Αντίβαρο: Πρωτοβουλία συλλογή υπογραφών για ανάκληση της απόφασης αναστολής του εορτασμού της 25ης Μαρτίου στις ελληνικές διπλωματικές αποστολές του εξωτερικού

Το Αντίβαρο [] λαμβάνει σήμερα, 3 Μαρτίου 2010, μία νέα πρωτοβουλία: την προσπάθεια ανάκλησης της απόφασης του Υπουργείου των Εξωτερικών για αναστολή των εορταστικών εκδηλώσεων της 25ης Μαρτίου στις διπλωματικές αποστολές της Ελλάδας στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα για λόγους «συμβολισμού»(!) και με βάση την «οικονομική δυσχέρεια της χώρας».

[] Αν το Υπουργείο κρίνει ότι «για λόγους συμβολισμού» επιβάλλεται η ακύρωση των εκδηλώσεων, εμείς επίσης «για λόγους συμβολισμού» κρίνουμε ότι θα πρέπει να τελεστούν κανονικά οι εορταστικές εκδηλώσεις της Εθνικής μας Εορτής.

[] Αν πράγματι τα δημόσια οικονομικά είναι σε τέτοια οικτρή κατάσταση ώστε το Ελληνικό κράτος να μην δύναται να διοργανώσει λιτές δεξιώσεις τιμής της 25ης Μαρτίου στις διπλωματικές του αποστολές – όπως έπραξε σε πολύ χαλεπέστερους καιρούς, όταν η Ελλάδα τελούσε υπό ξένη κατοχή και οι Ελληνικές κυβερνήσεις βρίσκονταν εξόριστες στο εξωτερικό- θα αναμέναμε ότι θεσμοί που φέρουν κατά τεκμήριο τη βασική ευθύνη για την οικτρή κατάσταση των δημοσίων οικονομικών (κόμματα, διοίκηση, κοινοβούλιο) θα έβρισκαν τρόπους να εξοικονομήσουν τα όσα ελάχιστα χρειάζονται για την κάλυψη των εξόδων τιμητικών της 25ης Μαρτίου εκδηλώσεων στις κατά τόπους διπλωματικές αποστολές της Ελλάδος.

Αν και αυτό θεωρείται αδύνατο, είμαστε σίγουροι ότι οι ομογενειακές οργανώσεις του εξωτερικού θα ήταν πρόθυμες να συμβάλλουν με κάθε τρόπο στην πραγματοποίηση των εορτασμών της Εθνικής μας Επετείου στο εξωτερικό. []

Το Ζωντανό Ιστολόγιο στηρίζει την πρωτοβουλία του Αντίβαρου και καλεί κάθε ενεργό πολίτη να υψώσει την φωνή του για να εισακουστεί από την πολιτική μας ηγεσία. Για περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία, καθώς και για να προσυπογράψετε την εν λόγω θέση συνδεθείτε με το Αντίβαρο.

25 σκέψεις σχετικά με το “Αντίβαρο: Πρωτοβουλία συλλογή υπογραφών για ανάκληση της απόφασης αναστολής του εορτασμού της 25ης Μαρτίου στις ελληνικές διπλωματικές αποστολές του εξωτερικού

  • Μάρτιος 5, 2010, 2:04 μμ
    Permalink

    KALH MERA NA GINEI,………….MPHKA STO ANTIBARO KAI YPEGRAPSA…………
    EXEI HDH ARXISEI H ENORXISTRWMENH EPITHESH SE OTI ORTHODOXO XRISTIANIKO……………..
    KALH DYNAMH+KALO AGWNA NA EXOUME OLOI
    NA OMOLOGOUME XRISTO,AFOVA.
    AMHN+

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 5, 2010, 3:01 μμ
    Permalink

    Kales oi ipografes alla se auti ti hora o fasismos kala kratei…
    Eidame poso mas akousan kai gia to metanasteutiko…
    Auta gia ta «proodeutika» kai «dimokratika» kommata pou katonomazoun kapoious allous fasistes…

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 5, 2010, 11:55 μμ
    Permalink

    SYMFWNW ANWNYME…
    AN ENNOEIS TA SYNafia TA SYNASPISTHRIA,OLO MAS VRIZOUN+
    MAS KATHGOROUN,
    DEN PEIRAZEI.
    FASISTOMOUTRA EINAI-XEIRISTOU EIDOUS………
    DIOTI DEN EXOUN KAN THN ANDREIA NA POUN TI PRAGMATIKA EINAI
    KAI TO PAIZOUN DHMOKRATES TOU LAOU.
    THLIVERH MEIOPSHFIA EINAI.
    AHDIASA PIA ME TOSH YPOKRISIA……

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 6, 2010, 1:46 μμ
    Permalink

    APORIA=BREXEI…………OK?…LEW BREXEI=GEGONOS.EINAI H ANAFORA GEGONOTOS—>BROXHS, KRISH H KATAKRISH?
    BLEPW THN BROXH+THN ANAFERW.
    BLEPW TON TADE MONAXO NA SKANDALIZEI ADIAFOROS GIA OLA
    EXONTAS ENA XAREMI GYNEKES…
    EINAI ENA GEGONOS. TO ANAFERW 1N GIATI SOKARISTHKA,2N GIA NA EYXESTE OLOI NA THYMHTHEI OTI EINAI MONAXOS=AGGELIKO TAGMA=EKPRWSWPEI THN EKKLHSIA MAS+EPITELOUS DEN EXEI DIKAIWMA NA SKANDALIZEI KANENAN=KAI EMESA/AMESA NA KLONIZEI PSYXES,
    OLOI EXOUME ENA MERIDIO EYTHYNHS.
    TO NA SIWPOUME+NA DIAIWNIZOUME TO KAKO,NA MHN ANTIDRAME+MERIKES ADYNAMES PSYXES NA FEUGOUN APO TA MYSTHRIA,ALLES NA PATHAINOUN KATATHLIPSH APO THN APOGOHTEUSH…EINAI THEARESTO?
    THN HMERA THS KRISEWS TI THA APOLOGHTHOUME?
    OTI ADIAFORHSAME?
    SYGNWMH….DEN KATALAVAINW
    NAI PROSEUXH PREPEI
    ALLA DEN T ANTEXW OLO TO BAROS STOUS WMOUS MOU.
    PREPEI NA LEME THN ALHTHEIA+NA BOHTHAME ESTW KI AN AYTO PONAEI+KAIEI.
    SYGXWRESTE ME
    EXW FRIKAREI.

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 6, 2010, 2:12 μμ
    Permalink

    ΑΝ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΣΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΥΦΛΩΘΕΙ ΚΑΙ ΟΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ….ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΕΙΣ? ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ? Η ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΘΕΡΑΠΕΙΑ?
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ,ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν ΑΔΙΑΦΟΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ?
    ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ,ΟΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΑΛΛΗ ΤΟΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ,ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ,ΑΠΤΗΝ ΣΤΓΜΗ ΠΟΥ Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥ,ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ/ΨΥΧΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.
    ΔΙΟΤΙ Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ.
    ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ+ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΤΕ.
    Η ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ,ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ.
    ΤΕΛΟΣ+

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 6, 2010, 2:48 μμ
    Permalink

    TITOS ,GIA NA MPORI ENAS ANTHROPOS, AFOY TON PNIGH TO DIKAIO THS ALEITHIAS EINAI KALYTERA NA MPORI NA GNWRIZI
    SE VATHOS AYTO TO OPOIO TON APASXOLY, TOYTOS OSTE NA PMORI KAI NA TO LINH,DIOTI ME NA TO ANAFERIS DEN TO LINHS,EKKLHSIA SHMENI NA PROSEYXOME KAI DIA AYTON POY DEN ME GNWRIZI,POY GIA NATO KANIS AYTO PREPI NA DINASE NA VOEITHSIS ME TIN XARI TOU THEOU, POY SHMENI GINE ESU EKKLHSIA GIA NA MPORIS NA DINHS VOEITHIA, ESTI THA APALAKTIS APO TON (PNIGMO).SKOPOS TOY XRISTIANOY EINAI NA GIVH DOXIO TOU THEOY AMHN

    Σχολιάστε
  • Μάρτιος 7, 2010, 10:51 μμ
    Permalink

    JIOVANI,ANAFERONTAS STO,OSOI AKOUN PROSEUXONTAI+OI PROSEYXES TOUS EINAI POLU PIO AKSIES+DYNATES APO TIS DIKES MOU.
    EKKLHSIA EIMASTE OOOOOOOOOOLLLLOIIIIIIIIIIIIIIIIII.
    MONO STIS PLATES ENOS ANTHRWPOU TO FORTIO AVASTAXTO.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 17, 2010, 9:27 μμ
    Permalink

    http://endiaferonta.com/?p=11647

    για δειτε αυτο παιδες Ελληνων να φρικαρετε και κυριως ολοι που κανουν τα παντα να φαινονται υπερανω,
    Θεος φυλαξει ρε παιδι μου.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 1:57 μμ
    Permalink

    @ Πράκτωρ Θου Βου

    Το κείμενο αυτό αποτελεί μια διαδικτυακή φάρσα (‘hoax’).
    Έχει και στο παρελθόν, πριν έξι τουλάχιστον χρόνια, ξανακυκλοφορήσει.
    Ψάξε και για ‘Hellenic Quest + Apple + CNN’.

    Έχει πλάκα πάντως, το ότι αυτές τις μέρες, που φανερώνεται τόσο καθαρά το αδιέξοδο του νεοελληνικής μας ταυτότητας, ενδυναμώνεται το ελληνορθόδοξο φαντασιακό και ξανακυκλοφορεί σε τέτοια έκταση αυτή η φάρσα, ως ψυχολογική διαδικασία αντίστασης, ως άρνηση, χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται να ελέγξει το αν στέκει.
    Θέλουμε να είναι έτσι, άρα λοιπόν είναι έτσι. Τόσο απλά.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι έχουμε ως νεοέλληνες δομική ανάγκη ταυτότητας να φαντασιωνόμαστε και να τεκνοθετούμε αυτόματα τέτοιες μυθοπλασίες.

    Αν το αναλύσουμε αυτό υπό το πρίσμα των θεωριών μάθησης, κατανούμε το γιατί και το πώς του εγκλωβισμού στις κακοδαιμονίες μας.

    Ελληναράδες ήμασταν, είμαστε και θα παραμείνουμε, όπως φάινεται.

    Υ.Γ.
    Και ονειρευόμαστε και για «μια γλώσσα που παίζει συνεχώς με το μυαλό μας! Μας βοηθάει να σκεφθούμε με τη λογική. Η χρήση του υποθετικού λόγου, η ξεκάθαρη διαφοροποίηση μεταξύ του παρατατικού, του αορίστου και του ενεστώτα. Είναι σαν να συμμετέχεις σε ένα εγκεφαλικό άθλημα.»
    (Από το κείμενο που μας παραπέμπεις)
    Εμείς όλα αυτά?
    Που είμαστε ένα στάδιο πριν την ομαδική παράκρουση, με θαύματα, με χαμογελαστά πτώματα, άγια φώτα, παρελάσεις, εθνικοχριστιανισμούς, προφητείες, αποκαλύψεις, προσευχές και δαιμονοποίηση της σκέψης?

    Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι να ‘εκτονώνουμε’ τους οργασμούς του φαντασιακού μας τόσο ανερυθρίαστα?

    Ύβρις!

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 5:21 μμ
    Permalink

    Καλά ρε Πέτρο.. εγώ συμφωνώ εντελώς μαζί σου.. αλλά..
    δεν είναι ύβρις και εκ μέρους σου να δηλώνεις τόσο ενερυθρίαστα την μη-ύπαρξη των θαυμάτων (ή του Θεού)?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 5:40 μμ
    Permalink

    ΠΡΟΣ ΝΤΙΑΡ ΠΕΤΡΟ-ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ -ΕΝΕΡΥΘΡΙΑΣΤΑ-?
    ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ,
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 6:59 μμ
    Permalink

    @ dear

    Άλλο πράγμα τα θαύματα, άλλο η ερμηνεία και η χρήση τους.
    Εγώ σχολιάζω το τι είδους ερμηνεία για τα πράγματα έχουμε, τι είδους ταυτότητα δημιουργούμε και πώς τα μοντέλα με τα οποία σκεπτόμαστε μας μπλοκάρουν σε φαντασιώσεις.

    Δεν έχει μεγαλύτερη σχέση με τα θαύματα αυτός που κάθεται και ασχολείται με αυτά. Απλά νομίζει.

    Έχουμε όμως μεγαλύτερη σχέση με τη συλλογιστική συνέπεια και μεγαλύτερο έλεγχο του τι σκεπτόμαστε, όταν παιδεύουμε λίγο το πνεύμα μας.
    Και μιλάω για πνεύμα, όχι για πνευματισμό.

    @ Απορία
    Αγαπητή απορία, το google είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο για να ψάχνεις οτιδήποτε θέλεις!
    Έτσι δεν είναι;

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 8:21 μμ
    Permalink

    ΠΕΤΡΟ
    ΠΑΝΤΑ ΡΩΤΑΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ-ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ,ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ.
    ΤΟ ΓΚΟΥΓΚΛΛΛΛ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΟΝ ΠΕΤΡΟ…
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΤΟ ΓΚΟΥΓΚΛΛΛ ΑΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ…
    ΟΠΟΤΕ….ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ…ΑΝ ΘΕΛΕΙ…!@!!
    ΑΝ ΟΧΙ-ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ…
    ΕΓΡΑΨΕΣ….τι είδους ταυτότητα δημιουργούμε και πώς τα μοντέλα με τα οποία σκεπτόμαστε μας μπλοκάρουν σε φαντασιώσεις.-
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ ΣΕ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ μοντελο σκεψης-κλπ? Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ….ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ…
    ΚΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ…ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ-ΥΠΕΣΤΗ ΜΙΑ ΑΛΛΙΩΣΗ Ο ΟΜΙΛΩΝ-ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ…ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ…
    ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ…
    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΑ-ΟΧΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ+ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
    ΘΑΥΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ…ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ Η ΟΧΙ…
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΔΕΣ..ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ -ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΑΠΟΔΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΟΥΝ.
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΛΗΣ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗΣ,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ…
    +ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 8:56 μμ
    Permalink

    @Πέτρος

    Φίλε Πέτρε..μερικές σκέψεις..

    Το βιούμενο αδιέξοδο που αναφέρεις δε νομίζω πως έχει καμία σχέση με πραγματική Νεοελληνική ταυτότητα.. Κακέκτυπα ήταν, έφτασαν στην ημερομηνία λήξης τους..

    Δεν αντιλαμβάνομαι ακριβώς το πώς φορτίζεις νοηματικά την έννοια του «ελληνορθόδοξου φαντασιακού»… Νιώθω μια αρνητική προδιάθεση.. Ανέκαθεν όμως κάποιοι αφελέστεροι ή απλοποιητικά θερμοκέφαλοι έβλεπαν και βλέπουν πίσω από το κάθε τις ενδείξεις περασμένων μεγαλείων, αξιακών γενετικών προκαταβολών κλπ.. Αυτό ισχύει σε όλους τους λαούς.. Δε νομίζω πως πρωτοτυπούμε εμείς.. Πιθανότατα δε να αποτελεί και ψυχολογικό υποκατάστατο εκεί όπου δεν υπάρχει η τόλμη να ψαύσουμε τις πληγές του παρελθόντος..

    Αυτό που ίσως κάνει χειρότερα τα πράγματα για τον νεοέλληνα, κάτοικο του παρηκμασμένου Ελλαδιστάν, είναι η έλλειψη ταπείνωσης και επίγνωσης… Αυτές όμως ακριβώς οι δύο ελλείψεις είναι που συνιστούν κεντρική ακύρωση του οποιουδήποτε ελληνικού και ορθόδοξου «ιδεώδους»… Δε μ’ αρέσει και μένα η λέξη «ελληνορθόδοξος»…

    Τί από την σύγχρονη νεοελληνική γκλαμουριά θα μπορούσε να παραπέμπει σε Ελλάδα ή σε Ορθοδοξία? Τι?…Τίποτα.. Μάλλον το κενό υποσύνολο..

    Εγκαλείς περίπου τον απλό αστό, τον ανακαλείς στην τάξη… Μα! Οκ, θα συμφωνήσω ίσως και εγώ πως δε ξέρουμε τι θέλουμε, πως μέσα στην τρομάρα της επικείμενης κατάρρευσης των πάντων σπεύδουμε να πιαστούμε από όπου μπορούμε, από ό,τι μας βρίσκεται πιο πρόχειρο.. ό,τι βρεθεί στον διάβα μας.. Όμως αυτό είναι μείζον? Όταν καίγεται το σπίτι σου, όταν έχεις πιάσει φωτιά, νομίζω πως είναι λίγο ειρωνικό να ψάξεις να ανοίξεις τα σχέδια πυρασφάλειας για να δείς τι δε πήγε καλά.. Αρπάζεις τον ντενεκέ.. σβήνεις ό,τι μπορείς.. Και μετά κάτσε και κάνε την αξιολόγηση.. Ή νομίζεις πως οι περισσότεροι μπορούν μαζί με την κατάρρευση του υλικού τους ιδεολογήματος να αποδεχτούν και την ανεπάρκεια, ή και τη νοσηρότητα, της υπαρξιακής τους καταφυγής?

    Αμυντικές τακτικές, στρατηγήματα της ανάγκης.. περιορισμένης χρηστικότητας.. αλλά υπαρκτής.. Δες τα συγκαταβατικά και μη τα κρίνεις.. τουλάχιστον τώρα… ας το για μετά..

    Και κάτι τελευταίο.. Ας μη ρίχνουμε τα πάντα στον Καιάδα της φαντασιακής μοντελοποίησης.. Σίγουρα οι ευθύνες μας είναι μεγάλες… αλλά και η ιστορία δίνει χρήσιμα συμπεράσματα για το πώς γίνεται η διαχρονική εκμετάλλευση των δικών μας αφορμών.. από «κάποιους»… Δε θα σου αναφερθώ στα φοβικά νεοεποχίτικα σύνδρομα.. ας σκεφτούμε με όρους κεφαλαίου-ισχύος…

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 9:06 μμ
    Permalink

    ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΕ_ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+
    ΕΓΡΑΨΕΣ=
    …Τί από την σύγχρονη νεοελληνική γκλαμουριά θα μπορούσε να παραπέμπει σε Ελλάδα ή σε Ορθοδοξία? Τι?…Τίποτα.. Μάλλον το κενό υποσύνολο…-
    ΣΥΓΝΩΜΗ-ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ-ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟΣ,ΘΑ ΕΛΕΓΑ?
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η νεοελληνικη γκλαμουρια? ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ…
    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?-ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΘΗΣΩ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ….ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ.
    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ.
    ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ…ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ……ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ «ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΤΥΡΒΑΖΕΙ ΠΕΡΙ ΠΟΛΛΑ»…
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 9:15 μμ
    Permalink

    @ ΑΓΑΠΗ+

    Αφενός δεν γνωρίζω την σημασία της λέξης,
    αφετέρου πρέπει να σου πω πως συμφωνώ με τον Πέτρο.
    Είσαι εσύ που θέλεις μία απάντηση και όχι εγώ.
    Είναι κάτι που μπορείς να κάνεις πανεύκολα από μόνη σου κάνοντας 2 κλικ και πληκτρολογώντας μια λέξη.

    Επειδή δεν γνωρίζω..
    Έχεις δημοσιοποιήσει τα στοιχεία του μοναχού σε αυτό το μπλογκ?
    Αληθεύει οτι οι υπεύθυνοι δεν κάνουν κάτι?
    Ποιοί είναι οι υπεύθυνοι?
    Υπάρχει κάποιος σε αυτό το μπλογκ που να του έχεις αποκαλύψει τα στοιχεία αυτού του μοναχού?

    @ Πέτρο

    Α, οκ, τώρα κατάλαβα!

    Τόσο παραλογισμό βλέπεις εσύ γύρω σου?
    Πολύ ενδιαφέρον!!!!!!!!!!!!!!
    Κάποια στιγμή κάποτε θα μου άρεσε να καταλάβαινα πού-πώς τον είδες όλον αυτόν τον ανενδοίαστο παραλογισμό 🙂

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 9:58 μμ
    Permalink

    -ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ?!!!!
    ΗΤΑΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ…Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?
    ΣΥΓΝΩΜΗ…
    ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΠΕΤΡΟΣ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΡΩ,ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ ΕΤΣΙ=ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΓΚΟΥΓΚΛΛΛΛ!!!
    ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΤΕ….ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ…
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ
    ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.
    ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ-ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΜΟΥ-ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ-ΚΛΗΡΙΚΩΝ+ΜΗ-ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑΝ+ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΣΚΟΠΟ-ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ,ΝΑ ΒΛΑΨΩ ΚΑΝΕΝΑΝ..
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ+ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΛΙΚΑ.
    ΑΝ ΚΛΕΙΣΤΚΕ ΣΤΟ ΚΕΛΛΙ ΤΟΥ -ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΧΟ
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ..ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟ.
    ΕΚΕΙΝΟΙ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ+ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΠΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ….
    ΤΟ ΟΤΙ ΠΙΝΕΙ-ΚΑΠΝΙΖΕΙ-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΚΟΛΟΥΘΟΣ,ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΑΙ-ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΖΕΥΕΙ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ-ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ ΒΟΛΤΕ ΜΕΣ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ…(ΕΚΟΒΕ-ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ-ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΠΙΑ-)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΗΜΑΔΙΑ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΥΧΝΑ-ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ.
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ -ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ
    ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ-ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΟΝΑΧΟ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
    ΑΛΛΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΛΠ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΦΡΙΚΑΡΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ-ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ ΣΟΥ-ΘΥΜΩΝΕ.

    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΘΕΛΩ.

    +ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ+

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 10:00 μμ
    Permalink

    ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΟΜΙΛΕΙΣ ΠΙΑ?
    ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ?
    Η ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ?
    Η ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΟΜΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΑΚΟΗ?
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+
    ΑΓΑΠΗ

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 10:12 μμ
    Permalink

    @ Αγάπη.. 🙂

    Μη βάζεις τέτοιους λογισμούς.. ούτε θυμωμένος είμαι ούτε τίποτις..

    Αα..και για την υπακοή χμ… εδώ δε κάνουν οι καλόγεροι σωστή υπακοή (σύμφωνα δλδ με αυτά που μας λες..) μη πας τώρα να την επιβάλεις και σε μας τους υπόλοιπους… 😉

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 10:38 μμ
    Permalink

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΚ ΑΝΑΦΕΡΘΗΝ!!!!!!!!!!!
    ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ….ΜΗΝ ΤΟ ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ!!!

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ-ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΩ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ…
    ΠΑΝΤΑ.
    ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ+_ΟΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ…

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ,
    Η ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ-ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ.
    ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ-ΣΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ….

    ΣΩΣΤΑ/?

    ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ-ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ.
    ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΙΠ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΤΑΤΟΝ….ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ…..

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 18, 2010, 10:43 μμ
    Permalink

    ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΣΑΗΤ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΣ=ενδιαφεροντα….
    ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΔΙΕΘΝΗ…..

    ΓΙΑΤΙ ΦΡΙΚΑΡΕΣ?

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 19, 2010, 12:42 πμ
    Permalink

    Φαίνεται να έχει δίκηο ο 000.

    Πήγα στο : http://www.odeg.gr/html/synedria.htm
    Που βλέπετε το Hoax, δεν καταλαβαίνω.
    Επίσης για δείτε το : http://www.odeg.gr/
    Εδώ πατήστε στο βιβλίο που αναφέρεται στο 3ο Συνέδριο.
    Τώρα τι λέει το HOAX-SLAYER δε γνωρίζω.

    Επίσης, υπάρχουν και εκτενείς επιστημονικές αναφορές για τη σπουδαιότητα της Ελληνικής Γλώσσας, στη διευκόλυνση που μπορεί να παρέχει, στη λειτουργία του σοφτ γουέαρ των Η/Υ.

    Τώρα το πως πολύ σωστά, ιδιοτελώς το χρησιμοποιούμε κάποιοι Ελληναράδες και το πως μπορούμε εύκολα επίσης άθελά μας να καταντήσουμε προδότες της πατρίδας μας και αγνώμονες ενώπιον του Χριστού (φαινομενικά άσχετο, σχετικό με το Ελληνορθοδοξία), είναι πολύ πολύ συζητήσιμο.
    Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία κατά Κάλβον, αλλά και διάκριση πολύ κατά Μέγα Αντώνιον.

    Σχολιάστε
  • Απρίλιος 19, 2010, 6:10 πμ
    Permalink

    OI PRODOTES PANTA YPARXOYN ALLA EINAI PANTA H MEIOPSHFIA…….
    POTE H PLEIOPSHFIA….
    AS EIMASTE AISIODOKSOI-=ELPIDA XRISTOY

    Σχολιάστε

Απάντηση

Subscribe without commenting

  • Κέρασμα

    Πολυεύσπλαχνε, δώσε μας να αισθανθούμε το φως της Μεταμορφώσεως, την δύναμη της Αναστάσεως και την φλόγα της Πεντηκοστής
    - Γερόντισσα Αικατερίνα Δέρβα
  • Αρέσει σε %d bloggers: