πιστοί 🙂 Τηλέφωνο θες; Διεύθυνση; Συγγνώμη αλλά δεν παραχωρώ προσωπικά μου δεδομένα, ειδικά σε φανατικούς θρησκόληπτους σαν και εσένα.

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Ειρήνη είναι ένα ποτήρι ζεστό γάλα κι ένα βιβλίο μπροστά στο παιδί που ξυπνάει.
    - Γιάννης Ρίτσος
  • Αρέσει σε %d bloggers: