Εἴμαστε ὅ,τι εἶναι καί οἱ ἐπιθυμίες μας

Τό ἔξυπνο πείραμα μίας δασκάλας ποῦ ἔγινε σέ ἑλληνικό σχολεῖο

Σήμερα στο σχολεῖο ἔπρεπε νά καλύψω τό κενό ἑνός συναδέλφου ποῦ ἔλειπε. Ἔμεινα λοιπόν στήν τάξη και πρότεινα στούς μαθητές μου νά παίξουμε ἕνα παιχνίδι. Τούς ζήτησα νά φανταστοῦν πῶς εἴμαστε κάτοικοι τῆς Σμύρνης καί μαθαίνουμε ὅτι αὔριο θά κάψουν οἱ Τοῦρκοι τά πάντα καί θά μᾶς ἀναγκάσουν νά φύγουμε ἀπό τά σπίτια μας. Σκεφτεῖτε, λοιπόν, εἶπα στά παιδιά μου, ἕνα μόνο ἀντικείμενο ποῦ θά παίρνατε γιά πάντα μαζί σας ἀπό τό σπίτι σας καί γράψτε τό μέ τό ὄνομά σας σέ ἕνα χαρτί..

Γεμίσαμε λοιπόν ἕνα κουτί μέ 22 χαρτάκια. Στή συνέχεια τούς εἶπα ὅτι οἱ ἀρχαῖοι φιλόσοφοι ἔλεγαν πῶς εἴμαστε ὅ,τι εἶναι καί οἱ ἐπιθυμίες – ἀνάγκες μας. Ἄρα ὅ,τι γράψατε στό χαρτί αὐτό εἶστε. Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους αἰφνιδιασμένα. Χώρισα, λοιπόν, τρεῖς ὁμάδες καί τίς ἔγραψα στόν πινάκα. Στήν πρώτη τά ὑλικά. Ἄν ἔχετε γράψει ἀντικείμενα γιά νά πάρετε μαζί σας ἀπό τό σπίτι ποῦ θά χάσετε γιά πάντα σκεφτεῖτε, τούς εἶπα, πῶς ὅταν πεθαίνουμε δέ μᾶς χρησιμεύουν σέ τίποτα. Ἄρα εἴμαστε ἕνα τίποτα. Στή δεύτερη ὁμάδα ἔβαλα μία σημαία καί ἀντικείμενα ἐθνικά καί ὅσοι τά προτίμησαν εἶναι γνήσιοι Ἕλληνες καί στήν τρίτη Σταυρό καί εἰκόνες Ἁγίων καί ἄρα ἐπιλογή χριστιανῶν Τά παιδιά ἀνήσυχά μου ζήτησαν νά ξαναπάρουν πίσω τά χαρτάκια γιά νά συμπληρώσουν κάτι. Ναί ἀγαπητοί μου. Ἄρχισαν νά καταλαβαίνουν τή λάθος ἐπιλογή..
Ἀφοῦ ἀρνήθηκα μέ γλυκό τρόπο νά δώσω πίσω τά χαρτάκια, τούς ὑπενθύμισα πῶς….

ὁ ὀδοντίατρος μπορεῖ νά μᾶς πονέσει ἀλλά φροντίζει τά δοντιά μας. Ἔτσι καί ἡ δασκάλα τούς μπορεῖ νά τούς πονέσει μέ αὐτό τό παιχνίδι, μά ὁ δρόμος ποῦ θά μᾶς ὁδηγήσει στό νά βρουμε ποιοί εἴμαστε καί νά διορθωθοῦμε ὁπού χρειάζεται, εἶναι δύσκολος. Τά μικρά μου ἀγγελούδια τό δέχτηκαν καί συνέχισαν. Διάβαζα μεγαλόφωνα τί ἔγραψε κάθε παιδί ὀνομαστικά καί ἕνα-ἕνα σηκωνόταν καί μόνο τοῦ ἔγραφε στόν πινάκα σέ ποιά ὁμάδα ἄνηκε..

Στό τέλος, λοιπόν, διαπιστώσαμε ὅτι ἀπό τούς 22 μόνο 7 ἔγραψαν ὅτι θά ἔπαιρναν ἕνα ἀντικείμενο ἑλληνικό ἤ χριστιανικό. Καί ἡ μικρή Ἕλλη σήκωσε τό χέρι της καί μοῦ εἶπε.Καλά λέει ὁ μπαμπάς μου κύρια ὅτι εἴμαστε μέσα στήν κρίση γιατί εἴμαστε ὑπερκαταναλωτές. Χαμογέλασα ἁπλά καί κυρίως ἀνακουφίστηκα ποῦ εἴχαμε φτάσει στήν αὐτογνωσία. Μοῦ ζήτησαν νά τό ξαναπαίξουμε αὐτό τό παιχνίδι καί ἀφοῦ τά κυτταξα τρυφερά τους εἶπα: αὐτή ἦταν μία πρόβα. Ἄν πότε αὐτό συμβεῖ στήν πραγματικότητα ἐσεῖς θά εἶστε ἕτοιμοι γιά τό σωστό, γιατί θά ξέρετε ποιοί εἴστ Ἕλληνες..
Ὁδηγῆστε τά παιδιά μας στό δρόμο τῆς αὐτογνωσίας. Εἶναι τό κλειδί γιά τήν ἀναγέννηση τῆς Ἑλλάδος.

Πηγή: Κατηχητικά Σχολεία Καρπάθου

Αναδημοσίευση: Συνοδοιπορία

Ευχαριστούμε την κα. Ιωάννα Ιωαννίδου για την αποστολή του κειμένου

83 σκέψεις σχετικά με το “Εἴμαστε ὅ,τι εἶναι καί οἱ ἐπιθυμίες μας

  • Μάιος 28, 2012, 10:57 μμ
    Permalink

    Εκ πρώτης όψεως, το κείμενο φαίνεται σωστό και ή πράξη της δασκάλας σοφή.

    Στήν πραγματικότητα όμως, δέν είναι ούτε σωστό ούτε σοφό, αλλά λάθος και πλάνη με όλη την σημασία της λέξεως.

    Ας ρίξουμε λοιπόν Φώς Χριστού πάνω στα λόγια, για να μπορέσουμε να δούμε όλοι μας την πλάνη. Το ψέμα, που προσπαθεί να κρυφτεί, μέ το προσωπείο της σοφιστείας.

    Λέει στήν τελευταία φράση: «Ὁδηγῆστε τά παιδιά μας στό δρόμο τῆς αὐτογνωσίας. Εἶναι τό κλειδί γιά τήν ἀναγέννηση τῆς Ἑλλάδος.»

    Ακού, άκου! Το κλειδί, λέει, γιά την αναγέννηση της Έλλάδος! Τά παιδιά μας, στό δρόμο της αυτογνωσίας…

    Με ποιούς οδηγούς;;

    Με οδηγούς γονείς, που έχουν πλήρη άγνοια του εαυτού τους και δασκαλίκια…(τύπου Ευανθίας-Σαλογραίας κτλ)

    Αντί να μας, πεί ότι πρέπει να γίνουμε ανελέητοι κριτές των εαυτών μας ενώπιον του Χριστού εαυτού μας!

    Το προσωπικό μας παράδειγμα στα παιδιά, αρκεί.

    Αρκεί, αν είναι παράδειγμα αυτογνωσίας.

    Αυτογνωσίας Ιησού Χριστού!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 8:17 πμ
    Permalink

    Καλημέρα, σε όλη την παρέα του Ζωντανού ιστολογιου, και στην Ευανθία.

    Να κάνουμε μία διόρθωση, στόν τίτλο αυτής της αναρτησεως; Πιστεύω θα μας βοηθήσει να διορθώσουμε και τον εαυτό μας.

    Δεν είμαστε ότι είναι οι επιθυμίες μας, αλλά οι επιθυμίες μας είναι αυτό πού είμαστε εμείς!

    Δεν μας γεννάει η επιθυμία, αλλά εμείς αυτή.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 8:58 πμ
    Permalink

    Αν έχετε χρόνο άκουστε αυτην την ομιλία.
    Τοποθετει σωστα τα πραγματα για το πώς θα διδάξουμε, πως θα βοηθήσουμε κ.τ.λ.
    http://www.iomilia.net/2009.11.09.mp3

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 10:43 πμ
    Permalink

    Μαρίνα, γειά σου.

    Αγγίζεις ένα σοβαρότατο θέμα και έτσι πρέπει. Να μας απασχολούν αυτα τα σημαντικα, για μας και τα παιδιά μας, θέματα, διότι όλοι θέλουμε το καλύτερο για αυτα και για μας.

    Μας γράφεις, να ακούσουμε κάποια ομιλία που τοποθετεί το θεμα σωστά, ως το πως να βοηθήσουμε και να διδάξουμε τους ανθρώπους.

    Παρατηρησες κάτι στην επανω φράση; Οι λέξεις «διδάξουμε – βοηθήσουμε» είναι τοποθετημένες με διαφορετική σειρά από ότι στο σχολειο σου και αυτό όχι χωρίς λόγο.

    Αυτή είναι η σωστή σειρά για μας τους ανθρώπους.

    Οπωσδήποτε, καλή και ευγενική η διάθεση σου Μαρίνα, αλλά δεν βοηθάμε με το να προσφέρουμε ομιλίες, αλλά όταν προσφέρουμε τον εαυτό μας.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 11:30 πμ
    Permalink

    Πραγματική και όσο πιο σοβαρή ερώτηση θα μπορούσα να κάνω:
    Αυτά που αναρτάτε τα έχετε πρώτα διαβάσει?

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 11:48 πμ
    Permalink

    Πέτρο, πες μας την απορία σου. Πες τι ακριβώς σε απασχολεί. Τι κατανοείς ή τι δέν κατανοείς, για να απαντήσουμε.

    Πετάς κάτι έτσι αόριστα και αυτό δεν δείχνει ευγενικό χαρακτήρα, ενώ κατά βάθος έχεις μια ευγενικοτατη ψυχή.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 1:28 μμ
    Permalink

    Ιωάννη, απευθύνομαι στο Ζωντανό Ιστολόγιο.
    Το θέμα είναι σοβαρό.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 1:47 μμ
    Permalink

    Πέτρο, φίλε, είμαι τις ίδια γνώμης μαζί σου.

    Ας δείξουμε κατανόηση με τον διαχειριστή του ιστολογιου, είναι κι αυτός σαν εμάς.

    Ο Αγαθός Θεός βγάζει πάντα από τόν όλα τα λάθη μας, τα πάθη μας και τις αστοχίες μας, καλά για εμάς.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 2:22 μμ
    Permalink

    Πλιζ, Ιωάννη, δεν χρειάζομαι έκο.
    Περιμένω απάντηση από το Ζωντανό Ιστολόγιο.

    Αν αυτή η δασκάλα είναι πραγματική και όντως κάνει κάτι τέτοιο στο σχολείο, το θέμα είναι για καταγγελία.
    Μιλάω με κάθε σοβαρότητα.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 3:55 μμ
    Permalink

    Πέτρο, νιώθω και κατανοώ τις ανησυχίες σου. Kαθώς, επαινετή είναι και η σοβαρότητά σου.

    Ετσι είμαστε εμείς που έχουμε ευαίσθητη ψυχή. Την τρίχα την κάνουμε τριχιά…

    Ας κάνουμε ότι μπορούμε, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί στόν εαυτό μας και πιστεύω, αυτό είναι αρκετό και οπωσδήποτε αποτελεσματικό, φίλε.

    Και η δασκάλα αυτή, αν είναι πραγματική, δική μας είναι…

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 6:59 μμ
    Permalink

    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΜΦΥΣΗΣΕ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΘΕΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΟΤΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ); ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΕΤΡΑΚΗ; ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΓΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 7:10 μμ
    Permalink

    Πέτρο, μη της δίνεις καθόλου σημασία της «Σαλογραίας» .

    Είναι άδικος κριτής. Δεν ξέρει τι κάνει, ούτε τι της γίνεται!

    Αυτή είναι που σου γράφει με το ψευδώνυμο ΕΚΕΙ ΦΤΑΣΑΜΕ στό σχόλιο 12.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 7:14 μμ
    Permalink

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΗ… ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 7:16 μμ
    Permalink

    @ ΕΚΕΙ ΦΤΑΣΑΜΕ… Ευανθία, είσαι ΔΥΣΤΥΧΩΣ η Σαλογραία!!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 7:22 μμ
    Permalink

    Ευανθία, είναι εντελώς παράλογο, ανόητο και ηλίθιο να σε κάνει η «Σαλογραία» τόσο ρεζίλη και ξεφτίλα!

    Στήν πατρίδα σου Πάτρα, που μας διαβάζουνε. Σε όλο τον Ελλαδικό χώρο και σε παγκόσμια κλίμακα!!!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 7:43 μμ
    Permalink

    ΙΩΑΝΝΗ

    ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΗ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ,
    ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ,
    (ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΑΛΛΑ

    ΓΙΑ ΕΡΓΑ, ΤΑΧΑ,

    ΤΑ ΟΠΟΙΑ Α Δ Υ Ν Α Τ Ε Ι Σ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ Α Λ Η Θ Ι Ν Η ΖΩΗ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ)

    ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ

    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ,

    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΙΔΕΑ

    Π Ο Ι Α ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΠΩΣ

    Ζ Ε Ι ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ,

    ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ

    ΜΕ ΛΥΣΣΑ

    ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ!

    Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ Γ Ν Ω Ρ Ι Ζ Ο Υ Ν ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ.

    ΝΑ ΠΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ, ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ.

    ΕΣΥ Π Ο Ι Ο Σ ΕΙΣΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕ, ΙΩΑΝΝΗ;

    ΓΙΑ ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.

    ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ, ΚΑΛΑ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.

    ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΙΩΑΝΝΗ
    ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΣΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ Α Γ Ν Ω Σ Τ Α ΣΕ ΣΕΝΑ;

    ΔΩΣΕ ΜΑς ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΕΤΑ.

    ΚΑΗΜΕΝΕ ΙΩΑΝΝΗ ΟΣΟ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕΣ ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΗ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ, ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ;

    ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΕΣ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ, ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΙΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ.

    ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΘΛΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΑΙ…ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!

    ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΗ.

    ΣΥΜΦΩΝΕΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΟΥ Ο Π. ΝΙΚΩΝ Ο ΝΕΟΣΚΗΤΙΩΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ;

    ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ , ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ.

    ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ, ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΣΟΥ.

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ.

    ΕΣΕΙΣ ΟΙ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ» ΚΑΤ’ΟΝΟΜΑ,
    ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΣ ΣΑΣ.

    ΝΤΡΟΠΗ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΟΣΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ
    ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    ΝΤΡΟΠΗ ΜΕΓΑΛΗ!

    Η ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΙΩΑΝΝΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ , Ή ΕΙΣΑΙ Β Α Ρ Ι Α ΑΣΘΕΝΗΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ
    ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ
    ΕΙΤΕ ΕΞΟΡΚΙΣΤΗ ΕΙΤΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟ.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΙΩΑΝΝΗ!

    ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ
    ΠΟΟΟΟΛΥ
    ΕΠΙΜΕΙΝΕΙΣ….

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 7:46 μμ
    Permalink

    Πολλά λέτε για τους δασκάλους!! Προσωπικά εκτιμώ πως είναι μούφα η ιστορία. Όπως μούφα είναι και τόσα άλλα στο ίντερνετ. Θα πω, από γνώση, πως υπάρχουν καλοί δάσκαλοι, κακοί δάσκαλοι, μέτριοι δάσκαλοι.
    Το μέτρο όμως κάθε φορά ποιό είναι; Το ελληνοχριστιανικό υπόβαθρο; Πως κρίνουμε έναν επαρκή, καλό, κακό ή όχι; Τι σχολείο θέλουμε; Τι να παρέχει στους μαθητές;
    Πριν όμως πάμε εκεί ας ρίξουμε μια ματιά, προσεκτική κι όχι πρόχειρη, στην κοινωνία. Ας δούμε ποιοί γίνονται γονείς, πόσο ώριμοι είναι, τι αξίες έχουν κι επομένως δίνουν και στα παιδιά τους. Μη λησμονούμε πως το παιδί πάει έτοιμο στο σχολείο. Ψιλοολοκληρωμένος άνθρωπος. Με πληγές πολλές φορές. Με τραύματα μεγάλα,με οικονομικά προβλήματα εσχάτως!! Πόσα θα πάρει από το σχολείο; Οι δάσκαλοι είναι σαν τους γεωργούς. Σπέρνουν αλλά δε θερίζουν πάντα. Κι αδικούνται πολλές φορές. Το σχολείο δεν κάνει θαύματα. Μπορεί να λειτουργήσει θετικά ή αρνητικά πολλές φορές, όχι όμως πάντα όσο κι αν επιθυμεί. Δεν είναι καταλύτης! Τίποτα δεν είναι μονοδιάστατο.Κακώς μένετε σε αυτό το παράδειγμα. Προσωπικά, ως εκπαιδευτικός, προσπαθώ να μαθαίνω τα παιδιά μου να σκέφτονται. Πράγμα δύσκολο, σχεδόν ακατόρθωτο.
    Μεγάλα θέματα είναι όλα τούτα. Δεν είναι για όλους και δεν είναι άσχετα από το κοινωνικό γίγνεσθαι.
    Στη δασκάλα τώρα: όπως το διάβασα έκρινα, πιθανόν λάθος, πως η κυρία εμφορείται από ιδέες περί Θεού που συνειρμικά οδηγούν σε μια εικόνα του Θεού που προέρχεται από..σωματεία κι οργανώσεις. Κατηχητικής προέλευσης σίγουρα. Με αγωνία να καρφώσει το Θεό στο μυαλό των παιδιών. Ενοχικά και εγκεφαλικά. Καθόλου καρδιακά. ¨Ολο αυτό που διάβασα είναι μια καθαρά εγκεφαλική διαδικασία. Ο Θεός όμως περνά από την καρδιά ουδέποτε από το μυαλό. Οι σχετικοί με χριστιανικά-κατηχητικά-οργανωσιακά θα αντιληφθούν τι εννοώ..
    Δίκιο έχεις, Πέτρο! (αναφέρομαι σε άλλα ποστ). Ο Θεός δεν πάει σε τέτοιου είδους ραντεβού!! Με τον άνθρωπο εννοώ…
    Καλή συνέχεια..
    υγ. Παρακαλώ μη βλέπετε ολούθε τη φίλη μου τη Σαλογραία. Την του πατρίου κλπ…Τυγχάνει να μου ναι συμπαθής άσχετα αν διαφωνούμε σε αυτό..είμαι με το νέο, σέβομαι όμως τις επιλογές του οποιουδήποτε. Μακάρι να ταν αλλιώς..ποτέ δεν ξέρει κανείς!!Δεν έχει ανάγκη την.. υπεράσπισή μου(και γλώσσα έχει και γραφή η ίδια, είναι όμως ενοχλητικό όλο αυτό. Γνώμη καταθέτουμε όλοι, δεν βγάζουμε σώψυχα!!ήμαρτον!!).
    Δε θα σχολιάσω ξανά.Καμιά απάντηση. Απλά είπα τη γνώμη μου μια κι είμαι του χώρου προσπαθώντας να βάλω και κάποιες άλλες παραμέτρους στο γενικότερο προβληματισμό περί των θεμάτων αυτών..

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 8:11 μμ
    Permalink

    @ Σαλογραία, σε ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ!

    Την Ευανθία εκ Πατρών όμως, την έχω ΕΝΑ με την καρδιά μου.

    ……………………………………………..

    @irida, η Σαλογραία δεν μπορεί να είναι φίλη σου. Δεν είναι φίλος του Χριστού! Και όχι μόνο λόγου που πάει με το παλιό ημερολόγιο, αλλά διότι τα έργα της είναι ΠΟΝΗΡΑ!

    Είναι ένας στολισμένος κι ασβεστωμένος ΤΑΦΟΣ!

    Αν την αγαπάς και θέλεις να είσαι παραγματική φίλη της, μην την υποστηρίζεις, διότι την χώνεις πιό βαθιά στόν λάκκο!!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 9:02 μμ
    Permalink

    Αν αυτή η ανάρτηση δεν είναι παρότρυνση στην ψυχολογική κακοποιήση ανηλίκων τότε τι είναι;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 9:08 μμ
    Permalink

    @Leviathan,

    Ο φόβος, είναι και λέγεται στην ουσία, ψυχολογική κακοποιήση.

    Ψυχολογική κακοποίηση είναι και να φοβόμαστε να γράφουμε εδώ, το πραγματικό όνομά μας!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 9:33 μμ
    Permalink

    Αυτό που έκανε η υποτιθέμενη δασκάλα (που ελπίζω να μην υπάρχει και να είναι όλο αυτό ένα φιάσκο), είναι κάτι που όχι μόνο δεν στέκει σε καμία παιδαγωγική προσέγγιση, δηλαδή δεν θα μπορούσε να υποστηριχθεί σε κανενός είδους παιδαγωγικό συνέδριο, αλλά έρχεται σε κόντρα με ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΕΣ, ίσως ΤΙΣ βασικότατες παιδαγωγικές αρχές.
    Είναι απλά εγκληματικό.
    Σκέτος βιασμός.

    Όλο αυτό δεν έχει καμία σχέση με τις αξίες που θέλει να διαχειριστεί, δηλαδή την πατρίδα, την πνευματικότητα, τη σχέση με τα υλικά αγαθά κλπ.
    Θα μπορούσε μια χαρά να τα διαχειριστεί αυτά τα θέματα με υπέροχα βιωματικά και να φέρει στην επιφάνεια τις λειτουργίες αυτών των αξιών.

    Δεν καταλαβαίνετε…
    Το θέμα δεν είναι η θεματολογία αλλά είναι το «τι» κάνει και «πώς» το κάνει.
    Σε αυτό το επίπεδο πραγματικά δεν έχω λόγια να περιγράψω την θλίψη μου για τα ύστατα χάλια μας, να μην θορυβούμαστε από μακριά από τις καταστροφικές επιπτώσεις που έχει για τις συναισθηματικές και γνωστικές στάσεις αυτό που έκανε η εν λόγω δασκάλα.

    Μας αρκεί να έχει μέσα τις λέξεις «ταμπέλες» όπως η θρησκεία και η πατρίδα, και νομίζουμε ότι έκανε κάτι καλό. Δεν αναλύουμε ΤΙ έκανε. Γιατί πολύ απλά μπορεί να έκανε κάτι καταστροφικό.
    Αυτό ΔΕΝ είναι ένα «και τι έγινε».

    Εγώ παρ’ ότι άθεος μπορώ να κάνω βιωματικό για τη θρησκεία με πραγματικά παιδαγωγικούς στόχους. Και κάνω.
    Όπως μπορώ να κάνω βιωματικό για την πατρίδα που να κλάψουν μανούλες. Και κάνω.
    Όχι γιατί είμαι ο άγιος ή ο ήρωας, αλλά για τον εξής απλό λόγο: ΓΙΑΤΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
    Και στρώθηκα κι έμαθα δυο πράγματα για τους παιδαγωγικούς στόχους, τα συναισθήματα, τις ανάγκες, τις συγκρούσεις, τη συνεργασία, την οικοδόμηση των στάσεων κλπ.
    Και τρέχω διαρκώς σε σεμινάρια να μάθω περισσότερα. Γιατί το θέμα της εκπαίδευσης είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ από τις προσωπικές απόψεις του καθένα.

    Δεν σας κάνω ακόμα ανάλυση των σημείων στα οποία λειτουργεί καταστροφικά αυτό το βιωματικό.
    Θεωρώ ότι είναι τόσο εξόφθαλμα που θα έπρεπε να γίνονται ορατά με την πρώτη ματιά.

    Περιμένω να διαβάσω τις σκέψεις σας. Το τι καταλαβαίνει ο μέσος πιστός.
    Τι μπορεί να αναλύσει για αυτό το βιωματικό. (Πέρα από το ότι έχει μέσα τις λέξεις θρησκεία και πατρίδα, ήμαρτον δηλαδή… Μόνο μέχρι εκεί?)
    Πρωταρχικά αυτός είναι ο στόχος μου και ο καημός μου.
    Να καταλάβω τι στον κόρακα παίζει μέσα στο μυαλό του πιστού και τυφλώνεται με τέτοιο τρόπο.

    Και μετά σας γράφω και την προσωπική μου ανάλυσή.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 9:48 μμ
    Permalink

    Α! και αν μπορείς Ιωάννη, μη σπαμάρεις εδώ με άσχετα για τις κόντρες σου. Κάνε το στα άλλα ποστ. Εδώ γράψε οτιδήποτε έχει μια συνάφεια με το συγκεκριμένο θέμα και σχολίασέ το.
    Το ζητάω πραγματικά παρακλητικά.
    Μην το θάψουμε, είναι σοβαρό το θέμα γιατί δεν έχει να κάνει με τις προσωπικές μας απόψεις αλλά με την εκπαίδευση.

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 9:48 μμ
    Permalink

    Πέτρος, απλά είσαι Ωραίος, πραγματικά σε χαίρωμαι!

    Μας λες με πόνο ψυχής ότι…

    «Πρωταρχικά αυτός είναι ο στόχος μου και ο καημός μου.
    Να καταλάβω τι στον κόρακα παίζει μέσα στο μυαλό του πιστού και τυφλώνεται με τέτοιο τρόπο.»

    Ποιός σου είπε, φίλε, ότι ΕΙΝΑΙ πιστοί;;;

    Και κάτι ακόμα, ποιός σου είπε ότι έχεις ανάγκη σεμινάρια;;;

    Μονό Αγάπη, δηλαδή ΦΩΣ έχουμε ανάγκη. Τίποτε άλλο, φίλε!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 9:53 μμ
    Permalink

    Εσένα τι νομίζεις σε έκανε άθεο και τρέχεις στα σεμινάρια να βρείς τον καλύτερό σου εαυτό, δηλαδή τον Θεό;

    Η απιστία σου, φίλε!

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 10:00 μμ
    Permalink

    Την Ευανθία εκ Πατρών, τι νομίζεις την έκανε σαλογραία, ψευδώνυμα και ανώνυμα;;

    Η απιστία της φίλε.

    Δηλαδή η πίστη στόν εαυτό της, όπως και εσένα φίλε Πέτρο!

    Τι να τις κάνουμε τις αναλύσεις, όταν δεν φέρνουν καμμία λύση;;;

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 10:18 μμ
    Permalink

    Εχόυμε και άλλα Πέτρο να σου πούμε.

    Μας γράφεις…Όχι γιατί είμαι ο άγιος ή ο ήρωας, αλλά για τον εξής απλό λόγο: ΓΙΑΤΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

    Πώς είναι δυνατόν να σέβεσαι την παιδαγωγική επιστήμη, τι στιγμή που δεν σέβεσαι τον εαυτόν σου, μη θέλωντας να γίνεις άγιος και ήρωας;;;

    Αυταπατέσαι;;; Η κάποιος σε εξαπατάει; Μα ποίος μπορεί να εξαπατάει έναν ευφυή Πέτρο και μία εξίσου ευφυή Ευανθία και τον @Leviathan;;

    Θα το πούμε, δεν θα το κρύψουμε στα αδέλφια μου. Είναι κάποιος που είναι άπειρα πιό εφυής από μας. Κάποιος που ο Κύριος Ιησούς Χριστός ο Υιός του Θεού τον εξουδετέρωσε γιά πάντα!

    Για σένα Πέτρο. Για σένα Ευανθία εκ Πατρών. Για σένα @Leviathan. Γιά σένα Ιωάννη….

    Σχολιάστε
  • Μάιος 30, 2012, 10:41 μμ
    Permalink

    Έχουμε και ένα τελευταίο για εσένα Πέτρο και τους υπόλειπους της παρέας μας..

    Γιατί και πώς δεν αναγνωρίζουμε εκείνον τον φονέα των αθανάτων ανθρώπων;

    Κρύβεται πίσω από την πιό τέλεια μάσκα… Τό ίδιο, το δικό μας πρόσωπο!

    Καληνύχτα σε όλους του φίλους και εχθρούς. Αν και εχθρός μας, είναι ο εαυτός μας.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 2, 2012, 9:57 μμ
    Permalink

    Τι λέτε, θα βρεθεί κανένας χριστιανός να υποστηρίξει αυτό το ρατσιστικό, μισάνθρωπο και αντιπαιδαγωγικό εργαστήριο?

    Μια πρώτη δική μου ανάλυση μπορείτε να δείτε στο σύνδεσμο που ήδη έχω αναρτήσει και σε άλλο σχόλιο:
    http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2012/04/blog-post_1462.html

    Καμία προσπάθεια να λογικευτούμε?

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 2, 2012, 10:13 μμ
    Permalink

    Πέτρο, αν είσαι σίγουρος για τις απόψεις σου, τι κάνεις εδώ;

    Για να είσαι εδώ, δείχνει ξεκάθαρα ότι αμφιβάλλεις και πάρα πολύ μάλιστα.

    Τρέμει η καρδούλα σου από εσένα, όπως και του @Leviathan!

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 2, 2012, 10:36 μμ
    Permalink

    Ιωάννη, γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να δεχτείς πως κάποιοι ενήλικοι δεν έχουν φανταστικούς φίλους;

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 2, 2012, 10:42 μμ
    Permalink

    Leviathan

    Δέν έχετε καθόλου φίλους!

    Είσατε μόνοι με τον εαυτό σας, ακόμα και αν είναι χιλίαδες γύρο σας.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 4:08 μμ
    Permalink

    Συμφωνώ με ίριδα και Πέτρο σε ό,τι αφορά την ανάρτηση. Επίσης να πω και το εξής. Οι εκπαιδευτικοί – και κυρίως της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης – έχουν μεγάλη επιρροή στα παιδάκια. Αυτή η εξουσία πάνω σε έναν άλλο είναι πολύ εύκολο να μεθύσει τον οποιοδήποτε. Αν, δε, και ως χαρακτήρας είσαι και λίγο μειονεκτικός, δεν αργείς να πάρεις τα πάνω σου και να προσπαθείς να αυτοεπιβεβαιώνεσαι με την επιβολή σου στους μαθητές που ακόμα δεν έχουν μηχανισμούς κρίσης ετοιμοπόλεμους.

    Δε θα αρνηθούμε αυτό που είμαστε και πιστεύουμε. Αλλά, αν ξέρουμε σε Ποιον είναι η πίστη μας, δε θα καταπατήσουμε την Εικόνα Του, τον άνθρωπο, απλώς επειδή μπορούμε.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 6:22 μμ
    Permalink

    Παναγιώτα,

    Πως συμφωνείς με μία δασκάλα, ίριδα, που λέει «προσπαθώ να μαθαίνω τα παιδιά μου να σκέφτονται»;

    Δεν θα ήταν καλύτερα, να μαθαίνει τα παιδιά της να αγαπάνε γιά να μπορούν και να σκέτονται;

    Πως συμφωνείς με έναν δάσκαλο, Πέτρο, που με την αθε’ί’α του καταπατάει πρώτα την δική του εικόνα και συνεπώς και των παιδιών;

    Δέν θα ήταν καλύτερα, να αρνηθεί αυτό που έγινε και να φροντίση αυτό που είναι και μπορεί να γίνει , εικόνα και ομοίωση Θεού, και να μεταδώσει αυτό και στα παιδιά του;

    Μας λες «δεν θα καταπατήσουμε την Εικόνα Του», εσύ όμως γιατί το κάνεις Παναγιώτα;

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 7:53 μμ
    Permalink

    Δε μ’ αρέσει να επαναλαμβάνομαι αλλά θα το κάνω χάριν αποφυγής παρεξηγήσεων.

    Συμφωνώ με ίριδα και Πέτρο ΣΕ ΌΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. Δλδ, συμφωνώ με την κριτική τους στην πρακτική της δασκάλας. Για τα υπόλοιπα που έγραψαν δεν πήρα θέση, ούτε αρνητική ούτε θετική.

    Καλό θα ήταν να μη κρίνουμε τόσο εύκολα γιατί υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να παρερμηνεύσαμε.

    Καλή φώτιση σε όλους κι εύχομαι το Άγιο Πνεύμα να βρει πρόθυμες καρδιές να εγκατασταθεί, να αλλοιώσει, να αγιάσει. 🙂

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 8:06 μμ
    Permalink

    Παναγιώτα, η επανάληψη είναι μητέρα της μαθήσεως.

    Δεν υπάρχει παρερμήνευση, ούτε καν ερμηνεία, αλλά ωμή πραγματικότητα

    Όταν συμφωνούμε με την κριτική κάποιου, στην ουσία συμφωνούμε με το πρόσωπό του.

    Το ότι δεν πήρες ούτε αρνητική ούτε θετική θέση, δείχνει ξεκάθαρα την ενοχή σου.

    Είναι ειρωνία να ευχώμαστε γιά άλλους, κάτι που δεν το έχουμε και ούτε καν το γνωρίζουμε εμείς οι ίδιοι.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 8:38 μμ
    Permalink

    Όσο γιά την δασκάλα της αναρτήσεώς μας, πραγματική ή εικονική δεν έχει σημασία αυτό, απλά η καημένη μπέρδευσε την φαντασία του εαυτού της, με την απλή πραγματικότητα.

    Έτσι όπως και εκείνοι, που την έκρινα άδικα, άσπλαχνα και απάνθρωπα.

    Ετσι λέει, με όποιο μέτρο μετράς θα μετρηθείς.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 10:40 μμ
    Permalink

    Παναγιώτα, κάνε google τον τίτλο του εργαστηρίου αυτού.
    Θα δεις ότι είναι αναρτημένο σε δεκάδες ιστολόγια χριστιανικά κι εκκλησιαστικά.

    Τι οδηγεί τόσους ανθρώπους να το αναρτούν, χιλιάδες περισσότερους να το διαβάζουν και να μην κατανοούν το τι εγκληματικά αποτελέσματα (πρακτικά, όχι ιδεατά) έχει?

    Έχω δει εργαστήρια και βιωματικά κακογραμμένα ή κακοεφαρμοσμένα, έχω δει και άλλα που απλά είναι αποτυχημένα.

    Αυτό είναι δομικά εγκληματικό. Εκ προθέσεως και στησίματος.
    Στόχος του είναι να καταλήξει να χωρίσει τα παιδιά σε πατριώτες και προδότες: «Ἄν πότε αὐτό συμβεῖ στήν πραγματικότητα ἐσεῖς θά εἶστε ἕτοιμοι γιά τό σωστό, γιατί θά ξέρετε ποιοί εἴστ Ἕλληνες..»
    Δεν είναι δυνατόν να περιγραφτεί με λόγια πόσο απαράδεκτο είναι αυτό από κάθε παιδαγωγική άποψη.

    Δεν ασχολούμαι ακόμα με όλα τα άλλα ακραία αντιπαιδαγωγικά που περιλαμβάνει στα επιμέρους του, σχολιάζω προς το παρόν μόνο την κατάληξή του.

    Πώς είναι δυνατόν, πραγματικά ρωτάω με κάθε ειλικρίνεια, να έχουν πάθει τέτοια τραγική βλάβη όλοι αυτοί, και να μην κατανοούν τι κάνουν?

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 10:51 μμ
    Permalink

    1) Εξαρτάται φίλε μου. Αν τα πιάνεις με την πρώτη, η επανάληψη είναι απλά φλυαρίες.

    2) Όχι, όταν συμφωνούμε με κάποιον σε κάτι συγκεκριμένο που λέει, δε συνεπάγεται ότι συμφωνούμε με οτιδήποτε πρεσβεύει, σκέφτεται, κάνει, εννοεί κτλ. Συνεπάγεται ακριβώς αυτό, ότι δλδ συμφωνούμε με αυτό που είπε εκείνη την ώρα σε εκείνη την κουβέντα. Και στο διαδίκτυο δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πρόσωπο του άλλου γιατί δεν υπάρχει προσωπική σχέση. Μπορούμε μόνο να ξέρουμε αυτό που ο άλλος λέει στα σχόλιά του. Από κει και πέρα τα συμπεράσματα που βγάζουμε με βάση αυτά τα σχόλια είναι αμφίβολο πόση σχέση έχουν με το πρόσωπο του άλλου.

    3) Η έμφαση που έδωσα στο ότι δεν πήρα θέση, αρνητική ή θετική, στο υπόλοιπο των σχολίων των παιδιών, δεν είναι προϊόν ενοχής. Είναι υπερανάλυση για να κάνω κατανοητό το σημείο με το οποίο συμφωνώ με τα παιδιά. Τα υπόλοιπα δε με αφορούσαν ώστε να τοποθετηθώ.

    4) Συμφωνώ με αυτό που έγραψες για τη δασκάλα.

    5) Ουφ, με κούρασες βρε παιδί μου και είναι και περασμένη η ώρα! 🙂

    Καλές νύχτες σε όλα τα παιδάκια

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:06 μμ
    Permalink

    Ουπς! Το παραπάνω σχόλιό μου είναι απάντηση στο Γιάννη, όχι στον Πέτρο.

    Πέτρο, δεν ξέρω τι πάει στραβά και δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν. Ευτυχώς που υπάρχουν φυσικές άμυνες σε κάθε άνθρωπο και όταν φτάνουν στην εφηβεία τα περνάνε όλα από κόσκινο. Δεν θεωρώ καταδικασμένα τα παιδιά που δεν έχουν τους εκπαιδευτικούς που τους αξίζουν.

    Προσωπικά είχα αρκετούς δασκάλους και καθηγητές που πιστεύω ακράδαντα ότι έπρεπε να δουν ειδικό. Και τους έχω ως φωτεινό παράδειγμα αποφυγής για να μην κάνω τα ίδια ή αν τα κάνω να τα θεραπεύω όσο μπορώ και μου κόβει.

    Θυμάμαι όταν μετακομίσαμε στη Θεσσαλονίκη, πήγαινα Λύκειο. Το άγχος της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε χρονιά πανελλαδικών ήταν μεγάλο. Είχα μια φιλόλογο, κομμουνίστρια και άθεη. Όταν κατάλαβε ότι πάω στην εκκλησία με τάραξε! Είχα να διαχειριστώ όλα τ’ άλλα, είχα και τις «επιθέσεις» της. Το μόνο που μ’ έσωζε ήταν ότι ήμουν άριστη και έχαιρα κάποιου μικρού σεβασμού. Τώρα που μεγάλωσα και διδάσκω κι εγώ, δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι αυτό που λες κι εσύ. Πώς μπορούν να φέρονται τόσο αψυχολόγητα κάποιοι;

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:14 μμ
    Permalink

    Παναγιώτα μας γράφεις..

    «Τα υπόλοιπα δε με αφορούσαν ώστε να τοποθετηθώ.»

    Aν αυτό δεν φανερώνει ακόμα πιό έντονα την ενοχή σου, τότε τι άλλο;

    Είναι δυνατόν να κρυφτούμε πίσω από το δάκτυλό μας;

    Τζάμπα έκανες τον κόπο και μας κουράστηκες να αυτοδικαιωθείς, τελικά αυτοδικάστηκες.

    Καλή μετάνοια και καλήνυχτα Παναγιώτα.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:19 μμ
    Permalink

    Εντάξει, Γιάννη, έχεις δίκιο. Προς αυτοδικαίωση όλα. Καλή μετάνοια σε όλους.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:21 μμ
    Permalink

    Πέτρο, μας γράφεις..

    «Πώς είναι δυνατόν, πραγματικά ρωτάω με κάθε ειλικρίνεια, να έχουν πάθει τέτοια τραγική βλάβη όλοι αυτοί, και να μην κατανοούν τι κάνουν?»

    Eσύ κατανοείς την τραγική βλάβη που έχεις πάθει και πόσο βλάπτεις τα παιδιά με τον αθεισμό σου; Η παρουσία σου είναι αρκετή γιά να δηλητηριάσεις τις αθώες ψυχές τους, δίχως να λες λόγια.

    Πραγματικά σε ρωτάμε με κάθε ειλικρίνεια, δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:22 μμ
    Permalink

    Παναγιώτα,

    Αν δεν υπήρχε το προστατευτικό πλαίσιο της θρησκείας, θα υπήρχε καμία περίπτωση αυτή η δασκάλα να χαίρει θαυμασμού από τόσους ανθρώπους;

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:28 μμ
    Permalink

    Παναγιώτα, είναι συγκεκριμένο αυτό που ρωτάω.
    Δεν αναφέρομαι στο πρόσωπο τις δασκάλας.
    Αναφέρομαι σε όλους όσους το ανάρτησαν.
    Εννοείται ότι υπάρχουν προβληματικά πρόσωπα στην εκπαίδευση. Ούτως ή άλλως δεν έχουμε αξιολόγηση στην εκπαίδευση.
    Όλοι οι υπόλοιποι όμως που το ανάρτησαν, επέλεξαν και πρόβαλαν αυτό το συγκεκριμένο.
    Το επιβράβευσαν.
    Και ήταν από συγκεκριμένο χώρο όλοι τους. Ποια ηθική νομιμοποίηση και ποιο σκεπτικό έδωσε στους ανθρώπους του εκκλησιαστικού και θρησκευτικού χώρου την απαραίτητη τύφλωση να κάνουν κάτι τόσο τραγικό?

    Γι’ αυτούς ρωτάω το:
    «Πώς είναι δυνατόν, πραγματικά ρωτάω με κάθε ειλικρίνεια, να έχουν πάθει τέτοια τραγική βλάβη όλοι αυτοί, και να μην κατανοούν τι κάνουν?»

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:29 μμ
    Permalink

    Λεβί, χαίρει θαυμασμού από τυφλούς, πνευματικά ανάπηρους και στην ουσία άθεους ανθρώπους.

    Τυφλή, οδηγός τυφλών.

    Βρίσκεται έξω από το προστατευτικό πλαίσιο της Χάριτος του Χριστού, όπως και εσύ.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:33 μμ
    Permalink

    Ιωάννη, δεν είναι για παιχνίδια το θέμα.
    Μιλάω για συγκεκριμένο παιδαγωγικό θέμα που είναι απαράδεκτο.
    Η παιδαγωγική δεν είναι θρησκεία να λέει ο καθένας ό,τι του κατέβει.
    Είναι επιστήμη. Υπάρχει ευθύνη.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:40 μμ
    Permalink

    Παναγιώτα, να στο δώσω και πιο απλά να το καταλάβεις:
    Φαντάσου αυτό που σου έκανε η κομουνίστρια καθηγήτρια που είχες στο Λύκειο, να το έγραφε ως παράδειγμα διδακτικής στάσης, να το κυκλοφορούσε στο διαδίκτυο, να το αναρτούσαν δεκάδες κομουνιστικά ιστολόγια και να το διάβαζαν χιλιάδες κομουνιστές με αγαλλίαση.
    Αυτό θα ήταν το αντίστοιχο!

    Κατανοείς?

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:42 μμ
    Permalink

    Πέτρο,

    Μας γράφεις «επέλεξαν και πρόβαλαν αυτό το συγκεκριμένο».

    Eσύ που προβάλεις τον άθεο εαυτό σου σε αθώες ψυχές που σου έχουν εμπιστευθεί;

    Τι να πούμε για εσένα; Ποιά ηθική νομιμοποίηση σου έδωσε εσένα το δικαίωμα να τυφλώνεις αθώα παιδιά με την άθεη παρουσία σου;

    Δάσκαλε που δίδασκες…την αθε’ί’α σου, δηλαδή την τύφλωσή σου.

    Σχολιάστε
  • Ιούνιος 3, 2012, 11:44 μμ
    Permalink

    Πέτρο, τι χειρότερο από το να παιδαγωγεί ένας άθεος δάσκαλος αθώα παιδιά;

    Ανεύθυνο και Εγκληματικό.

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Δεν συγκρίνεται η χαρά που νοιώθει κανείς, όταν δίνη, με την χαρά που νιώθει, όταν παίρνη
    - Γέροντας Παΐσιος
  • Αρέσει σε %d bloggers: