Μια σκέψη σχετικά μέ το “Χριστουγεννιάτικη εκκλησιαστική μουσική

  • Δεκέμβριος 26, 2009, 10:03 πμ
    Permalink

    @ Ζωντανό Ιστολόγιο

    Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα για όλους!

    Αυτές οι ηχογραφήσεις είναι του π. Νικοδήμου Καβαρνού (ως λαϊκός λεγόταν Παναγιώτης Καβαρνός – ΟΧΙ Καμπαρνός).

    Έχει τρομερές ηχογραφήσεις και βίντεο στο κανάλι του στο YouTube.

    Ο π. Νικόδημος είναι ευλογημένος άνθρωπος με μια εξαιρετική φωνή! Ψάξτε βιντεάκια του. Αξίζει!!!!

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Τὸ χρυσὸ δέρας τῆς ἀνθρωπιᾶς γίνεται νὰ τὸ κερδίσουν ὁπουδήποτε, ἀρκεῖ νὰ ξέρουν -παίρνοντας παράδειγμα ἀπὸ τὴ Γῆ, ποὺ γιὰ νὰ βρίσκεται στὴ σωστὴ ἀπόσταση ἀπὸ τὸν Ἥλιο ἐπιτρέπει τὴ ζωὴ- νὰ κρατιοῦνται στὴ σωστὴ ἀπόσταση ἀπὸ τοῦ μέσα κόσμου τὸν μέγα καὶ ἀόρατο ἠθικόν τους ἥλιο.
    - Οδυσσέας Ελύτης
  • Αρέσει σε %d bloggers: