Περί ημών

Ζωντανό Ιστολόγιο - μαργαριτάρια θησαυροί του Διαδικτύου

Το Ζωντανό Ιστολόγιο είναι αφ’ ενός μια απόπειρα αλίευσης ..μαργαριτών από τον ωκεανό του Διαδικτύου και αφ’ ετέρου δωρεάν διάθεσης επιλεγμένων θησαυρών & χρήσιμων πληροφοριών σε ψηφιακή μορφή από διάφορες πηγές.

Το ιστολόγιο αυτό δεν είναι μια προσωπική καταγραφή, αλλά φιλοδοξεί να αποτελέσει χώρο και τόπο χαλαρής επικοινωνίας, ανταλλαγής πληροφοριών και διαλόγου όσων ανθρώπων αισθάνονται οικεία.

Βρήκατε κάτι ενδιαφέρον στο διαδίκτυο; Οι καλοπροαίρετες παρατηρήσεις, προτάσεις, καθώς και η ενεργή συμμετοχή σας, είναι ευπρόσδεκτη στο istologio.org@gmail.com! Καλή περιήγηση!

Υ.Γ. 1 Συμβουλές για φίλους

Εάν το Ζωντανό Ιστολόγιο σας αρέσει και το επισκέπτεστε τακτικά, έχουμε δύο συμβουλές που μπορεί να σας είναι χρήσιμες.

1) Αυτόματη ενημέρωση για νέες δημοσιεύσεις

Μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές/τριες στο Ζωντανό Ιστολόγιο ώστε να ενημερώνεστε αυτόματα για νέες καταχωρήσεις από τη ροή RSS

http://feeds.feedburner.com/istologio

( για το τι είναι οι ροές RSS και πως μπορείτε να τις αξιοποιήσετε, δείτε ένα κατατοπιστικό σύντομο βίντεο στο Engineers2.gr )

Εάν οι ροές RSS σας μπερδεύουν, μπορείτε, αν προτιμάτε, να ενημερώνεστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμπληρώνοντας σωστά το email σας εδώ:

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=istologio

2) Δείτε τα σχόλια, μπείτε στο διάλογο

Στο Ζωντανό Ιστολόγιο, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, διεξάγονται όμορφες, πολιτισμένες κι ενίοτε έντονες συζητήσεις με ελευθερία και σεβασμό στη διαφορετική άποψη. Μπορείτε να συμμετέχετε στο διάλογο ανώνυμα ή επώνυμα σχολιάζοντας καταχωρήσεις ή και στέλνοντας προτάσεις για νέες δημοσιεύσεις.

Ως πρώτο βήμα μπορείτε να ενημερώνεστε αυτόματα για νέα σχόλια στο Ιστολόγιο από τη ροή RSS

http://feeds.feedburner.com/istologio_comments

Εναλλακτικά, μπορείτε να λαμβάνετε μέσω email τα νέα σχόλια που δημοσιεύονται στο Ζωντανό Ιστολόγιο δηλώνοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=istologio_comments

Υ.Γ. 2

Η προσπάθεια αυτή γίνεται από μεράκι, με σεβασμό κι αγάπη ιδιαίτερα σε όλους όσους τρέφουν την καρδιά μας, εμπλουτίζουν τις γνώσεις μας και ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας. Αν κάτι στις σελίδες μας τους στενοχώρησε, ζητούμε συγνώμη εκ των προτέρων και υποσχόμαστε να προβούμε σε διόρθωση μόλις μας υποδειχθεί στη διεύθυνση η-ταχ (e-mail) : istologio.org@gmail.com

Creative Commons License

Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά-Μη Εμπορική Χρήση-Παρόμοια διανομή 3.0 Ελλάδα.

276 σκέψεις σχετικά με το “Περί ημών

  • Ιανουάριος 21, 2010, 5:58 μμ
    Permalink

    Αλήθεια,
    τέτοιες απόψεις τις συμμερίζονται και άλλοι;

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 24, 2010, 12:42 μμ
    Permalink

    Πέτρο, η κατήχηση είναι κυρίως υπόθεση της οικογένειας και της ενορίας αλλά και ο στόχος του κράτους ποιός είναι; Μόνο να υπάρχει ομαλότητα στην κοινωνία και ευημερία; Γιατί είναι σώνει και καλά κακό να χρησιμοποιήσει το κράτος αξιόλογα στοιχεία της παράδοσης ενός τόπου που μπορούν να βοηθήσουν το λαό σε μια πιο ουσιαστική κοινωνία; Αν βέβαια το αρνηθεί τότε σε καμία περίπτωση δε συμφωνώ με τις υπόγειες ανταλλακτικές κινήσεις εκκλησίας – κράτους. Η διαπλοκή με το κράτος (και την οποιαδήποτε εξουσία) είναι καθαρή εκκοσμίκευση και ζημειώνει και τις δύο «πλευρές».

    Σχολιάστε
  • Ιανουάριος 24, 2010, 3:06 μμ
    Permalink

    Σε αυτό που γράφεις συμφωνώ.

    Νομίζω πως το στοιχείο που μας διαφεύγει είναι ότι ζήσαμε μέχρι πρόσφατα την ιστορική αναγκαστικότητα μιας κλειστής παραδοσιακής κοινωνίας και έχει επηρεαστεί η διαμόρφωση της αντίληψής μας.

    Σε περιόδους που ιστορικά βρεθήκαμε σε τέτοια κατάσταση, το ρόλο της πολιτιστικής συνοχής τον είχε αναλάβει η εκκλησία. Αυτό όμως είναι συνθήκη ανάγκης.
    Σε μια ανοιχτή κοινωνία, όπως ήταν σε μεγάλο βαθμό ο αρχαίος κόσμος ή όπως είναι πολύ περισσότερο η σημερινή, δεν μπορεί να σταθεί ένας τέτοιος ρόλος.

    Και εκκλησιαστικά αλλά και πολιτειακά, η άποψη πως «το κράτος οφείλει να οδηγεί τις ψυχές στο θεό» είναι τελείως άκυρη αλλά και επικίνδυνη.
    Πλησιάζει πολύ σε αυτό που ονομάζουμε θεοκρατία.

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 15, 2010, 9:51 μμ
    Permalink

    πολυ καλη δουλεια συνεχιστε,το χουμε αναγκη!!!!
    η Παναγια να σας εχει καλα!!

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 23, 2010, 4:39 μμ
    Permalink

    Σας παρακαλώ θερμά αν γνωρίζεται να μου κάνετε γνωστό που ιερουργή ο Πατέρας Σάββας Αχιλλέως. Σε ποίον Ιερό Ναό και την πλήρη διεύθυνση του, πόλη,οδό ,κτλ. Είναι επιθυμία ψυχής να παρακολουθήσω την Ιερή λειτουργία όπου και άν Ιερουργή.
    Σας γράφω το ε-μαιλ μου καθώς και το κινητό μου τηλέφωνο.
    Παύλος Καμπίτσης 6995843833.

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 27, 2010, 6:48 πμ
    Permalink

    Στην Αγια Γραφη στη Γενεσι γραφει σε ενα σημειο πριν την κιβωτο:Οταν ο Κυριος ειδε ποσο ειχε αυξηθει η κακια των ανθρωπων στη γη και οτι ολες τους οι σκεψεις ηταν παντα μονο πονηρες,μετανιωσε που ειχε δημιουργησει τον ανθρωπο στη γη και λυπυθηκε κατακαρδα.γιατι αναφερεται ο ορος μετανιωσε?μετανιωνει για τις πραξεις Του?

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 27, 2010, 8:00 μμ
    Permalink

    PREPEI NA RWTHSEIS ENAN PNEUMATIKO GERONTA H ENAN EN XRISTW THEOLOGO\!!!!!!!!!!!
    DIOTI YPARXOYN KAI THEOLOGOI POU DIDASKOUN JIOGKA!
    PANTWS H PALAIA DIATHIKI EINAI PRIN THN KAINH.
    STHN KAINH DIATHIKI O KYRIOS HRTHE ME AGAPH,APO AGAPH GIA THN AGAPH.
    DEN LEEI POYTHENA OTI METANIWSE GIA TIPOTA!
    AN KANW LATHOS ,AS ME DIORTHWSEI KAPOIOS PAPOYLIS H THEOLOGOS…
    EYXARISTW+
    KALH ANASTASH

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 27, 2010, 10:29 μμ
    Permalink

    PARAKALW……»APORIA»
    SE VOHTHISA ESTW SE KATI?!
    GIATI DEN VAZEIS ONOMA?!

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 28, 2010, 11:08 μμ
    Permalink

    Απορία
    «Τό θείο θέλημα ή η θεία βουλή, αν το αναφέρουμε κλιμακωτά, εμφανίζεται σε τέσσερις μορφές. Πρώτο είναι η θεία ευδοκία, «τό κατ ευδοκίαν» θέλημα, αυτό δηλαδή που ο Θεός κατ εξοχήν θέλει. Δεύτερο είναι η οικονομία, «τό κατ οικονομίαν» θέλημα, κατά το οποίο πατρικά υποχωρεί ο Θεός, για την αδυναμία μας. ∆ρίτο είναι η παραχώρηση, «τό κατά παραχώρησιν» θέλημα, κατά το οποίο επεμβαίνει ο Θεός και παιδεύει και τέταρτο και πολύκλαυστο είναι η εγκατάλειψη, «τό κατ εγκατάλειψιν» θέλημα, όταν ο άνθρωπος ζεί με αμετάβλητη σκληρότητα και αναισθησία και προκαλεί την εγκατάλειψή του από το Θεό.» γεροντας Ιωσηφ Βατ.
    Όταν εμείς οι άνθρωποι δεν δεχόμαστε το θέλημα του Θεού το κατ’έυδοκία, κατα κάποιον τρόπο, θα λέγαμε ότι ο Θεός «αναγκάζεται» απο την αγάπη Του, να άλλάξει σχέδιο. Μιλάμε πάντα άνθρωπομορφικά. Γι΄αυτό λεει το κείμενο ότι ο Θεός «μετάνοιωσε». Πλέον ο Θεός προχωρεί στο κατ’οικονομία ή κατα παραχώρηση θέλημα Του. Επιτρέπει δηλαδή να καταστραφεί η γη για να μην γίνει το κακό αθάνατο και να μην κληρονομηθεί στις επόμενες γενιές.
    Εμείς κρίνουμε τα πραγματα με βάση αυτήν την μικρή επίγεια ζωή μας. Ο Θεός νοιάζεται για την αιώνια.
    Καλό Παράδεισο να’χουμε.
    Δεν είμαι θεολογος, αν βρω κι άλλα στοιχεία θα σου απαντήσω.

    Σχολιάστε
  • Φεβρουάριος 28, 2010, 11:42 μμ
    Permalink

    MARINA,POLY WRAIO AYTO POU EGRAPSES….
    DEN TA HKSERA….O/H APORIA XATHIKE????????
    O THEOS NA MHN MAS EGKATALIPSEI POTE -EUXOMAI
    DIOTI EIMASTE XAMENOI…………….
    AMHN+
    KALO PARADEISO

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 1, 2010, 3:43 μμ
    Permalink

    thnx Μαρινα!σε ενα αλλο σημειο λεει «ειχε αυξηθει η κακια των ανθρωπων στη γη και οτι ολες τους οι σκεψεις ηταν παντα μονο πονηρες» αρα οι επομενες γενιες δεν θα ειχαν καν την ελευθερη βουληση να επιλεξουν για το πως θα ζησουν σε ενα τετοιο περιβαλλον.δικαιωμα που μας εχει δωσει ο Θεος γι αυτο μαλλον επετρεψε να καταστραφει η γη..ανθρωπομορφικα ισως μιλαει γιατι ειναι ενα βιβλιο π δεν απευθυνεται σε λιγους αλλα σε ανρθρωπους οποιασδηποτε κοινωνικης ταξης ενω επισης πρεπει να ναι και διαχρονικο.ισως χρησιμοποιειται ο λογος με τετοιο απλοικο τροπο ετσι ωστε να ειναι κατανοητος σε πολλους..αν βρειτε τπτ επιπλεον plz γραψτε το.να στ καλα!

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 1, 2010, 11:12 μμ
    Permalink

    ALEX Το χωρίο μιλάει ότι μετεμελήθην ο Θεός και όχι ότι μετενόησε. Έχει διαφορά.

    Η έννοια της μεταμέλειας στα εβραϊκά αντιπροσωπεύεται από δύο ρήματα: שוב shuv (που σημαίνει: για να επιστρέψει) και נחם nicham (που σημαίνει: για να αισθανθεί τη θλίψη)

    Όλες οι έννοιες όταν γίνονται χρήση από τους ανθρώπους στην Αγία Γραφή έχουν μία αναφορά και μία κίνηση προς τον Θεό. Άρα εάν η έννοια αυτή εχρησιμοποιείτο από άνθρωπο θα σήμαινε: θλίψη γι’αυτό που έκανε και κίνηση επιστροφής στον Θεό.

    Όταν ο συγγραφέας της Αγίας Γραφής χρησιμοποιεί αυτή την λέξη για τον Θεό σημαίνει: κάλεσμα του Θεού προς τους ανθρώπους για να επιστρέψουν σε Εκείνον. Κι ο Θεός επιτρέπει αυτή την θλίψη του θανάτου για να μη συνεχίζεται η αμαρτία και δεν υπάρχει πια ευκαιρία μετανοίας πλέον σε αυτούς τους ανθρώπους με την Πρώτη Παρουσία του Κυρίου εφόσον μιλάμε για Παλαιά Διαθήκη με την εις Άδου κάθοδο του Κυρίου μας ή με την Δευτέρα Παρουσία όταν μιλάμε για την Καινή Διαθήκη την περίοδο που διανύουμε τώρα.

    Η μεταμέλεια όταν μιλάμε για ανθρώπους μπορεί να οδηγήσει στην μετάνοια, μπορεί και όχι. Ας πούμε ο Ιούδας μετεμελήθη αλλά δεν μετενόησε. Ενώ η μετάνοια είναι οριστική.
    Τα παραπάνω μου τα ανάλυσε φίλος θεολογος. Κανε μια ευχή.

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 2, 2010, 12:01 πμ
    Permalink

    MARINA S’EYXARISTOUME+POLY WRAIA OLA OSA GRAFEIS….
    EMATHA POLLA………….
    NASAI KALA…

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 2, 2010, 10:24 πμ
    Permalink

    Άγγελε δεν είναι δικά μου, ρωτησα και μου τα είπανε. Να ευχεσαι .

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 2, 2010, 1:34 μμ
    Permalink

    NAI MARINA,TO DIAVASA OTI STA ANELYSE THEOLOGOS,ALLA MOU ARESE O TROPOS POU TA METEFERES…METEDWSES+EGRAPSES EDW…
    NA EISAI KALA+H AGIA MARINA NA SE FYLAEI+NA SE EULOGEI….
    AN TO MARINA EINAI TO VAFTISTIKO SOU THA TO DWSW SE AGRYPNIA…ALLA KI AN DEN EINAI KSEREI O THEOS SE POIA ANTISTOIXEI!!!!!!!!!

    MIA PSYXH POU THA HTHELE NANAI…………..ENAS AGGELOS+
    AGGELIKH….KALH ANASTASH+

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 2, 2010, 1:43 μμ
    Permalink

    Αγαπητε Αγγελε, το Μαρίνα είναι το βαπτιστικό μου.
    Δεν τα μετεφερα με δικο μου τρόπο αλλά αυτολεξη.
    Αγγελος μπορεί να μην γίνεις , άγιος μπορείς σίγουρα, αφου γιάυτό είσαι πλασμενος. Καλη Σαρακοστη και καλη Ανασταση!

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 2, 2010, 1:48 μμ
    Permalink

    S’EYXARISTW POLY+ EPISHS.
    EKTIMW THN EILIKRINEIA SOU…
    KAI XAIROMAI POU SE LENE MARINA….THN AGAPW IDIAITERWS POLY
    THN AGIA MARINA….
    AN POTE PAS STH MYTILHNH,PANW APO TO AERODROMIO…EXEI IERO NAO ME MIA MONADIKA OMORFH+THAUMATOURGH EIKONA THS AGIAS SOU.
    AGIA MARINA,LENE KAI TO XWRIO.

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 18, 2010, 1:33 μμ
    Permalink

    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !
    ΟΙ ΔΕ ΕΚΖΗΤΟΥΝΤΕΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΟΥΚ ΕΛΛΑΤΩΘΗΣΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΑΓΑΘΟΥ!!! —μήνυμα στο ΔΝΤ!!!!—

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ !!!

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 25, 2010, 3:08 πμ
    Permalink

    υπαρχει Θεος?αισθανομαι πως ειμαστε μονοι μας…υπαρχουν χριστιανοι που ειναι?εγω σπουδαζω κ δεν βλεπω χριστιανους στους κυκλους μου…να μου πουν τι πιστευετε…δεν νιωθετε πως τελικα ισως η ζωη φευγει χωρις να τη ζειτε?εχω ακουσει κατι για σεξ μετα το γαμο η γυναικα να υπακουει στον ανδρα(αρα δεν εχει βουληση?)και κατι τετοια,λες και ειστε απο αλλο κοσμο..ποτε δεν καταλαβαινα τετοιες στασεις στη ζωη να δεχεστε οτι σας λενε χωρις να ξερετε τι συμβαινει πραγματικα αφου δεν εχετε ζησει την αντιθετη οψη…πραγματικα θελω να μαθω τις σκεψεις σας….(με καθε σεβασμο προς ολους δεν ηρθα να το παιξω εξυπνος αλλα ειδα κατα τυχη την σελιδα και ξαφνιαστηκα με αυτα που διαβασα και γενικα με αυτα που ακουω για τους χριστιανους)γιατι πιστευετε?εχετε ζησει κατι που σας προτρεπει να το κανετε?απλα ακουτε τους παπαδες?(που δεν εχω καμια εμπιστοσυνη μ αυτα που ακουγωνται μεχρι στα πιο βρωμικα κυκλωματα μερικοι συμμετεχουν)τι πιστευετε για τον υπολοιπο κοσμο?

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 25, 2010, 12:22 μμ
    Permalink

    Γιώργο
    ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΣΑΝ ΠΑΛΙΟΣ, ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ!

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 25, 2010, 3:26 μμ
    Permalink

    ΓΙΩΡΓΟ-ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΩΙΣΤΕΣ-ΑΠΟ ΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΚΟ…ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ+ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ,ΟΤΙ ΣΤΡΑΒΟ-ΑΝΑΠΟΔΟ ΛΑΘΟΣ ΚΙ ΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ-ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ-ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΜΕΝ-ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑΙ-εγω τουλαχιστον-ΚΛΟΝΙΖΟΜΑΙ-ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ-ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ=Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟΣ-ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ+ΓΙΑ ΜΕΝΑ=ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    ΛΕΩ=ΚΥΡΙΕ ΗΜΑΡΤΟΝ+ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ.ΣΩΣΕ ΜΕ+ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ+ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΜΕ+ΦΩΤΙΖΕ ΜΕ,ΜΗΝ ΜΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ=ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ+ΙΑΣΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ-ΟΤΙ ΗΜΑΡΤΟΝ ΣΟΙ.
    ΦΩΝΑΞΕ ΤΟΝ-ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ-ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ-ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΣ=ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΛΩΝ-ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ.
    ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ,,,
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ+
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ.

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 26, 2010, 11:30 πμ
    Permalink

    Αγαπητέ ΓΙΩΡΓΟ!

    Τα ερωτήματα που θέτεις είναι τόσο καίρια και καταλυτικά και δείχνουν σπάνια εντιμότητα αναζήτησης της ζωντανής ύπαρξης του Θεού στο εδώ και τώρα. Είναι ερωτήματα με τα οποία θα έπρεπε να αναμετριόμαστε κάθε φορά που νιώθουμε βέβαιοι και αυτάρκεις με τις επιλογές μας που αφορούν τη σχέση μας με το Θεό.

    Γιατί πιστεύω;Τι έχω ΖΗΣΕΙ που να με προτρέπει να το κάνω;Κι αυτό που έχω ζήσει είναι αρκετό για να με κάνει να είμαι τόσο βέβαιος ώστε να μπορώ να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι και βλέπω τα πράγματα ελεύθερα κι αβίαστα ή το κάνω γιατί θέλω να είμαι σύμφωνος με κάτι που έχει κατασκευάσει το μυαλό μου και πόρω απέχει από αυτό που είναι η καρδιά μου ‘ετοιμη να δεχτεί;

    Όπως λέει και η αγαπημένη μου Σαλογραία,θα τη συναντήσεις κάπου εδώ, ή στο δικό της το μπλοκάκι,υπάρχει η πίστη εξ ακοής και η πίστη εξ αποκαλύψεως ,δηλ.απο τη φανέρωση του Χριστού στη ζωή μας, ο οποίος αδιάκοπα χτυπάει την πόρτα της καρδιάς μας μυστικά κι ανεπαίσθητα, σαν ερωτευμένος στο κατώφλι της καλής του που περιμένει ένα σημ’αδι απο κεινη οτι τον θέλει. Και τότε αρχίζει το πανηγύρι!
    Ως τότε κανει υπομονή!

    Συνηθως οι άνθρωποι με πίστη εξ ακοής μετατρέπουμε την πίστη μας σε ιδεολογία όπως μια χαρά περιγράφεις,και την καταντάμε άδειο κουφάρι και από πάνω ζητάμε και τα ρέστα απο αυτους που βαφτίζουμε αρνητές ,οι οποίοι μας θετουν κάθε φορα υπο τον τύπο των ήλων και προκαλούν την αυτοσυνειδησία μας.Άλλα λέει η καρδιά μας κι άλλα ακούν τ ‘άυτιά μας.

    Νά’σαι καλα που μου το θύμισες και καλό Πάσχα(πέρασμα) στην ΑΛΗΘΕΙΑ!

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 26, 2010, 12:51 μμ
    Permalink

    Στέλλα μου
    σε ακούω με συγκίνηση αυτήν την ώρα…
    Καλό Πάσχα, να έχουμε όλοι…

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 26, 2010, 1:19 μμ
    Permalink

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΙΖΑΚΙΑ
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ=ΚΑΛΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ=ΤΗΣ ΖΩΗΣ+
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 31, 2010, 5:47 μμ
    Permalink

    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
    Δεν πιστευω πως ο εγωισμος ειναι σαν χαρακτηριστικο αδυναμια..ο ανθρωπος πιστευω πως εμφυτα δεν εχει αδυναμιες αλλα δυναμεις.ακομα και ο θυμος ειναι μια απ αυτες αρκει να υπαρχουν σωστοι προσανατολισμοι και σωστη κριση.
    Εγω ειμαι απιστος εξ ακοης.. δεν με πειθουν αυτοι που μιλανε για τον χριστιανισμο αλλα σιγουρα με προβληματιζουν…αν ισχυει κατι περι αποκαλυψεως ελπιζω καποτε να το ζησω…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 1, 2010, 3:28 μμ
    Permalink

    Γιωργο αυτα που λες ειναι σωστα .Φυσικα τις εμφυτες δυναμεις που εχει ο ανθρωπος ,αναλογα πως θα τις αξιοποιησει τις μετατρεπει σε αρετες η σε παθη.Το εγω ειναι ενα απο τα χαρισματα που εδωσε ο Θεος στον ανθρωπο.Παντως για να δεχτεις την αποκαλυψη του Θεου πρεπει και εσυ να θελησεις.Ο Θεος αποκαλυπτεται σε καθε ανθρωπο γιατι αγαπα τον καθε ανθρωπο ξεχωριστα,ομως δεν το καταλαβαινουν ολοι γιατι δεν θελουν.Αν θελεις ομως να εχεις την εμπειρια του Θεου στην ζωη σου, θα την εχεις.Καλη Ανασταση!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 25, 2010, 10:37 μμ
    Permalink

    Χριστος Ανεστη,

    ηθελα να ρωτησω, εαν σας ειναι γνωστο, γεροντας φωτισμενος στην περιοχη της μακεδονιας, αντιστοιχα με τον γεροντα Παϊσιο, γεροντα Πορφυριο, κλπ, και πως θα μπορουσε να επιτευχθει προσωπικη επικοινωνια μαζι του

    Αληθως Ανεστη ο Κυριος

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 25, 2010, 10:53 μμ
    Permalink

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ+

    ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ.

    ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ? ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ? ΕΔΕΣΣΑ? ΞΑΝΘΗ? ΚΟΜΟΤΗΝΗ?!

    ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΕΝΑΝ ΑΓΙΟ ΠΑΠΠΟΥΛΗ
    ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
    ΑΞΙΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΝΑ ΜΕ ΣΚΕΠΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΙ ΤΟΥ….

    ΠΕΣΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΝΑΝ
    ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ.

    ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ…
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΝΟΜΑΤΑ…

    ενα αχρειΑστο ον ειμαι.
    +ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 26, 2010, 1:34 πμ
    Permalink

    Χριστος Ανεστη και αφελφοι εν Κυριω,

    σημασια δεν εχει το μερος, αν και προτιμομενο μερος ειναι ισως η συμπρωτευουσα Θεσσαλονικη.
    οσο για το Ορος, δεν δυναμαι να αξιωθω της ελεηνης παρουσιας μου, λογω του αβατου.
    ευχαριστω για την προτροπη-προσευχη, να’ναι ευλογημενο.

    Αληθως Ανεστη ο Κυριος

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 28, 2010, 10:42 μμ
    Permalink

    «Ο προορισμός μας είναι ο ουρανός!
    Η Αγία Γραφή είναι ο χάρτης,
    ο Χριστός είναι ο δρόμος,
    η πίστη και η υπακοή στο θέλημά Του είναι οι βηματισμοί μας….!»

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 28, 2010, 10:49 μμ
    Permalink

    Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ,
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ.
    Η ΜΟΝΗ ΟΔΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΥ
    ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ
    ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ,ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ…
    ΥΠΑΚΟΗ ΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ…
    ΠΟΥ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:59 πμ
    Permalink

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
    ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ 2ΠΟΔΟΥ ΣΚΥΛΟΥ
    ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ…
    ΚΑΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ,ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ,Η ΨΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ….
    ΑΠΛΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ.
    ΤΑ ΖΩΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΖΩΗ-ΕΙΝΑΙ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ
    ΟΧΙ ΕΜΨΥΧΑ.
    ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΧΕΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.
    Α+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 9:45 μμ
    Permalink

    Γιώργο 172 είσαι ο ίδιος με τον Γιώργο 174? Γιατί αν είσαι ο ίδιος, με μπέρδεψες! 🙂
    Από τη μία αναρωτιέσαι αν υπάρχει Θεός και από την άλλη διορθώνεις – συμπληρώνεις το σημείωμα μου (183) με τρόπο που μόνο ένας που πραγματικά αγαπά τον Χριστό θα μπορούσε να συμπληρώσει…
    Ευχαριστώ πάντως για την όμορφη σημείωση «184»
    Χριτός ανέστη!
    Καλό βράδυ!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:00 μμ
    Permalink

    DYSTYXWS DEN EIMAI O IDIOS!!!
    DIOTI AN HMOYN O 172 TOTE THA EIXE SYMBEI ENA THAYMA!!!
    EIMAI ALLOS…
    OMWS EUXOMAI O 172 NA NIWSEI TON XRISTO MAS
    KAI NA ANAGENNHTHEI EN PNEUMATI AGIW….

    ALH8WS ANESTH_+

    KAI GW S’EYXARISTW!!! XAIROMAI POU XARHKES.POU SOU ARESE. H DIKH SOY SHMEIWSH ME ENEPNEYSE!!!

    ANASTASIMA FILIA+EN KYRIW…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:13 μμ
    Permalink

    ΟΚ Γιώργο 188:-)
    Εκεί που νόμιζα ότι έγινε θαύμα, προσγειώθηκα:-):-)

    Και κάτι τελευταίο για τον Γιώργο 172:
    «Άσε τη ζωή που κάνεις… Ψάξε τη ζωή που χάνεις…», εμείς ό,τι και να πούμε δεν θα σε πείσουμε
    —>
    Φέρνω στο μυαλό την κλασική εικονίτσα με τον Χριστό που χτυπά μια ξύλινη πόρτα… Που όμως δεν έχει χερούλι απ έξω! Ανοίγει μόνο από μέσα…Το σοφό και δυνατό χέρι του Θεού νοιάζεται και προνοεί για όλους μας, και μας χτυπά την πόρτα τόοοοοοοσες πολλές φορές! Εμείς δεν ακούμε ή κλείνουμε τ’ αυτιά μας και δεν ανοίγουμε! Αν πραγματικά θελήσεις, ο Θεός θα σου αποκαλυφθεί και θα καταλάβεις πολλά από οσα σου φαίνονται τώρα ακαταλλαβίστικα. Εύχομαι σύντομα να Του ανοίξεις…

    Καλό βράδυ!
    Καλόν παράδεισο!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:17 μμ
    Permalink

    Ο Θεός δίνει συνεχώς ευκαιρίες. Αν τις εκμεταλλευτούμε καλώς! Ο Θεός στο ένα βήμα μας κάνει 10! Αλλά πρέπει να κάνουμε πρώτα το δικό μας ένα!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:22 μμ
    Permalink

    189-190 no name}-
    MPOREI KAI NA EGINE TO THAUMA APLA NA MHN TO KSEROMEN yet!!!
    MPOREI O 172 NA ZEI MIA SIWPHLH EPISKEPSH TOU THEOU…
    EIDOMEN…

    WRAIO TO ->ASE TH «ZWH» POY KANEIS,PSAKSE TH +ZWH+ POU XANEIS….

    AMHN_+KALO PARADEISO!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:33 μμ
    Permalink

    Υ.Γ.:
    ASE TH «ZWH» POY KANEIS,PSAKSE TH +ZWH+ POU XANEIS…
    Πηγή—–>Χριστιανικό περιοδικό «Τα κρίνα» (ποοοολύ καλό)
    (Για να μην κάνω μόνο clopy-paste χιχι 🙂 )

    Καλό βράδυυυυυυυ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:37 μμ
    Permalink

    xaxa!!! kalo to cLopy paste@!!!!
    m’ekanes kai gelasa!
    nasai kala…
    ta kseromen ta krina!!!

    giati olo viazesai kai olo les kalo vraaaaady?!>?
    katse ligo akoma !!!

    sou arese pou evala «» sto 1o ZWH kai ++ sto 2o ZwH?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:46 μμ
    Permalink

    Ναι George μου άρεσε… Γι αυτό άλλωστε και στο υστερόγραφο το έκανα clopy-paste από ‘σένα 🙂 …

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 10:55 μμ
    Permalink

    194-EYXARISTW!!!
    TO PROSEKSAAA!!!
    BLEPEIS EIMAI PARATHRHTIKON AN KAI OLIGO XAZON…
    KAI XAIROMAI POLY ME MIKRA PRAGMATA….
    SAN PAIDAKI POU AMA TOU DWSOYNE ENA SOKOLATAKI
    XOROPHDAEI APO ATH HARA TOY!
    MAS PWS VAZEIS AYTA TA KITRINA FATSOULAKIA?!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 11:00 μμ
    Permalink

    το χαμόγελο π.χ. είναι άνω και κάτω τελεία «:» και παυλίτσα «-» και παρένθεση «)»
    το λυπημένο προσωπάκι «:» και «-» και «(»
    …Όπως και στα κινητά. Εδώ βέβαια δεν εμφανίζονται όλες οι φατσούλες. Το χαμόγελο όμως που είναι και το καλύτερο εμφανίζεται, οπότε αρκεί 🙂

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 11:08 μμ
    Permalink

    ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΟ,
    ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΘΕΟΦΟΒΕΣ;;

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 11:18 μμ
    Permalink

    S’EYXARISTW POLY 196…:-)

    NASAI KALA

    NIKOS 197- GIATI RWTAS?!
    WHO WANTS TO KNOW -ANYWAY?
    PRAY AN DEN TRABAS ZORI!!!!!!!!!!!!!!!
    TI ENNOEIS THEMA?
    O TROPOS POU RWTAS DEN EINAI WRAIOS BRE NIKO!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 11:30 μμ
    Permalink

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΟΥΜΕ.
    ΕΝΑΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΕΙ+ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ…ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ…ΟΥΤΕ ΚΡΥΒΕΤΑΙ.ΟΜΟΛΟΓΕΙ.
    ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΦΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ….!!!
    ΑΝΤΙΛΑΒΟΥ?
    ΕΣΥ νικο ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ!?!?!?Η ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΣ./ΑΛΛΗ/ΑΛΛΟ?! ΡΩΤΑΩ-ΣΥΓΝΩΜΗ.
    ———–….

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 29, 2010, 11:45 μμ
    Permalink

    Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΜΑΡΑΝΕ !
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΕΧΕΙΣ ΑΛΩΝΙΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΟΝΟΜΑΤΑ.ΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΘΕΟΥΣΟΣ .ΠΟΤΕ ΜΙΛΑΣ ΣΑΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΑ ΚΑΤΙΝΑ ΣΜΥΡΝΙΑ.
    ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΔΕ ΛΕΩ!
    ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΝΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΑΠ ΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ …
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΣΕ ΜΟΝ ΑΜΟΥΡ!(ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ,ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ).

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Ο Θεός κρύβεται από τον άνθρωπο από απεριόριστο σεβασμό για την ελευθερία του
    - Anonymous
  • Αρέσει σε %d bloggers: