Κάθε ἐμπόδιο γιά καλό…

Πες ένα Δοξα σοι ο Θεός και για τα καλά και για τις δοκιμασίες. Να μην εἴμαστε γκρινιάρηδες!

Εἴμαστε εὐγνώμονες γιά ὅσα δῶρα μάς ἔχουν χαριστεί;

Πως τρεις ἅγιοι «διόρθωσαν» τον Μητροπολίτη…

Ψυχωφελής ὁμιλία τοῦ γέροντα Νίκωνα Νεοσκητιώτη.

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Κύριε, δίχως Εσένα, είμεθα εδώ, εορτάζοντες δίχως εορτή, επιστήμονες δίχως γνώση, γονείς δίχως παιδιά, παιδιά δίχως γονείς, ζωντανοί δίχως ζωή, οδοιπόροι δίχως δρόμο, κράζοντες δίχως κραυγή, νοσταλγούντες δίχως ταξίδι, πονεμένοι δίχως πόνο, αγαπώντες δίχως αγάπη, θρηνούντες δίχως θρήνο, είμαστε εδώ ως λέξεις άδειες, μορφές κενές, δίχως ουσία και ομορφιά…
    - Ενός θνητού κραυγή
  • Αρέσει σε %d bloggers: