Χριστούγεννα, δευτέρα παρουσία και ιεραποστολή

christmas-star

Από το ιστολόγιο Άρωμα Ασίας:

οπως θα γνωρίζετε ισως, το ευαγγελιο της κυριακης των προπατόρων ειναι πολυ δυσκολο να αναγνωστή για πολλους ιερείς , μηδ΄εμου εξαιρουμενου. τοσα πολλα ονοματα, ολα εβραικά, η προφορα δυσκολη. αλλα δειχνει βεβαια και την γενεαλογια του Κυρίου, και το οτι δεν καταγόταν μονο απο ιουδαιους αλλα και απο μη ιουδαιους, οπως η Ρουθ, αλλα και ο Ιωβ δεν ηταν εβραιος.
και απο αμαρτωλους επισης , οπως αναφερεται η καταγωγη το Σολομώντος απο την γυναικα του Ουρία, που παρανόμως ελαβε ο δαυιδ.
βλεπουμε , και ειναι σημαντικο για την ιεραποστολη, οτι ο θεος δεχεται ολους και απο ολους τελικα προηλθε ο χριστός.
αλλα ειναι επισης σημαντικο οτι ολοι αυτοι ζουσαν με μια ελπίδα. να γεννηθη απο αυτους η τα παιδια τους ο Χριστος.
και η ζωη τους ειχε νοημα , οχι ατομικο, αλλα συλλογικο, οτι απο αυτην την ομαδα τελικα, θα προελθη ο μεσσιας.
σκεπτομαι ομως τι γινεται με μας σημερα. ο μεσσιας ηλθε και μετα …. τι?
οι πρωτοι χριστιανοι ζουσαν με την προσδοκία της δευτερας παρουσιας. καθε κυριακη ιδιαιτερα περιμεναν. και ελπιζαν και η ζωη τους ειχε νοημα απο αυτην την προσδοκία. αλλα ο Χριστός αργησε και ακομα δεν ηλθε. αυτο δημιουργησε προβληματα, που κυριως στην αποκαλυψη δινονται απαντησεις, αλλα και απο τον απ. Παυλο. αργει, γιατι ειναι πολλοι, παρα πολλοι να συγκαταριθμηθουν στο Σωμα του. αλλα ομως δεν μπορουμε να ζουμε χωρις την ελπιδα. δεν μπορουμε να μην περιμενουμε τιποτα. δεν μπορουμε να πηγαινουμε στην λειτουργια και να μην αντιλαμβανομαστε οτι αυτη ειναι μια αντιγραφη της αιωνιαςλειτουργιας στην βασιλεια του θεου. αυτο το εως ποτε που λενε οι ψυχες των αγιων δεν μπορουμε να το αγνοουμε. δεν μπορουμε να μην περιμενουμε τιποτα πια….
αυτη η προσδοκία της δευτερας παρουσιας, της Βασιλειας ειναι η μονη που δινει νοημα στην ζωη μας, οπως εδινε και στους προ χριστου, και μαλιστα επρεπε περισσοτερο σε μας.

και αυτο ειναι η ιεραποστολη. να συντομευση την ελευση, προσθετοντας κι αλλους πολλους , οσο πιο συντομα γινεται.
καλα χριστουγεννα, θα τα ξαναπουμε.

π. Ιωνάς

πηγή

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Δεν είναι ελευθερία όταν πούμε στους ανθρώπους ότι όλα επιτρέπονται. Αυτή είναι σκλαβιά. Για να προκόψη κανείς πρέπει να δυσκολευθή.
    Να ένα παράδειγμα: Έχουμε ένα δεντράκι. Το περιποιούμαστε, του βάζουμε πάσσαλο και το δένουμε με σχοίνι. Δεν το δένουμε όμως με σύρμα, γιατί θα του κάνουμε κακό. Με τους τρόπους αυτούς δεν περιορίζουμε το δέντρο; Και όμως δεν γίνεται αλλιώς. Για κοιτάξτε και το παιδάκι. Του περιορίζουμε την ελευθερία από την αρχή. Μόλις συλλαμβάνεται είναι περιορισμένο το κακόμοιρο στην κοιλιά της μητέρας· μένει εκεί εννιά μήνες… μόλις αρχίζει να μεγαλώνη του βάζουν κάγκελα κ.λ.π… Όλα αυτά είναι απαραίτητα για να μεγαλώση. Φαίνονται ότι του στερούν την ελευθερία, αλλά δίχως αυτά τα προστατευτικά μέτρα το παιδί θα πέθαινε από την πρώτη στιγμή.
    - Γέροντας Παΐσιος
  • Αρέσει σε %d bloggers: