Η Ζωή Νικά τον Καρκίνο

Ένα όμορφο, αισιόδοξο τραγούδι για τα παιδιά που μάχονται με τον καρκίνο.

Στίχοι, Μουσική και Ερμηνεία: Πρεσβύτερος Σάββας Κυράζογλου

2 σκέψεις σχετικά με το “Η Ζωή Νικά τον Καρκίνο

  • Δεκέμβριος 14, 2013, 12:18 μμ
    Permalink

    Σ` ευχαριστούμε πάρα πολύ πάτερ μου!!

    Κι όλους εσάς «Ζωντανό Ιστολόγιο»!!

    «…Βηθλέεμ ετοιμάζου, ευτρεπιζέσθω η φάτνη..»!

    Σχολιάστε
  • Δεκέμβριος 14, 2013, 9:24 μμ
    Permalink

    Πολύ όμορφο. Πολύ αληθινό. Εμείς έχουμε ΕΛΠΙΔΑ και αυτή είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Δυστυχώς, σήμερα, όλοι οι δήθεν χριστιανοί γαλουχηθήκαμε με τη λογική της γης και όχι με τη λογική του παραδείσου. Πόθος μας είναι να κατακτήσουμε τη γη και πάντα τα εν αυτή κι όχι τον Χριστό και τον Παράδεισο. Ποιός χριστιανός σήμερα λέγει «δόξα τω Θεώ απέτυχα στις εξετάσεις» η «ευτυχώς με αδίκησαν οι άνθρωποι για να με δικαιώσει ο Θεός» η «ευτυχώς πτώχυνα» η «δόξα τω Θεώ είμαι άρρωστος».
    - Aρχ. Αρσένιος Κωτσόπουλος
  • Αρέσει σε %d bloggers: