Άξιον Εστί & Κύριε Ελέησον

Θεραπευτικό βίντεο από τη Ρουμανία για να μαλακώσει η ψυχή μας και να εστιάσει στα όντως σημαντικά…

YouTube Preview Image

12 σκέψεις σχετικά με το “Άξιον Εστί & Κύριε Ελέησον

  • Σεπτέμβριος 12, 2009, 12:26 μμ
    Permalink

    Ευχαριστούμε πολύ!!

    Ο Θεός να σας το ανταποδώσει!!

    Καλή Ανάσταση αύριο (και σημερα και χθες!) !!

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 12, 2009, 12:32 μμ
    Permalink

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ E-MAIL. ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ. ΕΙΡΗΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ …

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 12, 2009, 5:01 μμ
    Permalink

    Πολύ καταπληκτικό να ακούς γυναίκες να ψέλνουν!

    Άντε, με το καλό εύχομαι όχι μόνο να ψέλνουν σε όλες τις εκκλησίες, αλλά να μπορούν να αναλαμβάνουν και όσα αναλαμβάνουν οι άντρες. Να ιερουργούν, να κηρύσσουν, με το καλό να μπαίνουν και στο Άγιον Όρος.
    Μην το ρίχνουμε συνέχεια στην εξυπνακίστικη δικαιολογία πως στο πρόσωπο της Παναγίας καταξιώθηκαν οι γυναίκες και ως εκτούτου τι θέλουν τώρα και μιλάνε.

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 13, 2009, 12:50 πμ
    Permalink

    ευλογημένος ο Κύριος εν τοις αγίοις αυτού. ο υμνος που βγαίει απο ψυχή που αγαπά τον Θεό και διαυτού αγιάζεται είναι παντα ομορφος, βοηθά επίσης τους ακούοντες να ανυψωθούν στα ουράνια. ναστε παντα ευλογημένοι

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 13, 2009, 11:52 πμ
    Permalink

    Υπεροχο, ευχαριστούμε ξανά και ξανά!

    Για όσους ενδιαφέρονται, η γυναίκα που ψέλνει ονομάζεται Divna Ljubojevic και είναι απο τη Σερβία. Νομίζω αξίζει να την «παρακολουθήσει» κανείς στο youtube.

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 14, 2009, 11:24 πμ
    Permalink

    σε ευχαριστω για τους υμνους . σε ευχαριστω σε ευχαριστω .δεν εχω λογια . τινα πω .τελειο………………

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 14, 2009, 8:33 μμ
    Permalink

    @Πετρος

    Καλώς τον πάλι .
    Μέχρι τώρα δάσκαλε είσαι ξεκάθαρος .
    Θέλεις γάμους ομοφυλόφιλων, γυναίκες ιερείς, βατό του Αγ. ¨Ορους
    Εκεί που δεν είσαι ξεκάθαρος είναι με τον εαυτό σου .
    Δεν καταλαβαίνεις μάλλον, πως αυτό που ζητάς απ τους άλλους περί ετεροπροσεγγίσεων της αλήθειας, δεν το θέλεις να ισχύει για σένα .

    Λοιπόν, εμείς προσεγγίζουμε έτσι την αλήθεια, εσύ προσέγγισέ την αλλιώς.
    Εμείς θέλουμε τη διατήρηση ηθών και εθίμων ως έχουν.
    Πρόσεξε, δεν εννοώ τα πανηγύρια με τα νταούλια και την τσίκνα που κάποτε εισδύει την ώρα της ακολουθίας μες στο Ιερό, ή και άλλα γραφικά, ή ξενέρωτα, ή χαζοχαρούμενα, ή γλοιώδη, ενίοτε και δαιμονοληπτικά, , για να εξηγούμαστε, άλλα εννοούμε.
    Περίμενε.
    Δεν είναι τέλεια , γιατί είτε εξ αρχής, είτε διαχρονικά έχουν αλλοιωθεί απ τον ανθρώπινο παράγοντα.
    Όμως απ εκεί, μέχρι να πάμε σε ανοίγματα τέτοια που θέλετε εσείς, με σαφείς τις συνέπειες που επαγγέλλονται, είναι άλλο πράγμα .
    Αυτά είναι, που τα βρίζαμε και εμείς κάποτε σαν νέοι, και είμαστε πολύ θυμωμένοι, αλλά όταν είδαμε τι συμβαίνει εξ αιτίας των ‘’ανοιγμάτων των ασκών του Αιόλου’’ , αντιληφθήκαμε πως τις αλλαγές που θέλαμε, έπρεπε να τις ξεκινήσουμε απ τον εαυτό μας πρώτα σκύβοντας μέσα του και μετά να κάνουμε το δάσκαλο στους άλλους και την κοινωνία oλόκληρη και επίσης πως οι νέες συνέπειες ήταν πολύ περισσότερες και απείρως συντριπτικότερες .

    Εσείς λοιπόν θέλετε να γίνετε χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη , για να εφαρμόσετε ‘’πράγματα’’, που παρόμοιά τους, ήδη έχουν τρομακτικότερες συνέπειες σε σύγκριση με τα οφέλη που έχουμε ήδη σαν κοινωνίες αποκομίσει.
    Τι ν αρχίσουμε να λέμε, για τις ελεύθερες σχέσεις με τα εκατομμύρια προβληματικά παιδιά, αλλά και τα ποσοστά διαζυγίων? για τη νομιμοποίηση των εκτρώσεων? για τα ποσοστά ναρκομανών και τα ποσοστά παραβατικών συμπεριφορών σαν συνέπεια? που έχουν όλα αυτά εκτιναχθεί σε δυσθεώρατα ύψη ? για , για , για…………

    Θέλουμε τη οικογένεια πίσω αγαπητέ μου, γιατί είδαμε πως με τις προσαρμογές στα πρότυπα πιο ‘’προοδευμένων’’ υποτίθεται λαών, τα πράγματα πήγαν στο πολύ χειρότερο.

    Επίσης, ή λες κάτι με τον προσήκοντα σεβασμό , ή καλύτερα μη το πεις καθόλου.
    Μιλάω για το σημερινό με τις γυναίκες ιερείς και το άβατο, αλλά κυρίως με το (………»εξυπνακίστικη διακαιολογία…. ..) – λες και δεν απευθύνεσαι σε ιδιαίτερους ανθρώπους, με ιδιαίτερη αποστολή και ασφαλώς μάλλον δεν καταλαβαίνεις την πνευματική διαφορά όλων μας με τους λίγους απ αυτούς, οι οποίοι προφανώς είναι και εκείνοι που θα θέσπισαν μια τέτοια αρχή .

    Η Ιερατική σχολή που φοίτησες και αυτά που συμβαίνουν εκεί και αλλού, τα ξέρουμε, αλλά μάλλον σε επηρέασαν τόσο, που κάνεις και συ τα ίδια με αυτούς που κατηγορείς. Εξ άλλου ποιά σχέση έχουν αυτοί που αναφέρεσαι, με τους φωτισμένους Γέροντες ανά τους αιώνες? γιατί οι γύρω σου άνθρωποι σε επηρεάζουν πιο πολύ απ αυτούς ?

