Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο «Μ’ αρέσει» και «Αγαπώ»;

elia-fyto-bazo

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο «Μ’ αρέσει» και «Αγαπώ»; ρώτησαν μια μέρα κάποιον σοφό.

«Να σας πω» απάντησε εκείνος χαμογελώντας.

«Βλέπετε στο κήπο σας ένα όμορφο λουλούδι. Σας αρέσει πολύ. Σκύβετε το κόβετε και το παίρνετε μαζί σας. Αν όμως αγαπάτε το λουλούδι που είδατε, το ποτίζετε και το φροντίζετε κάθε μέρα. Καταλάβατε;

Δημήτρης Καραβασίλης (FB)

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Η παιδεία και η ανατροφή των ανθρώπων είναι διπλή, παιδεία της κεφαλής και παιδεία του στήθους (της καρδίας). Καλές και οι δύο. Άλλ' η πρώτη χωρίς τη δεύτερη δεν έφερε ποτέ σε κανένα Έθνος την αληθινή ευδαιμονία.
    - Αδαμάντιος Κοραής
  • Αρέσει σε %d bloggers: