jump to navigation

Μία Ορθόδοξη άποψη για την ομοφυλοφιλία Μάιος 17, 2010

Posted by Ζωντανό Ιστολόγιο in : Ορθοδοξία / Εκκλησία, Σχέσεις , trackback

face-to-face ενώπιος ενωπίον

«Η ομοφυλοφιλία δεν ειναι ενας σεξουαλικός προσανατολισμός αλλα ενας ΑΡΡΩΣΤΟΣ σεξουαλικός προσανατολισμός. που μαθαινεται δυστυχώς ειτε απο το σπίτι (πανισχυρη μάνα ασθενικός πατέρας) , η στην ηλικία που αρχίζει κανεις να καταλαβαίνει την σεξουαλικότητα και την διαμορφώνει στην σωστή κατεύθυνση η όχι. ειναι ενας τραγικός προσανατολισμός. ειναι μια συμπεριφορά που μπορει να ξεμαθευτη, να θεραπευτη. βεβαια θα μου πης οτι οι ομοφυλοφιλοι εχουν κατοχυρωσει δικαιώματα και θεωρουνται σε αρκετές χωρες το τριτο φυλο. αλλα και η χουντα που αναφερεις (σημ: Βιρμανία) εχει καθιερωσει τα δικαιωματα της, και οι συντεχνίες στην ελλαδα εχουν κατωχυρωσει δικαιωματα, και φυσικα ειναι κατοχυρωμενο το απολυτο δικαιωμα της καταληψης στην ελλαδα. συνεπως δεν σημαινει και πολλα πραγματα η κατοχυρωση. ειναι νομικής φυσεως , οχι ηθικης.
μια ματια στις gay pride πορειες δειχνει την αρρωστεια τους… τι δειχνουν ? την σεξουαλικη ασυδοσία και διαστροφη.
πολλα αλλα σημερα θεωρουνται νομιμα και φυσικα, οπως τα ναρκωτικα, αλλα αυτο δεν παυει να ειναι δραματικο , αρνηση της πραγματικότητας , καταστροφη του εγκεφάλου κτλ.. επισης οι σεξουαλικες σχεσεις με περισσοτερα των 2 ατομα, ολα μαζυ θεωρουνται οκ.
αλλωστε γιατι να μην ειναι φυσιλογικες κατω απο την λογικη των gay? σεξουαλικος προσανατολισμος ειναι και αυτος. το κανω με 3 πχ. οχι με εναν… ολα καλα. τι προβλημα υπαρχει με αυτη την λογικη? κανενα.
αλλα και μόνο την τραγικότητα της αγάπης που δεν ειναι καρπογόνος, που δεν μπορει να δημιουργήση παιδι, ως σαρκα εκ της κοινης σαρκός, να σκεφτη κανεις , καταλαβαινει οτι η ομοφιλοφιλη αγάπη ειναι μια κλειστη αγαπη, ενας καθρεφτης που 2 αλληλοκοιταζονται, που βαδιζουν στον τροπο του υπαρχειν ως θανατος, ως κλειστη σχεση.
δεν υπαρχει κατι τρίτο , το παιδι, ωστε να πορευονται μαζι, η αγάπη να μην ειναι εγωιστική αλλα μια κοινη πορεια και στην πορεια η ολοκληρωση.
δεν ειναι τυχαιο οτι ο θεος ειναι τριαδα και οχι δυαδα.
αλλωστε η εκκλησια την θεωρησε αρρωστεια δηλ αμαρτία και μπορει να την θεραπευση. αλλα και ο βουδισμός , ιδιαιτερα στη χωρα που αναφέρεις το ιδιο την θεωρει, ως αμαρτια και διαστροφη που σε επομενη ζωη θα διορθωθη».

Πηγή: Σχόλιο π. Ιωνά Μούρτου στο ιστολόγιο Άρωμα Ασίας

Comments»