Αν δεν έχεις ό,τι αγαπάς…

paidi-treno

Αν δεν έχεις ό,τι αγαπάς, αγάπα ό,τι έχεις…

Ευχαριστίες: Διονύσιος Π.

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Αν δεν έχεις ό,τι αγαπάς…

  • Απρίλιος 30, 2015, 2:28 μμ
    Permalink

    Στα δικά μου αυτιά ακούγεται σαν ανούσιες φλυαρίες αυτό που γράφε στην ανάρτηση.

    Απλές λογικές σκέψεις.

    Είναι δυνατόν να αγαπάς αυτό που έχεις, όταν σου λείπει αυτό που αγαπάς ;

    Όταν η καρδιά σου είναι αλλού ;

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Όσοι σκέφτονται τους μεγάλους σταυρούς των δικαίων, ποτέ δεν στεναχωρούνται με τις δικές τους μικρές δοκιμασίες, διότι, ενώ έσφαλαν περισσότερο στη ζωή τους, εν τούτοις όμως υποφέρουν λιγότερο από τους δικαίους.
    - Γέροντας Παΐσιος
  • Αρέσει σε %d bloggers: