jump to navigation

Φωτισμένοι γέροντες του Αγίου Όρους Ιουνίου 5, 2008

Posted by Ζωντανό Ιστολόγιο in : Βίντεο, Ορθοδοξία / Εκκλησία , trackback

Ο πατέρας Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης αφηγείται περιστατικά και προσωπικές εμπειρίες με τους αγίους γέροντες Παΐσιο Αγιορείτη, Εφραίμ Κατουνακιώτη και Πορφύριο Καυσοκαλυβίτη.

1ο μέρος – π. Παΐσιος: «υπάρχουν 50 ζωντανοί άγιοι στο Άγιο Όρος σήμερα»

YouTube Preview Image

2ο μέρος – π. Πορφύριος: «όταν βιώνουμε τον Χριστό δεν υπάρχει αντίχριστος»

YouTube Preview Image
Αγιορείτικες Εμπειρίες – π. Πορφύριος για το 666 και τη δύναμη του Σταυρού

3ο μέρος
YouTube Preview Image
Αγιορειτικές Εμπειρίες

Από το τηλεοπτικό κανάλι μέσω του ιστολογίου της ΟΟΔΕ.

Λέξεις κλειδιά: π. Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης, άγιο όρος, γέροντας Παΐσιος, εφραίμ κατουνακιώτης, μοναχισμός

Comments»

1. Ανώνυμος - Ιουνίου 7, 2008

τωρα τελευταια τα μηνυματα σας -τα ενημερωτικα-μουρχονται σε ….γιαπωνεζικα.Γιατι?
Σας διαβαζω γιατι μετα απο την τυρβη και το θορυβο της ημερας-αρκετη τη ημερα η κακια αυτης-ηρεμει η ψυχη μου.

2. Ζωντανό Ιστολόγιο - Ιουνίου 9, 2008

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση… Συμβαίνει χωρίς να έχουμε εμείς κάνει κάποια αλλαγή. Θα προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε άμεσα.

3. [istologio.org] Το ζωντανό ιστολόγιο » Προβλήματα με αναγνώστες RSS - Ιουνίου 18, 2008

[...] Φωτισμένοι γέροντες του Αγίου Όρους [...]

4. παρακσευη - Ιανουαρίου 29, 2009

εισται η πιο φωτηνη σελιδα στο χαος του ιντερνετ.

5. klkostas - Ιανουαρίου 30, 2009

ειμαστε τυχεροι που ειμαστε Ελληνορθοδοξοι και (ατυχοι) γιατι θα κριθουμε πιο αυστηρα. Ας βαλουμε τα δυνατα μας

6. πηνελοπη - Ιουνίου 20, 2009

θα ηθελα να γεμισει το ιντερνετ απο ιστιοσελιδες πειρας αγιορητων μοναχων.

7. πηνελοπη - Ιουνίου 21, 2009

θα ηθελα να μιλησει καποιος γεροντας για τον αντιχριστο.

8. δημητρα - Σεπτεμβρίου 16, 2009

θελω να μιλησω με καποιο πνευματικο για το παιδι μου που βρισκεται σε αδιεξοδο με τη σχολη του και πολυ απογοητευμενο αποψε μου ειπε οτι σκεφτεται να αυτοκτονιση σασ παρακαλω βοηθεια θελω

9. xdoum - Σεπτεμβρίου 17, 2009

ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΝΑΝ ΑΡΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΙΑΤΡΟ.
ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΕΙΛΤΕ EMAIL xdoum1@gmail.com

10. xdoum - Σεπτεμβρίου 17, 2009

κ.Δημητρα γνωριζω καποιον πνευματικο πολυ καλο ο οποιος ειναι και ιατρος.Πιστευω οτι μπορει να σας βοηθησει παρα πολυ.Εαν θελετε λεπτομερειες στειλτε email στο xdoum1@gmail.com

11. δημητρα - Σεπτεμβρίου 17, 2009

σας ευχαριστω πολυ και ο θεος να σας βοηθαει σε καθε σας βημα

12. ανωνυμη - Σεπτεμβρίου 17, 2009

ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ

13. αγγελος. - Νοεμβρίου 8, 2009

ο θεός δεν υπάρχει. το απέδειξε ο Δαρβινος μεσω της εξέλιξης και της στατιστικής απιθανότητας. η θρησκεια είναι μία απάτη.

14. αγγελος. - Νοεμβρίου 8, 2009

τα ζωα δεν κανουν θρησκευτικες τελετουργιες. μονο ο ανθρωπος κανει. αυτο σημαινει οτι υπαρχει το γονιδιο εκεινο της θρησκειας.

15. Παναγιώτης - Νοεμβρίου 9, 2009

@ Αγγελος

Απέδειξέ μας ότι δεν υπάρχει Θεός.
Όχι με επιχειρήματα του στυλ «το είπε ο τάδε σοφός/κουτός/έξυπνος/επιστήμονας/φιλόσοφος»…

Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει Θεός. Τον βλέπω κάθε μέρα! Στη φύση, στα δένδρα, στους ανθρώπους. Τα πάντα εν σοφία (και ελευθερία) εποίησεν!!!!

16. savvas - Νοεμβρίου 10, 2009

Ο Θεός δεν ανακαλύπτεται αλλά αποκαλύπτεται, και σε κάθε χριστιανό βιώνεται και επιβεβαιώνεται κάθε ημέρα της ζωής του. Έστω όμως και να μην υπάρχει για σένα , αυτά που θα κερδίσεις ειναί πολλά περισσότερα απο αυτά που θα χάσεις Άγγελε΄. Έχεις και ώραιο όνομα φίλε μου..

17. Δημήτρης - Νοεμβρίου 10, 2009

Τους αγαπώ πολύ τους άθεους. Απορίπτουν όχι το Θεό της αγάπης και της συγχώρεσης, αλλά το τιμωρό παρανοϊκό Θεό, το σαδιστή πατέρα που εμείς φτειάξαμε στα μέτρα μας. Εκείνος μας έκανε την ύψιστη τιμή και μας έπλασε κατ” εικόνα Του και καθ” ομοίωσή Του. Εμείς ανταποδώσαμε με την ύψιστη ατιμία να πλάσουμε ένα Θεό κατ” εικόνα μαςκαι καθ” ομοίωσή μας.
Άγγελε, πίστεψέ με ο Θεός της αγάπης υπάρχει και σε ψάχνει. Κι εσύ πάντως, τον ψάχνεις. Απόδειξη η συμμετοχή σου σε συζητήσεις περί ενός Θεού που δεν πιστέυεις. Σε αγαπάει και ο Γιός Του πέθανε για τις αμαρτίες σου, ώστε να μπορείς 2.000 χρόνια μετά να βρεις ειρήνη στη καρδιά σου.
Θα προσευχηθώ για σένα ειδικά απόψε.
Δημήτρης – Κέρκυρα

18. Γιώργος - Νοεμβρίου 22, 2009

Συμμετέχω για πρώτη φορά στο ιστολόγιό σας και χαίρομαι που υπάρχει ένας τέτοιος χώρος επικοινωνίας. Οι απαντήσεις που δίνετε στον Άγγελο είναι απλές και τρυφερές. Έτσι είναι, ο Θεός ψάχνει και προσπαθεί να σώσει κάθε ψυχή. Εμείς φεύγουμε απο κοντά Του, Αυτός μα ς περιμένει με υπομονή! Εύχομαι Άγγελε να ανοίξεις την καρδιά σου και να αφήσεις το Φώς Του να μπεί μέσα και τότε θα κατα΄λάβεις τί σου λέμε!

19. elisso - Δεκεμβρίου 12, 2009

Σαs ευχαριστω πολυ για τα βιντεο και τις στοριεs που μαs στενελτε τωρα υπαρχει λογοs να μπαινω στο διαδυκτιο σοβαροs λογος,οχι για να περναω ασκοπα τον χρονο μου,μα για να χαιρεται η ψυχη μου.

20. Αννα - Απριλίου 8, 2010

Συμμετέχω για πρώτη φορά στο ιστολόγιό σας και θα ήθελα να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας.
Πιστεύω πως υπάρχει το καλό και το κακό. Πιστεύω πως υπάρχει θεός. Είναι τόσο φανερό άλλωστε. Η καρδιά μου είναι γεμάτη από αγάπη. Λαχταρά την αγάπη. Η ευτυχία των άλλων πλασμάτων μου χαρίζει ευτυχία. Ονειρεύομαι έναν κόσμο όλο ειρήνη χαμόγελο υγεία, κάτι σαν μια γιορτή να κρατά αιώνια.
Πονάω αφόρητα όταν πονά ακόμα και ο εχθρός μου.
Πόσο μάλλον όταν πονάνε αθωωες ψυχούλες, όπως τα τέλεια πλάσματα, τα ζωάκια.
Τα ζωάκια που χάρη στον τέλειο δημιουργό μας βρίσκονται εγκλωβισμένα σε μια αναγκαστική τροφική αλυσίδα που δημιούργησε, σαν πλάστης και δημιουργός, και είναι καταδικασμένα να πεθαίνουν με φρικαλέο τρόπο για να γίνουν τροφή, προς επιβίωση άλλων ζώων.
Και τα φυτά επίσης, έχουν και αυτά ψυχούλα και πονάνε και φοβούνται, μόνον που δεν έχουν στόμα να ουρλιάξουν.
Πονάω για τον πόνο που έχουν τα ζώα όταν γεννούν και ας μην κουβαλούν το προπατορικό αμάρτημα. Όταν πονούν από αρρώστιες και πεθαίνουν, όταν πεινούν, η τραυματίζονται. Όταν ακόμα είναι θύματα της οργής του θεού και σκοτώνονται από φυσικές καταστροφές.
Δεν πονώ μόνο για αυτά, όμως έχετε τόσες δικαιολογίες για τα ανθρώπινα βάσανα, που μέχρι ο προοοο-προοοοογονος μπορεί να φταίει η ακόμα και η σκέψη του, για όσα αμέτρητες ψυχές θα υποφέρουν……..

Πονάω επίσης και για τον Χριστουλη, που ο άγιος Πατέρας του δεν σκέφτηκε έναν μη τραγικό, αποτρόπαιο, φρικαλέο τρόπο για να αποδείξει την Θεία ύπαρξη του Ιου του και τη σωτήριας των ψυχών μας, παρά μόνο αυτόν τον φρυκτό θάνατο.
Πονάω για την άπειρη αγάπη και καλοσύνη του θεού μας,που για να την εισπράξουμε πρέπει να στραγγιστούμε πρώτα στο αίμα μας, εμείς, οι πρόγονοί μας, οι απόγονοι και ο,τι αγαπάμε.

Βία, αίμα φρίκη τιμωρία, αρρώστιες, μαρτύριο ,για να ………. μάθουμε την αγάπη και την συμπόνια.
Απορώ λοιπόν, γιατί δεν εφαρμόζετε αυτό το παράδειγμα διαπαιδαγώγησης και στα σπίτια σας με τα παιδιά σας και τους δικούς σας ανθρώπους εφόσον δεν υπάρχει καλύτερο πρότυπο απο τον θεό ?

ΝΑΙ ΠΙΣΤΕΎΩ ΠΩΣ ΥΠΆΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΈΦΤΙΑΞΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ, ΙΣΟΣ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΝΑΝΕ, ΔΕΝ ΑΡΡΩΣΤΑΊΝΟΥΝ, ΔΕΝ ΠΕΘΑΊΝΟΥΝ.
ΚΑΙ ΑΠΌ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΟΙΝΌΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ (ΑΜΑΡΤΩΛΏΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΙΩΝ) ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΝ, ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΉΜΑΤΑ ΓΑΛΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑΣ.
ΑΥΤΗ ΙΣΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ι Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΊΝΑΙ Η ΜΌΝΗ ΑΙΤΊΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΏ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΕ ΕΝΑΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΘΕΟΣ, ΑΠΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ .

21. AGAPH+ - Απριλίου 8, 2010

ANNA-TA ZWA+TA FYTA DEN EXOUN PSYXH
MONO OI ANTHRWPOI
XRISTOS ANESTH+
AGAPH

22. Αννα - Απριλίου 8, 2010

Τα ζωα και τα φυτα δεν εχουν ψυχη?
Το λες ακομα και για τα ζωα????
Δηλαδη δεν πονουν δεν αγαπουν δεν θυμονουν,δεν νιωθουν?
Και τι ειναι τοτε? κουρδιστες κουκλιτσες ?
Δε γενιουνται? δε πε8αινουν?

Θα ηθελες εσυ να μου πεις τι πιστευεις οτι ειναι η ψυχη?

Η πετρα δεν εχει ψυχη.

Τι να πω μετα το τεραστιο ανθρωπινο εγωισμο που διακρυνω?
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ….

Μηπως ο ανθρωπος θα επρεπε να ψαξει να βρει την δικη του χαμενη ψυχη ?

23. AGAPH+ - Απριλίου 8, 2010

bre ANNA,ELEOS-SKEPSOU LIGO SOVARA
TA ZWA AN EIXAN PSYXH EPREPE NA MPOROUN NA KANOUN ERGA AGAPHS OPWS YPOTITHETAI OTI KANOUN OI ANTRWPOI-GIA NA FRONTISOUN TON PNEUMATIKO TOUS KOSMO.
TA ZWA PONANE-NAI ALLA DEN THA DWSOUN LOGO STO THEO DHMIOURGO GIA KAMIA PRAXI TOUS.TRWNE-KOIMOUNTAI-ZEYGARWNOUN-TELOS
EIDES ESY KAMIA GATA NA FRONTIZEI KATI ALLO EKTOS APTON EAYTO THS+TA GATIA THS?ZWA=ZOYN-=ZWH.
DEN EINAI EMPSYXA ONTA-EINAI EMVIA=VIOS=ZWH=EMVIA ONTA.
PSYXH EINAI H YPOSTASH H THEIKH STON ANTHRWPO,NOMIZW.
O THEOS EVALE STON ANTHRWPO TO PNEUMA-TON NOU=THN PSYXH….AYTA DEN TA EXOUN TA ZWA…EIDES ESY KANENA ALOGO YPEYTHINO?
H PETRA EINAI ANTIKEIMENO-DEN EXEI OUTE ZWH.
MH TA MPERDEUEIS.
MILHSE ME ENAN PNEUMATIKO,PHGAINE SE KAPOIA ENORIA KONTA SOU,H SE KAPOIO MONASTHRI.
RWTA.MATHE.
TA ZWA NIWTHOUN THN AGAPH TWN ANTHRWPWN,GIATI OLH H KTISH EINAI TOU THEOU-POU EINAI AGAPH
EPOMENWS …NIWTHOUN TO AGIO PNEUMA DIA THS EN XRISTW AGAPHS.KATALAVES?

24. AGAPH+ - Απριλίου 8, 2010

DIAVASE TON VIO KAPOIWN AGIWN,OPWS TOU AGIOY GERASIMOU TOU IORDANITOU,TOU AGIOU MAMANTOS,TOU AGIOU MODESTOU PATRIARXOU IEROSOLYMWN-EINAI AGIOI POU EIXAN AGAPH STA ZWA KAI MALISTA O AG.GERASIMOS STHNERHMO TOU IORDANH EIXE ENA LIONTARAKI GIA PET!-KATOIKIDION! PHGAINE TO ZWO KAI TOU EFERNE NERO APO MAKRYA….EINAI SYGKLONISTIKO NA VLEPEIS PWS H EN XRISTW AGAPH=TO AGIO PNEYMA=EKSHMERWNEI KAI TA AGRIA ZWA….DIAVASE,ALLA PRIN AP’OLA PARAKALESE TON THEO-PESTOU=XRISTE MOU DEIKSE MOU THN ALHTHEIA,KANE ME NA KATALAVW…KAI THA TA MATHEIS OLA EN KAIRW….

25. Αννα - Απριλίου 8, 2010

Ωραια,θελεις να πεις πως αν <> , θα δικαιωσω ολη αυτη τη φρικτη τροφικη αλυσθδα και θα παπσω να στεναχοριεμαι οταν κατασπαραζονται ζωνυανα?

26. Αννα - Απριλίου 8, 2010

αν φωτειστω ελεγε μεσα στο αγκυστρο..

27. για ΤΗΝ ΑΝΝΑ - Απριλίου 8, 2010

ΑΝΝΑ,ΞΕΚΟΛΑ ΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ….
ΤΟ ΡΗΜΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΣΩ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΘΗΡΙΑ…..!!!ΕΙΣΑΙ ΥΑΙΝΑ?
ΕΛΕΟΣ….ΗΡΕΜΗΣΕ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΕΥΕ+ΑΓΑΛΛΟΥ ΕΝ ΚΥΡΙΩ…
ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΝ ΣΟΦΙΑ ΠΟΙΗΣΑΣ, ΑΝ το γραφω σωστα διοτι εχω ξεχασει την οποια ορθογραφια εμαθα….
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ-Ν’ΑΓΩΝΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΜΕΡΙΚΑ ΖΩΑΚΙΑ ΨΟΦΗΣΑΝ.
ΜΗΝ ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΖΩΑ.
ΠΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΡΥΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ?
ΠΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ?
ΠΟΝΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΤΗΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ>?

28. Σ - Απριλίου 8, 2010

Συγνώμη και πάλι.Το γράφω από την αρχή.
Ωραία, θέλεις να πεις πως αν κάνω όλα αυτά που λες , θα δικαιώσω όλη αυτή τη φρικτή τροφική αλυσίδα και θα πάψω να στεναχωριέμαι όταν κατασπαράζονται ζωντανά?
Επίσης θέλω να μου πεις πως κρύβεται η αγάπη σε μια σκέψη μιας τέτοιας δημιουργίας?
Δικαιολόγησε μου το με δικά σου λόγια.

29. για ΤΗΝ ΑΝΝΑ/S?????????????? - Απριλίου 8, 2010

TI MOU KANEIS TWRA BRE S?????????TEST PSYXOLOGIAS?
OK-DEN EXW KATI NA KRYPSW….MERIKOI EDW KRYVONTAI…LENE TA TRELLA TOUS+EKSAFANIZONTAI-KANOUN PWS ENDIAFERONTAI KAI META OS MAMAKIDES=EKSAFANIZOL….
THANK YOU VERY MUCH….
O 8EOS=AGAPH…OLA TA EKANE EN AGAPH
TWRA ESY GIATI KOLLAS STA ZWA-TO MEGALO PSARI TRWEI TA MIKRA…AN PONAS GIAYTO,TOTE SORRY DEN MPORW NA SE VOHTHISW ME APOPEIRES NA SE PEISW.
THA PW-KYRIE ELEHSON AYTHN …ANNA S…KOLLIMENH ME TA ZWAKIA!!!!!!!!!DIOTI DEN SE LENE ANNA….
PAIZEIS KI ESY….
ORISTE-STA EIPA ME DIKA MOY LOGIA!!!
TWRA THA PAIXW memo-dream
tha oneireytw oti OI ANTHRWPOI KAPOTE AGAPOUSAN+H8ELAN NA DINOYN XARA STO DIPLANO TOUS….TWRA…paei….
EYXOMAI NA VREIS TH XARA MESA SOU

30. για ΤΗΝ ΑΝΝΑ/S?????????????? - Απριλίου 8, 2010

SE RWTHSA AN PONAS GIA TA EMBRYA POY PETANE STA SKOUPHDIA
AN PONAS POU YPOFEROYN KAKOPOIHMENA PAIDIA?DEN APANTHSES.MONO RWTAS-APAITEIS APANTHSEIS=DEN AKOUS=EGWISMOS.
DEN PONAS GIA MIA PSYXH KAPOIOU POY ARGIPETHAINEI AP THN ODYNH.
PONAS GIA TA ZWA,….OK
SORRY-+KALH ANASTASH SOU EUXOMAI+

31. Παντελώς Άσχετος - Απριλίου 8, 2010

Για πες μας εσύ βρε Άννα… με τη λογική σου δλδ..

Οκ, ας πούμε πως εφαρμόζουμε όοοολα όσα είπες…οκ?

Πρακτικά, με τι θα τραφεί ο άνθρωπος? Με χόρτα και καρπούς? Μα πως θα ανεχτεί να τα «σκοτώσει»?
Καλά για κρέας μάλλον δε το συζητάμε καθόλου ε?

Ο Θεός όρισε τον άνθρωπο βασιλέα και υπεύθυνο για την κτίση όλη. Πολλές φορές βέβαια ο άνθρωπος κάνει φοβερή κατάχρηση αυτής της ευθύνης!!! Σύμφωνοι! Άλλο όμως αυτό και άλλο αυτό που λες εσύ!

Ας μη ξεχνάμε πως προ της Πτώσεως, στον Παράδεισο, υπήρχε η τέλεια αρμονία μεταξύ όλων των όντων… Δεν υπήρχε η κρεοφαγία.. πουθενά! Ούτε μεταξύ των ζώων..

Με την πτώση καταστράφηκε αυτή η ισορροπία. Με ευθύνη του ανθρώπου έφτασαν να υποφέρουν και αυτά τα ζώα.. και γιαυτό δεν αναγνωρίζουν στο πρόσωπο του ανθρώπου την εικόνα του Θεού.. Θα δεις πολλές φορές στα Γεροντικά ότι κοντά στους Αγίους γαληνεύει όλη η κτίση.. Τα πουλιά, τα ζώα, τα φυτά, τα νερά… Όταν το πρόσωπο του ανθρώπου λάμπει από τη Χάρη του Θεού τότε και τα ζώα αναγνωρίζουν τον άνθρωπο σαν Βασιλέα τους.

Τα ζώα έχουν ζωή, όχι ψυχή.. Ελευθερία, αυτεξούσιο, συνείδηση έχει μόνο ο άνθρωπος που πλάστηκε κατ” εικόνα και ομοίωση του Θεού.
Υπάρχει η Υλική Δημιουργία που είναι όλη η φύση γύρω μας, υπάρχει η Πνευματική δημιουργία που είναι τα πνεύματα των Αγγέλων και των Δαιμόνων, και υπάρχει και ο Άνθρωπος που είναι «μεθόριος»-όριο μεταξύ ύλης και Πνεύματος. Ένα μέρος μας, το σώμα, ανήκει στην υλική δημιουργία, και ένα άλλο κομμάτι μας, η ψυχή, έχει πλαστεί με προοπτική αθανασίας κατ” εικόνα του Θεού..

32. Παντελώς Άσχετος - Απριλίου 8, 2010

Είναι υγιές να θλίβεται κανείς και να πονά με την κακοποίηση των ζώων, με τον «βιασμό» της Δημιουργίας του Θεού….
Έχεις δίκιο που πονάς για τούτο..

«Ταύτα έδει ποιήσαι, κακείνα μή αφιέναι..»… Ας πονάμε για τη φύση.. αλλά ας δείχνουμε και το έμπρακτο ενδιαφέρον μας για τον άνθρωπο….για τα παιδιά…για όσους υποφέρουν… Προέχει αυτό…και μετά οκ ας γίνεται και το άλλο…
Μήπως όμως σε διακρίνει μια μονομέρεια? Δε ξέρω.. μήπως?..

33. XRISTOS ANESTH+ - Απριλίου 8, 2010

PELLARA TI EINAI BRE ASXETE?
DIOTI XTES EGRAFES KATI AKATALABISTIKA…..VLAXIKA ? XWRIATIKA? NHSIWTIKA?
KAI ANGELOSIASI TI EINAI?

34. Παντελώς Άσχετος - Απριλίου 8, 2010

Δε σου λέω! Δε σου λέω! Δε σου λέω….. νια νια νιααα! :D :P

35. XRISTOS ANESTH+ - Απριλίου 8, 2010

SIGA MH MOY LEGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AFOU EISAI KAI PALIOPEISMATARHS EGWISTAROS!!!!!!!!!!!!!!!

36. Παντελώς Άσχετος - Απριλίου 8, 2010

Μπρααααααααβοοοοο, αυτό είναι! :) Μα πώς τα ξέρεις όλα.. πώς?? :)

37. XRISTOS ANESTH+ - Απριλίου 8, 2010

DEN KSERW TIPOTA…………APLA EPISHMAINW OSA FAINONTAI EK TOU MAKROTHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
TI KAIRO EXETE??????HLION??????????

38. Παντελώς Άσχετος - Απριλίου 8, 2010

Έτσι μπράβο! Άρα έχεις καλή όραση αφού βλέπεις και «εκ του μακρόθεν» :) nice, very nice! :)

Ήλιον, ήλιον έχωμεν… :)

39. XRISTOS ANESTH+ - Απριλίου 8, 2010

H ORASIS EINAI DWRON THEOU…..dear ASXETE…MOU TH DINEI TO PANTELWS ASXETOS-DIOTI MONO ASXETOS DEN EISAI………….
GIATI FOVASAI NA PEIS-NA DHLWSEIS KATI ALHTHINO?
THA SE MALWSEI H mamy sou?!

40. Παντελώς Άσχετος - Απριλίου 8, 2010

η μαμα μου δε με αφήνει να μιλάω σε τσένους… εχμ…
χα χα χα … έλα βρε ψυχή.. ξεκόλλα πιαααα!!! :)

41. XRISTOS ANESTH+ - Απριλίου 8, 2010

APO TI NA KSEKOLISW AKRIVWS??????!!!!!!!!!!
MIA EWTHSIS HTO POY PALI ZEN HPANTI8IN!

42. OK-aDIOS - Απριλίου 8, 2010

+kalon PARADEISON+

43. Αννα - Απριλίου 8, 2010

κάποιος έγραψε πως παίζω και δεν είμαι η αννα. για πάτα εξυπνάκια στο όνομα μου, να δεις πού σε θα σε οδηγήσει το λινκ.
ο μόνος που κρύβεται εδώ μέσα μάλλον είσαι εσύ.

κάποιος είπε πως δεν απάντησα. ξέρεις, δεν έχω πάρει το pc αγκαλιά όπου πάω.

κάποιος με ρώτησε αν πονάω για τους ανθρώπους.. κρίνοντάς με και αφήνοντας υπονοούμενα..
πάνω σε αυτό λυπάμαι, αλλά δεν διαβάζετε με προσοχή πριν σχολιάσετε. είχα γράψει λοιπόν..
-Δεν πονώ μόνο για αυτά, όμως έχετε τόσες δικαιολογίες για τα ανθρώπινα βάσανα, που μέχρι ο προοοο-προοοοογονος μπορεί να φταίει η ακόμα και η σκέψη του, για όσα αμέτρητες ψυχές θα υποφέρουν……..

και για όποιον δεν το κατάλαβε το κάνω replay

-Δεν πονώ μόνο για αυτά, όμως έχετε τόσες δικαιολογίες για τα ανθρώπινα βάσανα, που μέχρι ο προοοο-προοοοογονος μπορεί να φταίει η ακόμα και η σκέψη του, για όσα αμέτρητες ψυχές θα υποφέρουν……..

κάποιος έγραψε για την τροφή…πως θα ζήσουμε λέει..???
ο άνθρωπος έφτασε στο στάδιο να βρει τρόπους να ταΐσει ζωντανούς οργανισμούς με τρόπο μη αιματηρό, μη φρικτό. δίχως να αφαιρείται ζωή από έμβιο ον . -ΤΟΝ ΟΡΟ-ΧΑΠΙΑ ΓΙΑ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ. O πάνσοφος και πανάγαθος δεν μπόρεσε?
ΑΑΑΑΑ ΝΑΙ… ΦΤΑΊΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΤΟ ΞΈΧΑΣΑ….μετα την πτωση των πρωτοπλάστων την πλήρωσαν και τα αθώα πλάσματα. όλοι στο τσουβάλι. ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.
σκεφτείτε να ήταν και άσπλαχνος.

-απευθύνομαι μόνο σε όσους απάντησαν.
λυπάμαι αλλα δεν είστε για σοβαρή κουβέντα. δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθώ, ειδικά σε έναν χώρο που ανώνυμοι με κατηγορούν για κρύψιμο και ψεύτικα στοιχεία όταν μάλιστα έχω αναρτήσει το λινκ του blog μου.

44. gia tin KAHMENH ANNA - Απριλίου 8, 2010

FILH TOU PETRAKH EISAI BRE KAI SY? ME TO IDIO YFOS MILATE.
TO BLOGaki sou DEN FAINETAI.
KAI EPIPLEON DEN APANTAS SE 3 SAFEIS ERWTHSEIS
APANTAS ME ASAFEIA
OSO GIA TO ANNA KAI META S ME TIS IDIES ERWTHSEIS MAS MPERDEPSE.
SYGNWMH
TO OTI THYMWNEIS DEIXNEI EGWISMO
OK-KANE OTI THES
KATHGOREIS EMESWS PLHN SAFWS TO THEO?!
KATI MOY THYMIZEI PALI AYTO….
XAIRETISMATA STO synAFI …..
+KALH ANASTASH+KALA XRISTOUGENNA

45. E PSIT-AAAAAAAAAAAANNA,POU EISAI? - Απριλίου 8, 2010

TO KATASKOTEINO BLOG SOU MPIKES NA DIAFHMISEIS EDW MESA?
TI PROWTHEIS? TO SKOTOS? MPHKA+VGHKA….TI FILEYSPLAXNES AGRIES FOTOS EINAI AYTES? EISAI MESA SE JIOGA+APOKRYFYSMO MHPWS?
ANASTHTW O THEOS +DIASKORPHSTHITWSAN OI EX8ROI AYTOU KAI FYGETWSAN APO PROSWPOU AYTOU OI MISOUNTES AYTON+

XRISTOS ANESTH ALH8WS+

46. Αννα - Απριλίου 8, 2010

Η ιερα εξεταση και ο σκοταδεισμος ζει και βασιλευει ακομα και το 2010.
Αν σας δινονταν η ευκαιρια 8α με ειχατε ριξει και στα πυρα.

εεεε πσιιιτττττ -ωραιος τροπος εκφρασης μπραβο σας.

Κατι τετοιοι σταυτρωσανε τον Χριστο !!!!!!!

47. E PSIT ANNAAAAAAAAAAAAAA - Απριλίου 8, 2010

ANNA -PETRA TETOIA MONTELAKIA STHN EKFRASH PERI SKOTADISMOU KAI IERAS EKSETASHS EXOUN KAI OLA TA SYNASPISTHRIA….
DEN SE ERIKSE KANEIS STHN PYRA….
ALLWSTE EXEIS MPEI APO MONH SOU
KATAKAHMENH ANNA….MPHKES EDW GIA NA MAS VRISEIS TO THEO POU KATA THN GNWMH SOU EKANE ASPLAXNIES KAI LA8H…..
E PSIT-LEME STA GATAKIA POU TOSO TA AGAPAS.
GIATI THIXTIKES?
ALLWSTE 8EWREIS PWS TA ZWA EXOYN PSYXH KLP. E SE TI DIAFEROUN APO SENA LOIPON? SOU KSANALEW…E PSIT
KALH H NYXTA SOU
EMENA M ARESEI O HLIOS.
SORRY.
OSO GIA TO POIOI STARWSANE TO XRISTO EINAI TOU SYNAFIOY
POU TOY EIPANE OSA LES KAI SY….THINK.
SE LYPAMAI KAKOMOIRA MOY.

48. Αννα - Απριλίου 9, 2010

EPIXEIRIMATA 8ELW GIA NA SAS PW MAGKES KAI OXI KLAPSOYRISMATA.
PANTWS MOU ARESETE!!! SAS PAW ME XILLLIIIIAAAAAAAA..
EPIVEBEBAIONETE ALLH MIA FORA PWS DEN EXETE EPIXEIRIMATA.
ETSIIIIII ..EKFRASTEITE NA DEIKSETE TO 8UMO POY VGAZETE OTAN DEN EXETE EPIXEIRIMATA NA STIRIKSETE THN PISTH SAS.

SE KALO SAS…ME DIASKEDASATE PALI!

FENETE KA8ARA PWS DEN EXETE MELETISEI KAN TON XRISTIANIMO.
KAMIA DIA8IKH…TA LOGIA TOU XRISTOY…
OUTE TA TYPIKA DEN TIREITE…..XAXA
ESEIS KALA XRISTIANOPOULA, PAIRNETE TO DIKAIOMA NA LUPASTE OPOION AGAPA KAI SEVETE TA ZWA KAI NA TOY MILATE SAN SE ZWA?
POY TO LEEI AYTO GRAMMENO?
O XRISTOS PARADEIGMA, DEN ELEGE POTE SE
KANENAN…-KAHMENEEEEEE….PSIIIITTTTT ….H KAMENHHHHHHH
KAKOMIRHHHHHHHH

LOIPON EXW NA PROTEINW KATI….ARXISTE NA MELETATE TIS DEKA ENTOLES PRWTA….VIMA VIMA…POTE DEN EINAI ARGA.

KAI OTAN ME TO KALO GINETE ESEIS XRISTIANOI PRWTA, TA KSANALEME. TWRA DEN EXEI NOHMA NA KANOUME DIALOGO H ANTILOGO.

49. XRISTINA - Απριλίου 9, 2010

VRE ANNA-H THYMWMENH EISAI ESY+ERXESAI SE ENA SITE NA MAS PEIS PWS DEN EIMASTE XRISTIANOI!!!!
SOY ZHTW SYGNWMH-AFOU THIXTIKES TOSO POLY ME TO PSIT-ALLA
EXEIS POLY EGWISMO….
EDW EXOUN OLOI MELETHSEI-OLOI,EKTOS APO MENA THN AGRAMATH.
MHN TOUS KATHGOREIS OLOUS EKSAITIAS MOU.
EGW FTAIW MONO-EGW SE EIPA KAKOMOIRA,ALLA TO EIPA GIATI OPOIOS VRIZEI TO THEO WS ADIKO ASPLAHNO DEN EXEI KALH MOIRA,ME THN ENNOIA OTI H ARNHTIKH AYTH SYMPERIFORA APO MONH THS PROKALEI MIZERIA…
EYXOMAI NA VREIS THN GALHNH TOU XRISTIU+
SYGNWMH,
EGW FTAIW MONO-HMARTON

50. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΛΗΘΩΣ+ - Απριλίου 9, 2010

ΑΝΑΣΤΗΤΩ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΗΣΘΙΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΦΥΓΕΤΩΣΑΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΟΙ ΜΙΣΟΥΝΤΕΣ ΑΥΤΟΝ….

51. xtesini - Απριλίου 9, 2010

PANTELWS ASXETE-MIA DIEUKRINISH-APLA XTES DIEKOPH TO SHMA STO WIFI KAI T’AFHSA EKREMES!!!
-OTAN EIPA ETSI ME TO NOTHO-DEN THA MPOROYN NA KSEXASOUN,ENNOOUSA THN SXESH TOUS-OXI THN AMARTIA/PTWSEIS TOYS.
AN 2 ATOMA EXOYN PAIDI/PAIDIA-AKOMA KI OTAN ZOYN XWRISTA,EXOUN EPIKOINWNIA-logika-LOGW THS ANATROFHS TOY PAIDIOY…OTAN LOIPON,ENAS EK TWN 2 EINAI STO MONAXISMO-PREPEI NANAI APERISPASTOS….TO NA EXEI SXESH ME TO ATOMO ME TO OPOIO AMARTHSE DEN EGKYMONEI KINDYNOYS GIA MIA NEA PTWSH H ESTW GIA ANAMNHSEIS THS PTWSEWS?

52. prosoxi - Απριλίου 9, 2010

otan o nous mou einai se pragmata kai proswpa ektos tou kelliou mou,mporw na meinw aperispastos ston agwna mou?
mporw na exw 1 paidi kai na mou to fernei kathe mera H gynaika me tin opoia amartisa ws monaxos,na mou to fernei na to vlepw?\
kanonika den tha eprepe na min ksanayparxei epikoinwnia metaxy tis gynekos pou amartisa me mena pou tha eprepe na eimai afosiwmenos sto monaxiko vio-ki oxi na kovw voltes-ektos monis kai an tyxei kai synantisw kai mia xazi proskinitria tis Monis mou,na MHN tHn malwnw legontas tis-ME PARAKOLOYTHEIS?-?
E TI LETE ?

53. Αννα - Απριλίου 9, 2010

POTE DEN ANAFER8IKA SE OLOUS MESA STO SAIT.
H apodeiksi einai apo pio palio mou minima: grafw………………. -απευθύνομαι μόνο σε όσους απάντησαν.
Mi dimiourgeis pseftikes entipwseis.

Kai epitelous,den mporei stin epoxi mas akoma,oi opoioi to kanete, na stolizete me eirwneia kai sumperasmata tou tupou
-8ixtikes, se opoion apla ekfrazei tis apopseis toy.

Mi krineis gia na mi kri8eis. ta.. -kakomoira kai ta.. -kaimenh
einai h kritikh sou. Sa kali xristiani loipon, ase to 8eo na krinei. Einai diki toy doylia.

ta psiiiiiiiiitttttttttt annaaaaaaaaaa…..den timoyn oute to sait, oute ta atoma pou mpainoun se auto. einai pseftiko na milas gia timomena proswpa me tetoia symperifora.
To internet einai ena meso ths eleu8eris ekfraseis tou ka8e an8rwpou kai apo th stigmi poy ekti8ete dhmosia ena sait kai oi apopseis kapoiwn, einai upoxrewsh toy na dexete tin kritiki tou ka8e anagnwsth. An oxi, tote mporei na to kanei prive kai sugkekrimena meli.
H ELEY8ERH EKFRASH EINAI DIKAIOMA. OXI TIMH !!!!
Arkei na min prosvalei.
Eipes pws prosvala to 8eo poy pisteuete. Apla anelisa vash koinis logikhs an eusta8oun kapoia pragmata kai perimena epixeirimata na me peisoun gia to anti8eto.

Dieukrinisa oti den eimai a8eh. A8riskh eimai oxi a8eh.
O Xristos didaske eksw sthn fush. Den esteise kanenan nao.Den idrise oute onomatise kamia 8ryskeia.

NAI. PISTEYW STO 8EO. ALLA SE ENAN 8EO PRAGMATI PANAGA8O KAI APEIRO AGAPH.DEN KSERW POIOS EINAI KAI PWS TON LENE KAI OYTE ME ENDIAFEREI AYTO.
DEN PISTEYW SE 8EO POY EFTIAKSAN KAPOIOI STA DIKA TOYS METRA. DEN PISTEYW SE 8EO POY DIAXORIZEI TA PLASMATA TOY SE EMPSYXA ONTA, SE EMVIA, SE AMARTOLA, SE XRISTIANOYS H MH XRISTIANOYS……POY ORGIZITETE, POY TYMOREI KAI DEN MPOREI NA DIOR8OSEI THN ATELEIA TWN DHMIOYRGIMATWN TOY KAI KATA SYNEPEIA NA TA VAZEI MAZI TOYS.

Symfonw apoluta me ton Dimitri …………..
17. Δημήτρης – Νοεμβρίου 10, 2009
Τους αγαπώ πολύ τους άθεους. Απορίπτουν όχι το Θεό της αγάπης και της συγχώρεσης, αλλά το τιμωρό παρανοϊκό Θεό, το σαδιστή πατέρα που εμείς φτειάξαμε στα μέτρα μας. Εκείνος μας έκανε την ύψιστη τιμή και μας έπλασε κατ’ εικόνα Του και καθ’ ομοίωσή Του. Εμείς ανταποδώσαμε με την ύψιστη ατιμία να πλάσουμε ένα Θεό κατ’ εικόνα μαςκαι καθ’ ομοίωσή μας.

54. Αννα - Απριλίου 9, 2010

DEN 8A SE SYGXORISW GIATI DEN MOY EKANES KATI KAKO.
ISOS EKANES KAKO STON IDIO SOU TON EAYTO, ALLA OXI SE EMENA. AN 8ELEIS SYGXORESH, AYTH ZHTA THN APO TON EAYTO SOY H APO TON 8EO. EMENA DEN EINAI DOULIA MOU NA 8YMONW H NA KRINW H NA SYGXORW.
H DIKH MOU DOYLIA EINAI,OSO ZV, NA EREYNW KAI NA MA8AINW OSA PIO POLLA KAI OSO PIO ALH8H PRAGMATA GINETAI.

55. ZHTHSA SYGNWMH ANNA - Απριλίου 9, 2010

KAI KSANAZHTAW.
KANE OTI THELEIS.
EIMAI KAKISTH XRISTIANH KAI LYPAMAI POU SE VRISKW ANYPOFORH.
SYGNWMH.
LEW OTI NIWTHW.
DEN YPOKRINOMAI.
TELOS.-

56. ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ - Απριλίου 9, 2010

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ-ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ
-ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ=ΑΝΤΟΧΗ,Ν’ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ+ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ.
Ο ΑΘΕΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ+
ΚΑΙ Ο ΑΘΕΟΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΤΗΝ ΟΡΘ.ΕΚΚΛ.ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΛΛΟ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ-ΑΛΛΟ Ο ΑΘΕΟΣ.
ΔΙΑΛΕΞΤΕ Κ ΠΑΡΤΕ.
ΣΥΓΝΩΜΗ-ΟΙ ΑΝΤΟΧΕΣ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ,

57. ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - Απριλίου 9, 2010

ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ,ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΓΩ,ΝΑ ΛΕΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΟΜΩΣ?
ΘΕΛΩ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΝ+ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ Κ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ-
ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΑΡΚΕΙ?
ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
+ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΣΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΑ.
ΑΣΘΕΝΗΣ ΕΙΜΙ…………..
ΜΙΑ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΗ ΕΦΗΒΗ.

58. fotini - Ιουλίου 16, 2010

to stadio pou pernas anna isos se ferei pio konta stin alhthia isos kai oxi.vriskesai se plani exetias twn pathwn ke twn amartimatwn sou opws ke oloi mas otan vriskomaste se kathe eidous plani.o theos apokaliptetai se autous pou ton omologoun kai auto proipothetei agapisomen allilous in en omonia omologisomen.an ta zoa ine gia sena kati parapano apo ton sinanthropo auto ine amartima ke de se afinei na omologiseis ton theo ke dimiourgo sou gia auto ke h alithia pou anazitas gia auton einai diskolo na sou arokalifthi.

59. τα ονόματα τα γράφουμε με κεφαλαίο!!!!!!ειδικά Του Θεού,εις ενδειξη σεβασμού... - Ιουλίου 16, 2010

:-)
Φωτεινη,αν σε λενε Φωτεινη, Η Αγια Φωτεινη να σε φωτισει.
Αμήν+
Σου είναι τόσο δύσκολο να πατήσεις το καπσ λοκ και να κανεις κεφαλαιο? το αρχικο γράμμα του ονόματος?!
:-)
απλα αδιαφορεις :-( και το κανεις επιτηδες παντα.
νομιζεις οτι δεν εχει καταλαβει κανεις ποιος εισαι?

->ινα εν ομονοία ομολογήσωμεν….
θες να πεις και εχεις γραψει αλλο.
τι θα παθεις αν γραφεις λιγο πιο προσεκτικα
και με περισσοτερη υπευθυνοτητα?!

ευλογησον+
καλη μετανοια
και καλο παραδεισο+
for all of us,amin+

60. fotini - Ιουλίου 18, 2010

ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!ΠΟΛΥ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ-Η. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ!..ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ.ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕ ΛΕΝΕ.

61. pros fotini - Ιουλίου 18, 2010

καλη σασ μερα φοτινι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ευχαριστω +επισης….
δεν ειμαι καθολου ανεβασμενο ουτε πνευματικα ουτε σωματικα…….

συγνωμη αν δεν αντεχεις την Αληθεια.-
καλο παραδεισο………….+
σε ολους μας-αμην+

62. Μαριτα - Αυγούστου 22, 2010

Γεια σας ειναι εκει κανεις ?

63. ΠΡΟς Μαριτα - Αυγούστου 22, 2010

—>μερικοι ειναι Μαριτα-απλα δεν σου απαντανε-διοτι
ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΑΓΑΠΗ….γενικως…

64. ΠΑΝΟΣ - Αυγούστου 22, 2010

Αυτός που απουσιάζει ως μή ώφειλε, είναι ο διαχειριστής του ιστολογίου.
Ο χώρος των σχολίων έχει μετατραπεί σε θέατρο του παραλόγου.Προσβολές,βρισιές,ακατανόητα σχόλια-απαντήσεις σε άλλες ιστοσελίδες,ευχολόγια ανακατεμένα με παρανοϊκά υβρεολόγια και όλα αυτά ατάκτως ερριμένα κάτω από ομολογουμένως εξαίρετες αναρτήσεις-πεδια γόνιμου προβληματισμού και διαλόγου.
Κρίμα κύριε Στυλιανέ…μα πού είστε;;

65. ΠΡΟΣ ΠΑΝΟΣ 64 - Αυγούστου 22, 2010

-Σ’ΑΡΕΣΕΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ πανος?

σ’αρεσει το κουκουλωμα?
σ’αρεσει το ψεμα?

που ειδες τισ βρισιες?

που ειδες το θεατρο του παραλογου?

μιλας γενικα και τσουβαλιαζεις τους παντες?
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΑΡΕΣΤΟΝ?

ΕΥΓΕ ΠΑΝΟ.
Ο ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ.
ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ.
το ξεχασες?

66. ΠΑΝΟΣ - Αυγούστου 22, 2010

ΠΑΡΑΚΑΛΩ,
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ!

67. ΠΡΟΣ ΠΑΝΟΣ 66 - Αυγούστου 22, 2010

:-) xaxa!!!
ΠΑΝΟΣ
τελικα μερικοι σε μερικα ιστολογια πασχετε απο το ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ!!!!!!!!!!!!!

ΤΡΑΒΑΣ ΚΑΙ ΣΥ ΖΟΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ?
ΤΡΑΒΑΣ ΖΟΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ?
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝΕ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ …….

68. ΠΑΝΟΣ - Αυγούστου 22, 2010

Ποιό είναι ακριβώς το αίτημά σου είπαμε;

69. ΠΡΟΣ ΠΑΝΟΣ 68 - Αυγούστου 22, 2010

Δ Ι Α Λ Ο Γ Ο Σ – ΛΕΕΙ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ-
ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ?
ΔΙΑΛΟΓΟΣ = ΜΗ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ.
Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟ… ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΤΟΜΑ=ΚΛΙΚΑ?

ΔΙΑΛΟΓΟΣ=ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

ΑΝΤΙΛΑΒΟΥ?
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ?!

70. ΠΑΝΟΣ - Αυγούστου 22, 2010

Λυπάμαι αλλά ίσως με ευθύνη του διαχειριστή,ίσως με ευθύνη όλων μας,δεν τηρούνται τα πλαίσια ενός υγιούς διαλόγου.Μέχρι να καθοριστούν και να μπουν οι βάσεις για υγιή και εποικοδομητικό διάλογο,εγώ θα απέχω,αλλά και θα περιμένω…
Κύριε Στυλιανέ παρ’όλα αυτά, το Ζωντανό Ιστολόγιο παραμένει στα αγαπημένα μου!

71. pros Panos 70 - Αυγούστου 22, 2010

τι εστι υγιης διαλογος για σενα?
να λες οτι λες χωρις να φερνει κανεις αντιρηση?
να μιλας μονο με την κλικα σας?
μπες στο διευχων-ταιριαζεις με την ιστολογα του,
κι αυτη εχει μαλωσει με την αλήθεια,με την αγαπη και με τη χαρα.
εχει κολλημα με τη ταξη με το νοικοκυριο και το δικο της μονολογο.

ταιριαζετε,
δεν εχετε αγαπη Χριστου.-

ΛΥΠΑΜΑΙ….ΚΑΙ ΘΛΙΒΟΜΑΙ,-

72. ?? - Αυγούστου 22, 2010

τι σημαινει επικοδομητικος διαλογος Πανε?

να κανετε διαλεξεις και ανταγωνισμο στις γνωσεις?

να διωχνετε ψυχες που απλα μιλανε και ψαχνουν και θελουν να δωσουν Αγαπη Χριστου?

εχω απογοητευθει παρα πολυ -δεν περιμενα ποτε
να φερονται ετσι οι αυτοαποκαλουμενοι Χριστιανοι………

ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ-ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.-
ΤΕΛΟΣ.-
ΞΥΠΝΗΣΤΕ.

73. π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος-O AΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΕΙΠΕ... - Αυγούστου 23, 2010

Ο ΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΕΛΛΟΣ
-Γέροντα, βλέποντας όσα συμβαίνουν γύρω μας, αναρωτιέμαι αν τελικά οι άνθρωποι είμαστε λογικοί.

-Θα απαντήσω με μία φράσι του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ->
Οι άνθρωποι καταχρηστικώς λέγονται λογικοί.
«Ουκ εισί δε λογικοί οι τους λόγους και τα βιβλία των πάλαι σοφών εκμαθόντες».
Δεν είναι λογικοί κάποιοι επειδή απλώς διάβασαν τα βιβλία των παλαιών σοφών και έχουν γνώσεις τεράστιες. «Αλλ” οιλογικήν έχοντες ψυχήν . Και τα μεν πονηρά και ψυχοβλαβή φεύγοντες, τα δε αγαθά και ψυχωφελή σπουδαίως διά μελέτης έχοντες – και ταύτα πράττοντες μετά πολλής της προς θεόν ευχαριστίας»
Λοιπόν, για τον Μ. Αντώνιο, λογικοί λεγόμεθα καταχρηστικώς.
Κατά κυριολεξίαν λογικοί είναι εκείνοι οι όποιοι απέχουν από το κακό και εργάζονται το αγαθό.

Ο Μ. Αντώνιος λέγει πάλι ότι θα ελθη εποχή, κατά την όποια όλοι οι άνθρωποι θα τρελλαθούν. Και αν βρουν κάποιον να είναι σώφρων, θα του λένε: «Μαίνη», είσαι τρελλός.
Επειδή όλοι οι άλλοι θα είναι τρελλοί, εάν βλέπουν ένα σώφρονα, θα είναι κάτι διάφορο από αυτούς και θα του λένε: «Τρελλάθηκες». Αι, πλησιάζουμε την εποχή αυτή, αν δεν τήν ζούμε ήδη.

Αρχιμ. Επιφανίου Θεοδωροπούλου
Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα
Έκδοσις Ι. Ησυχαστηρίου Κεχαριστωμένης
Θεοτόκου Τροιζήνας

http://www.impantokratoros.gr/logikos-trellos.el.aspx

74. fotini - Σεπτεμβρίου 9, 2010

Αυτο που με απασχολει και παρακαλω πειτε μου αν συμβαινει και σε σας,ειναι οτι ολος ο κοσμος γυρω μου ειναι Α Θ Ε Ο Σ!!!!!Κανεις δεν γνωριζει τον Τριαδικο Θεο,κανεις δεν σκεφτεται τον θανατο,κανεις δεν προσευχεται,κανεις δεν γνωριζει οτι η πορνεια ειναι αμαρτια,οτι η εκτρωση ειναι αμαρτια οτι η μοιχεια ειναι αμαρτια οτι η εσωτερικη κατακριση ειναι αμαρτια οτι η πολυφαγεια ειναι αμαρτια…και για να μην ονοματισω αλλα,κοιμουντε και ξυπνανε καθε μερα αμεριμνοι και πιστευουν οτι ειναι καλοι ανθρωποι επειδη δουλευουν για να φτιαξουν ενα σπιτι η για να αγορασουν ενα αυτοκινητο η για να επεκτεινουν την εταιρια τους η να βγαλουν τα προς το ζην η το ευ ζην δεν εχει σημασια…με οποιοδηποτε κοστος..,η ακομα και οσοι πιστευουν οτι ειναι καλοι γιατι καποτε καποιος τους ειχε αδικησει κι εκεινοι το καταπιαν αλλα μια ζωη το γυροφερνουν στο μυαλο τους…και για να μην πω αλλα…Ολοι μα ολοι,ακομα και οι ιερεις,στην πλειοψηφια τους αδιαφορουν για τον λογο της υπαρξης τους αδιαφορουν για το Θεο αδιαφορουν για την ωρα εκεινη του θανατου τους και πιστευουν οτι δεν θα κριθουν,οτι δεν υπαρχει κριση,οτι ο Θεος ειναι μονο καλος και οχι δικαιος!!!Δεν γινεται ολοι οι ανθρωποι που γνωριζω να ειναι ετσι,συμπεριλαμβανομενων και των συγγενων μου!Πειτε μου αυτο συμβαινει και σε σας????????

75. ΠΕΤΡΑ - Σεπτεμβρίου 9, 2010

Ναι βρε καλή μου!
Του λόγου μου ,προσωπικά,τέτοια είμαι,όπως ακριβώς περιγράφεις πιο πάνω…
Απλα παρακαλάω να μπει μια χαραμάδα φώς,μπας και φύγουν τα σκοτάδια και αντικρύσω το πρόσωπο του διπλανού μου που είναι όμοιο με το δικό μου κι έτσι… θα μου λυθούν όλες οι απορίες!

76. PROS fotini.... - Σεπτεμβρίου 9, 2010

:-) φοτινι…..ΤΙ ΚΡΙΜΑ! ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΦΩΤΕΙΝΗ»
ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙς ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑς ΕΤΣΙ….

ΚΑΤ’ΑΡΧΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕς=κανείς…!!!!!!!!!!!
ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙς ΟΛΟΥΣ!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ=ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙΣ=
ΕΞΙΣΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ….
ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ,ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ,ΠΟΛΥ ΠΟΝΑΝΕ
ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΣΥ {κι εγω} ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ.-

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΟ-ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟ-ΟΥΤΕ ΗΘΙΚΟ
ΝΑ ΛΕΜΕ-»ολοι ειναι ετσι Η αλλιως»
ΟΧΙ-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ Η ΑΛΛΙΩΣ.
ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΟΙ-ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΙ
ΚΙΤΡΙΝΟΙ-ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΦΕ!!! :-) cafe au lait!!
pou lene kai oi filoi mas oi Galloi!-
:-)
fotini=ΓΙΝΕ ΦΩΤΕΙΝΗ
ΓΙΝΕ ΦΩΣ->ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΕΥΕ….
ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΚΑΙ ΘΥΜΟ….
ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΟΛΟΥΣ.
ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
+ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ->ΟΠΟΥ ΕΠΛΕΟΝΑΣΕ Η ΑΜΑΡΤΙΑ
ΥΠΕΡπερίιιιιιιιιιιιισευσεν Η ΧΑΡΙΣ….

+ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΛΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΣΩΘΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΛΘΕΙΝ.-
ΕΣΥ ΠΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ?
ΚΛΑΙΣ?
ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝ ΘΑΛΑΣΣΗ ΜΑΚΡΑΝ?
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ?
ΜΙΛΑΣ ΓΛΥΚΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ?

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ.
ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΑΝ
ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ,ΜΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ +ΜΕ ΠΟΝΟ=ΔΑΚΡΥΑ
ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ….

ΣΚΕΨΟΥ….
ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ…
ΕΤΣΙ ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ….

ΠΑΝΤΩΣ-βλεπω γυρω μου
περισσοτερουσ πιστους ανθρωπουσ απ οτι εσυ…..

77. fotini - Σεπτεμβρίου 10, 2010

Μαλιστα!Καλε μου ανθρωπε οποιος κι αν εισαι καταλαβαινω σιγουρα ολα αυτα που λες αλλα καταλαβαινω επισης και την ειρωνεια που ειναι διαχητη..καθως και της ΠΕΤΡΑΣ,καλη μου τι επιθεση εναι αυτη??..Θυμιζω ομως οτι δεν αναφερθηκα σε ολον τον κοσμο αλλα μονο στους ανθρωπους που γνωριζω και οσο για τον εαυτο μου δεν αναφερθηκα καν για το πως νοιωθω για ολα αυτα,ουτε για τις σκεψεις τα λογια η τις πραξεις μου.Σου θυμιζω ακομη οτι μιλαω για αγνοια και οχι για ελλειψη πιστης,η οποια αγνοια, ειναι συναρτηση πολλων πραγματων αλλα δεν θα κανω τωρα γι αυτο αναλυση.Οσο για τις προσευχες μου για τους εν θαλλαση μακραν οπως λες,καθως και για τους αγνοουμενους τους φυλακισμενους,τους αδικημενους,τους αρρωστους,τους πλανεμενους,και τους κεκοιμημενους,επειδη με ρωτας,θα σου πω οτι καθημερινα προσευχομαι γι αυτους χωρις ομως ειρωνικη διαθεση.

78. Βασιλικη - Σεπτεμβρίου 12, 2010

Θα ηθελα αν ξερει καποιος εναν πνευματικο να απευθυνθω εχω φτασει σε αδιεξοδο με την σχολη μου λογω οικονομικων προβληματων και υγειας των γονιων και ψαχνω δουλεια και δεν βρισκω πουθενα!οι γονεις μου ειναι μεταναστες στην γερμανια.Πολυ δυσκολοι καιροι!!εχω απελπιστει..

79. ΠΡΟΣ "fotini" - Σεπτεμβρίου 12, 2010

fotini 77-egrapses sto sxolio 74 -apo panw=

» οτι ολος ο κοσμος γυρω μου ειναι Α Θ Ε Ο Σ!!!!!»
KAI EPISIS=
» Ολοι μα ολοι,ακομα και οι ιερεις….»
des ksana oti les olos o kosmos
kai oloi ma oloi….

den egrapses pouthena -osous kserw!
stin eirwnia kollises?
H opoia den ypirxe apo pleyras mou!
apla tin fantastikes gia na exeis kati na peis.
EISAI AKSIOLYPHTH KAI KA8OLOY fotini….
{{{{mathe na grafeis kai to onoma swsta kai as min se lene etsi…. :-)
…ΦΩΤΕΙΝΗ-> Φ Ω Τ Ε Ι Ν Η-> ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ!}}}

80. προς Βασιλικη... - Σεπτεμβρίου 12, 2010

ειναι δυσκολο να σου πουμε που να πας,
αν δεν πεις τουλαχιστον αν εισαι Αθηνα ή Θεσ/νικη.
κανε τον σταυρο σου+πηγαινε στην ενορια σου,οπου μενεις,
μιλησε εκει με οποιον πατερα-πνευματικο βρεις και αν δεν αναπαυτει η ψυχη σου,τοτε αρχισε να ψαχνεις.
+ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΝΤΟΥ…
+Ο ΠΑΤΗΡ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ.

+Ο Π.ΙΩΑΝ,ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ,ΤΟΥ ΟΜΟΝΥΜΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ,ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΕΩΦ.ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ.
+ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓ.ΣΥΜΕΩΝ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ,ΕΧΕΙ ΠΑΤΕΡΕΣ,
ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΠΙΣΗΣ,Ο Π.ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ.?
ΚΑΝΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΗ….
ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΝΑ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΕΙΣ ΑΣΦΑΛΗ ΛΙΜΕΝΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ,ΑΜΗΝ+
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

81. fotini - Σεπτεμβρίου 12, 2010

Ολος ο κοσμος Γ Υ Ρ Ω Μ Ο Υ! ! ! !Μονος σου το εγραψες.Ελληνικα καταλαβαινεις??????????Δεν εγραψα γυρω σου,ουτε γυρω απτον καθενα!Ο γυρω κοσμος απο μενα δεν ειναι ολος ο κοσμος!Μα καλα τι αντιληπτικοτητα εχεις????Και για τους ιερεις εγραψα στην πλειοψηφια τους,αυτο δε σημαινει ολοι!!!!!Μαλλον κανεις σχολεια ετσι για να τα κανεις!Μου φαινεται εσυ εισαι ο αξιολυπητος!!!Και εν παση περιπτωση,εχεις αντιρηση σ’αυτα που λεω?Δε βλεπεις καμια διαστροφη γυρω σου?Πιστευεις οτι ζεις σ’ενα κοσμο αγγελικα πλασμενο?Μηπως αυτο δειχνει οτι εισαι και καλυτερος ανθρωπος απο’μενα,επειδη οπως ειπες βλεπεις περισσοτερους πιστους απο οτι εγω?Ασε μας ρε φιλε!!Αυτο που ζεις ειναι εικονικη πραγματικοτητα!Και τι κολλημα εχεις φαει με το ονομα μου????Εγω ετσι θελω να το γραφω και δεν γραφω ανωνυμα οπως εσυ!Ρε μανια οτι δε με λενε ετσι!!!!

82. Ανώνυμος - Σεπτεμβρίου 12, 2010

Καλά fotini ,τώρα την έβαψες!
Τώρα θα σε περιλάβει…. ο μέγας ιεροεξεταστής του ιστολογίου!

83. fotini - Σεπτεμβρίου 12, 2010

Και κατι ακομα προς ορισμενους εδω μεσα,ειμαι σιγουρη οτι δεν εισαστε εδω για να ανταλλαξετε αποψεις για πνευματικα θεματα.Το πιθανοτερο ουτε καν πιστευετε στην αληθεια της ορθοδοξης πιστης,διοτι η ορθοδοξια δεν ειναι θρησκεια,ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ,ασχετα με τα ευτραπελα που συμβαινουν και σκαδαλιζουν τον κοσμο που δεν γνωριζει.Εχετε μπερδεψει την Αληθεια με τα ευαγγελια που εχετε προσαρμοσει στα μετρα σας.Εισαστε εδω για να βγαζετε σε ολους τον χειροτερο εαυτο τους,να δοκιμαζετε τις αντοχες τους με τα ασχετα σχολεια σας και τελικα να αποδειξετε οτι εσεις οι χλιαροι ειστε καλυτεροι!Λαθος που μπαινουμε ορισμενοι στη διαδικασια να απανταμε,αυτοι οι ανθρωποι δεν βοηθιουννται,γιατι δεν θελουν!!!

84. pamvos - Σεπτεμβρίου 12, 2010

Βρε σεις Χριστιανόπουλά μου , ανώνυμη και fotini.
Αφού συμφωνείτε επί της ουσίας, γιατί αφήνετε να σας βάζει τρικλοποδιές και παίζετε το παιγνίδι του ;
Οχι μόνο αυτό , αλλά δίνετε και έρεισμα στους ψυχολόγους , να λένε για το σημείο έλλειψης δυνατότητας υγιών διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ μας, όπως το λένε το “ειδεχθές” που διαπράτετε.
Μα αν είναι δυνατόν, γιατί αυτός ο λεκτικός ανταγωνισμός και αντιπαράθεση; Μιλάτε για ζόρια και οι δυό σας. Τι λέξη κι αυτή. Που τη βρήκατε;
Οι ψυχολόγοι λοιπόν θα βγουν και θα πουν πως οι Χριστιανοί δεν γίνονται διευκολυντές ο ένας για τον άλλο. Εμείς το λέμε ως γνωρίζετe θυσία ο ένας για τον άλλο. Αλλά εσείς παραβγαίνετε στην επιθετικότητα και στην ασυνενοησία, όταν είναι ολοφάνερο πως οι διαφορές σας είναι ανύπαρκτες και το μόνο που λείπει είναι η αγάπη για να γεφυρώσει το χάσμα των σίγουρων ελλείψεων στη γνώση της Σοφίας του Θεού, απ την οποία σχετική άγνοια, διακατεχόμαστε όλοι μας.
Ελάτε τώρα και βοήθειά σας ο Σταυρός του Κυρίου που θα γιορτάσουμε αύριο.

85. fotini - Σεπτεμβρίου 13, 2010

ΑΜΗΝ!

86. pros fotini-SYGNWMH. - Σεπτεμβρίου 13, 2010

ZHTW SYGNWMH.
DEN EIXA KATALAVEI.
TWRA KATALABA TI ENNOEIS/…

+EYLOGHSON.-

87. VIPS LIKE YOU!!! - Σεπτεμβρίου 13, 2010

Μερικές φορές αρκεί να γράψεις κάτι απλό :-) και ο
άλλος σου δειχνει αν ειναι οντως ταπεινος{!} και αν θυμωνει και φωναζει και λέει-άσε ρε φίλε΄…και τσουβαλίαζει όλο το κόσμο και βλέπει μόνο όλα τα αρνητικα….E fotini??! :-)

KAI META…βγαίνει το φιδι απο την τρυπα.!!!
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
χαρακτηριζουν τους αλλους ιεροεξεταστες!
ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ-ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΑΝ ιεροεξεταστες.
ΑΛΗΘΕΙΑ,τι εστι ιεροεξεταστης «φιλε»ανώνυμε?!
ΓΙΑ ΠΕΣ!
ΘΕΝΚ ΓΙΟΥ! :-)

88. ευλογία+για όλους...+ - Σεπτεμβρίου 13, 2010

Εορτάζοντες την 14ην του μηνός Σεπτεμβρίου

+Η ΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
…(Νηστεία εκ πάντων)

Η ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΕΥΣΕΒΕΣΤΑΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΠΛΑΚΙΛΛΑΣ συζύγου του ευσεβέστατου βασιλιά Θεοδοσίου του Μεγάλου

ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΤ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣ

Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΚΛΗΣ

Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΡΙΑΝΟΣ το νήπιο

Ο ΟΣΙΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ο Νέος

+Η ΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ (
Νηστεία εκ πάντων)
Το έτος 326 ή Αγία Ελένη πήγε στην Ιερουσαλήμ για να προσκυνήσει τους Αγίους Τόπους και να ευχαριστήσει το Θεό για τους θριάμβους του γιου της Μ. Κωνσταντίνου.
ο Θείος ζήλος όμως, έκανε την Άγια Ελένη να αρχίσει έρευνες για την ανεύρεση του Τιμίου Σταυρού.
Επάνω στο Γολγοθά υπήρχε ειδωλολατρικός ναός της θεάς Αφροδίτης, τον οποίο γκρέμισε και άρχισε τις ανασκαφές. Σε κάποιο σημείο, βρέθηκαν τρεις σταυροί.
Ή συγκίνηση υπήρξε μεγάλη, αλλά ποιος από τους τρεις ήταν του Κυρίου;
Τότε ο επίσκοπος Ιεροσολύμων Μακάριος με αρκετούς Ιερείς, αφού έκανε δέηση, άγγιξε στους σταυρούς το σώμα μιας ευσεβέστατης κυρίας πού είχε πεθάνει.
Όταν ήλθε ή σειρά και άγγιξε τον τρίτο σταυρό, πού ήταν πραγματικά του Κυρίου, ή γυναίκα αμέσως αναστήθηκε.
Ή είδηση διαδόθηκε σαν αστραπή σε όλα τα μέρη της Ιερουσαλήμ.
Πλήθη πιστών άρχισαν να συρρέουν για να αγγίξουν το τίμιο ξύλο.
Επειδή, όμως, συνέβησαν πολλά δυστυχήματα από το συνωστισμό, ύψωσαν τον Τίμιο Σταυρό μέσα στο ναό σε μέρος υψηλό, για να μπορέσουν να τον δουν και να τον προσκυνήσουν όλοι.
Αυτή, λοιπόν, την ύψωση καθιέρωσαν οι άγιοι Πατέρες, να γιορτάζουμε στις 14 Σεπτεμβρίου, για να μπορέσουμε κι εμείς να υψώσουμε μέσα στις ψυχές μας το Σταυρό του Κυρίου μας, πού αποτελείτο κατ” εξοχήν «όπλον κατά του διαβόλου».
(Ορισμένοι Συναξαριστές, αυτή την ημέρα, αναφέρουν και την ύψωση του Τιμίου Σταυρού στην Κωνσταντινούπολη το 628 από τον βασιλιά Ηράκλειο, πού είχε νικήσει και ξαναπήρε τον Τίμιο Σταυρό από τους Αβάρους, οι οποίοι τον είχαν αρπάξει από τους Αγίους Τόπους).

+Απολυτίκιο. Ήχος α’.
Σώσον Κύριε τον λαόν σου, και ευλόγησαν την κληρονομίαν σου, νίκας τοις Βασιλεΰσι, κατά βαρβάρων δωρούμενος και το σον φυλάττων, δια του Σταυρού σου πολίτευμα.

89. 13/9+ΕΟΡΤΗ+ - Σεπτεμβρίου 13, 2010

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Ήταν Αθηναίος ευπατρίδης, φιλόσοφος εξ ενδόξου αθηναϊκού γένους, και έζησε κατά τον Β” μετά Χριστόν αιώνα επί αυτοκρατορίας Αδριανού. ο Ιερώνυμος έγραψεν έγκώμιον έξυψών αυτόν ως Ίσαπόστολον. Έμυήθη την εύσέβειαν είς Χριστόν, παρά του αγίου Διονυσίου και του αγίου Ιεροθέου. Έγραψεν εις τον Άδριανόν άπολογίαν υπέρ των διωκωμένων Χριστιανών. Έδιώχθη και επειδή έλειπεν ο Αδριανός μετέβη εις την Ρώμην και άπηλογήθη. Κατόπιν μετεφέρθη είς Αθήνας όπου έμαρτύρησεν, κρεμασθείς είς την κοίλην της αγοράς των Αθηνών, την 13ήν Σεπτεμβρίου του 120 μ.Χ. κατά το πάλαιαν συναξάριον το όποιον μετεφράσθη εις τα λατινικά παρά του Ιερωνύμου.

90. Ανώνυμος - Σεπτεμβρίου 14, 2010

Μεγαλη εορτη της Ορθοδοξιας σημερα!Ευχομαι σε ολους να σηκωνουν οσο το δυνατον αγογγυστα τον σταυρο τους με τη χαρη του Κυριου!……………………………………………………………………………….Συγνωμη,δεκτη.Οσο για τα ολα αρνητικα,VIPS LIKE YOU,εσυ τι θα εκανες αν οι γονεις σου σε μεγαλωναν λεγοντας σου οτι η καλοσυνη ειναι χαζομαρα,ο Θεος δεν υπαρχει,η θρησκεια ειναι το χρημα και δικαιοσυνη=κανε οτι χειροτερο μπορεις για να εισαι πρωτη?Αν η αδερφη σου ηταν αθεη αγνωστικηστρια,οι φιλες σου μοιχαλιδες κατεξακολουθηση,ο συζηγος δηλωμενος υλιστης,και οι 2 συνεχομενοι ιερεις της ενοριας που πηγαινες για εξομολογηση «στην επεφταν»οενας μετα τον αλλον?Αν γνωριζες γεροντισσα διορατικη την οποια επισκεπτοσουν τακτικα για 5 χρονια και υπολογιζες τοσο τη γνωμη της ωστε η ζωη σου κατευευθυνοταν απο αυτην,δεδομενου οτι καθε φορα που την εισκεπτοσουν,εκτος απο τις 8 ωρες που περιμενες να σε δεχτει (διοτι υπηρχε παντα μια λαοθαλασσα απ ολα τα μερη της Ελλαδα)ς,την εβλεπες με το 300αρι κομπσχοινι στο χερι,να προσευχεται,να σου λεει για το παρελθον και το μελλον χωρις να χρηματιζεται,να νηστευει και να μιλαει για το Θεο και τους αγιους…και στο τελος ανακαλυπτες οτι ειναι δαιμονισμενη και οτι η ζωη σου εχει γινει μπαχαλο εξαιτιας της υπακοης που της εκανες?Αν τελικα οι 2γονεις σου μαζι αρρωσταιναν απο καρκινο και ο γιατρος επωνυμων διασημος ογκολογος που η αδερφη σου ειχε φροντισει να βρει,πιστευε μετα μανιας οτι ο ανθρωπος δεν εχει ψυχη παρα ειναι μονο σαρκα,αιμα,νευρα,και οστα και οτι δεν διαφερουμε σε τιποτα απ’τα ζωα,αν το ζευγαρι που γνωρισες στις δικοπες πιστευει στο 12αθεο,αν ο καθηγητης του παιδιου σου στο σχολειο ειναι μηδενιστης και τους μιλαει για την αυτοκτονια και φυσικα στο τελος αυτοκτονει πηδοντας απτο παραθυρο,……….και αυτα ειναι μονο λιγα απο οσα μου συμβαινουν στη ζωη μου συνεχεια καθε μερα…και για να μην πω αλλα γιατι θα χρειαστουν ολοκληρες σελιδες…Οπως καταλαβες μιλω απ’τις εμπειριες μου αλλα παντως ολα αυτα τα»αρνητικα»,οπως λες αγαπητε,δεν ειναι αρκετα για να χασω την πιστη μου,διοτι ο Θεος φροντιζει παντα να γινονται και θετικα.Ενας ανθρωπος ομως που δεν εχει ορθη χριστιανικη παιδεια,και δεν γνωριζει,ευκολα πεφτει σε πλανες και πιστεψε με,ο αριθμος ειναι μεγαλυτερος απο οσους γνωριζουν…

91. PROS anwnymos 90sxolio- - Σεπτεμβρίου 15, 2010

:-) καλησπέρα….

εμένα οι γονεις μου-αδελφη ψυχη εν Κυριω-αγαπητη…
με ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΧΡΟΝΙΑ->ΞΥΛΟ +ΦΩΝΕΣ/ΚΑΥΓΑΔΕΣ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ.
{{+Ο ΘΕΟς να τους συγχωρεσει για ολα οσα εκαναν αλλά και για ολα οσα ΔΕΝ εκαναν,ωσ οφειλαν ως γονεις…}}
ΕΠΑΘΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΡΚΙΝΟ…
Ο ΕΝΑΣ «ΕΦΥΓΕ»ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ-ΕΥΧΟΜΑΙ…
και η Αλλη η μανα μου-ακομα ζει και απλα με περιφρονει
ενω εγω της σταθηκα οσο μπορουσα=διπλα της στο νοσοκομειο->οσο με χρειαζοταν-
μετα με πεταξε…παλι…
και ξαναλεω,ο Θεος να την συγχωρεσει…

και ο αδελφος μου-ο κατα σάρκα,
με περιφρονει και μου φερεται σκληρα μιμουμενος τον
πατερα μας,οποτε-ΣΠΑΝΙΑ ΟΜΩΣ-μου μιλαει,
συνηθως για να με διαταξει να κανω καποια αγγαρεια….

και αυτον ο Θεος να τον συγχωρεσει…

ολα οσα λες ειναι οδυνηρα
ομως απ’οσα γραφεις
λειπει η διακριση….
πως γινεται τοσο καιρο να μην καταλαβες τι κακο εχει η δηθεν γεροντισα….
κατ’αρχας δεν παμε σε διορατικους να μας πουνε το μελλον…
και κατα 2ν, αν καποιος ρασοφορος στην πεφτει ασυστολως και κατ’εξακολουθηση/επαναληψη
τον αναφερεις γραπτως και με καθε αλλο τροπο
στον Μητροπολιτη που ανηκει
και αν δεν γινει κατι απευθυνεσαι στην Ιερα Συνοδο.
δεν καθεσαι να κλαιγεσαι.
ΥΠΕΣΤΗΝ ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΟΚ
αλλα εδρασα.
για να μην σκανδαλιστουν αλλες ψυχες….
και για να μην βλαφτουν αλλες πιο αδυναμες απο μενα.

ολα οσα ζουμε μπορουμε με προσευχη και ταπεινωση
αγαπη και υπομονη
να τα αντιμετωπισουμε…

συγνωμη αν σε λυπησα σε κατι…
πολλες φορες ειναι ολες μαζι οι δοκιμασιες
και εκεινη την στιγμη φαινονται δυσβασταχτες.
ΤΟ ΞΕΡΩ-ΤΟ ΕΝΙΩΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΩΝΩ ΑΚΟΜΑ.
ΟΜΩΣ….ο Κυριος πάντα επιτρεπει να περασουμε
μόνον όσα αντέχουμε.

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ+
ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΥΠΑΚΟΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ …

ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ+

92. Fotini - Σεπτεμβρίου 16, 2010

Καλησπερα!Εχουμε ορισμενα κοινα βιωματα και με βαση αυτα,ηθελα να σε ρωτησω πως αντιμετωπιζεις για παραδειγμα τη μανα σου,που τοσο κακο σου εχει κανει,σ’ενδιαφερει πραγματικα σε τι πνευματικη κατασταση βρισκεται η ψυχη της?Προσπαθεις να τη βοηθησεις?Και αν το κανεις τι γινεται?Ρωταω γιατι εγω τη δικη μου,αυτη τη στιγμη ,δεν θελω ουτε να τη βλεπω!Το γεγονος οτι εχει εωσφορικο εγωισμο και δεν δεχεται με τιποτα να ξεμπερδεψει το μυαλο της απο τις πλανες που πιστευει και απαιτει απο ολους μας να εκτελουμε τυφλα οτι λεει,οπως για παραδειγμα οτι το ψαρι ειναι νηστισημο,οτι τα παιδια δεν εχουν αμαρτιες,οτι κανεις δε γυρισε απτον θανατο να μας πει αν υπαρχει αλλη ζωη και αρα δεν υπαρχει(αφου δεν ηρθε καποιος προσωπικα σε’κεινη),και αλλα πολλα που υποστηριζει με ζηλο…,ολα αυτα μου δημιουργουν τεραστια αποστροφη!!!

93. ΠΡΟΣ fotini... - Σεπτεμβρίου 16, 2010

:-) καλησπέρα…
τώρα ειδα το σχόλιο σου,διοτι ημουν στο νοσοκομειο…

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΩ ΞΑΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΕΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ->ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ!-

ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΝΩ ΣΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ….

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΗ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΩΧΝΕΙ.
ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ-ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ-ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ.
ΑΠΛΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ,ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ.-
-ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΕΝΑ-ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗ ΔΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΜΕ ΘΕΛΕΙ.

ΝΑ ΤΗΝ ΛΥΠΑΣΑΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ
ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ-ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΑΝΗ
ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ.
ΑΣΤΗΝ-ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΑΛΛΟ.
ΚΑΝΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΙΛΑΣ.
Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΤΗΣ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,
ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΥΧΙΣΜΕΝΗ,
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΩΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ.
ΑΣΤΗΝ.
ΕΥΧΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ.
ΑΝ ΛΕΕΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ,ΑΣΤΗΝ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΝΑ ΦΑΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΙΕΖΕΙΣ.
ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΝΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΑ.
ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ-ΑΠΟ 10 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ,ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ….

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΕΣ ΤΗΣ
ΟΤΙ ΗΡΘΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΑΦΟΥ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ!
ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ.
Η ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ
Η ΑΣ ΠΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΚΟΥΡΟΥΔΕΣ!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!
+ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ-ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
ΚΑΙ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ-
ΣΙΩΠΗΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΗ….

94. Ανώνυμος - Σεπτεμβρίου 16, 2010

Οι παγίδες του διαβόλου στους μοναχούς –
Άγ.Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ

• Μερικούς μοναχούς το πονηρό πνεύμα τους βάζει να ψάχνουν να βρουν σπάνια και ακριβά βιβλία, σκεύη, άμφια, κλπ. Και όταν πια η σκέψη τους καρφωθή σ’αυτά, σιγά-σιγά τους αποξενώνει από τον Θεό.
• Άλλους τους σπρώχνει στη σπουδή τεχνών και επιστημών και αφού έτσι τραβήξει την προσοχή τους στις πρόσκαιρες γνώσεις, τους κάνει και χάνουν την γνώση του Θεού” την μόνη που έχει ουσία και αξία.
• Άλλους τους σπρώχνει να ψάχνουν να βρουν για το μοναστήρι τους μεγάλη περιουσία: σπίτια, χωράφια, κήπους, σπαρτά, λειβάδια, κοπάδια” και έτσι σιγά-σιγά τους κάνει και λησμονούν τον Θεό.
• Άλλους τους δένει στον πόθο να αποκτήσουν πολύτιμα ταρναριστά μπιζού, και τους κάνει να αδιαφορύν για το Θεό.
• Άλλους τους σπρώχνει να στρέφουν την προσοχή τους στη νηστεία και στη σωματική μόνο άσκηση” να δίνουν πολύ σημασία στην ξηροφαγία, στα μανιτάρια, στα λάχανα, στα ρεβύθια” τους κάνει έτσι να δίνουν πού σημασία σε χωρίς ιδιαίτερο νόημα σωματικά αγωνίσματα και να ξεχνούν τα λογικά, άγια και πνευματικά αγωνίσματα. Και έτσι με όπλο την σαρκική και ψευδώνυμη λογική τους, την εμπιστοσύνη στο δικό τους λογισμό και την καταφρόνηση στις γνώμες των άλλων,(=όταν ο μοναχός έχει τέτοια εσωτερική διάθεση μέσα του, έχει πια την πλήρη εκμηδένιση κάθε προϋπόθεσης για πνευματική προκοπή, ενώ αντίθετα έχει πλήρη την κάθε προϋπόθεση για απώλεια) γεμίζει τραύματα τον ασκητή, και τον ρίχνει κάτω.
• Σε άλλους, εμβάλλει, τον λογισμό να δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην εξωτερική πλευρά των εκκλησιαστικών τυπικών, κάνοντάς τους να ξεχνούν την πνευματική τους πλευρά. Όμως παίρνοντας από τους ταλαίπωρους αυτούς μοναχούς την ουσία του χριστιανισμού, τους αφήνει με ένα παραμορφωμένο και διαστρεβλωμένο εξωτερικό περίβλημα χριστιανοσύνης” έτσι σιγά-σιγά τους σπρώχνει, να φύγουν από την Εκκλησία” να έχουν εμπιστοσύνη σε κάτι ψεύτικα και φοβερά ανόητα σκεπτικά τους” και (τελικά!) τους οδηγεί στο σχίσμα
Είναι τόσο ευχάριστο στον πεπτωκότα άνθρωπο το είδος αυτό δαιμονικού πολέμου, ώστε έχει πέραση παντού! Είναι δε και τόσο ευχάριστο στον διάβολο, και τον βοηθάει τόσο πολύ στην απώλεια των ανθρώπων, ώστε θα το χρησιμοποιεί μέχρι και τις τελευταίες μέρες του κόσμου τούτου, για να οδηγεί τον κόσμο σε απομάκρυνση και αποστασία από τον Θεό. Ναι, θα το χρησιμοποιεί ο διάβολος το είδος αυτό! Και θα το χρησιμοποιεί πάντοτε με μεγάλη επιτυχία.
Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ
+Μοναξιά – π. Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης

Όταν αγαπάς κάποιον, τον νοιώθεις ζωντανό μπροστά σου.
Μοναξιά νοιώθει αυτός που δεν αγαπά, και η μοναξιά γίνεται μεγαλύτερη, όταν θέλω να με αγαπούν.
Οιοσδήποτε άνθρωπος, είτε βασιλιάς, είτε ζητιάνος είναι, μόλις θελήσει να τον αγαπούν, θα δείτε ότι αμέσως θα νοιώσει μοναξιά.
Μόλις αρχίσει να αγαπά, όχι με αγάπη ανθρώπινη αλλά εν τη Εκκλησία, αρχίζει να φεύγει η μοναξιά και ανακαλύπτει πως όλη η Εκκλησία, οι πάντες, είναι μαζί του».
Αρχιμανδρίτης Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης

95. FOTINI POY EISAI?! - Σεπτεμβρίου 17, 2010

Ο Χριστός και Θεός μας σταυρώθηκε και προσήλωσε πάνω στον Σταυρό την αμαρτία του κόσμου, γεύθηκε τον θάνατο και κατέβηκε στα έγκατα του ΄Αδη. ΄
Οπως, λοιπόν, ακριβώς, ανεβαίνοντας από τον ΄Αδη, ενώθηκε με το άχραντο σώμα Του, από το οποίο καθόλου δεν χωρίσθηκε η Θεότητα, και αμέσως αναστήθηκε από τους νεκρούς, έτσι γίνεται και σʼ εμάς:
΄Οταν βγαίνουμε από τον κόσμο της αμαρτίας και εισερχόμαστε, με την μίμηση των παθημάτων του Χριστού, στο μνήμα της ταπεινώσεως και της μετανοίας, ο Χριστός καταβαίνοντας από τον ουρανό, εισέρχεται σαν σε τάφο στο σώμά μας, και, αφού ενωθεί με τις ψυχές μας, τις ανασταίνει, αυτές που είναι πράγματι νεκρές.
Και τότε, ακριβώς, αξιώνει αυτόν, που με αυτό τον τρόπο αναστήθηκε μαζί με τον Χριστό, να βλέπει την δόξα της μυστικής αναστάσεώς του.
Η Ανάσταση, λοιπόν, του Χριστού, σημαίνει την δική μας ανάσταση.

+΄Αγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος

96. Cristos - Οκτωβρίου 1, 2010

Ithela mono na prostheso diavazontas ta perissotera ..Prepeina tapeinvthei o kathenas mas gia na vrei to Xristo mesa tou.To pio diskolo apo ola einai na katevasei ton egoismo pou ton kirieyei toso xamila kai amesos tha niosei tin anastasi tis cyxhs toy.O anthropos me pisti vlepei tin ousiastiki eytixia se apla poli apla pragmata kathimerina ,To mono sigouro einai oti den fovatai diotiden einai monos tou kai mperdemenos ,xamenos kai anasfalis .
Mi xanete ti pisti sas, einai kathimerinos agonas kaiopos eipe kai o gerontas Paisios «dinoume ejetaseis kaue mera «.
Exete pisti kai ola xeperniountai ..Aytoi pou den exete eyxomai syntoma na antilifthite to megalio tis agapis gia to theo giati tha galinepsei i psixi saw kai tha figei i monaxia .

O theos na einai mazi sas .

97. Ευα - Οκτωβρίου 19, 2010

καλησπερα σε ολους..θελω να απαντησω σε ολους οσους διαφωνησαν με την Αννα.
η «κακομοιρα» η Αννα δεν ειπε οτι αγαπαει τα ζωα αδιαφορωντας για τους ανθρωπους..αλλα φορωντας παροπιδες ευκολα μπορεις να παρεξηγησεις τον αδερφο σου.
αν οντως πιστευαμε τοσο πολυ στον Θεο δεν θα ανησυχουσαμε για το τι θα φαμε (αν οχι κρεας) αλλα πως θα θρεψουμε την ψυχη μας.. μηπως ομως το φαγητο ειναι ενα παθος που δεν μπορουμε να καταλαγιασουμε και τρωμε φαγητα που εχουν βγει απο αιμα, πονο, τρομο, πανικο, θλιψη, μοναξια, ανοια;(μπειτε στο site http://www.PETA.org)
(τα ζωα εχουν και ψυχη και συναισθηματα-διαβαστε γεννεση, τα χαρακτηριζει εμψυχα και οχι εμβια) γι αυτο δεν μπορουμε να αγαπησουμε πραγματικα τον ανθρωπο οταν δεν μπορουμε να αγαπησουμε και να σεβαστουμε ολα αυτα τα θαυμαστα δημιουργηματα του Θεου-εμψυχα:ζωα και αψυχα:φυση-
Υπαρχουν τοσα αλλα που μπορουμε να φαμε (ρωτηστε διατροφολογο) αλλα γιατι να ζοριζουμε το καλομαθημενο μας στομαχακι; να μην φαμε εναν καλογεμισμενο ζουμερο γυρο;!!! τα ζωα δεν δημιουργηθηκαν για να τα τρωμε αλλα για να χαιρομαστε μ’αυτα. ΘΕΟΣ=ΑΓΑΠΗ=ΧΑΡΑ
ΕΓΩΙΣΜΟΣ=ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ=ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠ’ΤΟΝ ΘΕΟ
το μεγαλειο της αγαπης ειναι να αγαπας τα παντα!
ειναι η τελειοτητα της ψυχης!
«προσευχη ειναι..να πλησιαζεις το καθε πλασμα του Θεου με αγαπη και να ζεις με ολα και με τ’αγρια ακομα εν αρμονια»
γεροντας Πορφυριος
ευχομαι ολοι μας με την φωτιση του Θεου να κανουμε παντα την αγαπη πραξη.

98. Μαρινα - Οκτωβρίου 20, 2010

Η αλήθεια είναι ότι στον Παραδεισο οι άνθρωποι δεν τρώγανε ζώα, γι΄αυτο η νηστεία μας θυμίζει την προπτωτική μας κατάσταση. Εφόσον όμως η εκκλησία μας επιτρέπει να τρώμε κρέας ας μην γινόμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως.

99. Ελπίδα - Ιανουαρίου 4, 2011

Ο ΘΕΟΣ μας έπλασε χορτοφάγους.Τα ζώα είναι οι συνοδοιπόροι μας στη ζωή.Η εκκλησία επιτρέπει να τρώμε κρέας για τον ίδιο λόγο που ο Μωυσής επέτρεψε το διαζύγιο.Εγώ πάντως όταν διάβασα Γέννεση έκοψα το κρέας,οχι ότι πριν έτρωγα αρκετά(1φορά την εβδομάδα).Τώρα η γη με τρέφει.
Ευχαριστώ.

100. Αλεξ - Ιανουαρίου 10, 2011

Κάποτε είχα κόψει το κρέας για έξι μήνες και ένιωθα υπέροχα! Βέβαια υπάρχει η άποψη ότι κάποια ωφέλιμα για τον άνθρωπο συστατικά, υπάρχουν μόνον στο κρέας και πουθενά αλλού – ή αλλιώς και σε συμπληρώματα διατροφής από το φαρμακείο. Πάντως νοσταλγώ εκείνη την περίοδο κατά την οποία ενώ βρισκόμουν σε πολύ πρώιμο στάδιο σε θέματα πίστης, εν τούτοις ένιωθα απίστευτη ελαφρότητα και ασυνήθιστη ελευθερία από πολλά πάθη. Εύχομαι στον καθένα κάποια στιγμή να δώσει στον εαυτό του την ευκαιρία να ζήσει μία σημαντική περίοδο της ζωής του χωρίς καθόλου κρέας… μετά ούτε θα το θέλει, ούτε και θα το θυμάται κιόλας! Καλή χρονιά σε όλους!

101. Γιώργης - Ιανουαρίου 10, 2011

Απευθυνόμενος στους διαχειριστές του Ζωντανού Ιστολογίου, θα ήθελα να ρωτήσω πώς μπορώ να δω τα βίντεο από π. Παΐσιο και π. Πορφύριο στην αρχή; Συγκεκριμένα για το πρώτο βιντεάκι μου βγάζει ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμο, ενώ αναζητώντας το στο youtube δεν μπόρεσα να το βρω…

102. Βάια - Ιουλίου 18, 2012

Καλή υγεία σε όλους σας.Θα ήθελα, σας παρακάλώ πολύ, το τηλέφωνο του παπα Γιάννη, της μονής της Αγίας Άννας.Είναι μεγάλη ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί του.ευχαριστώ.


Subscribe without commenting