jump to navigation

Περί ημών

Ζωντανό Ιστολόγιο - μαργαριτάρια θησαυροί του Διαδικτύου

Το Ζωντανό Ιστολόγιο είναι αφ’ ενός μια απόπειρα αλίευσης ..μαργαριτών από τον ωκεανό του Διαδικτύου και αφ’ ετέρου δωρεάν διάθεσης επιλεγμένων θησαυρών & χρήσιμων πληροφοριών σε ψηφιακή μορφή από διάφορες πηγές.

Το ιστολόγιο αυτό δεν είναι μια προσωπική καταγραφή, αλλά φιλοδοξεί να αποτελέσει χώρο και τόπο χαλαρής επικοινωνίας, ανταλλαγής πληροφοριών και διαλόγου όσων ανθρώπων αισθάνονται οικεία.

Βρήκατε κάτι ενδιαφέρον στο διαδίκτυο; Οι καλοπροαίρετες παρατηρήσεις, προτάσεις, καθώς και η ενεργή συμμετοχή σας, είναι ευπρόσδεκτη στο istologio.org@gmail.com! Καλή περιήγηση!

Υ.Γ. 1 Συμβουλές για φίλους

Εάν το Ζωντανό Ιστολόγιο σας αρέσει και το επισκέπτεστε τακτικά, έχουμε δύο συμβουλές που μπορεί να σας είναι χρήσιμες.

1) Αυτόματη ενημέρωση για νέες δημοσιεύσεις

Μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές/τριες στο Ζωντανό Ιστολόγιο ώστε να ενημερώνεστε αυτόματα για νέες καταχωρήσεις από τη ροή RSS

http://feeds.feedburner.com/istologio

( για το τι είναι οι ροές RSS και πως μπορείτε να τις αξιοποιήσετε, δείτε ένα κατατοπιστικό σύντομο βίντεο στο Engineers2.gr )

Εάν οι ροές RSS σας μπερδεύουν, μπορείτε, αν προτιμάτε, να ενημερώνεστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμπληρώνοντας σωστά το email σας εδώ:

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=istologio

2) Δείτε τα σχόλια, μπείτε στο διάλογο

Στο Ζωντανό Ιστολόγιο, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, διεξάγονται όμορφες, πολιτισμένες κι ενίοτε έντονες συζητήσεις με ελευθερία και σεβασμό στη διαφορετική άποψη. Μπορείτε να συμμετέχετε στο διάλογο ανώνυμα ή επώνυμα σχολιάζοντας καταχωρήσεις ή και στέλνοντας προτάσεις για νέες δημοσιεύσεις.

Ως πρώτο βήμα μπορείτε να ενημερώνεστε αυτόματα για νέα σχόλια στο Ιστολόγιο από τη ροή RSS

http://feeds.feedburner.com/istologio_comments

Εναλλακτικά, μπορείτε να λαμβάνετε μέσω email τα νέα σχόλια που δημοσιεύονται στο Ζωντανό Ιστολόγιο δηλώνοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=istologio_comments

Υ.Γ. 2

Η προσπάθεια αυτή γίνεται από μεράκι, με σεβασμό κι αγάπη ιδιαίτερα σε όλους όσους τρέφουν την καρδιά μας, εμπλουτίζουν τις γνώσεις μας και ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας. Αν κάτι στις σελίδες μας τους στενοχώρησε, ζητούμε συγνώμη εκ των προτέρων και υποσχόμαστε να προβούμε σε διόρθωση μόλις μας υποδειχθεί στη διεύθυνση η-ταχ (e-mail) : istologio.org@gmail.com

Creative Commons License

Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά-Μη Εμπορική Χρήση-Παρόμοια διανομή 3.0 Ελλάδα.

Popularity: 33%

Λέξεις κλειδιά: ανακοινώσεις

Σχετικές καταχωρήσεις:

Comments»

1. ΓιάννηςNo Gravatar - Μαρτίου 20, 2007

Μου αρέσει… μπήκε στα αγαπημένα!
Καλή συνέχεια!

2. ΔανάηNo Gravatar - Μαΐου 3, 2007

Η προσπάθεια που κάνετε είναι πραγματικά φιλότιμη!Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό για τον σημερινό κόσμο να μπορεί να ακούσει μέσα στην ημέρα κάτι ωφέλιμο και παράλληλα τόσο ξεκούραστο.Συγχαρητήρια!

3. ΧρύσπαNo Gravatar - Μαΐου 4, 2007

Πολυ ενδιαφέρον blog !!

Μετα το blog του hfr ,και το Striptease ομολογώ ότι ήρθε και η σειρά αυτού του blog να μπει στην καρδιά μου..

Αφιερωμενο»δεν σου ειπα δικη σου για παντα..δεν ειναι οτι ψαχνω να βρω κατι αλλο,….
γιαυτο πες πως δεν με γνωρισες ποτε,ηταν οι καλυτερες στιγμες που θα μεινουν παντα ζωντανες..
στην σκεψη μου θα εισαι για παντα δικος μου ,στην μοιρα που θα ειμαι για παντα μονάχη…
γιαυτο πιες,σ’οτι ειχαμε ζησει μεχρι χθες,σ’ολες τις ωραιες μας στιγμες,βρισε με ακομα αν το θες,πες πως δεν με ειχες ΠΟΤΕ..»

4. ΠερικληςNo Gravatar - Μαΐου 11, 2007

Καταπληκτικό το blog σας.
Συγχαρητήρια!

5. expaganusNo Gravatar - Μαΐου 16, 2007

Ωραίος! Άλλη μια μικρή όαση στο Διαδίκτυο.

6. ΟρθοδοξίαNo Gravatar - Μαΐου 21, 2007

Πραγματικά πολύ καλή δουλειά και σας καλούμε να δείτε και τη δική μας δουλειά σχετικά με το θέμα στην ιστοσελίδα μας:

Ορθοδοξία – Η χριστιανική γωνιά του διαδικτύου

http://www.orthodoxia.edo.gr

7. ΑναστασίαNo Gravatar - Ιουνίου 1, 2007

Καταπληκτικά τα μαργαριτάρια σας. Συνεχίστε.

8. ΠολυδεύκηςNo Gravatar - Ιουλίου 5, 2007

Πράγματι πολύ καλή δουλειά.Ακόμη θα ήθελα να δείτε ένα βιντεάκι που ίσως σας ενδιαφέρει:
http://www.youtube.com/watch?v=9EC9qN2_b4w

9. StylianosNo Gravatar - Ιουλίου 12, 2007

όλα είναι κοντινά, μα και τόσο μακρινά…
όλα γίνονται αργά, μα και τόσο γρήγορα…
όλα είναι φτηνά, μα και τόσο ακριβά…

τελικά μόνο μικρές καθημερινές αποδράσεις, εξισορροπούν το χαώδες σήμερα και επιφέρουν επούλωση στις γεμάτες από αδιαφορία πληγές μας…

Σε ευχαριστούμε για τις αποδράσεις του νου και της ψυχής μας.
Καλή συνέχεια.
Ο Θεός μαζί σου!

10. evieNo Gravatar - Αυγούστου 27, 2007

Κέρασμα
Κλείσε στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα νιώσεις μέσα σου κάθε είδους μεγαλείο
- Διονύσιος Σολωμός

Κέρασμα
Κλείσε στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα πάθεις έμφραγμα.
- ΄΄΄΄είπε ένας έλληνας που ζει το σήμερα……

11. Aναπλαστική Σχολή ΠατρώνNo Gravatar - Σεπτεμβρίου 10, 2007

Συγχαρητήρια πολλά…

Είστε από τα λίγα ιστολόγια που προσφέρουν υγιή ενημέρωση στο κοινό.Γι΄ αυτό σας ευχαριστούμε και ευχόμαστε καλή συνέχεια!!!

12. Νίκος Π.No Gravatar - Σεπτεμβρίου 12, 2007

Η χτεσινη (11/9/2007) εκπομπή του π. Ανδρέα Κονάνου,
περί Σταυρού,
ήταν πολύ ωραία.
Πιστεύω να μας την προσφερετε και αυτήν
στο Ζωντανό Ιστολόγιο.
Ευχαριστώ

13. stylianosNo Gravatar - Σεπτεμβρίου 24, 2007

Την εκπομπή του π. Ανδρέα για τον Σταυρό, μπορείτε να τη βρείτε στη διεύθυνση http://mystakidis.com/istologio/?p=179

14. Παναγιώτης Α.Α.(Berlin)No Gravatar - Οκτωβρίου 5, 2007

Υπέροχη η προσπάθειά σας και μόνο γιατί …υπάρχει ως Λόγος την εποχή του παραλόγου. Συνεχίστε ,ας αλληλοβοηθηθούμε !!!

15. ΧριστιναNo Gravatar - Οκτωβρίου 5, 2007

Απο τις ωραίες και καλές προσπάθειες στο ελληνικό διαδίκτυο

16. Bouris StilianosNo Gravatar - Οκτωβρίου 9, 2007

Θεολογικό Συνέδριο εις το Bivongi Καλαβρίας

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 18 μμ – 20μμ και Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007 9πμ – 13μμ.

Διοργανώνει ο ορθόδοξος σύνδεσμος “Testimonianza Ortodossa”, “Ιερή Μονή Άγιος Ιωάννης Θεριστής”, ο σύλλογος “Άγιος Ιωάννης Θεριστής ”.

Με την ευλογία του Μητροπολίτη Ιταλίας και Μελίτης Γενναδίου, Ιερής Μονής Άγιος Παύλος, Ιερής Μονής Γρηγορίου και με την πατρωνία του δήμου Bivongi.

Θα λάβουν μέρος:
· Ο πατήρ Daniele Castrizio: «La Calabria bizantina tra l’esicasmo e la guerra di difesa».

· Ο καθηγητής Enrico Morini, Università di Bologna: “la conoscenza di Dio attraverso la vita dei santi italo – greci”.

· Ο καθηγητής Basilio Kukutsas, Università di Salonicco: «L’esicasmo. La questione della deificazione e della conoscenza di Dio».

· Ο ιερομόναχος πατήρ Gabriele, Sacro Monastero S. Basilio

· Ο ιερομόναχος πατήρ Gennadios Dionisiatis: “La théosis secondo Isaac il Siro”.

· Ο πατήρ Giovanni Festa: “La théosis come vocazione della Chiesa Ortodossa”.

· Ο καθηγητής Totti, Università di Messina: «La nozione di théosis in Gregorio Palamas».

· Ο Αρχιμανδρίτης Antonio Scordino: “La visione e le visioni”.

· Ο Αρχιμανδρίτης Nilos Vatopedinos “La divinizzazione nell’esperienza delle “Salina”.

Εισήγησης του θέματος: Bouris Stilianos πρόεδρος ορθοδόξου συνδέσμου “Testimonianza Ortodossa”, υπεύθυνος της θεολογικής σειράς “Ο αμνός”.

Πρόεδρος της συνελεύσεως : Dott. Francesco Passareli πρόεδρος συλλόγου “Άγιος Ιωάννης Θεριστής”.

Πληροφορίες Tel.0039 3920392948, 00393492195301.

Email: testimonianza.ortodossa@fastwebnet.it, info@bivongi.com.

17. augiNo Gravatar - Οκτωβρίου 10, 2007

Ευχαριστούμε από καρδιάς για τις ωραίες, πραγματικά υπέροχες ομιλίες του π.Ανδρέα Κονάνου… την ευχή του να έχουμε…

Καλή δύναμη, καλή συνέχεια…

Ο Θεός μαζί μας…

18. Νίκος Π.No Gravatar - Οκτωβρίου 22, 2007

Έλπίζω να φιλοξενήσετε,
αν όχι όλες τις διαλέξεις
του συνεδρίου για τον Γέροντα Σωφρώνιο,
τουλ. κάποιες από αυτές.
Την ομιλία π.χ. του Μεσογαίας θα την ήθελα αν είναι δυνατόν.
Ευχαριστώ πολύ.

19. Νίκος Π.No Gravatar - Οκτωβρίου 23, 2007

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ
ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΩΦΡΩΝΙΟΥ !!!

ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΥΝΑΜΗ

20. ΑΘΑΝΑΣΙΑNo Gravatar - Οκτωβρίου 30, 2007

ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ,ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΠ.ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΑΝΟΥ,ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ, ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ ΚΙ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΧΑΡΕΙ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

21. KaterinaNo Gravatar - Δεκεμβρίου 3, 2007

Συγχαρητήρια για το άψογο και πολύ «ζωντανό» ιστολόγιο! Το ηχητικό αφιέρωμα στον π.Σωφρόνιο, από τις πολύτιμες ανακαλύψεις μου!
Καλή συνέχεια!

22. ΛεωνίδαςNo Gravatar - Δεκεμβρίου 3, 2007

Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας. Έχω αποθηκεύσει την ιστοσελίδα στα «αγαπημένα». Αξίζει πάρα πολύ η προσπάθειά σας. Να κάνω μια πρόταση; Θα μπορούσατε ίσως να ασχοληθείτε και λίγο με βυζνατινή μουσική… π.χ. κάποια ηχητικά παλαιών ή και συγχρόνων ψαλτών, εκπομπές ψαλτικές. Θα θέλαμε κάτι τέτοιο. Αν γίνεται, φυσικά.

23. KatioussaNo Gravatar - Δεκεμβρίου 16, 2007

Καταπληκτική κίνηση το ιστολόγιο σας! Συγχαρητήρια!
Εχω εντυπωσιαστεί απο ό, τι έχω διαβάσει για το Οstrov!
Μόνο στο amazon το βρήκα με UK υπότιτλους…..
Ξέρετε πού μπορώ να το βρω με ελληνικούς?
Την εταιρεία διανομής μήπως?

Καλή συνέχεια!

24. ΔανάηNo Gravatar - Ιανουαρίου 17, 2008

Ο π.Ανδρέας Κονάνος λειτουργεί σε κάποιον να;Εξομολογεί;Πού μπορούμε να τον βρούμε;

25. N.No Gravatar - Ιανουαρίου 17, 2008

Η σελίδα του π. Ανδρέα είναι http://users.hol.gr/~texgeo/ όπου υπάρχουν αρκετές πληροφορίες.

26. ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣNo Gravatar - Ιανουαρίου 22, 2008

ευχαριστουμε συνεχίστε

27. ΧρυσήNo Gravatar - Ιανουαρίου 23, 2008

Θα μπορούσαμε να έχουμε αποσπάσματα από ομιλίες του πατέρα Βασίλειο Τσιμούρη, από την εκπομπή »ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ» και του πατέρα Σταμάτιο Σκλήρη «ΑΣΚΗΣΙΣ ΜΥΣΤΙΚΗ».

Ευχαριστώ το Θεό για αυτές τις οάσεις που προσφέρει το διαδύκτιο.

Να είστε όλοι καλά και ευλογημένοι.

Κυριαζή Χρυσή

28. ΧρυσήNo Gravatar - Ιανουαρίου 23, 2008

Θα μπορούσαμε να έχουμε αποσπάσματα από ομιλίες του πατέρα Βασίλειο Τσιμούρη, από την εκπομπή »ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ» και του πατέρα Σταμάτιο Σκλήρη «ΑΣΚΗΣΙΣ ΜΥΣΤΙΚΗ»;

Ευχαριστώ το Θεό για αυτές τις οάσεις που προσφέρει το διαδύκτιο.

Να είστε όλοι καλά και ευλογημένοι.

Κυριαζή Χρυσή

29. harrys karapanosNo Gravatar - Ιανουαρίου 25, 2008

stelio mou polla sygxarhthria!den iksera oti asxoleisai me pneymatika zhthmata ths orthodoksis ekklhsias mas.xrhsimotath h douleia sas!
vlepeis egw se thymamai ws mathhth afou meta xathikame…
kalh synexeia!!!

30. Σταμάτιος, Ρόδος.No Gravatar - Μαρτίου 11, 2008

Συγχαρητήρια για τις Ρ/Φ εκπομπές σας π. Ανδρέα είναι πολύ όμορφες, χαριτωμένες και σίγουρα μας αφορούν.

Ευχαριστούμε πολύ, την ευχή σας.

31. A.No Gravatar - Μαρτίου 14, 2008

Ανήκει στα αγαπημένα!!
Θα μπορούσατε να ανεβάσετε την εκπομπή της κ. Σοφίας Χατζή για το νέο νόμο με το συμβόλαιο γάμου;! (τετάρτη 12/3/2008)
Εξαίρετη εκπομπή και εξαιρετική και η δική σας προσφορά!
Καλή συνέχεια!!
Ευχαριστούμε!

32. Βασίλης - Μαρτίου 14, 2008

ΠΟΛΥ σημαντικές ομιλίες
ΠΟΛΥ εύκολο download
ΠΟΛΥ χρήσιμα links
ΠΟΛΥ όμορφη παρουσία στο web
ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΛΙΣΤΑΣ; ΜΠΗΚΕ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ!

33. Αρσενία - Μαρτίου 15, 2008

Τυχαία σας “γνώρισα” και χάρηκα-αναπαύτηκα πολύ!
Πολλές ευχαριστίες!

34. Χανόγλου ΕλένηNo Gravatar - Απριλίου 1, 2008

Πριν από μήνες μας είχατε ενημερώσει για ένα DVD της National Geografique με τον τίτλο :The womb, που αναφερόταν στην ανάπτυξη του εμβρύου στη μήτρα. Θα ήθελα να το προμηθευτώ για να το χρησιμοποιήσω στη δουλειά μου _είμαι θεολόγος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση- αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα να το βρω στη National Geografique. Μήπως μπορείτε να μου δώσετε πληροφορίες;

35. stylianosNo Gravatar - Απριλίου 1, 2008

Κυρία Χανόγλου,

η επίσημη ιστοσελίδας της εκπομπής είναι αυτή.
Το βίντεο μπορεί κανείς να το δει στο διαδίκτυο ελεύθερα στην ισπανική του έκδοση (τίτλος: En el vientre materno).
Εδώ βρίσκεται το πρώτο από τα έντεκα μέρη του ντοκιμαντέρ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες κοιτάξτε το η-ταχ σας.

36. Αθανασιος ΒασιλείουNo Gravatar - Απριλίου 6, 2008

Χαίρετε. Πολύ καλό blog. Υπάρχουν υπότιτλοι για το Andrey Rublyov (1969); Ευχαριστώ.

37. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Απριλίου 6, 2008

Βεβαίως υπάρχουν σε πολλές γλώσσες. Παραθέτω πληροφορίες στό σχετικό ἄρθρο.

38. Μάρκο ΤNo Gravatar - Απριλίου 8, 2008

Πολύ καλή η προσπάθειά σας, εύχομαι να το συνεχίσετε με τη δύναμη του Χριστού.
Εχω προσθέσει το link σας στο ιστολόγιό μου.
http://a-ergodes.blogspot.com/

39. Κ.Δ.No Gravatar - Απριλίου 8, 2008

Katioussa,
αφού ενδιαφέρεσαι για την ταινία Ostrov με ελληνικούς υποτίτλους, μπορείς να μου στείλεις τη ταχυδρομική διεύθυνσή σου, και να σου στείλω την ταινία φιλικά (δε την πουλάω). Απ᾽ όσο ξέρω, δε πουλιέται πουθενά. Δε πειράζει που δε γνωριζόμαστε. Πες πως την έβαλα σ᾽ ένα μπουκάλι, το ριξα στη θάλασσα, και το βρήκες! Το e-mail μου είναι: koutsdim@gmail.com

40. ΑΝΔΡΕΑΣ baker . ΠΑΤΡΑNo Gravatar - Απριλίου 19, 2008

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ!!!!!ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΧΑΝΕΣ ΔΙΑΔΥΧΤΙΟ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΦΑΡΟ!!ΜΠΡΑΒΟ.

41. kuriakos - Μαΐου 7, 2008

Χριστός Ανέστη!!
Συγχαρητήρια!!!
Μια όαση στο χάος του διαδυκτίου!
Συνεχίστε……….
Εξαιρετική δουλεια……….!!
Ευχαριστούμε!

42. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣNo Gravatar - Μαΐου 7, 2008

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΗ!
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟ.

http://www.greekamericannewsagency.com/gana/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=24&Itemid=49

43. Ν. - Μαΐου 12, 2008

Θα ήθελα να γνωρίσω στους φίλους ένα νέο blog, που έχει σκοπό να καλύψει ειδήσεις για εκδηλώσεις όπως έκθεση ιερών λειψάνων, ομιλίες κτλ, που βγαίνουν από τα σύνορα μιας ενορίας, και απευθύνονται σε ευρύτερο χριστιανικό κοινό : http://proskinimatika.blogspot.com/

44. TAKISNo Gravatar - Μαΐου 21, 2008

STEILTE MOY PARAKALO TO EMAIL TOY KYPIOY 8OMA DRITSA KANENA APO TA OODEGR@YAHOOGROUPS.COM
IEROSOLYMITISSA@YAHOOGROUPS.COM
OODE@ACN.GR

DE DOULEUEI.
EPEIGEI EYXARISTO.

45. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Μαΐου 26, 2008

Ίσως να υπήρχε προσωρινό πρόβλημα, δοκιμάστε πάλι στις διευθύνσεις που αναφέρετε. Εναλλακτικά αν θέλετε, στείλτε ένα μήνυμα στη διεύθυνση του Ζωντανού Ιστολογίου ώστε να βρούμε λύση. Φιλικά,

46. αντωνηςNo Gravatar - Ιουνίου 2, 2008

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Μια μικρή ιστορία
Κάπου στο Αγιο.Ορος 1970:
Ο Γέροντας χαμογελά καλόκαρδα .
Ο νεαρός φοιτητής:Ευλογείτε…
Ο Γέροντας :Ο Κύριος…
Σιωπή ώρα πολλή.
«Πάσα πνοή αινεσατω τον Κύριον»
Σιωπή…
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ παιδί μου

47. kalia - Ιουνίου 8, 2008

uelv kai egv na mpv sthn parea toy xristoy mas

48. Περί του Ιερού Λειψάνου της Αγίας ΜαγδαληνήςNo Gravatar - Ιουνίου 12, 2008

Το χαριτόβρυτο χέρι της Αγίας Μαγδαληνής, θα εκτίθεται σε προσκύνηση στον Ιερό Ναό Αναλήψεως Βύρωνα, από Παρασκευή 13/6/2008 (στίς 7 μμ θα γίνει η υποδοχή), μέχρι και την Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος. Την είδηση μετέδωσε η Πειραϊκή Εκκλησία (τηλ. 210 4118640 , -602)

49. αποριαNo Gravatar - Αυγούστου 11, 2008

θα ηθελα να μαθω σε ποιο σημειο η αγια αραφη μιλαει για το σχισμα των ημερολογιων και που παραθετει ποιο ειναι σωστο?

50. φυσικόςNo Gravatar - Αυγούστου 13, 2008

Όταν γράφτηκε η Αγία Γραφή δεν είχε προκύψει θέμα ημερολογίου…!

51. φυσικόςNo Gravatar - Αυγούστου 13, 2008

Το θέμα του ημερολογίου είναι θέμα που προέκυψε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.
Απλώς να σας πω ότι το πρόβλημα δεν είναι το αν σήμερα έχουμε 13 Αυγούστου ή 31 Ιουλίου (εξάλλου εμείς έχουμε 13/8 και στο Άγιο Όρος 31/7 και δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα με τους Αγιορείτες-ίσα ίσα,είναι το φως μας!,κατά τον Άγιο Ιωάννη της Κλίμακας «φως κοσμικών μοναχοί,φως μοναχών άγγελοι»).Το πρόβλημα είναι ότι οι λεγόμενοι παλαιοημερολογίτες δεν αναγνωρίζουν τον Πατριάρχη και τους κατά τόπους επισκόπους,αλλά έχουν αναδείξει δικούς τους «ιεράρχες» κι έτσι ουσιαστικά έχουν αποκοπεί από την Εκκλησία και γι’αυτό χαρακτηρίζονται σχισματικοί.

52. JAMSTER (Seraphim)No Gravatar - Σεπτεμβρίου 5, 2008

Θαυμάζω την αφοσίωσή σας στον Ουράνιο Πατέρα μας & Δημιουργό & εύχομαι να φανώ & γω συνεργάσιμος σε ότι χρειαστείτε..
Θα μεριμνήσω από μέρους μου για την παιρετέρω προβολή της..
Ο Θεός μεθ υμών..

53. Ν.No Gravatar - Σεπτεμβρίου 11, 2008

Εκκλησιαστικές Ειδήσεις 89.5 FM : Εδώ και λίγο καιρό, οι εκκλησιαστικές ειδήσεις που μεταδίδονται από το ραδιόφωνο της Εκκλησίας της Ελλάδας, γράφονται στη διεύθυνση http://www.ecclesia.gr/ekklisiastika/ , χάρη στους δημοσιογράφους του σταθμού. Εκεί λοιπόν μπορείτε να βρείτε, πού γίνεται αγρυπνία, πού έχει έρθει ιερό κειμήλιο, ιερές πανηγύρεις κτλ

54. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Σεπτεμβρίου 11, 2008

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.

Μακάρι βέβαια η υπηρεσία αυτή να ήταν συνδρομητική ώστε π.χ. να λαμβάνεις μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ακόμα καλύτερα ροή RSS.

55. ioannis vasilef twn gkohmNo Gravatar - Οκτωβρίου 4, 2008

xairome pou vlepw aksious psarades sto diadiktio…

56. ΜεταξίαNo Gravatar - Οκτωβρίου 19, 2008

Θερμά συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας. Ο Χριστός και η Παναγιά μαζί σας, να σας φωτίζει και να σας σκέπει.

Ευχαριστώ για τα υπέροχα μαργαριτάρια που αλιεύετε για μας.
Βοηθήθηκα πολύ και οικοδομήθηκα. Ο Θεός να σας το ανταποδώσει πολλαπλά.

Μεταξία

57. ΠΑΤΡΙΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ - Νοεμβρίου 5, 2008

http://voutsinasilias.blogspot.com/

58. ΚώσταςNo Gravatar - Νοεμβρίου 25, 2008

Γεια χαρά… πολύ ωραία η προσπάθεια σας… ευχαριστούμε που μοιραζόσαστε την διαδικτυακή ψαριά μαζί μας.

59. δεσποιναNo Gravatar - Δεκεμβρίου 30, 2008

καλημέρα σας. σας παρακαλώ καποιες ομιλίες σχετικαμε την άλλη ζωή? πως? τι? θα ? δούμε? θα δούμε τα παιδιά μας?

60. Το Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Δεκεμβρίου 30, 2008

Δέσποινα, θα προγραμματίσουμε να προσθέσουμε προσεχώς. Τυχόν προτάσεις είναι ευπρόσδεκτες.

61. ΔημήτρηςNo Gravatar - Ιανουαρίου 5, 2009

Καλή και ευλογημένη χρονιά!..και ο καλός Χριστούλης μας να σας σας τα ανταποδώσει πολλαπλάσια!..Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι είστε άξιοι, και ότι η δουλειά που κάνετε είναι πολύ ιδιαίτερη για τις καρδιές όλων μας!..

Κάλη δύναμη και ακόμα καλύτερη συνέχεια.. σε αυτόν τον όμορφο, πλουσιοπάροχο δικτιακό κήπο που καλλιεργείτε αννελιπώς για χάρη μας!…

62. ΝικόλαοςNo Gravatar - Ιανουαρίου 14, 2009

Θα ήθελα να σας πω κάτι που εχει βγει ως φήμη και ακούγεται πολύ αυτόν τον καιρό, οτι εχει πεί μεγάλος Γέροντας οτι πολύ σύντομα θα γίνει κάτι πολύ άσχημο κοντά στην Ελλάδα και αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα 2 χρόνια πείνα στην χώρα μας.

63. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Ιανουαρίου 15, 2009

Νικόλαε έχουμε υπόψιν μας κάποιες φήμες.
Για το θέμα παραθέσαμε το εξής: http://istologio.org/?p=355

64. τουρκοφαγοςNo Gravatar - Ιανουαρίου 19, 2009

οι κωλοτουρκοι πειραξαν και την ωραια σελιδα σας.

65. pilotos91No Gravatar - Ιανουαρίου 20, 2009

Δόξα τω Θεώ, επανήλθατε. Ο Κύριος να σας ευλογεί. Προσευχόμαστε οι Τούρκοι σε όλο το κόσμο να γνωρίσουν την Αγάπη του Χρστού και την Ορθόδοξη πίστη και να επιστρέψουν, να μετανοήσουν, να αγαπήσουν.

Ιδιαιτέρως χαιρόμαστε για τη προβολή των θεμάτων της Ορθόδοξης Ιεραποστολής.

66. ΕΜ - Φεβρουαρίου 4, 2009

Μπράβο για τις τόσο όμορφες προσπάθειες.
καλή δύναμη και συνέχεια !!!

67. ΕΦΗ - Φεβρουαρίου 4, 2009

Επιτρέψτε μου να διορθώσω ένα Link για το ιστολόγιο του π. Ιωνά από την Ορθόδοξη Ιεραποστολή της Ταιβάν. Το link είναι το παρακάτω:

http://asian-aroma.com/

68. theodorosNo Gravatar - Φεβρουαρίου 10, 2009

αγαπητοί φίλοι εδώ και πολύ καιρό ψάχνω τον πατέρα Σάββα Αχιλλέως για κάποιο προσωπικό μου πρόβλημα αλλά δεν μπορώ να τον βρω. Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε

69. Παύλος - Φεβρουαρίου 20, 2009

Θα ήθελα να ενημερώσω τους υπέυθυνούς ότι η ανάρτηση

Η υπόγεια χριστιανική πόλη της Καππαδοκίας (παρουσίαση)

στην ενότητα Ταχυμηνύματα Twitter οδήγέι σε μία ιστιοσελίδα rapidshare που όμωε έχει και αισχρές εικόνες. Θα παρακαλούσα να φτιαχτεί καθότι το παρών θεάρεστομ blog σας το παρακολουθούν και κοπέλες.

Ευχαριστώ

70. Παύλος - Φεβρουαρίου 20, 2009

Βέβαια και για τους άνδρες είναι αισχρά απλά για τις κοπέλες είναι και ντροπιαστικά και υβριστικά!

71. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Φεβρουαρίου 23, 2009

Παύλο σε ευχαριστούμε για την επισήμανση. Η καταχώρηση διορθώθηκε.

72. π παντελεημωνNo Gravatar - Μαρτίου 4, 2009

Συγχαρητήρια για την προσφορά σας στο διαδίκτυο.
Ζωντανός και ζωοπάροχος χώρος.
Καλή Σαρακοστή.

73. DimitrisTNo Gravatar - Μαρτίου 16, 2009

Αξιόλογη η προσπάθειά σας! Μπράβο!
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών http://www.i-m-patron.gr/
εκεί πέρα από τα νέα της Μητροπόλεως μπορεί κανείς να δεί ολόκληρα βίντεο από ομιλίες και εκπομπές του τηλεοπτικού Σταθμού ΛΥΧΝΟΣ της ΙΜΠΑΤΡΩΝ που είναι εξαιρετικός.
Επίσης μπορείτε να δείτε ζωντανά τον τηλεοπτικό σταθμό.
Μπορείτε να τον προσθεσετε και στα links σας.
Καλή Σαρακοστή

74. No Gravatar - Μαρτίου 17, 2009

ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ Κε ΑΘΑΝΑΣΙΕ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΘΜΟ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΔΕΙ
ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΥΝΑΜΗ.
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΘΗΝΑ

75. Μαρινα, ΧαλκιδικήNo Gravatar - Μαρτίου 18, 2009

Καλή Σαρακοστή παιδιά! Ευχαριστούμε πολύ

76. AGGELIKINo Gravatar - Απριλίου 13, 2009

+DOKSA TW THEW PANTWN ENEKEN+
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΦΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΜΑΣ+ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ ΠΑΝΤΑ.

ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ+ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ+

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ Μ.ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΙΡΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΝΑΞΙΑ-ΕΛΑΧΙΣΤΗ,ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ,
ΟΡΦΑΝΗ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,
ΑΓΓΕΛΙΚΗ+

77. ΙωάνναNo Gravatar - Απριλίου 16, 2009

Είμαι καινούρια στην παρέα και χαίρομαι πολύ γι’ αυτό! Καλή Ανάσταση στις καρδιές όλων!

78. ΙωάνναNo Gravatar - Απριλίου 19, 2009

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

79. ανωνυμη - Απριλίου 20, 2009

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!! ευχομαι η ανασταση του Κυριου να αναγεννησει ολων μας τις ζωες

80. Ελένη ΑσημένιουNo Gravatar - Μαΐου 8, 2009

ευχαριστώ το Θεό για το ζωντανό ιστολόγιο. Κι εσάς σας ευχαριστώ πάρα πολύ.Της 4 Μαίου Προσευχή και hip hop δε μπορώ να το διαβάσω. Ζητάει url κι εγώ δε ξέρω.Αλλά είχε τόσο ωραία θέματα και θέλω να τα ακούσω. 8 Μαίου.Χαίρετε. Συνεχίστε.

81. proskinitisNo Gravatar - Μαΐου 31, 2009

kalispera an thelete rikste mia matia sti diki mas prospatheia
ipseni.blogspot.com
pws mporw na epikoinwnisw metous dimiourgous tou istologiou?

82. ΓιώργοςNo Gravatar - Ιουνίου 16, 2009

συγχαρητηρια!

83. Γεωργία - Ιουνίου 21, 2009

Ευχαριστώ που φτιάξατε αυτό το ιστολόγιο.

84. Θοδωρος.No Gravatar - Ιουλίου 12, 2009

Κατι που δεν ξερω ποσσο σχετικο ειναι.
Καποτε,πριν απο 6-7 χρονια,ειχα βρει ενα site,που ηταν απο καμια μονη του Αγ.Ορους,και εβγαζε μια φωτογαφια ενος ναου,που μπορουσες να αναψεις ενα εικονικο κερι.
Ετσι,αναβα το κερι,και εβαζα μια ψαλμωδια σε ενα CD,σβυνοντας τα φωτα,οποτε πετυχαινα ενα φοβερο περιβαλλον,και μπορουσα να συγκεντρωθω,γιατι σεν μου αρεσει να πηγαινω σε εκκλησιες που εχουν κοσμο,μιας και αποσπαται η προσοχη μου.Μονο σε καποιο ξωκλησι στο χωριο του πατερα μου,νοιωθω μια επικοινωνια με το Θειο.Πουθενα αλλου.
Ομως,χαλασε ο υπολογιστης,και χαθηκαν τα αρχεια και εχασα τη διευθυνση του site αυτου.
Μηπως το ξερετε;
Ευχαριστω.

85. ανώνυμα - Αυγούστου 7, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=H4sAoAGo1RY
Eνδιαφέρον βίντεο..

86. Λίνα-Φωτογράφος - Αυγούστου 27, 2009

Ενδιαφέρον το site σας πάτερ. Αν έχετε το χρόνο θα ήταν καλό να το εμπλουτίσετε και με βίους Αγίων. Πολύ αξιόλογο είναι το site της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού (www.imlemesou.org), από το οποίο μπορείτε να πάρετε κάποιες ιδέες.

87. ΕΛΛΗNo Gravatar - Σεπτεμβρίου 3, 2009

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ Κ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕ ΧΑΛΙΑ. ΣΕ ΚΑΝΑ 2 ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΙΣ ΛΕΓΑΝΕ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ!!! ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΩΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ. ΗΘΕΛΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΑΛΛΑ Κ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΟΣ. ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΝΤΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

88. ΜακρίναNo Gravatar - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Aγαπητό ιστολόγιο ευχαριστούμε για το πλήθος θεμάτων που μας παρουσιάζετε και τηνόλη δουλειά που γίνεται από εσάς.Με ενδιαφέρουν και μένα να ανεβάσετε αποσπάσματα από την εκπομπή άσκηση μυστική του π.Σταμάτιου Σκλήρη αν αυτό είναι εύκολο. Επίσης ήθελα να μάθω για το που ιερουργει ενας ιερομόναχος στην Αθήνα αλλά γνωρίζω μόνο ότι τον λένε π. Θεοδόσιο και είναι Κύπριος. Αν γνωρίζετε κάτι θα σας είμαι υπόχρεη αν μου το μεταφέρετε. Καλή χρονιά Μακρίνα

89. ΠρόδρομοςNo Gravatar - Σεπτεμβρίου 12, 2009

Αγαπητό Ιστολόγιο, ευχαριστούμε θερμά γιά όσα προσφέρετε. Ιδιαίτερα με συγκίνησε η πρωτοβουλία σας για την Τράπεζα Προσευχής. Εισηγούμαι λοιπόν, άν υπάρχει η δυνατότητα, να συγκενρώνονται όλα τα προτεινόμενα ονόματα σε μία επιπλέον ξεχωριστή στήλη. Αυτό θα διευκόλυνε και τους επισκέπτες που θέλουν να αναφέρουν τα ονόματα αυτά στην προσευχή τους, αλλά και τους ιερείς που διαβάζουν ατέλειωτες σειρές ονομάτων στην Αγία Πρόθεση.
Καλή συνέχεια με τη βοήθεια του Θεού.

90. ΚοινωνίαNo Gravatar - Σεπτεμβρίου 26, 2009

H λέξη κοινωνία είναι μία μαγική λέξη, συγγενής με τη λέξη μέθεξη. Σημαίνει περιχώρηση εν αγάπη, όταν αναφέρεται στις ανθρώπινες σχέσεις. Σημαίνει ανακάλυψη υιοθεσίας, αποκάλυψη αληθείας και «οθνεία αλλοίωση», όταν αναφέρεται στη σχέση του ανθρώπου με τον Θεό. Σημαίνει επί το αυτό συνεύρεση, συνάντηση, συμπόρευση, ζωντανό διάλογο, όταν αναφέρεται σε οποιαδήποτε άλλη σχέση. Σκέφθηκα, λοιπόν, σήμερα να μιλήσω για την εν τοις πράγμασι κοινωνία δύο φαινομενικά αντικρουομένων ή τουλάχιστον ασύμβατων συστημάτων σκέψης: της σύγχρονης επιστήμης και της συνακόλουθης επιστημονικής λογικής αφʼ ενός και της διαχρονικής Ορθόδοξης θεολογικής πνοής– ας μου επιτραπεί ο όρος– αφʼ ετέρου.

Απόσπασμα από την ομιλία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, κατά την αναγόρευσή του σε Επίτιμο Διδάκτορα του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (3.11.2008)

91. keko - Σεπτεμβρίου 27, 2009

Ένα κείμενο που μου άρεσε:

http://aktines.blogspot.com/2009/09/blog-post_22.html

92. Katerina - Οκτωβρίου 1, 2009

Eντυπωσιάστηκα βαθιά..
http://www.youtube.com/watch?v=rYMrC6hfBUo

http://www.youtube.com/user/pk4a#play/uploads
(Fr Themis!!)

93. ΛαζαροςNo Gravatar - Οκτωβρίου 4, 2009

Πώς μπορώ να γραφτώ;

94. Katerina - Οκτωβρίου 5, 2009

Xαίρομαι που ο fr.Themis «μίλησε» και στη δική σας καρδιά!:)

95. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Οκτωβρίου 7, 2009

Κατερίνα σε ευχαριστούμε πολύ για την ανακάλυψη και για την ειδοποίηση. Για ό,τι άλλο ενδιαφέρον βρίσκεις, κράτα μας ενήμερους.

96. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Οκτωβρίου 7, 2009

Λάζαρε,

Μπορείς να γραφτείς στο Ζωντανό Ιστολόγιο ώστε να ενημερώνεσαι αυτόματα για νέες καταχωρήσεις

1) από τη ροή RSS
http://feeds.feedburner.com/istologio

( για το τι είναι οι ροές RSS δες http://www.engineers2.gr/2009/07/rss.html )

ή αν προτιμάς να ενημερώνεσαι μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμπλήρωσε το email σου εδώ:

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=istologio

2) μπορείς να ενημερώνεσαι αυτόματα για νέα σχόλια στο Ιστολόγιο από τη ροή

http://feeds.feedburner.com/istologio_comments

Φιλικά,

97. Το Zωντανό Iστολόγιο » Συμβουλές για τακτικούς επισκέπτες του Ζωντανού Ιστολογίου - Οκτωβρίου 10, 2009

[...] Περί ημών [...]

98. Katerina - Οκτωβρίου 11, 2009

Aυτή την είδηση άραγε,τη γνωρίζουμε;
http://anemos5.blogspot.com/2009/09/blog-post_03.html
Στο Ιράν, η 27χρονη Μεργιέμ (Μαρία) Ρόσταμπουρ και η 30χρονη Μερζιέχ Εσμεϊλαμπάντ θα πεθάνουν επειδή άλλαξαν θρήσκευμα.
Σύμφωνα με την είδηση της εφημερίδας Bild, στο Ιράν, δύο γυναίκες καταδικάστηκαν σε θάνατο με την κατηγορία ότι έγιναν χριστιανές

99. Katerina - Οκτωβρίου 12, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=518XP8prwZo
Eπίσης ενδιαφέρον video -sand animation..

100. Ανώνυμος - Οκτωβρίου 18, 2009

Codex Alimentarius:

http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-5266884912495233634&hl=en&fs=true
http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=451097355502728465&hl=el&fs=true

101. FilikitatiNo Gravatar - Οκτωβρίου 22, 2009

Φιλιά στη μαμάααα!

102. ChristosNo Gravatar - Οκτωβρίου 23, 2009

Καλημερα σε ολους σας,
Θα ηθελα να ρωτησω εαν καποιος απο εσας γνωριζει που μπορω να συναντησω τον Πατερα Σαββα Αχχιλεως, εχω ακουσει οτι βρισκεται καπου στην Πελοπονησο….

103. Παναγιώτης - Οκτωβρίου 23, 2009

Αδελφέ μου, από μία «έρευνα» που έκανα στο Google, μάλλον (με κάθε επιφύλλαξη!) πρέπει να ιερουργεί στον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου στον Καρέα (Αθήνα).

Δες και αυτό (στο τέλος της σελίδας, στο κάτω μέρος)… http://stgeorge.imkby.com/blog/?page_id=97

Υ.Γ.: Δεν είμαι σίγουρος για τα παραπάνω, καλό είναι να σου πει και κάποιος που γνωρίζει καλύτερα.

104. ChristosNo Gravatar - Οκτωβρίου 24, 2009

Ναι,
αυτο το γνωριζω, πανε πολλα χρονια που εκλεισε το «εξορκιστηριο» του Αγ.Γεωργιου στον Καρεα και ο παπαΣαββας εχει φυγει απο εκει….
Μηπως καποιος γνωριζει κατι……????

105. Βασίλης_No Gravatar - Οκτωβρίου 31, 2009

Χαίρετε! Μπαίνω στην ιστοσελίδα σας εδώ και δύο χρόνια. Πολύ αναπαύομαι από αυτά που διαβάζω, ακούω και βλέπω και πολύ ωφέλεια έχω πάρει. Ειλικρινά. Απλά ήθελα να το πώ. Ιδιαίτερα συγχαρητήρια για την τράπεζα προσευχής. Ο Θεός μαζί σας- καλή συνέχεια.

106. Θοδωρος.No Gravatar - Νοεμβρίου 6, 2009

Mια ερωτηση,αφου σας χαιρετησω.
Πριν απο χρονια,ειχα βρει ενα site,που παρουσιαζε το εσωτερικο μιας εκκλησιας,και με ενα κλικ,αναβε ενα κερακι.
Εβαζα τοτε και ενα CD με καποιους ψαλμους,και εσβυνα τα φωτα στο δωματιο,οπποτε αλλαζε η ατμοσφαιρα εντελως και μπορουσα να συγκεντρωθω και να επικοινωνησω.
Στις εκκλησιες,δε μπορω να το κανω,γιατι η ατμοσφαιρα ειναι λαικης αγορας,οι δε παπαδες,εχουν γινει φευ,δημοσιοι υπαλληλοι,πραγμα που φωναζει απο μακρυα.
Αν υπαρχει ακομα αυτο το site,kai to ξερει καποιος,ας το βαλει εδω,να το βρω παλι.

107. Ζωντανό ΙστολόγιοNo Gravatar - Νοεμβρίου 7, 2009

Γειά σου Θόδωρε και καλώς ήλθες στο Ζωντανό Ιστολόγιο!

Αν και δεν συμμεριζόμαστε την θέση που εκφράζεις, συμφωνούμε ότι η εν λόγω ιστοσελίδα ήταν πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα.

Απ’ όσο θυμόμαστε το διαδικτυακό εκκλησάκι με το εικονικό άναμα κεριού φιλοξενούνταν στον ιστότοπο http://www.inathos.gr

Αν θέλεις επικοινώνησε με τον διαχείριση του για περισσότερα.

Φιλικά,

108. Παναγιώτης - Νοεμβρίου 8, 2009

@ Θόδωρος

Γεια σου αδελφέ!

Πράγματι, είναι πολύ ενδιαφέρον το «virtual» εκκλησάκι που ανέφερες στο μνμ σου!

Όμως… η πραγματική ουσία, είναι η Εκκλησία η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ. Οι ιερείς κάνουν τη δουλειά τους, άς κάνουμε και εμείς τη δική μας. Στην Εκκλησία πάμε για την ψυχή μας και όχι για τους Ιερείς.

Ελπίζω, να είσαι πάντοτε καλά!

109. ΚΑΛΟΜΟΙΡΑNo Gravatar - Νοεμβρίου 9, 2009

+Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ ΝΑ ΦΩΤΗΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ+

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΟΙ;
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΙ.
ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΛΟΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΩΝΤΟΥΣΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ.
ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗΝΩ.
ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΠΟΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ-ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ.
ΒΟΛΕΒΩΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙ’ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΗΥΘΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΛΕΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.

110. katerina - Νοεμβρίου 11, 2009

Ενα ενδιαφέρον link στο YouTube,
http://www.youtube.com/watch?v=nAd8su_ENi0&feature=related

111. katerina - Νοεμβρίου 14, 2009

Επίσης, ένα ενδιαφέρον blog και μια εξίσου ενδιαφέρουσα ιστορία! Εμείς, άραγε, μπορούμε να ζήσουμε έτσι;

112. katerina - Δεκεμβρίου 7, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=hs2u2-hUfXo&feature=player_embedded

Χαριτωμένο δεν είναι;

113. katerina - Δεκεμβρίου 7, 2009

To περιοδικό ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και ο σύλλογος στηρίζει στα καθ’ ημάς την πολύτεκνη οικογένεια.
Εκεί όπου επίσημοι φορείς αργούν..
Στα πρακτικά θέματα όμως τι γίνεται;
Δείτε όμως αυτή τη χρήσιμη σελίδα βοηθείας των πολυ-και υπεπολυ-τέκνων..
http://www.multiplebirthsfamilies.com/index.shtml

114. Μαρίνα - Δεκεμβρίου 8, 2009

Κατερινα
Δυστυχώς το περιοδικό αυτό συχνά εκφράζει λάθος απόψεις σχετικά με το σκοπό του γάμου και το νοημα της πολυτεκνίας.
Ουτε είναι ωραίο η ελεημοσύνη να γίνεται με αυτον τον τρόπο.

115. Ioannis ThalassinosNo Gravatar - Δεκεμβρίου 10, 2009

Θα ήθελα η αγαπητή Μαρίνα να μας πληροφορήσει ποιές απόψεις του περιοδικού «ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» «σχετικά με το σκοπό του Γάμου και το νόημα της Πολυτεκνίας» θεωρεί ότι είναι «λάθος». Η διδασκαλία της Εκκλησίας μας όπως εκφράζεται μέσα από τους Ιερούς Κανόνες και τους Πατέρες είναι συγκεκριμένη. Και αυτά που γράφονται μέσα στο περιοδικό αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από τις απόψεις της Εκκλησίας μας.

116. Ανώνυμος - Δεκεμβρίου 12, 2009

Ioannis Thalassinos
1. σκοπός του γάμου δεν είναι η πολυτεκνία.
2.η εκκλησία θέλει οι άνθρωποι να τα αφήνουν όλα στα χέρια του Θεού, να έχουν εμπιστοσύνη σε Αυτόν. Αυτό σημαίνει ότι δεχομαι όσα παιδιά μου δώσει ο Θεός. Μπορώ όμως να εκφράσω και το θέλω μου (παρελθέτω απ’εμου το πουηριον τουτον, είπε ο Χριστός). Δεν είναι λοιπόν αμαρτία κάποιος να μην θέλει παιδιά.
3. Και φυσικά δεν κάνουμε παιδιά για να λύσουμε το δημογραφικο πρόβλημα, που είναι πρόβλημα του κρατους. Κάνουμε παιδιά γιατί είναι εν δυναμει άγιοι και όχι εν δυναμει στρατιώτες.
4. Βρισκω υπερβολικές τουλάχιστον απόψεις που εγκωμιάζει το περιοδικό «επειδη για ένα χρόνο δεν κάναμε παιδί προσευχόμαστε στον Θεό να μας στείλει διδυμα για να καλύψουμε την ακουσια ατεκνία». Υπάρχει κανόνας κάθε χρόνο και παιδί;

117. Μαρίνα - Δεκεμβρίου 12, 2009

Ioannis Thalassinos
sorry, δεν εβαλα όνομα.
δεν αρνούμε φυσικά το έργο που κάνει ο σύλλογος.

118. odi - Δεκεμβρίου 12, 2009

(παρελθέτω απ’εμου το πουηριον τουτον, είπε ο Χριστός).

Alla as min ginei to thelima mou alla to diko sou

119. Μαρίνα - Δεκεμβρίου 12, 2009

δεν λεω κάτι διαφορετικό. Λεω να τα αφήνουμε όλα στο Θεό, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορω να εκφράσω το θέλημα μου και πάλι να τα αφήσω στο Θεό.
Δεν είναι αμαρτία να πει κάποιος δεν θέλω να γίνω πολύτεκνος, το θέμα είναι τι κάνει για να μην γίνει.

120. odi - Δεκεμβρίου 13, 2009

avto einai megali sizitisi , einai kai dikos mou provlimatismos avto

121. Μαρίνα - Δεκεμβρίου 13, 2009

odi
Νομίζω το τέλειο είναι να έχεις τόση εμπιστοσύνη στον Θεό που να πεις , Θεέ μου δεν θέλω πολλά παιδιά π.χ. αλλά αν εσυ τα στείλεις έχει καλως. Ξερω ζευγάρια που το έχουν πει αυτό και ο Θεός πράγματι τους έχει στείλει ελάχιστα παιδιά. Ξερω όμως και ζευγάρια που εχουν κάνει πολλά παιδιά παρόλο που δεν θέλουν. Και πάλι είναι θέμα πίστης αν η προσευχή σου είναι αλήθινή και πραγματικά με όλη σου την καρδιά εμπιστέσευεσαι τον Θεό τότε και κάθε παιδί που σου στέλνει Αυτός το βλέπεις σαν ευλογία και έχεις το λογισμό ότι για να το στέλνει ο Θεός, θα μεριμνήσει γι΄αυτό και θα σου δώσει τη δύναμη να το μεγαλώσεις. Αν όμως δεν έχεις αυτην την βαθια πίστη μπορεί να λιποψυχήσεις, να λυγίσεις και να μην αντέξεις έναν Σταυρό και μια ευλογία σαν την πολυτεκνία. Γι’ αυτό νομίζω με τις συμβουλές του πνευματικού πρέπει να προχωράμε σε τέτοια θέματα.
Και αν η εκκλησία βάζει κάποια επιτιμια νομίζω τα βάζει περισσότερο για να μας θυμίζει ποιο είναι το τέλειο και όχι για να τιμωρήσει.

122. ΠέτροςNo Gravatar - Δεκεμβρίου 13, 2009

Να κάνω μια ερώτηση…
Αν την ώρα που είναι να κάνεις έρωτα, αντί να είσαι εκεί, δοσμένος στην πράξη και τη σχέση, σκέφτεσαι το τι σου είπε ο πνευματικός, αν είναι μέρα που επιτρέπεται να κάνεις (κατά τας υποδείξεις του), αν το κάνεις για τεκνογονία, αν κάνεις έρωτα με τον «ορθόδοξο» τρόπο, αν οι φαντασιώσεις σου είναι οι πρέπουσες… αν… αν…
Είναι αυτό το πράγμα έρωτας;
Είναι δυνατόν «να ακούς φωνές» κι εκείνη την ώρα;

Εγώ προτείνω να προχωρήσετε σε θεσμοθέτηση της λοβοτομής.
Και φαντάζομαι ότι στο ηθικό χριστιανικό φαντασιακό, η ανέραστος σύλληψη τις εξωσωματικής φαντάζει τέλεια λύση! Έλα, μην το κρύβετε…
Κομμένο το σεξ!
Άντε τώρα να μπαίνει ο πνευματικός στις φαντασιώσεις των συνευρισκόμενων για να εξασφαλίζει πως αυτές περιλαμβάνουν μόνο μωράκια στην κούνια!
Υποχρεωτική παραλαβή ενός παιδιού κάθε έτος, αποχή από το σεξ και τέρμα η συζήτηση! Ούτως ή άλλως αν έχεις 6, 7, 8 κλπ παιδιά τι σεξ και ξεσέξ…
Το πρόβλημα είναι λυμένο, μην το παιδεύετε!

Δεν έρχεται σε αντίθεση με τις αγιογραφικές ιστορίες και παραδόσεις, ούτως ή αλλέως…

Υ.Γ. Πα πα πααα!
Τα ίδια και τα ίδια!
Και πριν 2 δεκαετίες οι ίδιοι προβληματισμοί περί έρωτος, σεξ, τεκνογονίας, πολυτεκνίας και δημογραφικού (εδώ κι αν είναι Το Ακυρο!)!
Είμαι παιδί κλίκας χριστιανών που ήταν όλοι τους πολύτεκνοι (με τις συμβουλές των Xmen-υπερπνευματικών τους, εννοείται).
Ενημερωτικά μεταφέρω την εικόνα που αποκόμισα: «Ορθόδοξες» έτοιμες λύσεις είναι απαράδεκτο να προτείνονται σε τέτοια ζητήματα. Οι μισές οικογένειες τα κάνουν ένα μάτσο χάλια, οι άλλες μισές τα πάνε μια χαρά.
Ρίξτε το νόμισμα και παίξτε τις ζωές σας.
Και τις ζωές των πολυπαιδιών σας.
Κανείς δεν θα σας αποζημιώσει, αλλά και κανένας δεν θα σας κατηγορήσει.
Όπως τη βρίσκει ο καθένας…

123. odi - Δεκεμβρίου 13, 2009

Petro , avto to sistima pou exeis na analheis tin 4yxologia ton allon, ta la8h tous kai ta 4yxologika tous simplegmata. To prateis kai me ton eavto sou?
wso afora tis fantasiosis, einai proionta apo8imenwn….
Nomizw tin wra tou erwta tou erwta sinantaskai ginese ena me an8rwpo,kai oxi me fantasiosis.
Dimitri , den se kourazei o eavtos sou? Nomizw pws nai…

124. odi - Δεκεμβρίου 13, 2009

Petro i8ela na pw

125. odi - Δεκεμβρίου 13, 2009

ptou apo tin arxi afou , den vgazw oute egw noima apo ta legomena mou.

Petro , avto to sistima pou exeis na analheis tin 4yxologia ton allon, ta la8h tous kai ta 4yxologika tous simplegmata. To prateis kai me ton eavto sou?
wso afora tis fantasiosis, einai proionta apo8imenwn….
Nomizw tin wra tou erwta ,sinantas kai ginese ena me an8rwpo,kai oxi me fantasiosis.
Dimitri , den se kourazei o eavtos sou? Nomizw pos nai…

126. ΠέτροςNo Gravatar - Δεκεμβρίου 13, 2009

Odi,
αν προσέχεις δεν αναφέρομαι σε θεωρίες, αλλά σε τελείως πρακτικά θέματα.
Θεωρητικά το πιάνει όποιος θέλει να θεολογεί.
Εγώ το έπιασα πρακτικά, από εμπειρία ζωής και γνώση καταστάσεων.
Δεν έκανα καμία ψυχολογική ανάλυση στην παραπάνω απάντησή μου. Αλλού έχω κάνει.
Πού την είδες την ψυχολογική ανάλυση εδώ; Ψυχολογική ανάλυση θα ήταν να αναφερόμουν στα κίνητρα και να έδινα ερμηνείες συμπεριφορών.
Υπάρχει τεράστια διαφορά.

Πάλι το παίρνεις προσωπικά, εκφράζεις προσωπική καχυποψία και με ελέγχεις για το τι κάνω εγώ, χωρίς να με ξέρεις.
Δεν αναφέρθηκα ούτε στην προσωπική μου πράξη, αλλά ούτε και απάντησα σε κάποιον προσωπικά.
Γιατί αναγκαστικά το κάνεις προσωπική αντιπαράθεση;

Νοιάζεσαι για εμένα ή μήπως ενοχλείσαι που αναφέρομαι και παρουσιάζω την εμπειρία μου σε θέματα ταμπού, σε θέματα που «δεν πρέπει» να συζητιούνται με πραγματικά δεδομένα και να αναλύονται σε ρεαλιστική βάση;

Υ.Γ.
Οι φαντασιώσεις έχουν πολύ περισσότερα πράγματα από «αποθημένα» μόνο. Την ώρα του έρωτα, κυρίαρχο λόγο παίζουν οι φαντασιώσεις. Πολύ απλά, δεν γίνεται να κάνεις οποιαδήποτε μορφής έρωτα χωρίς φαντασιώσεις. (Τώρα πράγματι έκανα αναφορά σε ψυχολογικό όρο, γιατί είσαι ανενημέρωτος. Δεν κάνω όμως και πάλι ανάλυση ούτε και ερμηνεύω.)
Σε συμπλέγματα δεν αναφέρθηκα.
Εσύ που αναφέρθηκες, εξήγησέ μας γιατί φέρνεις τον όρο στη συζήτηση.

«Dimitri , den se kourazei o eavtos sou? Nomizw pos nai…» Ναι, οκ, Πέτρο με λένε.
Μπορείς να κάνεις ελεύθερα όλες τις επιθέσεις και τις προβολλές που έχω συνηθίσει να μου κάνουν εδώ.
Εγώ φίλε μου καλέ δεν εκφράζω προσωπική επίθεση. Ούτε σε χαρακτηρίζω προσωπικά.
Δεν είμαι ο εχθρός σου.

Και για να κάνω και την ψυχολογική ανάλυση και ερμηνεία (αφού την έφαγα προκαταβολικά την επίθεση κι έχω προπληρώσει το δικαίωμα):
Η προσωποποίηση της συζήτησης γίνεται αναγκαστικά όταν οι απόψεις συνδέονται με «υπερεγώ».

Επειδή το γνωρίζω αυτό, καταλαβαίνω γιατί αντιδρούν κάποιοι έτσι και δεν αισθάνομαι πως η επίθεση είναι στον πραγματικό Πέτρο ή τον οποιονδήποτε «αλλο».

Το υπερεγώ προσπαθεί να αποκόψει την κοινωνία με το εγώ, να «κατασφάξει» τους φαντασιακούς εχθρούς, «τους μη θελήσαντάς με βασιλεύσαι επ’ αυτούς».

Εννοείται πως αυτό δε γίνεται αντιληπτό.
Αν γινόταν αντιληπτό, απλά δεν θα έπαιρνε υπόσταση η συζήτηση ως αντιπαράθεση.
Ένα είμαστε όλοι, φίλε μου.
Ένα και το αυτό.

127. Ανώνυμος - Δεκεμβρίου 13, 2009

Επειδή την ώρα που κάναν έρωτα οι γονείς μου ήταν δοσμένοι ο ένας στον άλλον τόσο ολοκληρωτικά που ξεχνούσαν το προφυλακτικό και έτσι κάνανε περισσότερα παιδιά και από τον Ιακωβ. Αυτός ο έρωτας και η αγάπη φαινόταν και σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους. Και στο κάτω -κάτω περνούσαν καλά με τα παιδιά τους.
Δεν έχω καταλάβει Πετρο σου άρεσε που είσασταν πολύτεκνοι; Γιατί εγώ πέρασα τόσο ωραία παιδιακά χρόνια που και εκτός εκκλησίας να ήμουν πάλι πολυτεκνη θα ήθελα να γίνω. Στο κατω κάτω η πολυτεκνία σε πτοστατευει από πολλά παιδαγωγικά λάθη.
Τα πάντα όμως είναι θέμα λογισμών και ελευθερίας. Ο Θεός δεν πιέζει.

128. odi - Δεκεμβρίου 13, 2009

Petro den exw prosopika mazi sou , piste4e me ! Esi re Petro signomi , diladi ti kaneis? Anaferese genika kai aorista se olous tous orthodo3ous! O Kathenas apo emas kouvalaei ta 4yxologika tou, ta farisaika tou , ta lathi tou, an8rwpoi eimaste, ligoi einai avtoi pou ta 3eperasan, kai avtou einai agioi pou eftasan se apathia….

<>
Den einai 4ixologiki analisi avto ?

<>

Avto den einai prosopiki epithesi?

Na se parakalasw, otan anaferese se kapia pragmata, na min genikologeis…..

Signomi an eniwses thigmenos apo ta logia mou .

Alla re Petro grafeis kathe mera , 3-4 minimata. Egines meros tis kathimerinotitas mas…hehe

Petro , exoume ena plouto , pou onomazete orthodoxia. Min sigxizeis ton arostimeno orthodoxo me thn orthodoxia, aloste h orthodoxia einai h therapia sthn arwstia….

129. odi - Δεκεμβρίου 13, 2009

anonime , mou arese poli to minima sou

130. Μαρίνα - Δεκεμβρίου 14, 2009

odi
στην πραγματικότητα δεν είμαι ανωνυμη είμαι η Μαρίνα , αλλά ξεχασα να γραψω όνομα.
Όχι και να λέμε τους πολύτεκνους ξενέρωτους!

131. odi - Δεκεμβρίου 14, 2009

e tote Marina mo arese poli to minima sou.hehe

Epd den tipo8ike h antigrafi pou ekana sta logia tou Petro , to 3anadimosievw

Petro den exw prosopika mazi sou , piste4e me ! Esi re Petro signomi , diladi ti kaneis? Anaferese genika kai aorista se olous tous orthodo3ous! O Kathenas apo emas kouvalaei ta 4yxologika tou, ta farisaika tou , ta lathi tou, an8rwpoi eimaste, ligoi einai avtoi pou ta 3eperasan, kai avtou einai agioi pou eftasan se apathia….

Άντε τώρα να μπαίνει ο πνευματικός στις φαντασιώσεις των συνευρισκόμενων για να εξασφαλίζει πως αυτές περιλαμβάνουν μόνο μωράκια στην κούνια!

Den einai 4ixologiki analisi avto ?

Εγώ προτείνω να προχωρήσετε σε θεσμοθέτηση της λοβοτομής.
Και φαντάζομαι ότι στο ηθικό χριστιανικό φαντασιακό, η ανέραστος σύλληψη τις εξωσωματικής φαντάζει τέλεια λύση! Έλα, μην το κρύβετε…
Κομμένο το σεξ!

Avto den einai prosopiki epithesi?

Na se parakalasw, otan anaferese se kapia pragmata, na min genikologeis…..

Signomi an eniwses thigmenos apo ta logia mou .

Alla re Petro grafeis kathe mera , 3-4 minimata. Egines meros tis kathimerinotitas mas…hehe

Petro , exoume ena plouto , pou onomazete orthodoxia. Min sigxizeis ton arostimeno orthodoxo me thn orthodoxia, aloste h orthodoxia einai h therapia sthn arwstia….

132. Ioannis - Δεκεμβρίου 14, 2009

Είτε θέλουμε είτε δεν θέλουμε, είτε μας αρέσει είτε όχι, ο πνευματικός νόμος υπάρχει και ενεργεί. Είμαστε ελεύθεροι στη ζωή μας να τον ακολουθήσουμε ή να τον αγνοήσουμε, ή στη χειρότερη περίπτωση να τον διαστρέψουμε. Αυτό ισχύει και γιά τον έρωτα, την τεκνογονία και την πολυτεκνία. Είμαστε ελεύθεροι να βιώσουμε την ελευθερία της υποταγής μας στο θέλημα του Θεού και να δεχθούμε το άγιο και σωτήριο θέλημά Του σε όλες τις πτυχές της ζωής μας, ή να κάνουμε του κεφαλιού μας και να εξασκήσουμε όλα τα πάθη και τον εγωισμό μας. Όμως μη έχουμε την ψευδαίσθηση ότι είμαστε δικαιωμένοι για της επλογές μας.

133. Μαρίνα - Δεκεμβρίου 14, 2009

Πετρο
Ο άνθρωπος είναι απλος. Φυσιολογικά ο νους, η σκεψη, η καρδιά του, το θελημα του ταταυτίζονται. Εμείς όμως έχουμε καταντήσει μπερδεμένοι άνθρωποι (το μυαλό μου, μου λεει όχι , καρδιά μου ναι , και ακομα δεν εχω πάρει απάντηση από το συκώτι, που λέει και το ανεκδοτο!)
Οι άγιοι με τη Χαρη του Θεού φτάναν σε αυτήν την απλότητα, κατεβάζαν το νου στην καρδια που λεει η ορολογια της εκκλησίας.
Οι φαντασιώσεις εξυπηρετούν αυτήν την σχιζοφρένια του ανθρωπου που δεν μπορει να ζήσει την πραγματικότητα. Και άλλα ζει , άλλα φαντάζεται , αλλα θέλει να ζήσει και πάλι δεν είναι ευχαριστημένος.
Οι άγιοι ήταν τέλεις προσωπικότητες και όλα μέσα τους λειτουργούσαν αρμονικά. Όλα τα θέματα (ερωτα, οικογένεια, δυσκολίες σχεσεις κ.τ.λ.) τα αντιμετώπιζαν απλά, ξακαθαρα. Εμείς δυστυχώς είμαστε μπερδεμένοι και όλα γυρω μας τα μπερδεύουμε.

134. Άννη - Δεκεμβρίου 15, 2009

Πέτρο,
Αναφέρομαι στο παραπάνω σχόλιό σου με αριθμό 126:
Γράφεις,

-Αν την ώρα που είναι να κάνεις έρωτα, αντί να είσαι εκεί, δοσμένος στην πράξη και τη σχέση,

και μετά

-Την ώρα του έρωτα, κυρίαρχο λόγο παίζουν οι φαντασιώσεις. Πολύ απλά, δεν γίνεται να κάνεις οποιαδήποτε μορφής έρωτα χωρίς φαντασιώσεις;

Πώς γίνεται να είσαι εκεί όπως λες αλλά να παίζουν κυρίαρχο ρόλο οι φαντασιώσεις;

Ή είσαι ή δεν είσαι!!

135. katerina - Δεκεμβρίου 15, 2009

Θαυμάσια, έγινα αιτία για ωραίο διάλογο..

Προτείνω ένα ακόμα λινκ ωραίας δουλειάς στο Youtube, Mondeus (λέτε από mon-deus να ξεκίνησε η ρίζα των ξένων λέξεων για το βουνό;)
http://www.youtube.com/watch?v=LJby4sLZZRM&feature=sub
και ακόμα τη χαριτωμένη animated ταινία του ελληνοαυστραλού ΚΩΝΣΤ.ΚΡΥΣΤΆΛΛΗ, MARIZA!
http://www.youtube.com/watch?v=_LmAcfO9lyg

136. Freedom of MindNo Gravatar - Δεκεμβρίου 15, 2009

«Πριν από μήνες μας είχατε ενημερώσει για ένα DVD της National Geografique με τον τίτλο :The womb, που αναφερόταν στην ανάπτυξη του εμβρύου στη μήτρα. Θα ήθελα να το προμηθευτώ για να το χρησιμοποιήσω στη δουλειά μου _είμαι θεολόγος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση»

και πως θα το χρησιμοποιησετε κυρια Χανογλου; Θα αποδειξετε οτι τα παιδια τα φερνει ο πελαργ….ε…..συγνωμη….ειναι απο αλλο παραμυθι…..ο Θεος; Μια γυναικα σαν εσας που ασχολειται με το επαγγελμα αυτο τί μπορει να θελει με επιστημονικα θεματα; Τι σχεση εχει το φως και η διαφανια με το σκοταδισμο; Παραξενο.

137. Freedom of MindNo Gravatar - Δεκεμβρίου 15, 2009

Εκτος και αν θελετε να προσφερετε και αλλες επιλογες στα παιδια, και αλλες πληροφοριες. Αν ειναι ετσι τοτε πασο και μπραβο.

138. ΠέτροςNo Gravatar - Δεκεμβρίου 16, 2009

@ Άννη
Δεν καταλαβαίνω τι σε μπερδεύει.
Η σεξουαλική πράξη συμβαίνει πρωτίστως εγκεφαλικά, γιατί περιγράφει και διαδραματίζει ρόλους σχέσης. Αναγκαστικά περιλαμβάνει εσένα, τις φαντασιώσεις σου και τη σχέση σου με το πρόσωπο που συνεβρίσκεσαι.
Όπως π.χ. η συζήτηση με έναν άλλο άνθρωπο περιλαμβάνει εσένα, τις δομικές έννοιες-ιδέες που έχεις και την σχέση σου με τον συνομιλητή σου.

Ακόμα, οι φαντασιώσεις είναι το μέσο έκφρασης, το έργαλείο, αλλά και η κινητήριος δύναμη, κάτι σαν την γλώσσα. Η γλώσσα εξυπηρετεί αλλά και προωθεί τη σκέψη. Με αντίσοιχο τρόπο, οι φαντασιώσεις είναι απόλυτα συνυφασμένες με την σεξουαλικότητα.
Μην κάνεις το λάθος και τις ταυτίζεις με εξεζητημένες τάσεις ή επιθυμίες. Φαντασίωση είναι οποιαδήποτε, μικρή ή μεγάλη εικόνα ή ρόλος που έχεις για το σεξ.

Το ότι υπάρχουν οι φαντασιώσεις είναι αναγκαστικό, δεν είναι θέμα επιλογής. Αυτές αποτελούν το «λεξιλόγιό» σου και σου επιτρέπουν να εκφραστείς. Με αυτές κάνεις σεξ, χωρίς αυτές δεν μπορείς να κάνεις.
Οποιοσδήποτε άλλος παράγοντας παρεμβάλλεται την ώρα εκείνη, είναι μπλοκάρισμα.
Εκτός κι αν ενταχθεί κι αυτός σε κάποιου είδους σεξουαλική φαντασίωση…

Οι δομές των φαντασιώσεων είναι καθαρά εγκεφαλικές και υποσυνείδητες, δεν διαμορφώνονται δηλαδή με δική μας επιλογή. Αν οι φαντασιώσεις δεν διαπραγματεύονται στο συνειδητό, ώστε να προβληθούν σε ρόλους και σχέσεις, βρίσκουν διέξοδο κυριαρχόντας στο υποσυνείδητο.

Επιτρέπεις στον εαυτό σου να λειτουργεί σεξουαλικά μόνο όταν το συνειδητό σου έρχεται σε αρμονία κι αποδέχεται την έκφραση των φαντασιώσεων, μετασχηματίζοντάς τες στο παρόν σου.
Αν έρχεσαι σε κόντρα με τις δομές αυτές, αν δεν τις αναγνωρίζεις και δεν τους επιτρέπεις τον μετασχηματισμό, είναι σα να οδηγάς ένα αμάξι με κλειστά μάτια. Απλά άγεσαι και φέρεσαι. Ή θα μπλοκάρεις τελείως και δε θα μπορείς να εκφράσεις κανενός είδους σεξουαλικότητα, ή θα κάνεις πράγματα που δεν τα ελέγχεις.
Μπορείς να είσαι «εκεί», μόνο αν το βάρος πέφτει σε εσένα (αποδοχή του φαντασιακού σου, από μέρους σου) και στη σχέση σου με το πρόσωπο με το οποίο συνεβρίσκεσαι.
Αν υπάρχουν και τρίτα πρόσωπα παρόντα (εννοώ στο μυαλό σου), τα οποία παρεμβάλλονται ως αξιακοί παράγοντες που εκφέρουν «λόγο» ή άποψη την ώρα εκείνη, υπαρκτά ή ανύπαρκτα, αποτελούν περισπασμούς και είναι πολύ πιθανόν πως το καλύτερο που θα μπορέσεις να κάνεις είναι να εκτελέσεις μία πράξη ψυχρή, καθ’υπόδειξη.
Τις περισσότερες φορές όταν υπάρχουν τέτοιες σκέψεις, έστω και αν είναι μόνο απλές έγνοιες τις καθημερινότητας, δεν έχει νόημα η όλη φάση και δεν μπορεί να προχωρήσει.
Καθίστασαι ψυχολογικά ανίκανος, δηλαδή.

Ο καλύτερος τρόπος να είσαι εκεί, είναι πρώτα από όλα το να είσαι ΕΣΥ, και το «εσύ» περιλαμβάνει και τις φαντασιώσεις σου, την υποσυνείδητη και τελείως προσωπική «γλώσσα» σου.
Αν κάποιος καταφέρνει να περιλαμβάνει και τον πνευματικό του και να κάνει έρωτα καθ’ υπακοή, πάω πάσο. (Αυτό τώρα ποια μορφή «φυσιολογικότητας» έχει; Ποια μορφή σύνδεσης με ποια «πραγματικότητα», όπως ζητάει η αγαπητή Μαρίνα;)
Τόσα έχουμε ακούσει, αυτό θα μας χαλάσει;

@ Μαρίνα
Έχεις προβληματιστεί για την έννοια «φυσιολογικό»;
Την χρησιμοποιείς σαν να είναι δεδομένη.
Είναι όμως μια λέξη εντελώς υποκειμενική. Και ιστορικά/κοινωνικά αλλά και προσωπικά.

Στη θρησκευτική κοσμοαντίληψη, έχουμε την απαίτηση όλες οι έννοιες να είναι δεδομένες και αμετάβλητες.
Όμως αν το ψάξεις, η έννοια της «φυσιολογικότητας» δεν είναι ούτε εκεί δεδομένη και αμετάβλητη.

Έχω γράψει μια μεγάλη ανάλυση για την έννοια «φυσιολογικό», αν σε ενδιαφέρει στην ποστάρω.

Εγώ θα πρότεινα να αποφεύγεις την χρήση της γιατί δεν λειτουργεί και δεν συνεργάζεται. Αν δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν η συγχρονικότητά της, (τι θεωρείται φυσιολογικό στην σύγχρονη κοινωνία, σε ποια ομάδα πληθυσμού, μέσα σε ποιο πλαίσιο περιστάσεων) τότε δεν προσφέρει τίποτα. Η «φυσιολογικότητα» δεν είναι δεκάλογος κανόνων ούτε συνταγή.

Όσο για την έννοια «φαντασιώσεις» την μπερδεύεις με άλλη έννοια.
Όπως το περιγράφεις, αναφέρεσαι μάλλον σε ιδεοληψία ή στρεβλή σχέση με την «πραγματικότητα».

Παραδείγματος χάριν, φαντασίωση με τον τρόπο που το εννοείς εσύ, είναι η ιδέα που έχεις για το τι είναι άγιος, πως λειτουργεί, κλπ.
Αυτές οι φαντασιώσεις πράγματι όπως λες, «εξυπηρετούν αυτήν την σχιζοφρένια του ανθρωπου που δεν μπορει να ζήσει την πραγματικότητα. Και άλλα ζει , άλλα φαντάζεται , αλλα θέλει να ζήσει και πάλι δεν είναι ευχαριστημένος.»
Περιγράφεις δηλαδή έναν άνθρωπο που το υπερεγώ του βρίσκεται σε σύγκρουση με την πραγματικότητά του.

Δεν δέχεται την πραγματικότητά του και δημιουργεί στο φαντασιακό του μια τάξη πραγμάτων στην οποία ικανοποιούνται αυτά που δεν ικανοποιούνται στην πραγματικότητά του.

Σε γενικές γραμμές περιγράφεις έναν πιστό.
Η φαντασίωση με αυτή την έννοια, διαστρέφει την αντίληψη της πραγματικότητας και την ορίζει εκτός πραγματικότητας του υποκειμένου.

Από την άλλη πλευρά, η φαντασίωση με την έννοια που χρησιμοποιώ εγώ (όρος που έχει να κάνει με τη σεξουαλικότητα), είναι δομή που προβάλλει την πραγματικότητα του υποκειμένου.
Την εξυπηρετεί και δίνει ευκαιρία διαπραγμάτευσης σχέσεων.
Είναι εργαλείο έκφρασης, όπως η γλώσσα, μόνο που είναι ακόμα πιο κοντά στην πραγματικότητα του προσώπου από ότι είναι η γλώσσα, γιατί εν πολλοίς προσανατολίζεται από το υποσυνείδητο.

Πραγματικότητα και φυσικότητα: Κοινωνιολογικοί-Φιλοσοφικοί όροι
Φαντασίωση:Ψυχολογικός όρος
Το θέμα είναι, θέλουμε να πούμε μια από τα ίδια, αναλυκλώνοντας στερεότυπα ή θέλουμε να δούμε λίγο παραπέρα;

Υ.Γ.
Με ρωτάς:
«Δεν έχω καταλάβει Πετρο σου άρεσε που είσασταν πολύτεκνοι;»
Δυστυχώ δεν κατάλαβες τίποτα από όσα είπα. Δεν αναφέρθηκα στο αν η πολυτεκνία είναι καλό ή κακό, έκανα ολόκληρη ανάλυση για το ότι δεν πρέπει να είναι επιβαλλόμενη ηθικά ή με οποιονδήποτε τρόπο να προτρέπουμε σε πολυτεκνία. Μην τα ξανααναλύσω, διάβασε τι και γιατί το έγραψα.
Η ανάλυση δεν εξαντλείται στο τι έζησα μέσα στην οικογένειά μου, αλλά προχωράει και στο τι είδα σε άλλες οικογένειες, όπως και στο ποια είναι η συσσωρευμένη κοινωνιολογική εμπειρία.
Αν εγώ πέρασα υπέροχα χρόνια μέσα στην πολύτεκνη οικογένειά μου, θα είναι ένα κίνητρο να κάνω κι εγώ πολύτεκνη οικογένεια. Αυτό και μόνο. Ούτε όμως θα μου εξασφαλίζει πως η οικογένειά μου θα πετύχει το ίδιο, ούτε εξασφαλίζει το ότι οι άλλες πολύτεκνες οικογένειες πετυχαίνουν.
Είναι θέμα προσώπων, όχι συνταγής.
(Τελικά τα ξαναείπα…)

@ Ιωάννη
Ποιος από όλους τους «πνευματικούς νόμους» είναι αυτός που υπάρχει; Ωστέ να «ανυπάρξουμε» τους άλλους «πνευματικούς νόμους», δηλαδή. Μην τα αφήνουμε έτσι…

Το θέλημα του Θεού (ή της Θεάς, ή του Θείου, μην το κάνουμε τόσο ανδρομορφικό το θέμα), να το δεχτείς και να το παραδεχτείς. Κανένα πρόβλημα.
Όπως το φαντάζεσαι.
Απλά να ξέρουμε πως είναι θέμα φαντασίας.
Κι επιπλέον να μην επιτρέπουμε να μας το επιβάλλουν άλλοι όπως το φαντάζονται ή όπως τους εξυπηρετεί.

Γράφεις:
«Όμως μη έχουμε την ψευδαίσθηση ότι είμαστε δικαιωμένοι για της επλογές μας.»
Τι άλλο μας δικαιώνει, πέρα από τις επιλογές μας; Ακόμα κι αν μου πεις πως θα σε δικαιώσει-λυτρώσει-θεραπεύσει το Θείο, αναφέρεσαι και πάλι σε κάτι που εσύ επέλεξες και σε κάτι που εσύ φαντάστηκες.
Μήπως θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιήσουμε λίγο πιο σταθερό υπόβαθρο αν θέλουμε ένας συλλογισμός να έχει οποιαδήποτε μορφής συνοχή, πέρα από τη συνοχή που παρέχει η απόλυτη αυθαιρεσία;
Τότε είναι που κάνεις ακριβώς «του κεφαλιού σου» και χρειάζεσαι πολύ εγωισμό και ύβρη όχι μόνο για να μην το δεις αλλά και να συνεχίσεις να το ονομάζεις «θέλημα του Θεού».
Ξέρω εγώ… Δεν σου απαγορεύω να παίξεις. Τόσοι παίζουν με αυτό, ούτως ή άλλως.
(Ίσως παρεξηγήσεις τώρα τον τρόπο μου. Έχω όμως συναντήσει τόσα πράγματα, και σε αυτό το ιστολόγιο, που χωράνε κάτω από την έννοια «το θέλημα του Θεού», που αισθάνομαι την ανάγκη να το αποσυμφορίσω λιγάκι. Ε, άστε τον επιτέλους να πει μόνος του τι θέλει, όταν το θέλει και σε όποιον το θέλει. Μπας και ακούσετε καλύτερα, αν όχι τι σας λέει αυτός, τουλάχιστον τι σας λένε οι συνάνθρωποί σας.)

@ odi
Έλα βρε που ήταν κι επίθεση.
Χιούμορ ήταν, απέναντι στην επίθεση που έχει δεχτεί το σεξ από τον χριστιανισμό. Να διακρίνουμε τι είναι επίθεση και τι όχι.
Δεν πρωτοτύπησα σε αυτό.
Επίσης, όταν αναφέρομαι σε στρεβλές καταστάσεις της κοινωνίας μας και τις συνδέω με τον χριστιανισμό, δεν κάνω επίθεση στους χριστιανούς. Καμία σχέση. Αναλύω κοινωνικές καταστάσεις αιώνων στις οποίες όλοι μας μετάχουμε.
Αν κάποιοι το παίρνουν ως προσωπική επίθεση, θέλουν και το παίρνουν.
Είναι σα να σχολιάζω την περίοδο του κομμουνισμού στη Ρωσία και να μου λένε οι εδώ κομμουνιστές ότι τους επιτίθεμαι επί προσωπικού. Και να πεταχτεί κάποιος και να μου πει:
«diladi ti kaneis? Anaferese genika kai aorista se olous tous κομμουνιστές (αλλαγή αντί του «χριστιανούς»)! O Kathenas apo emas kouvalaei ta 4yxologika tou, ta farisaika tou , ta lathi tou, an8rwpoi eimaste, ligoi einai avtoi pou ta 3eperasan…»
Αυτό ήταν το σημείο που θεωρείς ότι γενικολόγώ διαρκώς;
Πες μου, θέλεις να δώσουμε αυτή τη δικαιολογία σε όλα τα συστήματα;

Γίνεται να τα ξεκαθαρίσουμε τα πραματάκια και να μην το παίρνουμε προσωπικά;
Τις έχουμε διαστρέψει τελείως τις έννοιες και τις διαδικασίες…

Η δική σου επιθεσούλα όμως, ήτανε επιθεσούλα και μάλιστα πολύ προσωπική. Σε εμένα αναφερότανε, προσωπικά. Αν αρχίσεις να τα ξεκαθαρίζεις αυτά, τότε δε θα υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Ντόμπρα λόγια, χωρίς συγνώμες και «χριστιανικά» τερτίπια…

Παραλλάζω τα λόγια σου:
(τα δικά μου σε ελληνικά, τα δικά σου σε γκρίκλις)
Όντι , exoume ena plouto , pou onomazete ανθρώπινη πνευματικότητα. Min sigxizeis ton arostimeno ανθρωπο me thn πολιτισμό, aloste ο πολιτισμός einai h therapia sthn arwstia….

Με αγάπη

139. Άννη - Δεκεμβρίου 16, 2009

Πέτρο,

Γράφεις:

-Η σεξουαλική πράξη συμβαίνει πρωτίστως εγκεφαλικά, γιατί περιγράφει και διαδραματίζει ρόλους σχέσης. Αναγκαστικά περιλαμβάνει εσένα, τις φαντασιώσεις σου και τη σχέση σου με το πρόσωπο που συνεβρίσκεσαι.

Δεν συμφωνώ..Δηλαδή στη σεξουαλική συνεύρεση μαζί μου εκείνη τη στιγμή είναι οι φαντασιώσεις μου και η σχέση μου με τον άνθρωπό μου;
Συγνώμη αυτό δεν είναι άκρως εγωιστικό;Ο άνθρωπός μου τι ρόλο παίζει;
Είναι το αντικείμενο επλήρωσης των φαντασιώσεών μου;
Με τον τρόπο που διατυπώνεται,έτσι το εκλαμβάνω.

- Το ότι υπάρχουν οι φαντασιώσεις είναι αναγκαστικό, δεν είναι θέμα επιλογής.

Και πάλι θα διαφωνήσω.Δεν είναι αναγκαστικό, για κάθε άνθρωπο.Για μένα τουλαχιστον δεν είναι.
Φαντασιώσεις μπορεί να έχει ο καθένας-και δεν υπάρχει περιορισμός ή σωστό ή λάθος σ’αυτές (αυτό όμως δεν είναι το θέμα αυτή τη στιγμή) αλλά τη στιγμή που συνευρίσκεσαι με τον άνθρωπο που αγαπάς,που σε γεμίζει τότε δε χρειάζεται εκείνη τη στιγμή ,δεν έχεις ανάγκη καμία φαντασίωση,γιατί πολύ απλά εκείνη τη στιγμή ζεις την πραγματικότητα και καμία φαντασίωση δεν μπορεί να την πλησιάσει.Μιλώ όμως για συνεύρεση ερωτευμένων.
Αν η πράξη γίνεται μόνο για σαρκική ικανοποίηση,τότε ναι ίσως να έχεις δίκαιο,αλλά στην περίπτωση αυτή δε μπορώ να πάρω θεση.

140. ΠέτροςNo Gravatar - Δεκεμβρίου 17, 2009

@ Άννη,
η φαντασίωση ότι είσαι μαζί με το σύντροφό σου, ότι έχεις το συγκεκριμένο ρόλο, ότι τον αισθάνεσαι προστατευτικό ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, ότι είναι αυτός μοναδικός για εσένα, αυτό είναι που σε κάνει να είσαι παρούσα στην πράξη, να είσαι εσύ και να μην χρησιμοποιείς τον άλλο εγωϊστικά. Αυτό είναι η φαντασίωσή σου.
Αν έχεις μαλώσει με τον σύντροφό σου, αν διαπιστώσεις μικρές «ασυνέπειες» στην επαφή σας, εσύ τις ολοκληρώνεις μέσα από την φαντασίωσή σου. Η φαντασίωση είναι και η πυξίδα που προσανατολίζει τις επιθυμίες μας, αλλά και το φίλτρο που απομακρύνει τις ασύμφωνες λεπτομέρειες και χρωματίζει, εκφράζει, αυτό που γίνεται.
Την ώρα του σεξ, αλλά και σε όλες τις διαπροσωπικές μας επαφές, παίζουμε ένα ρόλο, δραματοποιούμε ένα σενάριο.
Αυτό γίνεται υποσυνείδητα και δεν είναι επιλογή μας. Επιλογή μας είναι απλά να καταλάβουμε ότι το παίζουμε και να το παρακολουθήσουμε.
Αν δεν είσαι καλά ενημερωμένη, δεν μπορείς να κατανοήσεις τις λεπτές αποχρώσεις αυτού που σου λέω και νομίζεις πως κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνο με ακραίο τρόπο.
Όταν όμως μιλάμε για φαντασιώσεις δεν εννοούμε ολόκληρα χολιγουντιανά σκηνικά, εξεζητημένες πρακτικές ή ακραία σενάρια. Αναφερόμαστε πρωτίστως στο τι «δραματοποιείς», τι ζεις εκείνη τη στιγμή. Όλα τα μικρά απλά και αυτονόητα πράγματα, οι σκέψεις, οι αντιδράσεις, η επιθυμία, η διάθεση να κάνεις κάτι ή αν μην το κάνεις, η ανατροφοδότηση από τον σύντροφό σου και το πώς θα την επιτρέψεις, πώς θα την ερμηνεύσεις, πώς θα την δεχτείς, σχετίζονται με τις φαντασιώσεις σου, με τον ρόλο που δραματοποιείς.
Εννοείται πως ο ρόλος αυτός δραματοποιείται στα πλαίσια μιας σχέσης, μιας διαπροσωπικής επαφής. Αυτό είναι που τον κάνει να ξεφέυγει από τα όρια του αυτισμού.
Το πρόσωπο που είναι μαζί σου, είναι ο σύμπληρωματικός ρόλος.
Δεν μπορείς να είσαι με τον οποιονδήποτε και να κάνεις το οτιδήποτε. Το με ποιόν είσαι και το τι κάνεις, ορίζεται από τον ρόλο που σου υποβάλλει η υποσυνείδητη φαντασίωση. Έχεις επιλέξει ένα σύντορφο με βάση κριτήρια συμπεριφοράς που να ταιριάζουν στο δικό σου ρόλο.

Το τι γίνεται όμως μεταξύ μας, είναι κάτι που το βιώνει ο καθένας υποκειμενικά.
Το να αναγνωρίσεις ποιές είναι οι μικρές φαντασιώσεις σου και το ποιο ρόλο δραματοποιείς μέσα στη σχέση, δεν είναι αυτονόητο. Ούτε εύκολο. Στο βαθμό που έχεις έρθει σε επαφή με τον εαυτό σου και έχεις αποδεχτεί τις φαντασιώσεις σου, μπορείς πράγματι να είσαι ειλικρινής και συνεπής, τόσο απέναντι στον εαυτό σου, όσο και απέναντι στο σύντροφό σου.
Σε άλλη περίπτωση θα κάνεις (ή δεν θα μπορείς να κάνεις) και θα νιώθεις πράγματα που δε θα μπορείς να ερμηνεύσεις η να ελέγξεις.

Ένιγουέι, ο στόχος μου δεν ήταν να σε πείσω για το τι είναι φαντασιώσεις και πώς λειτουργούν. Αν ενδιαφέρεσαι μπορείς να ενημερωθείς και να το ψάξεις περισσότερο μόνη σου.

Το σημαντικό που ήθελα να τονίσω από την αρχή, είναι πως κατά τη γνώμη μου η ερωτική σχέση (που είναι από τα πιο σημαντικά τμήματα της ζωής μας) δεν πρέπει να τίθεται υπό κριτική ή αξιολόγηση ή να κατευθύνεται από τρίτα πρόσωπα. Η «παρουσία» του πνευματικού με τις υποδείξεις και τις κατευθύνσεις του, όπως και η απόψεις του τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται, τι γίνεται και για ποιο σκοπό γίνεται, είναι κάτι που αποπροσανατολίζει. Με τον πιο απαλό χαρακτηρισμό που θα μπορούσα να διαθέσω.

Αν ενημερωθείς για θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, θα δεις πως ποτέ η κατεύθυνση δεν είναι αξιολογητική, ουσιοκρατική (να ορίζει δηλαδή το τι είναι τι, το πώς και γιατί πρέπει να γίνεται τι κ.λπ.), απλά ενημερώνει για λειτουργικά θέματα σχέσεων. Ενημερώνει για το πώς λειτουργεί η επιθυμία, ο έρωτας, η δέσμευση, η δοτικότητα, η φαντασίωση, οι ρόλοι κ.πλ. Ώστε να μπορείς να καταλαβαίνεις τι σου γίνεται.

Ακόμα και στην περίπτωση που αναφέρεις στο τέλος, να γίνεται η συνεύρεση μόνο για «σαρκική» ικανοποίηση, θα ήθελα να σχολιάσω τα δομικά λάθη που περιλαμβάνει αυτή η τοποθέτηση:
Δεν μπορεί να υπάρχει καθαρά σαρκική ικανοποίηση. Ο εγκέφαλος ικανοποιείται και πάλι. Ρόλο διαδραματίζεις και πάλι, επαφή κάποιου είδους ψάχνεις να βρεις, απλά ίσως δεν το ξέρεις.

Υπάρχει ισχυρότατη πιθανότητα (να μην πω βεβαιότητα), η επαφή ανάμεσα σε δύο ερωτευμένους να είναι πολύ πιο «αυτιστική», να είναι δηλαδή ο καθένας τόσο εγκλωβισμένος στον κόσμο του και να θεωρεί πως η υποκειμενική του αντίληψη είναι η ίδια η αντικειμενική πραγματικότητα.
Και από την άλλη, υπάρχει η περίπτωση αυτό που εσύ ονομάζεις καθαρά «σαρκική ικανοποίηση», να είναι πολύ λιγότερο εγωϊστική και χρηστική προς το άλλο πρόσωπο, να σέβεται πολύ περισσότερο τους ρόλους που διαδραματίζονται και την ανάγκη για την οποία αυτοί οι δύο άνθρωποι βρέθηκαν μαζί.

141. Δημήτρης ΠετρόπουλοςNo Gravatar - Δεκεμβρίου 24, 2009

Σας Ευχαριστώ εκ βάθους καρδιάς, υπάρχει τελικά Ελπίδα….μέσα στη ερημια της βαβέλ του διαδυκτίου μια πραγματική πνευματική όαση που μπορει ο κάθε διψασμένος να «ρουφήξει» απο το ζωηφορο υδωρ του Πνεύματος….
Καλή δυναμη και καλο κουραγιο..
Ευλογημένα Χριστούγεννα

142. Andreas FarsatisNo Gravatar - Ιανουαρίου 10, 2010

Kalhspera kai kalh Xronia se olous,
xreiazome pliroforeies gia to pou kai pos
mporei kaneis na ektelesei to Leitourgima tou
Ieromenou, Klhrikou.
Endiaferomai prosopika kai tha eimoun
eugnomon gia sxetikes plirofories.

Me tis kaliteres euxes
Andreas

143. Μαρίνα - Ιανουαρίου 12, 2010

Πετρο,
φυσιολογικός είναι ο ελευθερος άνθρωπος , γεμάτος αγάπη.

144. katerina - Ιανουαρίου 13, 2010

http://www.youtube.com/watch?v=SZLaZyMpfUI&feature=player_embedded
Τι γνώμη έχετε, παιδιά θαύματα ή παιδιά θύματα;

πηγή: Η καλύβα του παππού

145. Ένας - Ιανουαρίου 16, 2010

Ίσως να σας ενδιαφέρει αυτό:

http://www.meta-parrisias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=480:2010-01-15-09-01-21&catid=63:2010-01-15-09-27-20&Itemid=115

Με αυτή την Ευρώπη μας έμπλεξαν άσχημα…

146. ΠέτροςNo Gravatar - Ιανουαρίου 17, 2010

Αργά ή γρήγορα θα ξεπεράσουμε (και οφείλουμε να ξεπεράσουμε) οποιαδήποτε διαπλοκή εκκλησίας-κράτους.
Η κατήχηση είναι υπόθεση της οικογένειας και της ενορίας, όχι του κράτους.
Σε οποιοδήποτε κράτος και κάτω από οποιαδήποτε σύνθεση πληθυσμού.

Το «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεό» δεν ειπώθηκε μόνο για τότε που η πλειοψηφία ήταν εθνικοί, δεν ήταν δηλαδή εκκλησιαστικό επιχείρημα διπλωματικής απόχρωσης, και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αγνοούμε από τότε που πήρε ο χριστιανισμός την εξουσία (εδώ και 1700 χρόνια δηλαδή).
Έχει διαχρονική θεολογική αξία (υποτίθεται…).

Η κρατικα παρεχόμενη εκπαίδευση οφείλει να είναι ουδέτερη θρησκευτικά.
Ας εμπιστευθούμε επιτέλους τα κατά τόπους κατηχητικά και τους ιερείς, για την θρησκευτική συμμόρφωση των παιδιών μας.
Τόσο πολύ μας τρομάζουν;

147. katerina - Ιανουαρίου 17, 2010

ενδιαφέρον λινκ
http://pakapodistrias.blogspot.com/2010/01/germiston.html
Germiston Noτίου Αφρικής

148. Ένας - Ιανουαρίου 19, 2010

@Πέτρος
Ποιος σου τα είπε όλα αυτά ?
Η Εκκλησία οφείλει να έχει διαπλοκή με το κράτος.
Η κατήχηση είναι υπόθεση του κράτους.
Και μάλιστα όλα αυτά ακριβώς επειδή «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεό» !

149. ΠέτροςNo Gravatar - Ιανουαρίου 20, 2010

χεχεχε!
Πετυχημένο αλλά πικρό χιούμορ :D
Αντικατοπτρίζει όντως την «διαστραμένη» μας αντίληψη για αυτά τα θέματα…

150. Ένας - Ιανουαρίου 21, 2010

@Πέτρος
Δεν είναι χιούμορ ούτε διαστροφή. Είναι η αλήθεια.
Οι ψυχές ανήκουν στο Θεό και όχι στο κράτος. Οφείλει επομένως το κράτος να τις οδηγήσει σε αυτόν. Αν αρνείται κατηγορηματικά να το κάνει και επιδιώκει το ακριβώς αντίθετο (όπως στην περίπτωσή μας), τότε η Εκκλησία ΟΦΕΙΛΕΙ να έχει διαπλοκή με το κράτος και να κάνει παρεμβάσεις πάνω του.-

Θεωρώ επίσης ότι η εκκλησιαστικοί αντιπρόσωποι επί Χριστοδούλου (γιατί σήμερα οι περισσότεροι βρίσκονται κάτω από χειμερία νάρκη την οποία μάλλον επιβάλλει ο κ. Ιερόνυμος) δεν είχαν μεγαλύτερη διαπλοκή από αυτήν που είχε ο Χριστός με τους άρχοντες.
Είμαι ακόμα βέβαιος ότι θα είχες και εσύ την ίδια αντίληψη αν δεν είχες υποστεί πλύση εγκεφάλου από την τηλεόραση.

Αντίο.

151. ΠέτροςNo Gravatar - Ιανουαρίου 21, 2010

Αλήθεια,
τέτοιες απόψεις τις συμμερίζονται και άλλοι;

152. Ένας άλλος - Ιανουαρίου 24, 2010

Πέτρο, η κατήχηση είναι κυρίως υπόθεση της οικογένειας και της ενορίας αλλά και ο στόχος του κράτους ποιός είναι; Μόνο να υπάρχει ομαλότητα στην κοινωνία και ευημερία; Γιατί είναι σώνει και καλά κακό να χρησιμοποιήσει το κράτος αξιόλογα στοιχεία της παράδοσης ενός τόπου που μπορούν να βοηθήσουν το λαό σε μια πιο ουσιαστική κοινωνία; Αν βέβαια το αρνηθεί τότε σε καμία περίπτωση δε συμφωνώ με τις υπόγειες ανταλλακτικές κινήσεις εκκλησίας – κράτους. Η διαπλοκή με το κράτος (και την οποιαδήποτε εξουσία) είναι καθαρή εκκοσμίκευση και ζημειώνει και τις δύο «πλευρές».

153. ΠέτροςNo Gravatar - Ιανουαρίου 24, 2010

Σε αυτό που γράφεις συμφωνώ.

Νομίζω πως το στοιχείο που μας διαφεύγει είναι ότι ζήσαμε μέχρι πρόσφατα την ιστορική αναγκαστικότητα μιας κλειστής παραδοσιακής κοινωνίας και έχει επηρεαστεί η διαμόρφωση της αντίληψής μας.

Σε περιόδους που ιστορικά βρεθήκαμε σε τέτοια κατάσταση, το ρόλο της πολιτιστικής συνοχής τον είχε αναλάβει η εκκλησία. Αυτό όμως είναι συνθήκη ανάγκης.
Σε μια ανοιχτή κοινωνία, όπως ήταν σε μεγάλο βαθμό ο αρχαίος κόσμος ή όπως είναι πολύ περισσότερο η σημερινή, δεν μπορεί να σταθεί ένας τέτοιος ρόλος.

Και εκκλησιαστικά αλλά και πολιτειακά, η άποψη πως «το κράτος οφείλει να οδηγεί τις ψυχές στο θεό» είναι τελείως άκυρη αλλά και επικίνδυνη.
Πλησιάζει πολύ σε αυτό που ονομάζουμε θεοκρατία.

154. ΠλώρηNo Gravatar - Φεβρουαρίου 3, 2010

Έπεσε αντιγραφή πάλι…
http://eistinplorin.blogspot.com/2010/02/blog-post.html