    Και τις καταχρήσεις ξέρουμε.
    Αυτά όλα όμως , τι έχουν να κάνουν με σένα και την ψυχή σου, ή με την κοινωνία ολόκληρη ?

    Μάλιστα γράφεις πως θέλεις και ΑΠΑΙΤΕΙΣ να γίνουν αλλαγές.

    Ξεκινάτε τις πρώτα , πηγαίνοντας στα περίπτερα και ξεκρεμώντας τα πορνοπεριοδικά , διαμαρτυρηθείτε έξω απ τους τηλεοπτικούς σταθμούς, ή παρέμβετε στην επιτροπή κώδικα δεοντολογίας ( που έχει τελείως αδρανοποιηθεί ), για τη βία και το πορνοσέξ και ότι άλλη διαστροφή προβάλλουν , παρέμβετε στην Παγκόσμια επιτροπή διαχείρισης του Διαδικτυακού χώρου που δεν ελέγχουν τίποτε, με τραγικές συνέπειες στη ζωή των παιδιών μας και εμάς τους ίδιους, παρέμβετε επίσης στην αρμόδια επιτροπή για τα επικίνδυνα ηλεκτρονικά παιγνίδια, που στην καλύτερη περίπτωση αποβλακώνουν, κραυγάστε για τα βιβλία του Δημοτικού για την απαλοιφή κορυφαίων ποιητών μας και ηρώων του 21 απ την ύλη και για το ‘’συνωστισμό’’ της Σμύρνης ( συγχωρούμε, αλλά δεν ξεχνούμε, για να διατηρούμαστε σε πνευματική εγρήγορση, όχι ειδικά για τους Τούρκους, αλλά για τις ανθρώπινες ‘’δυνατότητες’’ ) και άλλα πολλά και μετά τα ξαναλέμε………… .

    Και οι όντως αλήθειες που λες για ατασθαλίες, ανικανότητες και άλλα βρωμερά και δυσώδη στο χώρο της εκκλησίας, ας μη γίνονται εργαλείο στα χέρια σου, για να ΑΠΑΙΤΕΙΣ αποδοχή άλλου είδους ανομιών και να δικαιολογείς , συγγνώμη δηλαδή, ασεβείς σου κινήσεις και διατυπώσεις .
    Με άλλα λόγια αυτό το λέμε ‘’προφάσεις εν αμαρτίαις’’ .

    Πολύ ορθά, αρκετοί σου προσάπτουν εμπάθεια και κάποιος αδελφός σε ρωτάει, αν έχεις βρει και κάτι καλό στην Εκκλησία του Χριστού να το καταθέσεις .

    Επιπροσθέτως, είναι ολοφάνερο πως ακολουθείς το δρόμο, των μεταμοντέρνων ιδεών, που συμβαδίζουν με τη νέα τάξη πραγμάτων στη γενική τους έννοια. (κοινωνικοοικονομικοπολιτικά) .

    Αν θες τα παιδιά μας να τα διδάξεις επανάσταση, δίδαξέ τα να επαναστατήσουν με τον εαυτό τους και να μεταστρέψουν τα σημεία των παθών τους προς όφελος των ιδίων και της κοινωνίας ολόκληρης .
    Μάθε τους τις μεγάλες αξίες που είναι να δαπανάς το σώμα σου να προστατέψεις τον άλλο, την οικογένεια, την πατρίδα ,τη θρησκεία και όχι τον εαυτό σου, αυτόν ξέχνα τον.
    Και ότι μες την προστασία του άλλου, δεν είναι να καταργείς τις υπάρχουσες δομές νομιμοποιώντας το παράλογό του.
    Αυτός είναι που θα πρέπει να κάνει προσαρμογή στις υπάρχουσες κοινωνικές δομές.
    Η δικιά του επανάσταση (του μαθητή- του πολίτη) , είναι το ‘’αγκάλιασμα’’ του άλλου και όχι το ‘’μπρόγγιγμά’’ του, όπως συμβαίνει συνήθως .
    Αυτό είναι που δεν κάνουν τα παιδιά και η κοινωνία ολόκληρη, πλην εξαιρέσεων, η οποία έχει παραδοθεί στις αισθήσεις και όχι στα αισθήματα.
    Και ως εκ τούτου, ζώντας έτσι , αδυνατείτε (εκτός εξαιρέσεων πάντα), να εμπνεύσετε τους μαθητές για κάτι τέτοιο, καταφεύγοντας στην εύκολη λύση που σου έχω ξαναπεί, αλλά δε συμφωνείς, ‘’ πονάει κεφάλι – κόβει κεφάλι ‘’, δηλαδή νομιμοποίηση της διαστροφής ( βλ γάμους ομοφυλόφιλων σχετικά στο ‘’ γέροντας Ιωσήφ και Michael Jackson – δύο διαφορετικά πρότυπα, σχόλια 101-103) .

    Κοίτα , μπορεί εσύ να έχεις απωθημένα απ τους παπάδες που έχεις συναντήσει, αλλά εμείς έχουμε γνωρίσει αγίους ανθρώπους, έχουμε γευθεί υπερβατικές εμπειρίες κοντά τους και δεν δεχόμαστε να μας ποτίζεις με τη λογικοκρατία σου και τον ορθολογισμό σου.
    Η λογική για εμάς, είναι μόνο ένα ευλογημένο εργαλείο και υπηρέτης του πνεύματος .
    Με τη λογική όμως, μπορείς να ‘’λύσεις’’ μέχρι ένα σημείο. Με δικά μου λόγια σου λέω, πως εκεί που σταματάει η λογική, αρχίζει η προσευχή ……
    Και ασφαλώς στο βαθμό που έχεις βίωμα προσευχής, στον ίδιο βαθμό μπορείς να αντιληφθείς το βαθμό ανικανότητας της λογικής να πάει παραπέρα .

    Λες κάπου : ‘’ Όμως τους ανεπαρκείς θεσμούς και παραδόσεις πρέπει να τους αλλάζουμε χρησιμοποιώντας την λογική μας και την πολιτειακή μας εμπειρία.’’
    Για τη λογική μόλις είπαμε .
    Για την πολιτειακή εμπειρία, θέλεις να τα έχεις μπλεγμένα, ή κατά λάθος τα μπλέκεις ?
    Άλλο η Εκκλησία του Χριστού και άλλο ο κόσμος.
    Προσπαθείς να παρεισφρύεις πότε εδώ, πότε εκεί.
    Τι δουλειά έχει η πολιτειακή εμπειρία με τις γυναίκες ιερείς και το άβατο ?
    Συμφωνούμε πάντα για αλλαγές σε θεσμούς που αφορούν όντως την Πολιτεία.
    Όπως το εργασιακό και την ισοτιμία γυναίκας – άνδρα , τις εγκύους, τα επιδόματα πολυτέκνων, θέματα ίσως που αφορούν τις σχέσεις Εκκλησίας – Κράτους κ.α

    Γενικά προσπαθείτε, αθέλητα θέλω να πιστεύω, να μας παρασύρετε, εντυπωσιάζοντάς μας με κάτι που έχει επικάλυψη επιστημονικότητας .
    Αφήστε μας λοιπόν εμάς, τους κατά εσάς ‘’αφελείς’’, σας παρακαλούμε, σε αυτά που τα ονομάζετε – και που κάποτε και εγώ νόμιζα – προκαταλήψεις, σκοταδισμό, φονταμενταλισμό- καμία σχέση- οπισθοδρομικότητα και ένα σωρό άλλα, που είπαμε πως σε κάποια σημεία ισχύουν και ναι να τ αλλάξουμε, αλλά όχι σ αυτά που θέλετε εσείς να επιβάλετε με ΑΠΑΙΤΗΣΗ μάλιστα όπως λες και να συνεχίζετε να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΤΕ μια κοινωνία ακρασίας, ευδαιμονισμού, αμοραλισμού, ρασιοναλισμού κοκ και που στη συνείδησή μας είναι στην ‘’παρανομία’’.
    Όμως τουλάχιστον έτσι, τελούν υπό καθεστώς αίρεσης, σε κάποια ευλογημένη στιγμή.

    Έχουν κι άλλοι πάθει σοκ στο χώρο της Εκκλησίας, ίσως πάρα πολλοί από εμάς, από δήθεν εκπροσώπους του Χριστού, από ιερείς μάλιστα.
    Για διάβασε όμως το βιβλίο του Κλάους Κένεθ, που κατά το μάλλον, ή ήττον, είχε τις ίδιες εμπειρίες με σένα και με πολλούς από εμάς όλους .

    Εν κατακλείδι , με τον τρόπο σου, δε σχετικοποιείς τις προσωπικές προσεγγίσεις του καθενός ως προς την Αλήθεια, όπως πολύ σωστά λές θεωρητικά ότι θες να κάνεις, αλλά κάνεις το ίδιο που κατηγορείς, σχετικοποιείς το απόλυτο της Αλήθειας, απολυτοποιώντας τις προσωπικές προσεγγίσεις σου.

    Ο Σταυρός του Χριστού να μας σκεπάζει αδελφοί. 14 Σεπτέμβρη.

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 14, 2009, 10:36 μμ
    Permalink

    @ abbi

    Πότε μίλησα για γάμους ομοφιλόφιλων????
    Πλιζ, ινφορμ μι.

    Ούτε το βασικό άξονα της συζήτησης δεν έπιασες δηλαδή;
    Ωιμέ!

    Μόλις ολοκλήρωσα ένα σεντόνι για την δυνατότητα ελεύθερης σκέψης και διαλόγου με τους δογματικά πιστούς.
    Καλά, δε λέω πως πρωτοτυπώ στο θέμα, αλλά είναι η προσωπική μου διατύπωση.

    Στην αφιερώνω με αγάπη!!

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 15, 2009, 5:12 πμ
    Permalink

    @ Abbi

    Τώρα διάβασα και το υπόλοιπο!
    Το τι μου σούρνετε δε λέγεται! Προσωπική επίθεση και τα μυαλά στα κάγκελα!
    Συλλεκτικό κείμενο!!!
    Αγαπητέ μου, ότι σας έφταιξε στη ζωή σας, εγώ θα το πληρώσω????
    Αμάν!

    Στεναχωριέμαι που το οδηγείτε σε προσωπική κόντρα. Για εμένα έχει μεγάλη διαφορά η προσωπική κόντρα από τον διάλογο.
    Ενώ δεν σας ξέρω προσωπικά, με ενδιέφερε και κρατούσα σε όλα τα επίπεδα του διαλόγου μια γνήσια και προσωπική τοποθέτηση. Έδωσα και δίνω τον πραγματικό εαυτό μου, μέσα από αυτά που ζω. Μέχρι και το πραγματικό μου όνομα έδωσα…

    Αναγκάζομαι όμως τώρα να καταμετρώ «πλήγματα» επί προσωπικού…
    Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων που το κάνω.

    Λέτε πως:

    1. θέλω γάμους ομοφυλοφίλων.
    Αυτό, μαζί με κάτι που αναφέρετε παρακάτω, το ότι «αρκετοί μου προσάπτουν εμπάθεια!» είναι πολύ γνώριμη προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων από μέρους σας. Το διατυπώνω πολύ ευγενικά…
    Στον μακρύ μας διάλογο περι ομοφυλοφιλίας έγραψα πάνω από 6.000 λέξεις. Σε κανένα σημείο δεν με απασχόλησε το θέμα από την πλευρά του γάμου των ομοφυλόφιλων. Δεν διατύπωσα άποψη γι’ αυτό. Απεναντίας το συζήτησα κυρίως ως εκπαιδευτικός, έδειξα και φώτισα όλες τις κοινωνικές πτυχές και τις ανθρώπινες τραγωδίες που κρύβονται από πίσω. Το είδα από την πλευρά των εφήβων, των μαθητών, των κατα σύμβαση οικογενειών κλπ… Εσείς από ότι διαπιστώνω εκ των υστέρων, ούτε σημασία δεν δώσατε, ούτε που νοιαστήκατε!!! Πράγματι, εντυπωσιάζομαι, σας το ομολογώ!!! Αν σας ενδιέφερε η άποψή μου για το θέμα των γάμων των ομοφυλοφίλων, θα μπορούσατε να με είχατε ρωτήσει τότε κι όχι να χρησιμοποιείτε στερεοτυπικά και πολεμικά αυθέρετες διατυπώσεις….

    Τώρα το πόσοι από αυτούς με τους οποίους συνομίλησα σε αυτό το ιστολόγιο με χαρακτήρισαν εμπαθή… Το αφήνω σε εσάς! Νομίζω πως ήταν κι άλλος ένας, αλλά δεν του κρατώ κακία. Κι εγώ άλλωστε του είπα πως έχει ψυχολογικά προβλήματα επειδή δήλωσε πως «φτύνει κατάμουτρα» τις γυναίκες που δεν του αρέσουν. Να θεωρήσω πως πατσίσαμε 😉

    2. Ζητάω από τους άλλους αυτό που δε θέλω να ισχύει σε εμένα (Έτσι, χωρίς εξήγηση, ότι θέλει εννοεί ο ποιητής και απαξιώνει ελεύθερα.).

    3. «Εσείς», είστε κάτι άλλο από εμένα! Τι εννοείτε? Ποιοι είστε εσείς και ποιος είμαι εγώ, πείτε μου….

    4. Θέλω να γίνω Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη. (Πως το περιγράφουμε αυτό τώρα;)

    5. Θέλω να εφαρμόσω πράγματα που έχουν τρομακτικές συνέπειες! (Γενικά το αναφέρετε, τι να μου εξηγήσετε τώρα… Όταν συζητούσαμε σε συγκεκριμένη βάση, αυτές οι τρομακτικές συνέπειες δεν διαφαινόντουσαν πουθενά μέσα από το διάλογο. Όταν όμως χρειάζεται να σουμάρετε και σας εξυπηρετεί να πετάξετε το αυθαίρετο, το κάνετε με μεγάλη άνεση!)

    6. Είμαι υπεύθυνος για τις παραβατικές συμπεριφορές, τα διαζύγια, τις εκτρώσεις, τα ναρκωτικά και όλες τις πληγές του Φαραώ!!!

    Εδώ να σας διευκρινίσω πως κάθε άνθρωπος που αναλύει μια κοινωνική κατάσταση ή ένα θεσμό, μπορεί να διακρίνει ότι υπάρχει συγκεκριμένη ευθύνη, που μεταβαίνει και σε άλλους τομείς. Το να προβαίνουμε όμως σε ισοπεδωτικές γενικεύσεις τύπου «για όλα φταίει….» και να μιλάμε για «ασκούς του Αιόλου» είναι πολύ φτηνό. Το έχουν κάνει και κάποιοι κοινωνικοί αναλυτές κατηγορώντας για όλα τα δεινά την Θρησκεία. Νομίζω πως δεν είμαι αυτού του καταστροφολογικού πνεύματος, δεν γενικεύω. Μιλώ συγκεκριμένα κι αναλυτικά σε κάθε πράγμα που αναφέρομαι….
    Θα μπορούσε να επικρατεί ψυχραιμία παρακαλώ πολύ; Ακούω τους λήθους να αποκολλούνται από το έδαφος και αισθάνομαι να με στοχεύουν…

    7. Σας αποστερώ την οικογένεια!!
    Ποιος??? Πώς???? Εγώ??? (έχετε χάρισμα τελικά στο άθλημα της αυθαιρεσίας).

    8. Είμαι ασεβής και δεν κατανοώ πως απευθύνομαι σε ιδιαίτερους ανθρώπους, επειδή χρησιμοποιώ τον χαρακτηρισμό «εξυπνακίστικη δικαιολογία».

    Είστε ιδιαίτεροι άνθρωποι? Κι εγώ τι είμαι δηλαδή? Ποιά είναι η ιδιαιτερότητά σας έναντι εμού?
    Και ποιά είναι η ασέβεια που έδειξα? Η λέξη «εξυπνακίστικη»? Εγώ την βλέπω πολύ σεβάσμια, μπροστά στην έλλειψη σεβασμού προς τις γυναίκες που δείχνει το άβατο. Νομίζω πως είναι από τις πιο επιεικείς λέξεις που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω.
    Για να γίνω επιστημονικά ακριβής, θα έπρεπε να περιγράψω το άβατο ως ηθική κακοποίηση. Εννοείται πως για το άβατο και όλους τους άλλους περιορισμούς, δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθούν οι Ελληνίδες γυναίκες, όπως άλλωστε δεν διαμαρτύρονται και για την μπούργκα οι Αυγανές γυναίκες, ή για τον φερετζέ οι μουσουλμάνες και όπως δε διαμαρτύρονται οι αφρικανές για την κλειτοριδοεκτομή.. . Η κάθε μία στο αντίστοιχο πολιτισμικό επίπεδο. Αυτή είναι και η επιτυχία της ηθικής κακοποίησης, της πιο διεστραμένης και πετυχημένης κακοποίησης. Σε φέρνει αντιμέτωπο με τον εαυτό σου. Σε θυματοποιεί χωρίς να το ζητάς, με αόρατο τρόπο. Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθείς και να περιγράψεις στον εαυτό σου μια κακοποίηση τέτοιου είδους? Κυκλοφορούν σχετικά βιβλία, μπορείτε να ενημερωθείτε. Χρειάζεται πολύ γερό στομάχι για να ορθώσεις ανάστημα απέναντι στον δογματισμό και το φανατισμό. Απέναντι σε αυτόν που σε κακοποιεί ηθικά. Κατηγορείσαι επί εσχάτης προδοσίας, σου καταλογίζονται τα χειρότερα, αποκόπτεσαι, απαξιώνεσαι. Αυτή είναι η χειρότερη κακοποίηση, γιατί είναι η πιο διεστραμμένη. Προέρχεται από το μέρος που περιμένεις υποστήρηξη, αποδοχή, σεβασμό, το μέρος που σου παρέχει ταυτότητα και πρόσωπο και σου περιγράφει λεκτικά πως όλα γίνονται «για το καλό σου».
    Μάλλον η έννοια του σεβασμού έχει χάσει κάθε προσανατολισμό. Δείξτε σεβασμό σε όποιον στέκεται μονάχος, στα πόδια του και προσπαθεί να κουτσοπερπατήσει με αξιοπρέπεια. Μην απαιτείτε κι άλλο σεβασμό για το πρόσωπό σας. Αυτοπεριγράφεστε διαρκώς, ως άτομο που είναι ενταγμένο σε μια ομάδα την οποία αναφέρετε ως «Εμείς». Τι τον θέλετε τότε τον σεβασμό από εμένα, αγαπητέ? Υποθέτω, έχετε την υποστήριξή σας, στην ασφαλή αγκαλιά όλων αυτών που ονομάζετε «Εμείς».

    9. Κάνω τα ίδια με αυτά που κατηγορώ πως συμβαίνουν στις εκκλησιαστηκές σχολές!
    Τι εννοείτε πάλι. Φοράω χρυσοκέντητα άμφια? Έχω ακριβό αμάξι? Μα επιτέλους, σκέφτεστε πριν διατυπώσετε ένα συλλογισμό?

    10. Οι γύρω άνθρωποί μου με επηρεάζουν πιο πολύ από τους φωτισμένους γέροντες. Να το πούμε με απλά λόγια? Δίνω σημασία στο βόθρο και δεν προσέχω τα διαμάντια. Κάτι τέτοιο νομίζω θέλετε να πείτε…

    Πού το ξέρετε? Όταν αναφέρθηκα το θέμα μας ήταν το συγκεκριμένο. Ο βόθρος. Σε αυτό αναφέρθηκα λοιπόν. Απαντώντας σε προηγούμενο σχόλιο. Αναλυτικά. Και με εμπειρία. Κι όταν μιλώ για τον βόθρο, δεν συνηθίζω να μιλώ ταυτόχρονα και για τα διαμάντια. Θέλω να καθαρίσει ο βόθρος. Απλά.
    Πείτε μου αν προτιμάτε, πως κάποια θέματα δεν θέλετε να τα συζητάμε και να τα καταγράφουμε. (Γιατί όντος, δεν έχει γίνει ουσιαστική μελέτη και καταγραφή του θέματος. Μόνο στις τηλεοπτικές υστερίες φτάνει και μετά χάνεται). Πείτε μου αν θέλετε, πως δεν πιστεύετε πως μπορεί να καθαρίσει ο βόθρος, πως δεν θα αλλάξει η κατάσταση, πείτε μου ακόμα πως μπορεί να είναι κι απαραίτητη κατάσταση τελικά για την ζωή της Εκκλησίας, ή οτιδήποτε άλλο επί του θέματος.
    Η διαπίστωσή σας όμως για το ΤΙ με ενδιαφέρει είναι τόσο άσχετη κι αυθαίρετη, όσο άσχετο κι αυθαίρετο θα ήταν να πεταγόμουν τη στιγμή που συζητάτε για την σύνταξή σας και να έλεγα πως θα έπρεπε να σας απασχολούν οι θεοπτικές εμπειρίες, αντί να συζητάτε γι’ αυτήν.

    11. Μου λέτε πως πρέπει να κοιτάξω καλύτερα να αποκαθάρω την κοινωνία. (Και να μη με νοιάζει τι κάνει η Εκκλησία? Ρωτάω εγώ τώρα…).

    Τι εννοείτε? Είστε κάποιου είδους τροχονόμος? Μου υποδεικνύεται τον δρόμο? Μπήκα ανάποδα σε μονόδρομο?
    Βλέπω πως κι εσείς δίνετε προτεραιότητα στα κοσμικά προβλήματα. Αλλά, δεν κατάλαβα… Που ξέρετε τι κάνω γι αυτά και πόσο ενεργοποιημένος πολίτης είμαι?
    Πιστεύετε ότι τα κοσμικά προβλήματα βελτιώνονται και ξεπερνιούνται. Όντος, θα συμφωνήσω μαζί σας. Ότι κάνουμε ως ενεργοί πολίτες φέρνει θετικό αποτέλεσμα. Αν βέβαια κάποιοι δε μας απαξιώσουν ως μάταια, οποιαδήποτε προσπάθεια για βελτίωση. Για τα εκκλησιαστικά όμως, αν και δέχεστε το μέγεθος του προβλήματος, θέλετε απλά να το καλύπτετε. Έχω ακούσει κι εγώ τις προτροπές του πατρός Παϊσίου, επί του θέματος. Μα αυτό δεν κάναμε 1700 χρόνια τώρα; Κι επιτέλους, αν εσείς επιθυμείτε να το καλύπτετε, μην «ποινικοποιείτε» απαξιώνοντας, την διάθεση αυτών που θέλουν να το αποκαλύπτουν. Όλα τα προβλήματα θέλουμε να τα αποκαλύπτουμε. Και τα κοινωνικά και τα εκκλησιαστικά.

    12. Μου λέτε πως πρέπει να κραυγάσω για τα βιβλία του δημοτικού. Με άλλα λόγια να το πω, υπονοείτε πως δεν είμαι επαρκής δάσκαλος με συνείδηση αν υποστηρίζω τα νέα βιβλία. Σας ταιριάζει αυτή η διατύπωση?

    Έχετε άποψη! Χαίρομαι! Πολύ καλά κάνετε! Βελτιώστε την όμως.
    Τα λογοτεχνικά κείμενα ήταν σε μεγαλύτερο βαθμό ενταγμένα στα παλιότερα βιβλία, γιατί δεν είχαν όλα τα παιδιά την δυνατότητα πρόσβασης σε βιβλιοθήκες και βιβλιοπωλεία. Μιλάμε για παλαιότερες έως παλαιότατες εποχές. Οπότε το «αναγνωστικό» επείχε διττού ρόλου. Έπρεπε να είναι ΚΑΙ εγχειρίδιο διδασκαλίας της γλώσσας, ΚΑΙ «μίνι» βιβλιοθήκη. Σήμερα το κάθε παιδί έχει στο σπίτι του την προσωπική του βιβλιοθήκη, η κάθε τάξη σε κάθε σχολείο μπορεί να οργανώσει δανειστική βιβλιοθήκη, παρουσιάσεις βιβλίων από τα παιδιά, μπαζάρ παλαιών βιβλίων κλπ. Μην κρούετε ανοιχτές θύρες… Το εγχειρίδιο της Γλώσσας έχει να καλύψει άλλους στόχους, καταπληκτικούς και πολύ πιο αναλυτικούς από τα προηγούμενα. Αλλά δεν είναι επί του παρόντος να το αναλύσουμε. Παρόλαυτά και τα σημερινά βιβλία βρίθουν λογοτεχνικών κειμένων.
    Όσον αφορά στο «συνωστισμό», είναι λέξη που χρησιμοποιείται και σε άλλα ιστορικά βιβλία πανεπιστημιακών κι έγκριτων ιστορικών, αλλά ποτέ δεν ανακινήθηκε θέμα. Από την εμπειρία μου, ακόμα και οι ίδιοι οι Μικρασιάτες επιζητούν την συναισθηματική αποστασιοποίηση, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε πραγματική ιστορική αποτίμηση. Αν κι εγώ προσωπικά θα νόμιζα πως η λέξη αυτή δεν αξίζει στους ανθρώπους που υπέφεραν, αναγνωρίζω πως εν συνόλω, το βιβλίο στο οποίο αναφέρεστε, έδινε από τις πηγές του πολύ μεγαλύτερη και καθαρότερη πληροφόρηση για τις τραγικές εκείνες ημέρες του ελληνισμού. Δεν απέκρυπτε στοιχεία, απεναντίας, αναδείκνυε περισσότερα. Απλά το έκανε με ένα τρόπο λιγότερο συναισθηματοκινητικό. Είναι μια παιδαγωγική θέση σχετική με τη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας, πολύ σεβαστή. Το παιχνίδι που παίχτηκε γύρω από το βιβλίο, έγινε για άλλο καρβέλι κι άλλα συμφέροντα. Κι όταν ακούγεται δυνατή μουσική, ο κάθε πικραμένος σηκώνεται να χορέψει. Με το λαϊκίστικο στιλάκι του ο καθένας. Τα μαύρα μας τα χάλια, αγαπητε…

    13. Χρησιμοποιώ ύπουλα, ως εργαλείο, τις εκκλησιαστικές ατασθαλίες ώστε να παρασύρω τον κόσμο, να ΑΠΑΙΤΗΣΩ ανομίες για να δικαιολογήσω τις ασεβείς μου κινήσεις και διατυπώσεις!!!

    Αυτό το συνδέσατε άμεσα και προσπαθήσατε να απαντήσετε σε αυτό που είπα: «ΑΠΑΙΤΩ να αλλάξουν καταστάσεις στα εκκλησιαστικά»! Οκ! Χαρακτηρίσατε αυθαίρετα και τις προθέσεις μου!
    Συγνώμη, αν επιτρέπεται… είναι κάτι λιγότερο από δαιμονικό, αυτό που μου καταλογίζετε?

    14. Είμαι νεοταξίτης!!
    Ασχολίαστο!
    Όποιος ενημερώνεται, διαβάζει, αγωνίζεται κοινωνικά, συλλογάται ελεύθερα χωρίς να είναι σταυλισμένος πρέπει να εμαυρωθεί! Κάποιου είδους κυνήγι μαγισσών, να υποθέσω? Έξυπνο πάντως! Και αποτελεσματικότατο, υποθέτω.
    Μέχρι πριν λίγα χρόνια αρκούσε να εκστομίζεται το απαξιωτικό περί επιρροής από ιδέες του διαφωτισμού. Τώρα έχουμε κι άλλο ένα! Οκ!
    Δεν κάνει διαφορά! Ούτως ή άλλως ήδη με έχετε περιγράψει ως δαίμονα προσωποποιημένο!

    15. Μου λέτε πως έχω απωθημένα από τους παπάδες.

    Γιατί καλέ μου, τα ονομάζετε απωθημένα? Το απωθημένο είναι ψυχολογικός όρος. Δείχνει εμμονή με ένα θέμα. Αν δείτε από τα σχόλιά μου, μπορείτε να μου προσάψετε πως έχω εμμονή με παιδαγωγικά θέματα, εμμονή με τον αυτοκαθορισμό, εμμονή με την ελεύθερη σκέψη, εμμονή με την ιστορία, εμμονή με το ελληνοχριστιανικό μόρφωμα, εμμονή με κοινωνικά ζητήματα, εμμονή με ζητήματα ανθρώπινων σχέσεων, εμμονή με τον ηθικισμό κ.λ.π.
    Σαν πολλά δεν είναι αυτά για να είναι εμμονές κι απωθημένα? Αν μπείτε και σε άλλα ιστολόγια και δείτε σχόλιά μου, θα διαπιστώσετε πως ίσως έχω κι άλλες εμμονες! Ου-Α-Ου!
    Ξέρω εγω… μήπως απλά έχω εμμονή με τα κακώς κείμενα?
    Λέω εγώ τώρα… Μήπως ως δάσκαλως οφείλω να έχω μια τέτοια εμμονή?
    Μην ανησυχείτε για εμένα, και το φαγητό μου το μαγειρεύω, και τις εξόδους μου τις κάνω και καταπληκτικούς ανθρώπους έχω γύρω μου.

    Μάλλον νομίζετε πως έφαγα ένα μεγάλο σοκ από την Εκκλησιαστική Σχολή και γιαυτό έχω εμμονές και κρατώ επιφυλλάξεις!
    Χμ! Αυθαίρετο, κι αυτό, συμπέρασμα. Οκ, για να είμαι επιεικής, αναφέρω πως μου έπεσε το σαγόνι με τα ποσά που άκουγα, οπότε το μετράω για μισή αυθαιρεσία 😉
    Η αλήθεια είναι πως όταν μπήκα στην σχολή ήμουν πολύ καλά ενημερωμένος για το τι θα συναντήσω. Ο πνευματικός χώρος από τον οποίο προερχόμουν είχε πατερικές και νηπτικές καταβολές. Δεν θεώρησα πως αυτό που βλέπω είναι σκάνδαλο, γιατί το περίμενα, ως χριστιανός που έβλεπε την ανθρώπινη αμαρτία και την διαβολική επιβουλή ως φυσικό επακόλουθο της μεταπτωτικής μας κατάστασης. Οπότε άκυρον κι αυτόν!

    16. Απόλυτοποιώ της προσωπικές μου προσεγγίσεις!
    Ίσως σε αυτό σας επηρεάζει το ότι όταν αναφέρομαι σε κάτι είμαι αναλυτικός. Και μιλώ από εμπειρία. Οπότε, όντος, διατυπώνω το λόγο μου εκφράζοντας άποψη, όχι ωραιολογόντας γενικευτικά. Το να εκφέρω όμως ισχυρό λόγο, δε σημαίνει πως αυτός είναι απόλυτος. Εδώ το μπερδεύετε νομίζω το θέμα.
    Μπορείτε να μου δώσετε συγκεκριμένο παράδειγμα?
    Για να σας διευκολύνω, απολυτοποίηση σημαίνει πως υπερασπίζω άκαμπτα χωρίς δυνατότητα διαλόγου, μια θέση την οποία δεν μπορώ να υποστηρηξω.
    Προσωπικά αν διαισθανθώ πως αυτό που μου λέει ο άλλος είναι κάτι νέο, που δεν το είχα λάβει υπ’ όψιν μου, δίνομαι με αφοσίωση στο να το προσεγγύσω και να το ζήσω. Εννοείται αυτό το κάνω σε θέματα που βλέπω πως έχουν κάποιο νόημα. Μην παει το μυαλό σας σε κακά πράγματα, δηλαδή! 

    17. Μου αναφέρετε πως:»Άλλο η Εκκλησία του Χριστού κι άλλο ο κόσμος!»

    Καλά, βρήκατε το άτομο που θα σταθεί εμποδιο στον χωρισμό κράτους – Εκκλησίας. Εννοείται πως είμαι μαζί σας! Η Εκκλησία δεν πρέπει να έχει καμία πολιτειακή διάσταση. Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια, ας αφήσουμε το Άγιον Όρος να είναι πολιτεία. Ε, δεν πειράζει και μία τόσο δα παρατυπία.

    Ξέρω πως εσείς αλλού το πηγαίνατε, δεν είμαι ντιπ χαζό. Απλά σας αναποδογυρίζω αυτά που μου λέτε, γιατί δεν έχετε κανέναν ουσιαστικό έλεγχο πάνω στη λογική τους.

    Θέλετε την Εκκλησία:
    1. να παρεμβαίνει στα κρατικά,
    2. να παρεμβαίνει στην εκπαίδευση,
    3. να μην πληρώνει φόρους,
    4. να είναι οι ιερείς δημόσιοι υπάλληλοι,
    5. να έχει το δικό της ανεξάρτητο δικαστικό συστημα και να μη λογοδοτεί στο λαό,
    6. να μην εκλέγονται από το λαό οι αρχιερείς,
    7. να κατέχει μεγάλα τμήματα της Ελληνικής επικράτειας (για τα οποία έχυσαν αίμα οι πρόγονοί μας και τα οποία της τα χάρισαν αυτοκράτορες και σουλτάνοι. Οι αυτοκράτορες και οι Σουλτάνοι έχασαν αυτά που είχαν. Ακόμα και ο πρόσφατος βασιλιάς μας. Η Εκκλησία οφείλει νομίζω να επιστρέψει κι αυτή τους καρπούς της ανομίας…),
    8. να έχει δική της ανεξάρτητη πολιτειακή οντότητα μέσα στην Ελλάδα (εδώ αναφέρομαι στο ίδιο το Άγιο Όρος. Φρικάρετε, αλλά είναι απαράδεκτα αντιχριστιανικό αυτό που μας έχει έρθει ως παράδοση. Κρατική μοναστική χριστιανική οντότητα???? Πού ακούστηκε??? Ποιος Χριστός θα το προσυπέγραφε???? Οι μονάζοντες, ήταν αγρίμια στις ερήμους, όχι κάτοικοι αυτοκρατορικών κτισμάτων. Δεν είχαν καμία αίσθηση ιδιοκτησίας, δεν χρησιμοποιούσαν κανένα σύστημα σεκιούριτι, δεν έδιωχναν κανέναν από αυτούς που έρχονταν. Το πολύ πολύ αυτοί να έφευγαν αν το θεωρούσαν ενόχληση. Για να το ανοίξουμε κι αυτό το θεματάκι…Σε κοσμικο επιπεδο, να σας δηλώσω πως δεν έχω καμία αντίρρηση για την ύπαρξη του Αγίου Όρους. Άψογο είναι! Γουστάρω πραγματικά. Ένα ζωντανό μουσείο, ένας πολιτιστικός χώρος! Να μείναι ως έχει εις τον αιώνα τον άπαντα! Σοβαρά το λέω. Οι ενστάσεις που σας ανέφερα έχουν τελείως θεολογικό χαρακτήρα.),

    Τελικά, θέλετε, θέλετε, θέλετε, κι εσείς δεν ξέρετε τι θέλετε…. Κι όλα αυτά τα θέλετε, γιατί φοβάστε να μην τα θέλετε. Δεν είναι η συνείδησή σας που τα θέλει, είναι το υποσυνείδητό σας που τα επιτρέπει. Έτσι έχουμε ρυθμιστεί, χίλια με δυο χιλιάδες χρονάκια τώρα.

    Και δεν αντιλέγω πως πολλά από αυτά τα απαράδεκτα είναι όμορφα. Είναι. Πώς να μην είναι; Είναι όμορφα γιατί είναι ανθρώπινα. Ότι έχετε ζήσει, ότι μου αναφέρετε ως μοναδικό, είναι μοναδικό γιατί το ζήσατε εσείς. Είναι εξαιρετικό γιατί έχει τη σφραγίδα πολύ μεγάλης παράδοσης. Ανθρώπινης παράδοσης.

    Άντε, δώστε μου κάτι καλό, επιτέλους. Να δείτε πως θα το εκτιμήσω! Και θα αναγνωρίσετε πως δεν είναι η διάθεσή να σας παρασύρω, που μιλάει, ούτε η απολυτότητά μου. Είναι η ανάγκη μου να δω κάτι καλό. Γιατί έχω δει πολλά ωραία και άσχημα πράγματα. Δεν αρκούμαι σε ψυχολογικά τεχνάσματα, συναισθηματικές εξαρτήσεις και θεολογικοποιημένες χρόνιες κακοδαιμονίες.

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 16, 2009, 12:10 μμ
    Permalink

    @Πέτρος

    Θέλω να πιστεύω δάσκαλε, πως κατά λάθος, βάζεις στο στόμα μου επανειλημμένα πράγματα που δε λέω και είσαι και δάσκαλος ………….. .

    Σου έγραψα λοιπόν » λες και δεν απευθύνεσαι σε ιδιαίτερους ανθρώπους, με ιδιαίτερη αποστολή και ασφαλώς μάλλον δεν καταλαβαίνεις την πνευματική διαφορά ΟΛΩΝ ΜΑΣ με τους λίγους απ αυτούς, οι οποίοι προφανώς είναι και εκείνοι που θα θέσπισαν μια τέτοια αρχή .»

    Που βλέπεις ότι σου λέω πως εμείς ανήκουμε στους ιδιαίτερους , έχεις ακούσει που λένε » που Μάης που λουλούδια» .
    Εννοώ τους λίγους φωτισμένους γέροντες, που δεν αποφασίζουν μεταξύ τυρού και αχλαδιού, όπως εμείς (δηλαδή και εγώ και εσύ και μερικά δις στον πλανήτη Γη), αλλά μέσω καρδιακής προσευχής και όχι μόνο λογικής .

    Λες πάλι : » Θέλω να εφαρμόσω πράγματα που έχουν τρομακτικές συνέπειες ! » πως είπα για σένα.
    Σου έχω γράψει όμως : ‘Εσείς λοιπόν θέλετε να γίνετε χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη , για να εφαρμόσετε ‘’πράγματα’’, που παρόμοιά τους, ήδη έχουν τρομακτικότερες συνέπειες σε σύγκριση με τα οφέλη που έχουμε ήδη σαν κοινωνίες αποκομίσει. »
    Πρώτον που βλέπεις το ‘’ εσύ ’’ και δεύτερον, δεν εννοώ εσείς προσωπικά ότι έχετε σκαρφισθεί τις συγκεκριμένες ιδέες, αλλά πως εσείς γίνεστε φορείς τους.

    Συνέχεια λες το ίδιο τροπάριο για γενικεύσεις που κάνουμε κλπ
    Εσυ το βλέπεις έτσι .
    Όχι μόνο σου μιλάω συγκεκριμένα, αλλά έστω κι έτσι να ήταν, σου υπενθυμίζω, πως απ το γενικό θα πας στο επι μέρους και αντίστροφα πάλι, θα κάνεις αναγωγή στο γενικό .
    Πρώτα βάζεις κάτω τις βάσεις, στις οποίες στηριζεις το επι μέρους .
    Αυτό ισχύει σε όλο το φάσμα της πολιτικοπολιτισμικοκοινωνικοοικονιμικοθρησκευτικής ζωής.

    Κακώς βγάζεις συμπέρασμα πως σε είπαμε νεοταξίτη.
    Κατ αρχάς μόνο από λάθος θ ακούσεις απ το στόμα μου να κολλάω ετικέτα , απλά έχουμε διαφορετική αντίληψη του πράγματος, δηλαδή όχι μόνο κάποιοι απ τους Πατέρες της Εκκλησίας, αλλά και οι περισσότεροι Ψυχολόγοι το τονίζουν να μην κολλάμε ετικέτες.
    Είμαστε μεταβαλλόμενα όντα και μάλιστα όχι μόνο σε μακρόχρονη βάση, αλλά και εν ριπή οφθαλμού, (μες τον καλύτερο άνθρωπο βρίσκεται ο χειρότερος και αντιστρόφως) , πρώτον και δεύτερον, δημιουργούμε εικόνες που βλάπτουν και τον άλλο , δημιουργώντας προκατάληψη που του μειώνει τα περιθώρια να κάνει την ανατροπή, ή τη σταθεροποίηση σε κάτι καλό, αλλά και εμάς για ακόμη περισσότερους λόγους .
    Ωστόσο εντάξει συμβαίνει, όταν κάποιος έχει κολλήσει μονίμως σε κάτι, παρασυρόμαστε αναγκαστικά, αρκεί γρήγορα να επανορθώνουμε, εφ όσον το αναγνωρίζουμε ως πρόβλημα βεβαίως.( έχει μεγάλη δύναμη, άρα και ευθύνη ο λόγος μας).
    Νεοταξίτη όμως έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορούσα να σε πω, εκτός κι αν θες να πεις νεοεποχίτη .
    Εγώ απλά είπα πως κλείνεις προς αυτούς που πιστεύουν στη νέα τάξη πραγμάτων , παγκοσμιοποίηση, μεταμοντέρνα εποχή κοκ
    Τώρα αν όλα αυτά έχουν, ή θα οδηγήσουν σε νεοταξικά φαινόμενα θα το δούμε.
    Ορίστε τι σου είπα :
    ‘’ Επιπροσθέτως, είναι ολοφάνερο πως ακολουθείς το δρόμο, των μεταμοντέρνων ιδεών, που συμβαδίζουν με τη νέα τάξη πραγμάτων στη γενική τους έννοια. (κοινωνικοοικονομικοπολιτικά)’’ .

    Δεν έχω άλλο χρόνο, επι τροχάδην λοιπόν………
    Είναι κι άλλα παρακάτω που έχεις γράψει, όπως ότι ‘’θέλουμε , θέλουμε , θέλουμε ‘’ λες και εσύ δε θέλεις, θέλεις, θέλεις , ή λες επίσης : ‘’ ………… σε ψυχολογικά τεχνάσματα, συναισθηματικές εξαρτήσεις και θεολογικοποιημένες χρόνιες κακοδαιμονίες.’’
    Τι είναι αυτά , ποια είναι ?
    Πάλι ισοπεδώνεις άραγε, ή εσύ τα βλέπεις έτσι όντας προκατειλημμένος από τον προσωπικό σου εφιάλτη.
    Μερικές φορές σκέπτομαι, μήπως θα ήταν καλύτερο να σου ζητάω να μου γράφεις τι να λέω τελικά, για να είναι όλα καλά ………………..

    Γενικά, εκτός του ότι κάτι δεν πάει καλά με τα παραπάνω κόλπα που κάνεις, καταλαβαίνω πως θέλεις να παίζουμε στο δικό σου ρυθμό και να τον επιβάλεις .
    Λοιπόν εντάξει, δεν είναι άσχημο το παιγνίδι μ αρέσει, όταν όμως παίζεται fair play, εντάξει? και αρκεί να παίζουμε το ίδιο παιγνίδι.
    Αλλά και συμπαίκτες δεν μπορούμε να είμαστε τουλάχιστον προς το παρόν, είναι ολοφάνερο.
    Πάντως μεταγραφές γίνονται και εσύ σίγουρα θα έχεις υψηλό κασέ, όπως προβλέπω…………..
    Προς το παρόν ωστόσο, εσύ παίζεις 1 ωρα και εγώ ούτε ½ ………….
    Το δίκαιο θα ήταν το Ζωντανό Ιστολόγιο να μετράει λέξεις και να σου απαγορεύει να παίζεις πιό πολύ ………..
    Δεν πειράζει όμως θα σε παίξω, έστω κι έτσι……….
    Λάβε υπ όψιν σου μόνο, πως τα παιχνίδια έχουν ταιμ αουτ, ημίχρονο και το σπουδαιότερο κρατάνε, συγκεκριμένο χρόνο και ήδη έχουμε παίξει πολύ, ο αθλητής κουράστηκε- τα έχει και τα χρονάκια του……….

    ΥΣ Διάβασες τον Κλάους ?

    Σχολιάστε
  • Σεπτέμβριος 17, 2009, 1:13 μμ
    Permalink

    abbi,

    οταν λες «ο αθλητης που κουραστηκε»…..εννοεις την θρησκεια, την εκκλησια κλπ κλπ; Αν ειναι ετσι τοτε ναι, εχει κουραστει πια, και το σημαντικοτερο……..μας κουρασε και μας!

    Που βλέπεις ότι σου λέω πως εμείς ανήκουμε στους ιδιαίτερους , έχεις ακούσει που λένε » που Μάης που λουλούδια» .
    Εννοώ τους λίγους φωτισμένους γέροντες, που δεν αποφασίζουν μεταξύ τυρού και αχλαδιού, όπως εμείς (δηλαδή και εγώ και εσύ και μερικά δις στον πλανήτη Γη), αλλά μέσω καρδιακής προσευχής και όχι μόνο λογικής .

    χμμ…ναι. Ο γνωστος «ανωτερος» ανθρωπος. Παω στοιχημα ομως οτι αυτος ο ανθρωπος, που εχει αφιερωσει τη ζωη του σε εναν μαγικο τυπο ,που κατα 85% δεν εζησε ποτε ιστορικα, θα ελεγξει το μεγαλο δρομο δις και τρις πριν περασει απεναντι. Γιατι; Γιατι βαζει το μυαλο του να δουλεψει. «Λεει» αυτοματα: «αν περασω τωρα χωρις να κοιταξω (να κοιταω δηλ μονο ευθεια) το πιθανοτερο ειναι να με φανε λαχανο, ή να τους φαω «αθελα» μου εγω λαχανο. Τι θελω τη ζωουλα μου, γιατι χωρις αυτην, δεν θα μπορω να επισκεφτω τον αγαπημενο ανηψιο μου….»(στο χολαργο πχ).

    Σου έγραψα λοιπόν » λες και δεν απευθύνεσαι σε ιδιαίτερους ανθρώπους, με ιδιαίτερη αποστολή και ασφαλώς μάλλον δεν καταλαβαίνεις την πνευματική διαφορά ΟΛΩΝ ΜΑΣ με τους λίγους απ αυτούς, οι οποίοι προφανώς είναι και εκείνοι που θα θέσπισαν μια τέτοια αρχή .»

    Τί αποστολη; Ποιος και πως τους την ανεθεσε; Για εξηγησε μου.

    και κατι αλλο. Θελω να μου δωσεις (εσυ abbi) τον ορισμο της ψυχης. Προσεχε. Οχι το δικο σου ορισμο. Γιατι τοτε κατανταει υποθεση. Τον ευρυτατο ορισμο. Για να σ ακουσω…..

    ΥΣ Διάβασες τον Κλάους ?

    εσυ διαβασες Ντωκινς; Θα πρεπε….!

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Για να χαίρεται κανείς αληθινά, πνευματικά, πρέπει νά αγαπάη και, για να αγαπάη, πρέπει να πιστεύη. Δεν πιστεύουν οι άνθρωποι και γι' αυτό δεν αγαπούν, δεν θυσιάζονται και δεν χαίρονται. Αν πίστευαν, θα αγαπούσαν, θα θυσιάζονταν και θα χαίρονταν. Από τη θυσία βγαίνει η μεγαλύτερη χαρά.
    - Γέροντας Παΐσιος
  • Αρέσει σε %d bloggers: